Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО COVID-19
ВИБОРИ 2020
ТУРИЗМ
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиційно-привабливі об'єкти
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Захист прав споживачів
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадське обговорення
ГРОМАДСЬКА РАДА
Склад ради
Положення та регламент
Документи
Новини
Відділ надання адміністративних послуг та державної реєстрації
Загальна інформація
Новини
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Запобігання проявам корупції
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРУПЦІЮ
Інформація
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Документи
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Володарське відділення поліції
Прийом громадян
Інформація
Управління Пенсійного фонду
Графіки прийому
Новини
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ
Уповноважені органи з питань пробації
Інформація
Володарська районна філія Київського обласного центру зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами
Протидія домашньому насильству
Європейська та Євроатлантична інтеграція України
Україна - НАТО
Європейська інтеграція України

Авторизація



Новини
Належного користувача автотранспорту відтепер можна реєструвати онлайн
Вівторок, 21 січня 2020, 10:53

Призначити належного користувача на авто можна не виходячи з дому, щоб у разі автоматичної фото- або відеофіксації порушень ПДР штрафи отримувала особа, яка користується автомобілем, а не його власник

Київ, 20 січня 2020 року – в Електронному кабінеті водія з’явилася нова безкоштовна послуга «Керування належним користувачем». Онлайн-сервіс доступний на сайті e-driver.hsc.gov.ua та на Урядовому порталі kmu.gov.uaу розділі «Електронні послуги».

Це перша онлайн-послуга, яка була створена відразу в електронному форматі. Так працює принцип “digital by design”, коли не в онлайн переводять вже наявні адміністративні послуги, а створюють нові, спираючись на онлайн-досвід користувачів. Раніше запуску всіх послуг в електронному форматі передувало надання сервісів за безпосереднього звернення клієнта до відповідної організації.

Належний користувач – це особа, яка на законних підставах користується транспортним засобом, що їй не належить. Можливість зазначати належного користувача транспортного засобу (ТЗ) стане в нагоді автомобілістам у зв’язку з появою нових правил та налагодженням системи фото- і відеофіксації та паркування. Адже нести відповідальність за свою поведінку на дорозі має безпосередньо водій авто, а не його власник (отримувати сповіщення про нові штрафи, сплачувати їх тощо).

Проєкт реалізований у партнерстві Головного сервісного центру МВС і Міністерства цифрової трансформації, за підтримки проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS».

Як призначити належного користувача онлайн

Замовником послуги може бути фізична або юридична особа, яка хоче стати належним користувачем. Для цього необхідно:

1. Авторизуватися в Електронному кабінеті водія за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП, раніше ЕЦП), BankID або MobileID.

2. Обрати з переліку послугу «Керування належним користувачем».

3. Ввести VIN-код автомобіля, для якого особа хоче стати належним користувачем. Система видасть деперсоніфіковану інформацію про автомобіль, не про його власника.

4. Обрати підставу для належного користування:

  • домовленість із власником;
  • довіреність на право користування ТЗ;
  • договір оренди, найму чи позики;
  • договір фінансового або оперативного лізингу.

5. Ввести e-mail і телефон власника авто.

6. Перевірити свої дані та за необхідності прикріпити скан-копії довіреності чи договору, що є підставою для належного користування.

7. Підписати створену заявку за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

Після чого власник отримує листа з посиланням на онлайн-заяву. Для успішного завершення процедури власник авто має перейти за посиланням і дати згоду на це призначення. Якщо підставою для призначення є лише домовленість, власник автомобіля має підписати заяву за допомогою КЕПу. Після чого особа, яка замовила послугу належного користувача, може побачити статус підтвердження заявки в е-Кабінеті водія. Повний цикл надання послуги онлайн забирає один робочий день.

Електронна послуга «Керування належним користувачем» доступна для фізичних та юридичних осіб і є безкоштовною. На один транспортний засіб може бути призначено не більше одного належного користувача. Видалення призначеного належного користувача можливе власником ТЗ – за поданою заявою або автоматично, у разі закінчення терміну, на який був призначений належний користувач.

Стати належним користувачем може лише особа, яка є власником національного посвідчення водія або посвідчення водія іноземної держави, що відповідає вимогам Конвенції про дорожній рух 1968 року. У випадках, якщо підставою для належного користування є оформлення на особу тимчасового реєстраційного талона або призначення працівника належним користувачем безпосередньо керівником юридичної особи, послуга надається лише в територіальних сервісних центрах МВС і за умови присутності власника ТЗ та особи, яка планує стати належним користувачем.

Нагадаємо, у грудні 2018 року відбувся запуск Електронного кабінету водія, покликаного цифровізувати послуги сервісних центрів МВС, зробивши їх зручними та позбавленими корупційних ризиків. Користувачі е-Кабінету можуть дізнатися інформацію про власні водійські посвідчення, транспортні засоби та адміністративні правопорушення. Також у е-Кабінеті можна сплатити штрафи, зареєструватися в електронній черзі на отримання послуг у сервісних центрах МВС, замовити безкоштовну чи платну послугу перевірки транспортного засобу за його VIN-кодом, а також – індивідуальний номерний знак.

Проєкт реалізовано у співпраці з Фондом Східна Європа.

 
Практичні іспити — під контролем
П'ятниця, 17 січня 2020, 10:07

На Київщині запрацювала відеофіксація практичного іспиту на право керування автомобілем

Іспит на право керування транспортним засобом є однією з найбільш популярних послуг у сервісних центрах МВС.  Наприклад,  2019 року територіальні сервісні центри МВС Київської області видали вперше 32 тисячі 373 посвідчення водія, а в Україні загалом ця цифра сягає майже 416 тисяч посвідчень, виданих після успішного складання теоретичних і практичних іспитів в сервісних центрах МВС.

Процедура складання практичного іспиту на право керування транспортним засобом віднедавна стала більш прозорою: перебіг екзамену почали фіксувати за допомогою технічних засобів контролю, що встановлюються в екзаменаційному авто.

«Нововведення допомагає зменшити корупційну складову, уникнути можливих суперечностей під час складання іспиту та виявити здійснене правопорушення. У разі непорозумінь, кандидат у водії матиме змогу оскаржити результати іспиту» — зазначив під час презентації заступник начальника Регіонального сервісного центру МВС в Київській області Сергій Петров.

За його словами, в останні 10 днів у  територіальних сервісних центрах МВС Київської області  здійснено  майже 900 відеозаписів.

«У Вишгородському сервісному центрі МВС  щодня здають по 30-40 екзаменів з керування автомобілем і, починаючи з 24 грудня минулого року, відколи запровадили відеозйомку, ми не отримали жодної відмови кандидатів у водії від фіксації складання ними практичних іспитів. А це свідчення тому,  що громадяни готові до змін на краще у напрямку підготовки кермувальників. Адже від досконалого знання правил дорожнього руху і здобутих навичок водіння кожним окремим автомобілістом залежить безпека  і життя всіх учасників дорожнього руху «, — наголосив начальник територіального сервісного центру №3245, що у Вишгороді, Сергій Мазепа.

Саме під час  презентації майбутній водій Павло Самолюк складав практичний іспит. Відеореєстратор та пильна увага представників засобів масової інформації жодним чином не вплинули на результат екзамену. Адміністратор Вишгородського територіального сервісного центру МВС Віктор Піщулін, який був екзаменатором, зауважив, що із завданням пан Павло впорався на відмінно.

Нагадаємо, що до складання практичних іспитів допускаються лише ті особи, які в ТСЦ МВС успішно здали екзамени зі знання теорії.

Нині система відеофіксації працює у тестовому режимі. Строк зберігання вивантаженої з відеореєстратора інформації становить 10 днів. Проте, у майбутньому термін зберігання  такого відео планується збільшити. Також незабаром відеофіксація процесу складання практичних іспитів буде обов’язковою, а відмова кандидата у водії від запису стане підставою для його недопущення до тестування з водіння.

Зазначимо,  що незабаром у сервісних центрах МВС України всі без винятку навчальні автомобілі будуть оснащені камерами відеозапису, які фіксуватимуть дії кандидата у водії на дорозі та ситуацію в салоні автомобіля. Нині ж закуплено 440 таких приладів, серед яких 19 мобільних реєстраторів функціонуватимуть в екзаменаційних автівках дев’яти сервісних центрів МВС Київщини.

Отримати додаткову інформацію та проконсультуватися можна за телефонами: (044) 290-19-88 або в повідомленнях наФейсбук-сторінціГоловного сервісного центру МВС.

 
Прес-анонс
Середа, 15 січня 2020, 14:08

Презентація запровадження в сервісних центрах МВС Київської області процесу відеофіксації практичних іспитів на право керування транспортним засобом.

У четвер, 16 січня 2020 року, відбудеться презентація нововведення в сервісних центрах МВС Київщини – відеофіксації процесу складання кандидатами у водії практичних іспитів на право керування транспортним засобом.

Захід відбудеться за участю заступника начальника Регіонального сервісного центру МВС в Київській області Сергія ПЕТРОВА та начальника територіального сервісного центру МВС, що в місті Вишгород, Сергія МАЗЕПИ.

  

З 24 грудня минулого року в кожному територіальному сервісному центрі МВС України з’явилась можливість проводити відеофіксацію дій кандидата у водії та екзаменатора під час складання практичного іспиту. Навчальні автомобілі оснащені камерами, що фіксують дії кандидата на автодромі та ситуацію у салоні екзаменаційного автомобіля. Нововведення допомагає зменшити корупційну складову, уникнути можливих суперечностей під час складання іспиту та, за наявності, виявити правопорушення. У разі непорозумінь кандидат у водії матиме можливість оскаржити результати іспиту.

Початок презентації: об 11:00

Місце проведення: м. Вишгород, вул. Шолуденка, 14 (автодром територіального сервісного центру МВС № 3245).

Акредитація представників ЗМІ відбуватиметься за місцем проведення презентації.

Контакти: (067) 918-71-36, (095) 124-30-24, (044) 290-37-90 – Полин Світлана Миколаївна, головний спеціаліст із зв’язків з громадськістю РСЦ МВС в Київській області.

 
Змінено ставки зборів пенсійного страхування за першу реєстрацію транспортного засобу
П'ятниця, 03 січня 2020, 11:08

З 1 січня 2020 року, у зв’язку з встановленням прожиткового мінімуму для працездатних осіб, змінилися відповідні ставки збору на обов’язкове державне пенсійне страхування під час першої державної реєстрації легкових автомобілів. Первинна реєстрація транспортного засобу – це перша постановка на облік в одному із сервісних центрів МВС нового або вживаного авто, яке раніше не було зареєстроване на території України.

Відповідно до статті 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» від 14 листопада 2019 року, з 01 січня у 2020 році встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб — 2102 гривні.

Платниками збору на обов’язкове державне пенсійне страхування (п.7 статті 1 Закону України від 26.06.1997 №400/97-ВР «Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування») є підприємства, установи та організації незалежно від форми власності, фізичні особи, які набувають право власності на легкові автомобілі, що підлягають першій державній реєстрації в Україні в сервісних центрах МВС.

Об’єктом оподаткування є вартість автомобіля, визначена відповідно до договору купівлі-продажу, договору міни, довідки органів митної служби, акта експертної оцінки вартості автомобіля, інших документів, що підтверджують цю вартість.

Згідно з пунктом 8 статті 4 Закону України «Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування» встановлені наступні ставки збору на обов’язкове державне пенсійне страхування під час першої державної реєстрації легкових автомобілів:

3% — якщо об’єкт оподаткування не перевищує 165 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

4% — якщо об’єкт оподаткування перевищує 165, але не перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

5% — якщо об’єкт оподаткування перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму.

Звертаємо увагу, що з 1 січня 2020 року при визначенні сплати вартості збору на обов’язкове державне пенсійне страхування під час першої реєстрації слід застосовувати такі розрахунки, в залежності від вартості легкового автомобіля:

  • не перевищує або дорівнює 346 830 грн. – сплачується 3%;
  • понад 346 830 грн., але не перевищує або дорівнює 609 580 грн. – сплачується 4%;
  • понад 609 580 грн. – сплачується 5%.

Наголошуємо, що під час перереєстрації автомобіля пенсійний збір не сплачується!

Проконсультуватися щодо процедури отримання послуг з реєстрації та перереєстрації транспортних засобів можна за телефоном (044) 290-19-88, або на офіційній сторінці Facebook Головного сервісного центру МВС.

 
Фіктивні сертифікати відповідності
Субота, 21 грудня 2019, 09:36

Працівники територіального сервісного центру МВС, що в місті Буча, виявили одразу три підроблені документи.

Днями до сервісного центру звернулось троє чоловіків для реєстрації транспортних засобів, ввезених з-за кордону: двох автомобілів марки VOLKSWAGEN PASSAT та автомобіля марки KIA SORENTO.

Під час опрацювання матеріалів, що мали стати підставою для реєстрації цих транспортних засобів, працівники територіального сервісного центру направили до ТОВ "ЦЕНТР АВТО" запит про підтвердження видачі сертифікатів відповідності щодо індивідуального затвердження колісних транспортних засобів. Проте з’ясувалося, що "ЦЕНТР АВТО" не видавав та не реєстрував сертифікати на ці три автівки. Така обставина вказувала на сфальшовані документи, що їх подали в ТСЦ МВС для реєстрації автомобілів.    

Зібрані матеріали та автомобілі направлені до Ірпінського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Київській області для прийняття рішення.

Наголошуємо, що відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів перша державна реєстрація транспортних засобів, що перебували в експлуатації та ввезені на митну територію України з метою вільного обігу, проводиться за умови відповідності конструкції і технічного стану даної марки (моделі) транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, обов’язковим вимогам правил, нормативів і стандартів України, що підтверджується сертифікатом відповідності або свідоцтвом про визнання іноземного сертифіката, копію яких власники подають до сервісного центру МВС.

Друзі! Звертайтесь лише до офіційних органів сертифікації! Їх перелік є на офіційному сайті Міністерства інфраструктури України та за цим посиланням : http://hsc.gov.ua/index/poslugi/faq/persha-reyestratsiya-tz/

Отримати консультацію з цього питання чи відповіді на інші запитання, що стосуються отримання послуг, віднесених до компетенції сервісних центрів МВС, можна за номером телефону кол-цунтру Головного сервісного центру МВС (044) 290-19-88 та за допомогою Автоботу, який працює для вас щодня цілодобово на сторінці Facebook.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 5 з 35