7 серпня 2020 р. 11:00 – 16:00
Проект: Підвищення конкурентноспроможності регіонів України та розвиток
польско-україньскої екномічної співпраці ( 2020r.)
Реєстрація за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScWJs8liFw6tGG29bB5pd0LrZkwYXR8syxZxecqYWZ0zX2rug/viewform
„Як не втратити зовнішні ринки та розвинути експорт в умовах кризи”
Для кого проводиться навчання: - Особи, що здійснюють управління закордонними продажами, - менеджери, відповідальні за зовнішні ринки, - Власники компаній, що продають на зовнішні ринки
Тренувальна програма
1. Експорт як захист для компанії у важкі часи та можливість розвитку в недалекому майбутньому - Які можливості має моя компанія і що мені потрібно швидко наздогнати? - Які переваги я можу отримати на експортних ринках у коротко- та довгостроковій перспективі?
2. Експортна самодіагностика компанії - що використовувати і щo вдосконалити, щоб не зійти із зовнішніх ринків
3. На яких експортних ринках ви можете бути успішним, a яких треба уникнути? - Як швидко проаналізувати та зрозуміти зовнішні ринки - Де шукати інформацію про закордонні ринки, конкурентів та клієнтів
4. Як адаптувати бізнес-модель компанії до нових ринкових умов (придбання нових сегментів вартості, модифікація ціннісних пропозицій, альтернативні моделі заробітку, стратегії витрат та партнерство як можливість оптимізацї та вступ у нові прибуткові галузі)
5. Модифікація експортної стратегії до кризових умов - Стратегія продукту - будуйте цінності, щоб клієнти "вбивали за ваш продукт" - Цінова стратегія - як продати дорожче на зовнішніх ринках навіть в умовах кризи? - Стратегія дистрибуції - як отримати найкращих іноземних партнерів - Комунікаційні та промоційні стратегії на зовнішніх ринках
6. Як вести переговори про експортні ринки в умовах кризи: - Як будувати свою переговорну силу в міжнародному бізнесі, - Нові міжнародні умови, що впливають на продаж та переговори в експорті.
- Будьте готові до переговорної війни в нових умовах: - З ким я буду вести переговори - зустріч із закордонним партнером, його стиль, тактика ,мотивація та хто є реальним керівником;, - Технічні дані або презентація - вплив на привабливість вашої пропозиції.
- Як успішно вести переговори про "захист" вашої ціни: - Коли розпочати переговори, щоб не програти - Як продати дорожче - тактика та цінова психологія, 7. Практичні поради від провідних експортерів у важкі часи 8. Запитання та відповіді
|