Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні297
mod_vvisit_counterВчора1149
mod_vvisit_counterЦього тижня4369
mod_vvisit_counterМинулого тижня8057
mod_vvisit_counterЗа місяць23244
mod_vvisit_counterМинулого місяця16403
mod_vvisit_counterВсього893656

Online (20 хвилин): 15
Твій IP: 54.80.183.100
,
2018-05-24 06:20
РАЦС
Розміри плати за надання платних послуг
Четвер, 02 березня 2017, 12:47

Володарський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області інформує , що 23 лютого 2017 року офіційно опублікований та набув чинності наказ Головного територіального управління юстиції у Київській області від 10.02.2017року №64\6 «Про затвердження Розмірів плати за надання платних послуг відділами державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області».

РОЗМІРИ

 
«Неіснуючий» батько в свідоцтві про народження дитини
Вівторок, 27 грудня 2016, 15:18

Наразі в Україні планується реформа системи державної реєстрації актів цивільного стану, і Міністерство юстиції України докладає усіх зусиль задля її реалізації.

Закон має бути для громадян, основний пріоритет діяльності Міністерства юстиції України, і покликання законодавчої бази - робити життя населення максимально зручним та простим, а не створювати проблеми, базуючись на уявленнях середньовічного суспільства.

На сьогодні у разі коли жінка народжує дитину та з певних причин не може записати відомості про батька дитини, українське законодавство вимагає зробити юридичну фікцію.

Суть її полягає в тому, що жінка яка народила дитину не перебуваючи у шлюбі та не маючи чоловіка, який готовий визнати батьківство по відношенню до новонародженої дитини, змушена вписувати в свідоцтво про народження дані про неіснуючу як фізично, так і юридично особу. В подальшому це призводить до багатьох проблем для матері дитини.

Тому Міністерство юстиції України вимагає відмінити вимоги щодо інформації у графі «Батько» у свідоцтві про народження у випадку, якщо мати не перебуває у шлюбі та немає заяви матері та батька або рішення суду про визнання батьківства.

 
Подача документів для реєстрації місця проживання новонародженої дитини через відділи державної реєстрації актів цивільного стану, у тому числі у закладах охорони здоров’я, де приймаються пологи
Вівторок, 27 грудня 2016, 15:17

Відповідно до статті 6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» за бажанням батьків чи одного з них документи для реєстрації місця проживання дитини можуть бути подані органам державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини, у тому числі у закладах охорони здоров’я, де приймаються пологи.

Впровадження цієї послуги спрямовано на спрощення доступу громадян до адміністративних послуг.

Переваги:

-Відсутність необхідності звернення до органу реєстрації, що здійснюють реєстрацію місця проживання особи на території відповідної адміністративно- територіальної одиниці.

-Відсутність черг.

-Можливість отримання довідки про реєстрацію місця проживання у зручний для громадян спосіб (у закладах охорони здоров’я, відділі державної реєстрації актів цивільного стану або у відповідному органі реєстрації, центрі надання адміністративних послуг або направлення її поштою) .

 
Видача свідоцтва про народження у медичних закладах
Вівторок, 27 грудня 2016, 15:17

Пілотний проект, ініційований Міністерством юстиції, щодо видачі свідоцтв про народження у медичних закладах полягає в забезпеченні можливості отримання батьками дитини свідоцтва про народження безпосередньо у медичних закладах, де приймаються пологи.

Метою проекту є підвищення рівня надання адміністративних послуг та спрощення порядку їх отримання.

Переваги:

-Відсутність необхідності звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

-Відсутність черг.

-Можливість отримати перший документ дитини безпосередньо при виписці у медичному закладі.

Реалізація нової ініціативи дозволяє батькам без зайвого клопоту та витрачання часу отримати перший офіційний документ дитини.

На території Київської області 24 відділи, а саме, Баришівський, Богуславський, Бородянський, Вишгородський, Володарський, Іванківський, Кагарлицький, Києво-Святошинський, Макарівський, Миронівський, Рокитнянський, Сквирський, Ставищенський, Таращанський, Тетіївський, Яготинський районні, Березанський, Славутицький міські, Білоцерківський, Бориспільський, Броварський, Васильківський, Переяслав-Хмельницький, Фастівський міськрайонні відділи державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області, надають послугу у 25 медичних закладах області.

Наразі понад 39 % батьків отримують свідоцтва про народження дитини безпосередньо у медичних закладах області.

 
Пілотний проект Міністерства юстиції «Шлюб за добу»
Вівторок, 27 грудня 2016, 15:16

З метою апробації європейських стандартів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, спрямованих на створення сприятливих умов для отримання фізичними особами адміністративних послуг у зазначеній сфері, та забезпечення реалізації гарантованого державою права на шлюб, зокрема, для учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 502-р "Про запровадження реалізації пілотного проекту щодо державної реєстрації" та наказом Міністерства юстиції України від 22.07.2016 № 2247/5 "Про реалізацію пілотного проекту щодо державної реєстрації шлюбу" запроваджено пілотний проект щодо державної реєстрації шлюбу у скорочені строки за обраним заявниками місцем у мм. Києві, Львові, Одесі, Херсоні, Маріуполі та Сєвєродонецьку.

Переваги даного проекту:

  • Реєстрація шлюбу в час та у місці, обраному нареченими.
  • Відсутність необхідності звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану.
  • Відсутня необхідність чекати.

Для того, щоб скористатися сервісом з реєстрації шлюбу у скорочені строки, нареченим необхідно зробити кілька простих кроків:

Звернутись до організатора державної реєстрації шлюбу, відомості про якого розміщені відповідним територіальним органом юстиції на офіційному сайті.

Обрати дату та час для проведення державної реєстрації шлюбу.

Укласти цивільно-правовий договір про надання послуги.

Завітати на власне весілля.

Внесення відомостей до Державного реєстру актів цивільного стану громадян здійснюється не пізніше наступного робочого дня після проведення реєстрації шлюбу.

З моменту запуску в рамках пілотного проекту станом на 27 листопада2016 було проведено 2864реєстрації шлюбів.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Наступна > Кінець >>

Сторінка 5 з 9