Укладка ламината на пол. Быстрая укладка ламината своими руками видео. Укладка ламината по диагонали. Пробковое покрытие для пола. Качественная укладка пробкового пола. Пробковый пол плюсы и минусы. Смеси для выравнивания пола. Быстрое выравнивание бетонного пола. Выравнивание пола стоимость. Самоделки для дома. Лучшие самоделки для дома своими руками. Полезные самоделки для дома. Как обустроить кухню. Как обустроить маленькую кухню быстро. Как обустроить кухню фото. Как открыть свой магазин. Хочу открыть магазин с большим капиталом. Сколько стоит открыть магазин. Диван своими руками. Как сделать диван своими руками для дома. Диван своими руками чертежи. Дизайн маленькой кухни. Красивый дизайн интерьера кухни фото. Малогабаритные кухни дизайн.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні215
mod_vvisit_counterВчора1880
mod_vvisit_counterЦього тижня6897
mod_vvisit_counterМинулого тижня12123
mod_vvisit_counterЗа місяць33172
mod_vvisit_counterМинулого місяця47839
mod_vvisit_counterВсього982537

Online (20 хвилин): 36
Твій IP: 54.158.248.112
,
2018-07-20 02:40
Документи
Про зміни у порядку надання житлових субсидій PDF Друк e-mail
Автор РДА   
Субота, 05 травня 2018, 08:23

Стосовно подання нових заяви та декларації

Постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.2018 №329 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України та визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1022” (далі - Постанова) затверджено нову редакцію Положення про порядок призначення житлових субсидій (далі - Положення) та передбачено призначення субсидії на наступний період лише на підставі нових заяви і декларації визначеним категоріям осіб (пункт 2 Постанови):

-      сімї , в складі яких є працездатні особи , що декларують відсутність доходів або дохід менший мінімальної заробітної плати ;

-     внутрішньо переміщені особи;

-     особи, члени сім’ї яких не зареєстровані за адресою домогосподарства;

-     особи, які є орендарями житлових приміщень (будинків);

-    особи, які зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично в ньому не проживають.

Пунктом 6 Положення визначено випадки, коли субсидія не призначається (у тому числі на наступний період): перевищення встановленої площі житлового приміщення; наявність транспортних засобів, з дати випуску яких минуло менше 5 років; несплата працездатними особами єдиного соціального внеску; здійснення покупки на суму більше 50 тис. грн (у т.ч. набуття права власності); наявність заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг.

Стосовно терміну, на який призначається субсидія

Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається з місяця звернення за її призначенням на відповідний сезон: неопалювальний (до вересня включно) або опалювальний (до квітня включно), а на наступний період - без звернення, за виключенням окремих категорій отримувачів.

Таким чином, призначення здійснюється двічі на рік.

Так, з 1 травня 2018 року субсидії на оплату житлово-комунальних послуг призначаються до вересня 2018 року включно.

Субсидія для відшкодування витрат на придбання твердого палива та скрапленого газу, як і раніше, призначається на календарний рік.

Стосовно обрахування доходу для призначення субсидії

Під час призначення субсидії у травні на неопалювальний сезон враховуються доходи за III - IV квартали попереднього року (крім пенсії) за даними ДФС, Пенсійного фонду України. Розмір пенсії враховується за квітень.

Важливим є те, що враховуються доходи членів сім’ї осіб із складу домогосподарства у разі, коли член сім’ї зареєстрований за іншою адресою.

Переглянуто розміри доходів, які враховуються до сукупного доходу для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку, а також для працездатних осіб, у яких відсутні доходи або доходи яких менше розміру мінімальної заробітної плати та/або які не сплачують єдиний соціальний внесок.

Доходи від реалізації молока, враховуються у розмірі 30 % нарахованих сум. Відповідна норма застосовується за умови подання заявником документів, що підтверджують суму доходу від реалізації молока.


Стосовно призначення субсидії за рішенням комісії

Субсидія призначається за рішенням комісії (у тому числі на наступний період) у наступних випадках:

-        на понаднормову площу житла (збільшену не більше ніж на ЗО %) непрацюючим непрацездатним особам;

-        за наявності транспортного засобу (у тому числі у членів сім’ї), з дати випуску якого минуло менше 5 років;

-        якщо у працездатної особи відсутній дохід або її дохід менший мінімальної заробітної плати та/або вона не сплатила єдиний соціальний внесок у мінімальному розмірі (крім тих, хто навчається, перебуває на обліку у службі зайнятості або отримує один Із визначених видів допомоги, яким субсидія призначається на загальних підставах). Таке рішення не може бути прийнято щодо осіб, які перебували за кордоном більше 60 діб. В обласних центрах, м. Києві та містах обласного значення таке рішення може бути прийнято лише щодо осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах. При цьому контролюється сплата особами єдиного соціального внеску протягом терміну дії субсидії;

-       у разі купівлі (або набуття права власності) житла, земельної ділянки, товарів або оплати послуг на суму більше 50 тис. гри.;

-       за наявності заборгованості з оплати послуг, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

-        за фактичним місцем проживання за наявності договору оренди житла;

-        за фактичним місцем проживання внутрішньо переміщеним особам;

-      без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих (враховуючи норми щодо розміру отриманих ними доходів та перебування за кордоном).

Комісія визначає кількість осіб у домогосподарстві у разі неотримання на запит відомостей про склад зареєстрованих у житловому приміщенні осіб та за наявності розділених особових рахунків.

Комісіям надано також інші повноваження щодо призначення субсидії в окремих випадках.

Щодо повернення залишків невикористаних сум субсидій

Постановою передбачено повернення до державного бюджету виробниками/виконавцями послуг сум невикористаних субсидій двічі на рік: після закінчення опалювального сезону та після закінчення неопалювального сезону.

Крім того, повертатимуться до бюджету невикористані суми субсидії на оплату природного газу та електричної енергії, що використовуються не тільки для опалення.

Щодо стати за послуги отримувачами субсидії

Постановою введено обов'язок для громадян, яким призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, щомісячно сплачувати обов'язкову частку плати за послуги незалежно від обсягу спожитих послуг. У разі несплати обов’язкової частки плати надання субсидії припиняється за поданням надавачів послуг.

Щодо припинення раніше призначеної житлової субсидії

Припинення надання раніше призначеної житлової субсидії здійснюється за рішенням комісії за поданням структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, управителів, об'єднання, виконавців комунальних послуг у разі, коли:

домогосподарству припинено надання житлово-комунальної послуги (послуг) внаслідок того, що громадянин має заборгованість із сплати обов'язкової частки платежу за житлово-комунальні послуги, встановлену йому під час призначення житлової субсидії і загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день припинення надання такої послуги (послуг);

громадянин має заборгованість із сплати обов’язкової частки внеску/платежу об’єднанню на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком, встановлену йому під час призначення житлової субсидії і загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день внесення подання об’єднанням;

у заяві та/або декларації громадянин зазначив недостовірні дані, що вплинуло на встановлення права на житлову субсидію або визначення її розміру на суму, яка перевищує 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії;

громадянин не повідомив структурному підрозділу з питань соціального захисту населення про обставини,(зміну складу зареєстрованих членів домогосподарства, їх соціального статусу, зміни у складі сім’ї члена домогосподарства , зміну переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання ) зазначені у пункті 16 цього Положення, протягом 30 календарних днів з дня їх виникнення;

виникли обставини, що унеможливлюють надання житлової субсидії, зокрема у разі переїзду домогосподарства в інше житлове приміщення (будинок), іншу місцевість, у разі смерті одинокої особи;

під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства державним соціальним інспектором виявлено ознаки порушення норм законодавства щодо призначення житлової субсидії, які вплинули на право призначення житлової субсидії або визначення її розміру на суму, яка перевищує 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії;

громадянин, якому призначено житлову субсидію, звернувся із заявою про припинення її надання.

Надання житлової субсидії у зазначених випадках припиняється з місяця, наступного за місяцем, в якому їх виявлено.

При цьому Положенням визначено конкретні випадки та умови поновлення припиненої житлової субсидії.

Зміни до соціальних нормативів

Постановою внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409, якими переглянуто соціальні нормативи споживання газу та електроенергії для потреб опалення і відповідні коригуючі коефіцієнти, а також скасовано норму площі житла у розмірі 75 кв. м для домогосподарств, що складаються з однієї або двох непрацездатних осіб.

Передбачено, що опалювальний сезон для надання пільг особам, які використовують газ або електроенергію для індивідуального опалення, становить з 16 жовтня по 15 квітня включно (як і для призначення субсидій).

022.

Зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 23.08,2016 № 534

У зв’язку з тим, що розрахунок невикористаних сум субсидій здійснюватиметься двічі на рік - після закінчення опалювального та неопалювального сезонів, внесено відповідні зміни до порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.08.2016 № 534.

Також передбачено проводити розрахунок сум невикористаних субсидій на оплату природного газу та електроенергії, які використовуються для побутових потреб, а не тільки для опалення.

 
Розпорядження від 26.04.2018 № 86 PDF Друк e-mail
Автор РДА   
П'ятниця, 27 квітня 2018, 11:10

Про затвердження Положення просектор фізичної культури та спорту Володарської районної державної адміністрації

 
Про проведення Всеукраїнського турніру «Кубок нескорених» PDF Друк e-mail
Автор РДА   
Понеділок, 23 квітня 2018, 11:51

Відповідно до листа Уповноваженого Президента України з питань реабілітації учасників антитерористичної операції, які одержали поранення, контузію, каліцтво або інше захворювання під час участі в антитерористичній операції про проведення Всеукраїнського турніру з футболу «Кубок нескорених», департамент соціального захисту населення Київської облдержадміністрації інформує про наступне.

Всеукраїнський турнір з футболу «Кубок нескорених» відбудеться 19.05.2018 року у місті Києві, на стадіоні «Атлет». До організаторського комітету вищезазначеного турніру входять Уповноважений Президента України з питань реабілітації учасників антитерористичної операції, які одержали поранення, контузію, каліцтво або інше захворювання під час участі в антитерористичній операції, представники Федерації футболу України, Міністерство оборони України, Міністерство охорони здоров’я, Міністерство соціальної політики України та Державна служба України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції.

Участь у змаганнях беруть ветерани та діючі військовослужбовці сектору безпеки та оборони України, а також добровольчих формувань, які отримали поранення, каліцтва, контузії, або інші захворювання під час, або в наслідок виконання службових обовязків в зоні бойових дій, під час участі в антитерористичній операції, або в ході миротворчих операціїй за участю України. Змагання проводяться серед учасників за двома категоріями:

-         особи з ампутацією нижньої кінцівки на будь-якому рівні зі збереженням функцій другої кінцівки. Гравці пересуваються за допомогою милиць без патології вестибулярного апарату і збереженням зору;

-         особи з відсутністю уражень нижніх кінцівок або з частковим пошкодженням нижніх кінцівок, які пересуваються самостійно без додаткових засобів: ходунки, милиці.

Мета зходу – це фізична та психологічна реабілітація ветеранів війни та діючих військовослужбовців, які отримали поранення, каліцтва, контузії, або інші захворювання під час, або внаслідок виконання службових обовязків в зоні бойових дій, під час участі в антитерористичній операції, або в ході миротворчих операціїй за участю України. Зміцнення дружніх стосунків або обміну досвідом роботи між спортивними організаціями осіб з інвалідністю. Залучення якнайбільшої кількості ветеранів війни та діючих військовослужбовців з усієї України, які брали чи беруть участь в антитерористичній операції на сході України до занять футболом. Пропаганда футболу серед ветеранів війни та діючих військовослужбовців.

Прогнозована кількість учасників зі всієї країни 150 осіб (15 команд по 10 осіб).

Участь у турнірі безкоштовна. Реєстрація можлива в режимі on-line на сайті Федерації футболу України https://ffu.ua/ або шляхом запиту на електронну адресу milfootball@ukr.net для отримання форми заявки.

 
Перелік державних реабілітаційних установ PDF Друк e-mail
Автор РДА   
П'ятниця, 20 квітня 2018, 15:17

1. Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Поділля»

2. Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Промінь»

3. Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Пролісок»

4. Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Донбас»

5. Державна реабілітаційна установа «Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю»

6. Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Галичина»

7. Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Мрія»

8. Державна реабілітаційна установа «Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Віра, надія, любов»

 
Регламент Володарської РДА PDF Друк e-mail
Автор РДА   
Четвер, 19 квітня 2018, 11:45

ЗАТВЕРДЖЕНО Розпорядженням головиадміністрації від 01.12.2016 № 312

                                                                                                          

РЕГЛАМЕНТ

Володарської районноїдержавної адміністрації

1. Загальні положення

             1.1. Цей Регламент регулює організаційні та процедурні питання діяльності Володарської районної державної адміністрації.

             1.2. Розгляд в райдержадміністрації питань, що належать до її компетенції, зокрема щодо делегованих районною радою повноважень, провадиться головою, першим заступником голови, заступником голови (далі-заступники голови), керівником апарату, управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, а також консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, службами і комісіями, утвореними головою районної державної адміністрації.

             1.3. Робота районної держадміністрації проводиться на засадах відкритості і гласності.

Районна державна адміністрація у встановленому порядку інформує громадськість про свою діяльність, залучає громадян до проведення перевірок, підготовки і розгляду питань, що належать до її компетенції.

Незаконне розголошення або використання в інший спосіб працівниками у своїх інтересах інформації, яка стала їм відома у зв’язку з виконанням службових повноважень, тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

               1.4. Розподіл обов'язків між керівниками райдержадміністрації
проводить голова районної державної адміністрації не пізніше одного місяця з
дня призначення його на посаду з визначенням:

повноважень і функцій посадової особи;

        управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації (далі - структурні підрозділи райдерж­адміністрації), діяльність яких контролюватиметься відповідною посадовою особою;

територіальних органів центральних органів виконавчої влади, районних підприємств, установ та організацій, щодо яких посадова особа забезпечує реалізацію відповідно до законодавства державної політики, координацію взаємодії та сприяння діяльності;

порядку заміщення голови районної державної адміністрації, його заступників та керівника апарату адміністрації у разі їх відсутності.

1.5. Положення про структурні підрозділи райдержадміністрації розробляються керівниками таких підрозділів, погоджуються із заступниками голови та керівником апарату адміністрації (відповідно до розподілу обов'язків) і затверджуються розпорядженням голови райдержадміністрації.

2. Планування роботи

районної державної адміністрації

2.1. Робота районної державної адміністрації проводиться за перспективними (річними), поточними (квартальними) та оперативними (місячними) планами, які затверджуються головою адміністрації.

            2.2. Планування роботи районної державної адміністрації здійснюється з метою створення умов для послідовної та узгодженої діяльності її структурних підрозділів та апарату.

            2.3. Формування планів роботи районної держадміністрації здійснюється відділом організаційної роботи апарату райдержадміністрації за пропозиціями структурних підрозділів райдерж­адміністрації, погодженими із заступниками голови та керівником апарату адміністрації (відповідно до розподілу обов'язків).

Планування роботи районної державної адміністрації з підготовки проек­тів регуляторних актів здійснюється з урахуванням статті 7 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" і забезпечується сектором економіки райдержадміністрації.

             2.4. Плани роботи районної державної адміністрації передбачають заходи, спрямовані на виконання Конституції України, законів України, актів
Президента України та Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України,
інших органів виконавчої влади вищого рівня (далі - акти законодавства),
доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, державних і
регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку,
здійснення інших, визначених законами, а також делегованих районною радою
повноважень та забезпечення реалізації державної політики.

         До планів роботи районної державної адміністрації включаються:

актуальні питання, пов'язані із здійсненням заходів із соціально-економічного розвитку району або окремих його адміністративно-територіальних одиниць, функціонуванням галузей господарського комплексу та розв'язанням проблем у соціальній сфері, поліпшенням діяльності місцевих органів виконавчої влади, їх взаємодією з органами місцевого самоврядування, які потребують розгляду на засіданні колегії, нараді у голови райдержадміністрації, його заступників і керівника апарату адміністрації та вжиття додаткових заходів для їх вирішення;

перелік актів законодавства, розпоряджень голови районної державної адміністрації, хід виконання яких розглядатиметься в порядку контролю;

основні організаційно-масові заходи, проведення яких забезпечується районною державною адміністрацією або за її участю.

Плани повинні містити питання:

підбиття підсумків діяльності районної державної адміністрації відповідно за рік, квартал, місяць з визначенням основних напрямів подальшої роботи;

діяльності структурних підрозділів районної державної адміністрації з виконання актів законодавства, розпоряджень голови районної державної адміністрації.

Підготовка до розгляду діяльності структурних підрозділів районної державної адміністрації, як правило, передбачає проведення комплексної або цільової перевірки стану справ у відповідній галузі або на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

У планах роботи районної державної адміністрації визначаються посадові особи, конкретні структурні підрозділи адміністрації, відповідальні за здійснення запланованих заходів, а також строки їх здійснення.

               2.5. Додаткові (позапланові) питання включаються до затвердженого
плану роботи районної державної адміністрації за рішенням її голови.

Питання виключається з плану роботи районної державної адміністрації за рішенням її голови на підставі доповідної записки заступників голови та керівника апарату адміністрації (відповідно до розподілу обов'язків).

               2.6. Робота структурних підрозділів та апарату адміністрації проводиться за квартальними і місячними планами, що затверджуються відповідними заступниками голови та керівником апарату адміністрації (згідно із розподілом обов'язків). Формування зазначених планів роботи здійснюється з урахуванням положень пункту 2.4. цього Регламенту.

         2.7. Додаткові (позапланові) питання включаються до плану роботи структурного підрозділу та апарату районної державної адміністрації і виключаються з нього за рішенням заступників голови та керівника апарату адміністрації (відповідно до розподілу обов'язків).

         2.8. Відповідальність за своєчасне і якісне виконання запланованих заходів покладається на керівників відповідних структурних підрозділів, заступників голови та керівника апарату адміністрації (згідно з розподілом обов’язків).

         2.9. Підготовку звітності районної державної адміністрації, передбаче­ної статтею 30 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", здійснює апарат райдержадміністрації на основі звітів структурних підрозділів   районної державної адміністрації, затверджених заступниками голови (відповідно до розподілу обов'язків).

Зміст звітності за місяць, квартал і рік визначається питаннями, що вирішуються районною державною адміністрацією та її структурними підрозділами.

Звіт про результати діяльності районної державної адміністрації розміщується на її офіційному веб-сайті та у місцевих засобах масової інформації.

Останнє оновлення на Четвер, 19 квітня 2018, 11:49
Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 2 з 16