Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО COVID-19
ВИБОРИ 2020
ТУРИЗМ
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиційно-привабливі об'єкти
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Захист прав споживачів
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадське обговорення
ГРОМАДСЬКА РАДА
Склад ради
Положення та регламент
Документи
Новини
Відділ надання адміністративних послуг та державної реєстрації
Загальна інформація
Новини
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Запобігання проявам корупції
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРУПЦІЮ
Інформація
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Документи
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Володарське відділення поліції
Прийом громадян
Інформація
Управління Пенсійного фонду
Графіки прийому
Новини
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ
Уповноважені органи з питань пробації
Інформація
Володарська районна філія Київського обласного центру зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами
Протидія домашньому насильству
Європейська та Євроатлантична інтеграція України
Україна - НАТО
Європейська інтеграція України

Авторизація



Володарське бюро правової допомоги
Адміністративне затримання: нюанси, які варто знати
П'ятниця, 13 листопада 2020, 19:52

Адміністративне затримання є одним з обмежувальних заходів адміністративного примусу, який застосовується всупереч волі та бажанню порушника і полягає у тимчасовому обмеженні свободи пересування і місцезнаходження. Коли застосовується адміністративне затримання? На який строк? Хто саме має право затримувати людину?

Коли застосовується адміністративне затримання

Застосування такого заходу як адміністративне затримання, підстави та порядок його застосування, мета, строки затримання та перелік посадових осіб, які уповноважені здійснювати затримання, визначено в Кодексі України про адміністративні правопорушення (далі − КУпАП).

Адміністративне затримання застосовується з метою:

  • припинення адміністративних правопорушень, усунення його негативних наслідків, в т.ч. попередження вчинення нових правопорушень;
  • коли вичерпано інші заходи впливу;
  • встановлення особи;
  • складення протоколу про адміністративне правопорушення у разі неможливості складення його на місці вчинення правопорушення, якщо складення протоколу є обов’язковим;
  • ·забезпечення своєчасного і правильного розгляду справ та виконання постанов по справах про адміністративні правопорушення.

Хто має право затримувати

Ст. 262 КУпАП визначено, що адміністративне затримання особи, яка скоїла адміністративне правопорушення, може провадитися лише певними органами або уповноваженими на те посадовими особами.

Такими органами є:

Детальніше...
 
Які заходи впливу можна застосувати до особи, яка систематично вчиняє домашнє насилля
Четвер, 22 жовтня 2020, 14:38

Лайки, погрози фізичною розправою, знущання – назвати це сімейним життям наврядчи хто зможе. Але в таких умовах, на жаль, проживає чимало родин, не наважуючись розірвати цей ланцюг.

ЯКІ ЗАХОДИ ВПЛИВУ МОЖНА ЗАСТОСУВАТИ ДО КРИВДНИКА, ЯКИЙ СИСТЕМАТИЧНО ВЧИНЯЄ ДОМАШНЄ НАСИЛЛЯ?

Відповідно до ст. 26 Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» обмежувальним приписом є один чи декілька заходів тимчасового обмеження прав кривдника або покладення на нього обов’язків:

1) заборона перебувати в місці спільного проживання (перебування) з постраждалою особою;

2) усунення перешкод у користуванні майном, що є об’єктом права спільної сумісної власності або особистою приватною власністю постраждалої особи;

3) обмеження спілкування з постраждалою дитиною;

4) заборона наближатися на визначену відстань до місця проживання (перебування), навчання, роботи, інших місць частого відвідування постраждалою особою;

5) заборона особисто і через третіх осіб розшукувати постраждалу особу, якщо вона за власним бажанням перебуває у місці, невідомому кривднику, переслідувати її та в будь-який спосіб спілкуватися з нею;

6) заборона вести листування, телефонні переговори з постраждалою особою або контактувати з нею через інші засоби зв’язку особисто і через третіх осіб.

Отже, жертва домашнього насильства має право звернутися до суду із заявою про видачу обмежувального припису. Рішення суду про видачу обмежувального припису підлягає негайному виконанню, а його оскарження не зупиняє його виконання. Обмежувальний припис видається на період до 6 місяців.

За наслідками розгляду, суд, виходячи з ризиків, приймає рішення про застосування обмежувальних заходів стосовно кривдника.

Для отримання детальної інформації, роз'яснень та консультацій звертайтесь до Володарського бюро правової допомоги за адресою: смт Володарка, пл. Миру, 2, другий поверх, Тел.: (04569) 5-05-84.

 
Перерахунок виплат до 5-го травня учасникам бойових дій
Вівторок, 20 жовтня 2020, 07:34

У 2020 році учасникам бойових дій та особам з інвалідністю внаслідок війни виплати до 5 травня були здійсненні у розмірах, визначених Кабінетом Міністрів України, що становили близько 3,5 тис. грн. Однак рішенням Конституційного Суду України у справі 1 247/2018 (3393/18), ухваленим 27.02.2020 року, норму закону, якою встановлено повноваження Кабінету Міністрів України щодо встановлення розміру виплати, визнано неконституційною.

З цих підстав на даний час діє попередня редакція відповідних норм Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», за якими виплати до 5 травня нараховуються у таких розмірах:

для учасників бойових дій – 5 розмірів мінімальної пенсії за віком;

для осіб з інвалідністю внаслідок війни 1 групи – 10 розмірів мінімальної пенсії за віком;

для осіб з інвалідністю внаслідок війни 2 групи – 8 розмірів мінімальної пенсії за віком;

для осіб з інвалідністю внаслідок війни 3 групи – 10 розмірів мінімальної пенсії за віком.

При цьому, мінімальний розмір пенсії за віком становив у травні 2020 року 1638 грн., а тому 5 її розмірів дорівнюють 8190 грн., 7 – 11466 грн., 8 – 13104 грн., 10 – 16380 грн.

Однак місцеві органи соціального захисту населення самостійно такі перерахунки на даний час не здійснюють.

Для того, аби отримати належні захисникам батьківщини кошти, пропонуємо такий алгоритм дій:

звернутися до місцевого органу соціального захисту населення, який здійснив вам виплату, із заявою про перерахунок її розміру з врахуванням рішення Конституційного Суду України у справі 1 247/2018 (3393/18) і нарахувати Вам її в розмірі 5/7/8/10 розмірів мінімальної пенсії за віком. До заяви потрібно додати копії документів, які підтверджують ваш статус.

у разі отримання відмови від відповідних органів, ви маєте право оскаржити її в суді.

Варто зазначити, що склалася практика позитивного вирішення даної категорій справ судами. Так, уже прийнято рішення Верховним Судом у зразковій справі №440/2722/20 саме щодо перерахунку виплат до 5-го травня.

Крім того, в даній категорії справ учасники бойових дій звільненні від сплати судового збору.

Таким чином, ветерани війни та особи, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» мають право на перерахунок разової грошової допомоги до 5 травня у розмірі, визначеному таким законом.

Для отримання детальної інформації, роз'яснень та консультацій звертайтесь до Володарського бюро правової допомоги за адресою: смт Володарка, пл. Миру, 2, другий поверх, Тел.: (04569) 5-05-84.

 
Як отримати відомості з Державного земельного кадастру у формі витягу про земельну ділянку
П'ятниця, 09 жовтня 2020, 10:17

Найчастіше необхідність отримати витяг із Державного земельного кадастру виникає в громадян чи юридичних осіб, коли треба продати, подарувати або в інший спосіб розпорядитися земельною ділянкою.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про Державний земельний кадастр» (далі – Закон) Державний земельний кадастр – це єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами. Ведення Державного земельного кадастру здійснює Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру та її територіальні органи.

Відомості про земельну ділянку наразі є відкритими та загальнодоступними, крім випадків, передбачених зазначеним Законом, та надаються, зокрема у формі витягів з Державного земельного кадастру.

Витяг з Державного земельного кадастру – це документ, що містить інформацію про земельну ділянку та підтверджує внесення даних земельної ділянки до Державного земельного кадастру. Цей документ є важливим для вчинення правочинів із земельною ділянкою (договір купівлі-продaжу, дарувaння, міни, орeнди, спaдкування тощо) і є необхідним при реєстрації земельної ділянки у Державному земельному кадастрі та під час присвоєння кадастрового номера.

Отримати витяг з Державного земельного кадастру можна у письмовій або електронній формі. Для цього слід звернутися до державного кадастрового реєстратора, адміністратора центру надання адміністративних послуг або уповноваженої посадової особи виконавчого органу місцевого самоврядування та подати такі документи:

1) заяву (у паперовій або електронній формі) за формою згідно з додатком 42 до Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051 (далі – Порядок);

2) документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру або засвідченої копії документа Державного земельного кадастру та витягу з нього (крім випадків, визначених пунктом 165 Порядку);

3) документ, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою).

Крім того, заявник має можливість замовити витяг з Державного земельного кадастру в електронній формі на вебсторінці Публічної кадастрової карти України за посиланням: https://map.land.gov.ua/. Для цього заявнику необхідно пройти ідентифікацію з використанням кваліфікованого електронного підпису.

За надання відомостей з Державного земельного кадастру про земельну ділянку у формі витягу справляється адміністративний збір у розмірі 0,05 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, тобто у 2020 році – 105 грн. 10 копійок (частина друга статті 41 Закону).

Державний кадастровий реєстратор або адміністратор центру надання адміністративних послуг чи уповноважена посадова особа виконавчого органу місцевого самоврядування у разі подання заяви про надання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку надає витяг або мотивовану відмову в наданні такого документа у день надходження відповідної заяви.

Для отримання детальної інформації, роз'яснень та консультацій звертайтесь до Володарського бюро правової допомоги за адресою: смт Володарка, пл. Миру, 2, другий поверх, 

 
Земельний сервітут
Вівторок, 06 жовтня 2020, 13:58

Білоцерківський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги продовжує здійснювати виїзні прийоми громадян у селах! Мешканці сіл часто мають правові питання, які стосуються саме земельного законодавства і ми вирішили надати роз’яснення на одне із запитань, яке хвилює мешканців сіл, до яких ми уже завітали.

Що ж, розглянемо ситуацію:

У користуванні Марії є земельна ділянка площею 0,25 га на якій розташований житловий будинок з господарськими спорудами. Дана земельна ділянка межує з земельною ділянкою Петра (сусід), яка ним приватизована. Щоб заїхати на свою земельну ділянку Марії необхідно проїхати по приватизованій земельній ділянці Петра. Сусід неодноразово намагався встановлювати перешкоди та обмеження, в результаті чого доступ до своєї земельної ділянки був неможливим для Марії. Марію цікавить порядок встановлення сервітуту для реалізації права на користування приватизованою земельною ділянкою сусіда.

Роз’яснення:

Право користування чужим майном (сервітут) може бути встановлене щодо земельної ділянки, інших природних ресурсів (земельний сервітут) або іншого нерухомого майна для задоволення потреб інших осіб, які не можуть бути задоволені іншим способом.

Статтею 98 Земельного кодексу України визначено, що право земельного сервітуту - це право власника або землекористувача земельної ділянки на обмежене платне або безоплатне користування чужою земельною ділянкою (ділянками).

Сервітут може належати власникові (володільцеві) сусідньої земельної ділянки, а також іншій, конкретно визначеній особі (особистий сервітут). Сервітутні відносини регулюються нормами статей 401 - 406 Цивільного кодексу України і статей 98 - 102 Земельного кодексу України.

Так, відповідно до статті 401 Цивільного кодексу України право користування чужим майном (сервітут) може бути встановлене щодо земельної ділянки, для задоволення потреб інших осіб, які не можуть бути задоволені іншим способом.

Відповідно до статті 402 Цивільного кодексу України сервітут може бути встановлений договором, законом, заповітом або рішенням суду. Земельний сервітут може бути встановлений договором між особою, яка вимагає його встановлення, та власником (володільцем) земельної ділянки. У разі недосягнення домовленості про встановлення сервітуту та про його умови спір вирішується судом за позовом особи, яка вимагає встановлення сервітуту.

Відповідно до статті 404 Цивільного кодексу України право користування чужою земельною ділянкою або іншим нерухомим майном полягає у можливості проходу, проїзду через чужу земельну ділянку, прокладання та експлуатації ліній електропередачі, зв'язку і трубопроводів, забезпечення водопостачання, меліорації тощо. Особа має право вимагати від власника (володільця) сусідньої земельної ділянки, а в разі необхідності - від власника (володільця) іншої земельної ділянки надання земельного сервітуту.

Оскільки Петро (власник земельної ділянки) відмовляється встановлювати земельний сервітут, Марія може звернутися до сільської ради з проханням проведення комісією із земельних питань перевірки дотримань правил добросусідства, можливості врегулювати даний спір у досудовому порядку.

У випадку неможливості вирішити спір шляхом мирних переговорів за рішенням комісії із земельних питань, Марія може звернутися зі позовною заявою про встановлення земельного сервітуту до суду.

У випадку необхідності складення позовної заяви до суду або здійснення представництва інтересів в суді Марія може звернутися до Білоцерківського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, за адресою: вул. Б. Хмельницького 9, офіс 95, м. Біла Церква, Київська область, 09117, телефон (045 63) 39-00-79, де працівником Центру Марії буде роз'яснений порядок доступу осіб до безоплатної вторинної правової допомоги.

Усі імена в даній історії були вигадані.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 24