Купить новостройку с отделкой. Где купить однокомнатную квартиру в новостройке? Купить новостройку недорого. Оценка стоимости недвижимости. Какая рыночная оценка недвижимости? Принципы оценки недвижимости. Теплый пол своими руками. Как сделать теплый пол в доме. Монтаж водяного теплого пола. Не включается ноутбук. Скажите почему не включается ноутбук. Ноутбук включается и сразу выключается. Быстрый кредит наличными. Где быстро взять кредит без справок. Оформить быстрый кредит. Топ wow сервера. Где скачать последний клиент wow? Самый лучший сервера world of warcraft. Ленточная пилорама цена. Ленточная пилорама своими руками чертежи. Скачать чертежи ленточной пилорамы. Аренда квартир без посредников. Длительная аренда квартир без посредников и прочих. Аренда однокомнатной квартиры.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні244
mod_vvisit_counterВчора314
mod_vvisit_counterЦього тижня1827
mod_vvisit_counterМинулого тижня2282
mod_vvisit_counterЗа місяць5372
mod_vvisit_counterМинулого місяця42252
mod_vvisit_counterВсього998318

Online (20 хвилин): 4
Твій IP: 54.225.55.174
,
2018-08-18 21:40
Новини
ОГОЛОШЕННЯ!
П'ятниця, 10 листопада 2017, 10:14

Зі стартом пенсійної реформи кількість осіб, які звернулись на «гарячу телефону лінію» Сквирського об’єднаного управління Пенсійного фонду України значно зросла.

         Звернувшись в телефонному режимі до спеціалістів управління  особа може отримати загальну інформацію про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій. Також — особливості сплати та обліку зборів на обов’язкове державне пенсійне страхування, формування звітності, тощо.

         Якщо питання потребує додаткового вивчення, тоді інформація про особу, яка міститься в централізованій системі обробки пенсійної документації, переглядається та передається для розгляду відповідальними підрозділами.

         Консультаційну та практичну допомогу у вирішенні питань додзвонювачів надають спеціалісти відділів обслуговування громадян, які мають необхідні комунікативні навички та значний професійний досвід у сфері пенсійного забезпечення.

         Прийом дзвінків громадян здійснюється з 8:00 до 17:00 з понеділка по п’ятницю:

         Гаряча телефонна лінія        04568  5-27-05м.Сквира

                           додатковий     04568  5-20-08

         Гаряча телефонна лінія        04564  2-22-14  смт Ставище

                           додатковий     04564  5-23-19

         Гаряча телефонна лінія        04569  5-16-98  смт Володарка

                           додатковий     04569  5-21-76

         Гаряча телефонна лінія        04560  5-27-31  м.Тетіїв

                            додатковий    04560 5-28-78

 
ФІНАНСУВАННЯ ПЕНСІЙНИХ ВИПЛАТ ЛИСТОПАДА М-ЦЯ 2017 РОКУ
П'ятниця, 10 листопада 2017, 09:54

Сквирське об’єднане управління Пенсійного фонду України Київської області   повідомляє, що станом на 10 листопада  2017 року  кошти на виплату пенсій та грошової допомоги установам поштового зв’язку профінансовано 14  число – частково,  та банківські установи профінансовано  9 число – 100%.

Фінансово-економічний відділ

Сквирського об’єднаного управління

ПФУ Київської області

 
ФІНАНСУВАННЯ ПЕНСІЙНИХ ВИПЛАТ ЛИСТОПАДА
П'ятниця, 03 листопада 2017, 09:30

ФІНАНСУВАННЯ ПЕНСІЙНИХ ВИПЛАТ ЛИСТОПАДА

         Сквирське об’єднане управління Пенсійного фонду України Київської області повідомляє, що 02 листопада 2017 року розпочато фінансування пенсій та грошової допомоги за листопад  2017 року.

Фінансово-економічний відділ
Сквирського об’єднаного управління
ПФУ Київської області
 
Що таке Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України
П'ятниця, 03 листопада 2017, 09:27
Що таке Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України
та як ним користуватися
         Веб-портал надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду. 
         Портал  працює  з дотриманням вимог до захисту персональних даних. У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.
         Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:
         • отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян);
         • отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів);
         • формування запитів на попередню підготовку документів;
         • можливість подачі скарг;
         • запис на прийом до фахівців Фонду.
         Звернувшись до послуг, які надаватимуться через веб-портал, користувачі зможуть отримати інформацію щодо умов, порядку призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії, також можна буде ознайомитись із формами заяв, необхідних для призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії, отримання допомоги на поховання та заповнити їх, користуючись наданими інструкціями.
         Як зареєструватися на веб-порталі ПФУ
         Для Вашої зручності процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена.
         1. Подача заяви для реєстрації на Веб-порталі
         Прийдіть до Пенсійного фонду та оформіть заяву. Ви можете підготувати заяву вдома, але фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні.
Детальніше...
 
ЛЕГАЛІЗАЦІЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ
П'ятниця, 03 листопада 2017, 09:25

Шановні громадяни!

         Повага до себе починається з шанування законів своєї держави. У нинішніх умовах актуальною темою сьогодення є боротьба з виплатою заробітної плати у «конвертах», реалізація гарантій оплати праці та організація заходів недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати. Підприємства, установи, організації та громадяни – підприємці при виплаті заробітної плати повинні дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати.

         За нинішніх реалій, коли на ринку праці відчутний дефіцит вільних робочих місць, громадяни часто погоджуються на будь-яку пропозицію роботи, зокрема, і нелегальної. Працівники, які погоджуються одержувати зарплатню в «конвертах» стають заручниками самих себе, тому що отримуючи нелегальну винагороду в результаті домовленості з роботодавцем, позбавляють себе соціальних виплат та гарантій.

    Працівник, який отримує зарплатню в «конверті», виявляється повністю беззахисним перед роботодавцем. Усна домовленість жодним чином не фіксується юридично, роботодавець сплачує стільки, скільки вважає  за потрібне і доти, поки вважає за потрібне. Працівник не має жодних доказів на підтвердження дійсного розміру своєї заробітної плати та втрачає страховий стаж.

         Дуже важливо, щоб громадяни усвідомили – згода отримувати зарплату в «конвертах» позбавляє їх соціального захисту. Адже пенсію вони матимуть тільки з офіційно нарахованої суми заробітної плати при повній сплаті страхових внесків.

         Працюючим громадянам, а також тим, яких запрошують на роботу, необхідно навчитися вести діалог з роботодавцем про умови праці та оплату праці. Тільки офіційно оформлений найманий працівник може відчувати себе соціально захищеним.

         Суспільство має зрозуміти – легалізації заробітної плати альтернатива відсутня!

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 10 з 72