Хочу продать квартиру. Ипотека можно ли продать квартиру быстро. Можно продать долю в квартире. В каком банке брать ипотеку. Стоит ли брать ипотеку сегодня. На какой срок брать ипотеку. Утепление стен своими руками. Быстрое утепление стен пенопластом своими руками. Технология утепления стен. Ремонт видеокарты ноутбука. Быстрый ремонт видеокарты своими руками. Сколько стоит ремонт видеокарты. В каком банке взять автокредит. Где выгоднее взять автокредит без проблем. Бесплатный сервер wow. Рейтинг серверов wow сайт. Сервера wow mangos. Чертежи самодельных станков. Скачать чертежи станков для холодной ковки. Сверлильный станок чертеж. Договор аренды квартиры. Стоимость аренды квартиры в Москве. Снять в аренду квартиру.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Відділ державної реєстрації інформує
Запобігання проявам корупції
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРУПЦІЮ
Інформація
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Володарське відділення поліції
Прийом громадян
Інформація
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ
Уповноважені органи з питань пробації
Інформація
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні47
mod_vvisit_counterВчора422
mod_vvisit_counterЦього тижня469
mod_vvisit_counterМинулого тижня3050
mod_vvisit_counterЗа місяць6352
mod_vvisit_counterМинулого місяця10205
mod_vvisit_counterВсього1067348

Online (20 хвилин): 5
Твій IP: 54.90.204.233
,
2019-03-19 07:43
Документи
Регламент Володарської РДА PDF Друк e-mail
Автор РДА   
Четвер, 19 квітня 2018, 11:45

ЗАТВЕРДЖЕНО Розпорядженням голови адміністрації від 16.07.2018 № 132

                                                                                                          

РЕГЛАМЕНТ

Володарської районноїдержавної адміністрації

1. Загальні положення

           1.1. Цей Регламент регулює організаційні та процедурні питання діяльності Володарської районної державної адміністрації (далі – райдержадміністрація).

           1.2. Розгляд в райдержадміністрації питань, що належать до її компетенції, зокрема щодо делегованих районною радою повноважень, провадиться головою, першим заступником голови, заступниками голови райдержадміністрації (далі-заступники голови), керівником апарату райдержадміністрації, апаратом райдержадміністрації, управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, а також консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, службами і комісіями, утвореними головою райдержадміністрації.

         1.3. Робота райдержадміністрації проводиться на засадах відкритості і гласності.

Райдержадміністрація у встановленому порядку інформує громадськість про свою діяльність, залучає громадян до проведення перевірок, підготовки і розгляду питань, що належать до її компетенції.

           1.4. Розподіл обов'язків між посадовими особами райдержадміністрації проводить голова райдержадміністрації не пізніше одного місяця з
дня призначення його на посаду з визначенням:

повноважень і функцій посадової особи;

        управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдерж-адміністрації (далі - структурні підрозділи райдерж­адміністрації), діяльність яких контролюватиметься відповідною посадовою особою;

територіальних органів центральних органів виконавчої влади, районних підприємств, установ та організацій, щодо яких посадова особа забезпечує реалізацію відповідно до законодавства державної політики, координацію взаємодії та сприяння діяльності;

порядку заміщення голови райдержадміністрації, його заступників та керівника апарату райдержадміністрації у разі їх відсутності.

1.5. Положення про структурні підрозділи райдержадміністрації із статусом юридичних осіб публічного права розробляються керівниками таких підрозділів, погоджуються із заступником голови (відповідно до розподілу обов’язків), а також із начальником відділу правового забезпечення апарату райдержадміністрації і затверджуються розпорядженням голови райдерж-адміністрації.

Положення про структурні підрозділи райдержадміністрації без статусу юридичних осіб публічного права розробляються керівниками таких підрозділів, погоджуються із заступником голови (відповідно до розподілу обов’язків), керівником апарату райдержадміністрації, а також із начальником відділу правового забезпечення апарату райдержадміністрації і затверджуються розпорядженням голови райдержадміністрації.

Положення про апарат райдержадміністрації розробляється начальником відділу правового забезпечення апарату райдержадміністрації, погоджується із керівником апарату райдержадміністрації і затверджуються розпорядженням голови райдержадміністрації.

Положення про структурні підрозділи апарату райдержадміністрації затверджуються керівником апарату райдержадміністрації.

2. Планування роботи райдержадміністрації

 2.1. Робота райдержадміністрації проводиться за перспективними (річними), поточними (квартальними) та оперативними (місячними) планами, які затверджуються головою райдержадміністрації.

         2.2. Планування роботи райдержадміністрації здійснюється з метою створення умов для послідовної та узгодженої діяльності її структурних підрозділів та апарату.

         2.3. Формування планів роботи райдержадміністрації здійснюється відділом з питань документообігу, контролю та організаційного забезпечення апарату райдержадміністрації за пропозиціями структурних підрозділів райдерж­адміністрації, погодженими із заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації (відповідно до розподілу обов'язків).

         Планування роботи райдержадміністрації з підготовки проек­тів регуляторних актів здійснюється з урахуванням статті 7 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» і забезпечується сектором економіки райдержадміністрації.

           2.4. Плани роботи райдержадміністрації передбачають заходи, спрямовані на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України та Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня (далі - акти законодавства), доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, здійснення інших, визначених законами, а також делегованих районною радою повноважень та забезпечення реалізації державної політики.

         2.5. До планів роботи райдержадміністрації включаються:

актуальні питання, пов'язані із здійсненням заходів із соціально-економічного розвитку району або окремих його адміністративно-територіальних одиниць, функціонуванням галузей господарського комплексу та розв'язанням проблем у соціальній сфері, поліпшенням діяльності місцевих

органів виконавчої влади, їх взаємодією з органами місцевого самоврядування, які потребують розгляду на засіданні колегії, нараді у голови райдержадміністрації, його заступників і керівника апарату райдерж-адміністрації та вжиття додаткових заходів для їх вирішення;

перелік актів законодавства, розпоряджень голови райдержадміністрації, хід виконання яких розглядатиметься в порядку контролю;

основні організаційно-масові заходи, проведення яких забезпечується райдержадміністрацією або за її участю.

2.6. Плани повинні містити питання:

підбиття підсумків діяльності райдержадміністрації відповідно за рік, квартал, місяць з визначенням основних напрямів подальшої роботи;

діяльності структурних підрозділів райдержадміністрації з виконання актів законодавства, розпоряджень голови райдержадміністрації.

2.7. Підготовка до розгляду діяльності структурних підрозділів райдерж-адміністрації, як правило, передбачає проведення комплексної або цільової перевірки стану справ у відповідній галузі або на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

2.8. У планах роботи райдержадміністрації визначаються посадові особи, конкретні структурні підрозділи райдержадміністрації, відповідальні за здійснення запланованих заходів, а також строки їх здійснення.

           2.9. Додаткові (позапланові) питання включаються до затвердженого
плану роботи райдержадміністрації за рішенням її голови.

Питання виключається з плану роботи райдержадміністрації за рішенням її голови на підставі доповідної записки заступників голови та керівника апарату райдержадміністрації (відповідно до розподілу обов'язків).

           2.10. Робота структурних підрозділів та апарату райдержадміністрації проводиться за квартальними і місячними планами, що затверджуються заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації (згідно із розподілом обов'язків). Порядок планування роботи структурних підрозділів апарату райдержадміністрації   встановлює керівник апарату   райдержадміні-страції. Формування зазначених планів роботи здійснюється з урахуванням положень пункту 2.4. цього Регламенту.

         2.11. Додаткові (позапланові) питання включаються до плану роботи структурного підрозділу та апарату райдержадміністрації і виключаються з нього за рішенням заступників голови та керівника апарату райдерж-адміністрації (відповідно до розподілу обов'язків).

         2.12. Відповідальність за своєчасне і якісне виконання запланованих заходів покладається на керівників відповідних структурних підрозділів, заступників голови та керівника апарату райдержадміністрації (згідно з розподілом обов’язків).

         2.13. Підготовку звітності райдержадміністрації, передбаче­ної статтею 30 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», здійснює апарат райдержадміністрації на основі звітів структурних підрозділів   райдержадміністрації, затверджених заступниками голови (відповідно до розподілу обов'язків).

2.14. Зміст звітності за місяць, квартал і рік визначається питаннями, що вирішуються райдержадміністрацією.

2.15. Звіт про результати діяльності райдержадміністрації розміщується на її офіційному веб-сайті та у місцевих засобах масової інформації.

Останнє оновлення на Понеділок, 23 липня 2018, 08:09
Детальніше...
 
Аналіз соціально-економічного розвитку за І квартал 2018 року PDF Друк e-mail
Автор РДА   
П'ятниця, 13 квітня 2018, 13:49
  1. 2. Зайнятість населення та ринок праці            

             Протягом 2018 року послугами Володарського районного центру зайнятості скористались 1253 особи, з них 1153 отримали статус безробітного, що на 261 особу менше відповідного періоду 2017 року.                 

             Серед зареєстрованих безробітних: жінок – 505, молоді до 35 років – 355, осіб з робітничими професіями – 600, службовців – 255 осіб, особи які займали місця що не потребують спеціальної підготовки – 298 чол.

В службі зайнятості було зареєстровано 343 вакансій, укомплектовано – 116, з них: 45 % вакансії сільськогосподарських підприємств, 55 % - вакансії підприємств торгівлі. Кількість претендентів на одну вакансію складає 6 осіб.

         Протягом 2018 року було працевлаштовано – 113 осіб, з них мали статус безробітного – 37 осіб.

             Середня тривалість укомплектування вакансій становить 5 днів.

Рівень працевлаштування становить 10 %.

           Знято з обліку з інших причин 166 осіб.

Професійне навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації на замовлення роботодавців пройшли – 225 чоловік.

На оплачуваних громадських роботах та роботах тимчасового характеру працювало – 236 безробітних (в тому числі на оплачуваних громадських роботах в сільських радах району – 5 осіб).

На кінець І кварталу 2018 року на обліку перебувало – 950 безробітних, середньооблікова чисельнiсть безробiтних, якi отримували допомогу по безробіттю складає 877 осіб, середній розмір допомоги по безробіттю становив – 2677,00 грн.

На кінець періоду рівень зареєстрованого безробіття становив – 9,5 %, що на 0,2 % менше відповідного періоду минулого року.

Детальніше...
 
Розпорядження від 04.04.2018 № 75 PDF Друк e-mail
Автор РДА   
Вівторок, 10 квітня 2018, 15:50

Про захист водних біоресурсів у Володарському районі у нерестовий період 2018 року    

 
Розпорядження від 26.03.2018 № 57 PDF Друк e-mail
Автор РДА   
Вівторок, 27 березня 2018, 13:57

Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через сектор надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації

 
ГО «Антикорупційний штаб» запустила електронний сервіс-чат-бот «Держслужбовець Тарас» PDF Друк e-mail
Автор РДА   
Вівторок, 27 березня 2018, 08:23

Інформуємо, що Громадська організація «Антикорупційний штаб» в жовтні 2017 року створила та запустила електронний сервіс - чат-бот «Держслужбовець Тарас», який допомагає суб’єктам декларування у заповненні декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

  Зокрема, чат-бот надає користувачам покрокову інструкцію із заповнення електронної декларації, допомагає визначити, які відомості підлягають декларуванню щодо різних активів та доходів: містить актуальні відомості щодо порогів, встановлених для декларування окремих активів; містить додаткові посилання на відкриті державні реєстри, бази даних, сервіси, що можуть бути корисними суб'єктам декларування під час заповнення декларації.

  Чат-бот «Держслужбовець Тарас» є некомерційним та безкоштовним електронним довідковим сервісом, який створений за підтримки Антикорупційної ініціативи ЄС та ГО «Центр демократії та верховенства права».

  Знайти його можна, ввівши в поле для пошуку в Facebook Messenger або Telegram запит «Держслужбовець Тарас», а також за прямими посиланнями: Facebook Messenger http://m.me/d.tarasbot, Telegram https://t.me/d_tarasbot. Для того, щоб розпочати спілкування із чат-ботом, потрібно натиснути кнопку «Почати» і надалі користуватись запропонованими кнопками внизу при виборі варіантів відповіді.

  Наповнення інформацією чат-боту «Держслужбовець Тарас» здійснювалось виключно на основі положень Закону України «Про запобігання корупції», Роз'яснення щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю, що затверджене рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 11 серпня 2016 р. № 3 (зі змінами) та інших роз’яснень та рекомендацій, прийнятих Національним агентством з питань запобігання корупції.

  Електронний сервіс чат-бот «Держслужбовець Тарас» є зручним інструментом для уникнення помилок під час подання електронної декларації суб’єктами декларування, що має на меті досягнення суспільно корисної мети. Адже в разі неподання, несвоєчасного подання або надання недостовірних відомостей в декларації особою, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, до суб’єкта декларування може бути застосовано дисциплінарну, адміністративну чи кримінальну відповідальність.

  Варто зауважити, що чат-бот «Держслужбовець Тарас» є допоміжним інструментом для суб'єктів декларування, усі відповіді та пояснення несуть рекомендаційний характер, а відповідальність за достовірність інформації, яку внесено до декларації, несе виключно суб'єкт декларування. Якщо зміст відповіді чат-бота є незрозумілим користувачу чи в нього залишаються додаткові запитання, радимо звертатись до Національного агентства з питань запобігання корупції за додатковими роз'ясненнями та консультаціями.

  З огляду на викладене рекомендуємо під час заповнення декларацій використовувати суб'єктам декларування чат-бот «Держслужбовець Тарас».

  З питаннями та пропозиціями щодо чат-бота «Держслужбовець Тарас» просимо звертатись до ГО «Антикорупційний штаб»: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду , тел.(073) 500-50-22.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 5 з 18