Облицовка потолка панелями. Качественная облицовка потолка. Облицовка потолка гипсокартоном. Натяжные потолки цены. Лучшие натяжные потолки фото и цены. Натяжные потолки цена за метр. Автономное отопление квартиры. Быстрая установка автономного отопления. Автономное отопление цена. Как сделать мотоблок своими руками. Качественный ремонт мотоблоков своими руками. Мотоблок своими руками фото. Нанесение декоративной штукатурки короед. Как наносить короед декоративная штукатурка. Декоративная штукатурка своими руками короед. Укладка паркета цена. Быстрая укладка паркета своими руками. Укладка паркета на стяжку. Кровать своими руками чертежи. Сделать шкаф кровать своими руками. Деревянная кровать своими руками. Опалубка для монолитного перекрытия. Качественная опалубка для монолитного строительства. Купить опалубку для монолитного строительства.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні280
mod_vvisit_counterВчора285
mod_vvisit_counterЦього тижня280
mod_vvisit_counterМинулого тижня2333
mod_vvisit_counterЗа місяць7805
mod_vvisit_counterМинулого місяця11904
mod_vvisit_counterВсього1012655

Online (20 хвилин): 4
Твій IP: 54.92.164.184
,
2018-09-23 21:52
Документи
Про проведення Всеукраїнського турніру «Кубок нескорених» PDF Друк e-mail
Автор РДА   
Понеділок, 23 квітня 2018, 11:51

Відповідно до листа Уповноваженого Президента України з питань реабілітації учасників антитерористичної операції, які одержали поранення, контузію, каліцтво або інше захворювання під час участі в антитерористичній операції про проведення Всеукраїнського турніру з футболу «Кубок нескорених», департамент соціального захисту населення Київської облдержадміністрації інформує про наступне.

Всеукраїнський турнір з футболу «Кубок нескорених» відбудеться 19.05.2018 року у місті Києві, на стадіоні «Атлет». До організаторського комітету вищезазначеного турніру входять Уповноважений Президента України з питань реабілітації учасників антитерористичної операції, які одержали поранення, контузію, каліцтво або інше захворювання під час участі в антитерористичній операції, представники Федерації футболу України, Міністерство оборони України, Міністерство охорони здоров’я, Міністерство соціальної політики України та Державна служба України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції.

Участь у змаганнях беруть ветерани та діючі військовослужбовці сектору безпеки та оборони України, а також добровольчих формувань, які отримали поранення, каліцтва, контузії, або інші захворювання під час, або в наслідок виконання службових обовязків в зоні бойових дій, під час участі в антитерористичній операції, або в ході миротворчих операціїй за участю України. Змагання проводяться серед учасників за двома категоріями:

-         особи з ампутацією нижньої кінцівки на будь-якому рівні зі збереженням функцій другої кінцівки. Гравці пересуваються за допомогою милиць без патології вестибулярного апарату і збереженням зору;

-         особи з відсутністю уражень нижніх кінцівок або з частковим пошкодженням нижніх кінцівок, які пересуваються самостійно без додаткових засобів: ходунки, милиці.

Мета зходу – це фізична та психологічна реабілітація ветеранів війни та діючих військовослужбовців, які отримали поранення, каліцтва, контузії, або інші захворювання під час, або внаслідок виконання службових обовязків в зоні бойових дій, під час участі в антитерористичній операції, або в ході миротворчих операціїй за участю України. Зміцнення дружніх стосунків або обміну досвідом роботи між спортивними організаціями осіб з інвалідністю. Залучення якнайбільшої кількості ветеранів війни та діючих військовослужбовців з усієї України, які брали чи беруть участь в антитерористичній операції на сході України до занять футболом. Пропаганда футболу серед ветеранів війни та діючих військовослужбовців.

Прогнозована кількість учасників зі всієї країни 150 осіб (15 команд по 10 осіб).

Участь у турнірі безкоштовна. Реєстрація можлива в режимі on-line на сайті Федерації футболу України https://ffu.ua/ або шляхом запиту на електронну адресу milfootball@ukr.net для отримання форми заявки.

 
Перелік державних реабілітаційних установ PDF Друк e-mail
Автор РДА   
П'ятниця, 20 квітня 2018, 15:17

1. Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Поділля»

2. Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Промінь»

3. Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Пролісок»

4. Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Донбас»

5. Державна реабілітаційна установа «Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю»

6. Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Галичина»

7. Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Мрія»

8. Державна реабілітаційна установа «Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Віра, надія, любов»

 
Регламент Володарської РДА PDF Друк e-mail
Автор РДА   
Четвер, 19 квітня 2018, 11:45

ЗАТВЕРДЖЕНО Розпорядженням голови адміністрації від 16.07.2018 № 132

                                                                                                          

РЕГЛАМЕНТ

Володарської районноїдержавної адміністрації

1. Загальні положення

           1.1. Цей Регламент регулює організаційні та процедурні питання діяльності Володарської районної державної адміністрації (далі – райдержадміністрація).

           1.2. Розгляд в райдержадміністрації питань, що належать до її компетенції, зокрема щодо делегованих районною радою повноважень, провадиться головою, першим заступником голови, заступниками голови райдержадміністрації (далі-заступники голови), керівником апарату райдержадміністрації, апаратом райдержадміністрації, управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, а також консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, службами і комісіями, утвореними головою райдержадміністрації.

         1.3. Робота райдержадміністрації проводиться на засадах відкритості і гласності.

Райдержадміністрація у встановленому порядку інформує громадськість про свою діяльність, залучає громадян до проведення перевірок, підготовки і розгляду питань, що належать до її компетенції.

           1.4. Розподіл обов'язків між посадовими особами райдержадміністрації проводить голова райдержадміністрації не пізніше одного місяця з
дня призначення його на посаду з визначенням:

повноважень і функцій посадової особи;

        управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдерж-адміністрації (далі - структурні підрозділи райдерж­адміністрації), діяльність яких контролюватиметься відповідною посадовою особою;

територіальних органів центральних органів виконавчої влади, районних підприємств, установ та організацій, щодо яких посадова особа забезпечує реалізацію відповідно до законодавства державної політики, координацію взаємодії та сприяння діяльності;

порядку заміщення голови райдержадміністрації, його заступників та керівника апарату райдержадміністрації у разі їх відсутності.

1.5. Положення про структурні підрозділи райдержадміністрації із статусом юридичних осіб публічного права розробляються керівниками таких підрозділів, погоджуються із заступником голови (відповідно до розподілу обов’язків), а також із начальником відділу правового забезпечення апарату райдержадміністрації і затверджуються розпорядженням голови райдерж-адміністрації.

Положення про структурні підрозділи райдержадміністрації без статусу юридичних осіб публічного права розробляються керівниками таких підрозділів, погоджуються із заступником голови (відповідно до розподілу обов’язків), керівником апарату райдержадміністрації, а також із начальником відділу правового забезпечення апарату райдержадміністрації і затверджуються розпорядженням голови райдержадміністрації.

Положення про апарат райдержадміністрації розробляється начальником відділу правового забезпечення апарату райдержадміністрації, погоджується із керівником апарату райдержадміністрації і затверджуються розпорядженням голови райдержадміністрації.

Положення про структурні підрозділи апарату райдержадміністрації затверджуються керівником апарату райдержадміністрації.

2. Планування роботи райдержадміністрації

 2.1. Робота райдержадміністрації проводиться за перспективними (річними), поточними (квартальними) та оперативними (місячними) планами, які затверджуються головою райдержадміністрації.

         2.2. Планування роботи райдержадміністрації здійснюється з метою створення умов для послідовної та узгодженої діяльності її структурних підрозділів та апарату.

         2.3. Формування планів роботи райдержадміністрації здійснюється відділом з питань документообігу, контролю та організаційного забезпечення апарату райдержадміністрації за пропозиціями структурних підрозділів райдерж­адміністрації, погодженими із заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації (відповідно до розподілу обов'язків).

         Планування роботи райдержадміністрації з підготовки проек­тів регуляторних актів здійснюється з урахуванням статті 7 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» і забезпечується сектором економіки райдержадміністрації.

           2.4. Плани роботи райдержадміністрації передбачають заходи, спрямовані на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України та Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня (далі - акти законодавства), доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, здійснення інших, визначених законами, а також делегованих районною радою повноважень та забезпечення реалізації державної політики.

         2.5. До планів роботи райдержадміністрації включаються:

актуальні питання, пов'язані із здійсненням заходів із соціально-економічного розвитку району або окремих його адміністративно-територіальних одиниць, функціонуванням галузей господарського комплексу та розв'язанням проблем у соціальній сфері, поліпшенням діяльності місцевих

органів виконавчої влади, їх взаємодією з органами місцевого самоврядування, які потребують розгляду на засіданні колегії, нараді у голови райдержадміністрації, його заступників і керівника апарату райдерж-адміністрації та вжиття додаткових заходів для їх вирішення;

перелік актів законодавства, розпоряджень голови райдержадміністрації, хід виконання яких розглядатиметься в порядку контролю;

основні організаційно-масові заходи, проведення яких забезпечується райдержадміністрацією або за її участю.

2.6. Плани повинні містити питання:

підбиття підсумків діяльності райдержадміністрації відповідно за рік, квартал, місяць з визначенням основних напрямів подальшої роботи;

діяльності структурних підрозділів райдержадміністрації з виконання актів законодавства, розпоряджень голови райдержадміністрації.

2.7. Підготовка до розгляду діяльності структурних підрозділів райдерж-адміністрації, як правило, передбачає проведення комплексної або цільової перевірки стану справ у відповідній галузі або на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

2.8. У планах роботи райдержадміністрації визначаються посадові особи, конкретні структурні підрозділи райдержадміністрації, відповідальні за здійснення запланованих заходів, а також строки їх здійснення.

           2.9. Додаткові (позапланові) питання включаються до затвердженого
плану роботи райдержадміністрації за рішенням її голови.

Питання виключається з плану роботи райдержадміністрації за рішенням її голови на підставі доповідної записки заступників голови та керівника апарату райдержадміністрації (відповідно до розподілу обов'язків).

           2.10. Робота структурних підрозділів та апарату райдержадміністрації проводиться за квартальними і місячними планами, що затверджуються заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації (згідно із розподілом обов'язків). Порядок планування роботи структурних підрозділів апарату райдержадміністрації   встановлює керівник апарату   райдержадміні-страції. Формування зазначених планів роботи здійснюється з урахуванням положень пункту 2.4. цього Регламенту.

         2.11. Додаткові (позапланові) питання включаються до плану роботи структурного підрозділу та апарату райдержадміністрації і виключаються з нього за рішенням заступників голови та керівника апарату райдерж-адміністрації (відповідно до розподілу обов'язків).

         2.12. Відповідальність за своєчасне і якісне виконання запланованих заходів покладається на керівників відповідних структурних підрозділів, заступників голови та керівника апарату райдержадміністрації (згідно з розподілом обов’язків).

         2.13. Підготовку звітності райдержадміністрації, передбаче­ної статтею 30 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», здійснює апарат райдержадміністрації на основі звітів структурних підрозділів   райдержадміністрації, затверджених заступниками голови (відповідно до розподілу обов'язків).

2.14. Зміст звітності за місяць, квартал і рік визначається питаннями, що вирішуються райдержадміністрацією.

2.15. Звіт про результати діяльності райдержадміністрації розміщується на її офіційному веб-сайті та у місцевих засобах масової інформації.

Останнє оновлення на Понеділок, 23 липня 2018, 08:09
Детальніше...
 
Аналіз соціально-економічного розвитку за І квартал 2018 року PDF Друк e-mail
Автор РДА   
П'ятниця, 13 квітня 2018, 13:49
  1. 2. Зайнятість населення та ринок праці            

             Протягом 2018 року послугами Володарського районного центру зайнятості скористались 1253 особи, з них 1153 отримали статус безробітного, що на 261 особу менше відповідного періоду 2017 року.                 

             Серед зареєстрованих безробітних: жінок – 505, молоді до 35 років – 355, осіб з робітничими професіями – 600, службовців – 255 осіб, особи які займали місця що не потребують спеціальної підготовки – 298 чол.

В службі зайнятості було зареєстровано 343 вакансій, укомплектовано – 116, з них: 45 % вакансії сільськогосподарських підприємств, 55 % - вакансії підприємств торгівлі. Кількість претендентів на одну вакансію складає 6 осіб.

         Протягом 2018 року було працевлаштовано – 113 осіб, з них мали статус безробітного – 37 осіб.

             Середня тривалість укомплектування вакансій становить 5 днів.

Рівень працевлаштування становить 10 %.

           Знято з обліку з інших причин 166 осіб.

Професійне навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації на замовлення роботодавців пройшли – 225 чоловік.

На оплачуваних громадських роботах та роботах тимчасового характеру працювало – 236 безробітних (в тому числі на оплачуваних громадських роботах в сільських радах району – 5 осіб).

На кінець І кварталу 2018 року на обліку перебувало – 950 безробітних, середньооблікова чисельнiсть безробiтних, якi отримували допомогу по безробіттю складає 877 осіб, середній розмір допомоги по безробіттю становив – 2677,00 грн.

На кінець періоду рівень зареєстрованого безробіття становив – 9,5 %, що на 0,2 % менше відповідного періоду минулого року.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 3 з 17