Купить новостройку с отделкой. Где купить однокомнатную квартиру в новостройке? Купить новостройку недорого. Оценка стоимости недвижимости. Какая рыночная оценка недвижимости? Принципы оценки недвижимости. Теплый пол своими руками. Как сделать теплый пол в доме. Монтаж водяного теплого пола. Не включается ноутбук. Скажите почему не включается ноутбук. Ноутбук включается и сразу выключается. Быстрый кредит наличными. Где быстро взять кредит без справок. Оформить быстрый кредит. Топ wow сервера. Где скачать последний клиент wow? Самый лучший сервера world of warcraft. Ленточная пилорама цена. Ленточная пилорама своими руками чертежи. Скачать чертежи ленточной пилорамы. Аренда квартир без посредников. Длительная аренда квартир без посредников и прочих. Аренда однокомнатной квартиры.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні293
mod_vvisit_counterВчора285
mod_vvisit_counterЦього тижня293
mod_vvisit_counterМинулого тижня2333
mod_vvisit_counterЗа місяць7818
mod_vvisit_counterМинулого місяця11904
mod_vvisit_counterВсього1012668

Online (20 хвилин): 6
Твій IP: 54.92.164.184
,
2018-09-23 22:43
Звернення громадян
Підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у Володарській райдержадміністрації за 2014 рік
Середа, 14 січня 2015, 12:33

Володарською районною державною адміністрацією за звітний період проведено цілеспрямовану роботу щодо реалізації вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.08 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

Відповідно до п.3 Указу при Володарській райдержадміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян.

За звітний період проведено 10 засідань, на яких розглядались питання щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення.

В райдержадміністрації створено робочу групу з оперативного опрацювання звернень громадян та скарг на дії посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування району (розпорядження голови райдержадміністрації від 28.04.11 № 209). За звітний період звернення такого характеру до райдержадміністрації не надходили.

Відповідно до ст. 22 Закону України „Про звернення громадян” та п.1 Указу проводиться особистий прийом громадян (розпорядження голови райдержадміністрації від 19.11.2013 № 255 «Про затвердження графіків особистого прийому громадян керівництвом Володарської райдержадміністрації»). Графіки розміщено на інформаційному стенді райдержадміністрації, оприлюднено в місцевій газеті «Голос Володарщини», на ТРК «Грант», офіційному веб - сайті.

Відповідно до частин 4,5 п.1 Указу першочергова увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди Великої Вітчизняної війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Розгляд звернень цих категорій громадян перебуває під особистим контролем керівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їм надається практична матеріальна і фінансова допомога, вишукуються для цього всі наявні можливості.

Відповідно до частини 5 п.5 проводиться аналітична робота зі зверненнями громадян.

Детальніше...
 
Про звернення
Середа, 14 січня 2015, 12:31

Дані про звернення громадян, що надійшли до місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування за 2014 рік у порівнянні з 2013 роком

 
Інформація про надходження звернень громадян до райдержадміністрації за 8 місяців 2014 року
Середа, 03 вересня 2014, 08:27

Загальна кількість звернень – 267.

Кількість звернень, що надійшли поштою (письмових) - 180.

Кількість звернень на особистому прийомі (усних) - 87.

З них: повторних - 2; колективних -10.

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян - 267.У тому числі питання:

аграрної політики і земельних відносин - 66;

транспорту і зв’язку- 9;

фінансової, податкової політики -1;

соціального захисту - 42;

праці і заробітної плати - 6;

охорони здоров’я - 1;

комунального господарства – 26;

житлової політики - 58;

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку - 14;

діяльності органів місцевого самоврядування -1;

державного будівництва - 1;

освіти -11;

інші -31;

Всі порушені питання у зверненнях громадян розглянуто відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та без порушень термінів їх розгляду.

Найпроблемніші питання, які порушували громадяни у своїх зверненнях, були винесені на розгляд постійнодіючої комісії за участю голів районної державної адміністрації та районної ради з виїздом на місце.

Через вищестоящі органи державної влади надійшло 102 звернення.

З них: на «Урядову гарячу лінію» надійшло 87 звернень. Зокрема, від громадян східних областей України ( Донецька область, Луганська область, Автономна Республіка Крим) по питанню надання тимчасового житла надійшло 58 звернень. Всі звернення заявників опрацьовані у встановлені законодавством терміни. Їм було запропоновано тимчасове житло у селах району. Всі громадяни-переселенці відмовилися від переселення для тимчасового проживання у Володарському районі, за виключенням двох громадян, які поселилися у с. Руде Село. Основні причини відмови: немає гарантії працевлаштування, небажання жити у сільській місцевості, віддаленість від м. Києва, відсутність коштів на проїзд тощо.

Зокрема , у серпні 2014 року до райдержадміністрації надійшло 12 заяв від переселенців на надання матеріальної допомоги у зв’язку з важким матеріальним становищем.

У зв'язку з відсутністю коштів у місцевому бюджеті та враховуючи складне матеріальне становище переселенців райдержадміністрацією надіслано листи голові благодійного фонду «Оберіг Володарщини», керівникам сільськогосподарських підприємств.

 
Гаряча лінія

KJKDFJKSDFJKLSDJGAKSУ Володарській райдержадміністрації працює цілодобова «гаряча лінія» з питань допомоги військовослужбовцям, які беруть участь в антитерористичній операції, та їхнім родинам. Відтепер, зателефонувавши за номером (04569) 5-14-80, можна оперативно отримати консультацію та допомогу з того, чи іншого наболілого питання. Телефонувати на «гарячу лінію» можуть не лише бійці АТО та їхні родичі, а й усі небайдужі громадяни, які прагнуть допомогти нашим хлопцям на Сході. Відповідальним працівником за роботу „гарячої лінії” призначено Бесараб Н.С. - головного спеціаліста з питань звернень громадян відділу юридичного забезпечення, з питань звернень громадян і взаємодії з правоохоронними органами адміністрації.

 
Гаряча лінія
Вівторок, 29 липня 2014, 11:34

На виконання розпорядження голови Київської облдержадміністрації від 17.07.2014 №226 «Про утворення обласного штабу з питань координації надання допомоги військовослужбовцям, які беруть участь в антитерористичній операції, їх сім’ям та іншим громадянам України, які перебувають в районі проведення антитерористичної операції».

При Володарській райдержадміністрації створено цілодобову «гарячу лінію» з питань координації надання матеріальної допомоги військовослужбовцям, які беруть участь в антитерористичній операції, їх сім’ям, та іншим громадянам України, які перебувають в районі проведення антитерористичної операції. Згідно протоколу засідання районного штабу з питань координації надання допомоги військовослужбовцям, які беруть участь в антитерористичній операції, їх сім’ям та іншим громадянам України, які перебувають в районі проведення антитерористичної операції від 22 липня 2014 року № 1 відповідальним працівником за роботу „гарячої лінії” призначено Бесараб Н.С. - головного спеціаліста з питань звернень громадян відділу юридичного забезпечення, з питань звернень громадян і взаємодії з правоохоронними органами адміністрації. Телефон „гарячої лінії” адміністрації – (04569) 5-14-80.

Станом на 28.07.2014 на розгляд райдержадміністрації надійшло 26 звернень громадян на Урядову «гарячу лінію».

Громадянами всього порушено 26 питань різного характеру. В тому числі: аграрної політики і земельних відносин – 9; соціального захисту (виплата державної грошової допомоги на дітей) – 5; забезпечення балонним газом – 6; податкової політики – 1; зв’язку -1; транспорту-1; інші – 3.

Всі звернення громадян розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства, у встановлений законом термін.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 Наступна > Кінець >>

Сторінка 3 з 4