Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Відділ державної реєстрації інформує
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні172
mod_vvisit_counterВчора298
mod_vvisit_counterЦього тижня172
mod_vvisit_counterМинулого тижня2301
mod_vvisit_counterЗа місяць5706
mod_vvisit_counterМинулого місяця11461
mod_vvisit_counterВсього1032951

Online (20 хвилин): 6
Твій IP: 54.221.75.115
,
2018-11-19 09:05
Соціальний захист
У ЯКИХ ВИПАДКАХ 50 ТИС.ГРН. НЕ ПЕРЕШКОДА ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ СУБСИДІЇ
Вівторок, 15 листопада 2016, 17:22

Продаж квартири чи будинку НЕ входить в перелік критеріїв, які позбавляють права на отримання субсидії. Більше того, про факт продажу квартири громадяни НЕ зобов’язані інформувати органи соціального захисту.

Водночас, звертаємо увагу, що дохід від продажу квартири має бути задекларований у наступному році. Він буде враховуватися при розрахунку розміру субсидії на наступний період, скажімо у 2017-2018рр..

Якщо родина здійснила покупку, що перевищує 50 тис. грн. на момент отримання субсидії, безповоротну державну допомогу у сплаті житлово-комунальних послуг їй НЕ припинять надавати. Підтвердження цьому є діючий нормативно-правовий акт http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/848-95-%D0%BF. Факт такої купівлі впливає на право на призначення субсидії на наступний термін.

На оформлення субсидії також НЕ впливає вартість майна, отриманого у спадок або у подарунок. Цей дохід НЕ включається до сукупного доходу сім’ї і НЕ береться до уваги при розрахунку розміру субсидії.

Також звертаємо увагу, що наявність у власності двох житлових приміщень, двох автомобілів також НЕ впливає на право отримання субсидії. Береться до уваги офіційний дохід, який приносить це майно.

Якщо сім’я придбала квартиру у кредит, то при визначеніїї права на субсидію враховується сума першого внеску. Якщо ця сума перевищує 50 тис. гривень, субсидія може бути призначена за рішенням Комісії на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов проживання.

Детальніше...
 
ПЕНСІОНЕРАМ СУБСИДІЯ РАХУЄТЬСЯ ВИХОДЯЧИ ЛИШЕ З РОЗМІРУ ЩОМІСЯЧНОЇ ПЕНСІЇ
Вівторок, 15 листопада 2016, 17:21

Пенсіонерам, які перестали працювати у цьому році і не мають інших доходів, крім пенсії, при розрахунку розміру субсидії не враховується дохід за весь минулий рік, а береться до уваги лише розмір щомісячної пенсії.

Цим рішенням Уряд відреагував на чисельні звернення українців, які у 2015 році працювали і отримували заробітну плату, або, скажімо, зарплату і пенсію, а у 2016 році з тих чи інших причин залишили роботу і отримують єдиний вид доходу – пенсію.

Дане рішення ухвалено на засіданні Уряду 8 вересня 2016 року. Таким чином, усім непрацюючим пенсіонерам, які звернуться за призначенням житлових субсидій з вересня цього року, субсидія буде призначена за новими правилами - виходячи лише з розміру щомісячної пенсії, а не сукупного доходу за весь 2015 рік.

 
УРЯДОВА ДОПОМОГА НА ПРИДБАННЯ ТВЕРДОГО ПАЛИВА ЗБІЛЬШЕНА В СЕРЕДНЬОМУ НА 1 000 ГРН
Вівторок, 15 листопада 2016, 17:19

Безповоротна грошова допомога Уряду на придбання твердого палива (вугілля, дров, брикет тощо) призначається виходячи з норми у дві тони на одне домогосподарство на рік і граничного показника вартості, який становив 1 532 грн. за тонну.

Враховуючи, що реальна вартість твердого палива в регіонах більша за встановлений раніше граничний показник його вартості, Уряд зробив крок назустріч людям, збільшивши цей показник до 2 000 грн. за тонну твердого палива. Це означає, що середній розмір субсидії на придбання вугілля, дров чи брикет збільшиться в середньому на 1 000 грн. для одного домогосподарства.

Якщо раніше середній розмір урядової грошової допомоги становив 2 000 гривень, то після підвищення граничної вартості тонни твердого палива він в середньому збільшиться до 3 000 гривень. На ці кошти, до прикладу, можна придбати в середньому 10-12 кубів дров або дві тонни вугілля, в залежності від цінової політики того чи іншого регіону.

Такою допомогою мають можливість скористатися ті сім’ї, які використовують для опалення виключно тверде паливо. Субсидія їм надається незалежно від площі житла і виплачується один раз на рік в готівковій формі на особовий рахунок в банку. Чим менший дохід родини, тим більший розмір урядової допомоги вона отримає.

Субсидія на придбання твердого палива оформляється так само, як і звичайна житлова субсидія. Щоб її отримати, потрібно подати в місцевий орган соціального захисту декларацію про доходи та заяву. В останній слід підкреслити поле зі словами "на придбання твердого палива та скрапленого газу".

Після закінчення календарного року, для отримання безповоротної урядової допомоги на придбання твердого палива на наступний період знову потрібно подати документи для призначення субсидії. 

 
Субсидії. Відповіді на актуальні питання
Середа, 05 жовтня 2016, 08:07
  1. Яка ситуація в Київськійобласті, скількипрогнозуютьсімей, якіможутьрозраховувати на субсидію з початком опалювального сезону ?

По-перше варто зазначити, що програма надання населенню житлових субсидій діє з 1995 року, але масово населення почало оформлювати субсидії тільки з 2010 року. На даний момент у Київській області субсидії отримує майже 250 тис. осіб і вже приблизно 140 тис. осіб вперше звернулись за її призначенням, тобто на початок опалювального сезону ми матимемо майже 400 тисяч мешканців Київщини, які отримують субсидію від держави.

А враховуючи прогнозоване підвищення тарифів за користування житлово-комунальними послугами, ця цифра буде набагато більша, відтак за державною допомогою може звернутися кожна 5 сім’я області.

Також, хочу звернути увагу наших слухачів на своєчасність оформлення субсидії. І якщо ви маєте бажання отримувати її з початку опалювального сезону, то маєте звернутись із заявою до центру соціального захисту населення не пізніше як протягом двох місяців з початку опалювального періоду. Тож, якщо ви подали необхідні документи у грудні, то матимете перерахунок платіжок за комунальні послуги за два попередні місяці: жовтень та листопад (в заяві необхідно зазначити потребу в отримані субсидії з початку опалювального періоду). Якщо ви звернулись за нарахуванням субсидій протягом неопалювального періоду - субсидія нараховується з того місяця, коли людина подає заяву на її отримання (з місяця звернення).

/(Зазвичай, опалювальний період розпочинається у жовтні (неповний опалювальний місяць) – по квітень (неповний опалювальний місяць)/

2.Як відпрацьована система оформлення субсидій, наскільки спрощена система її оформлення?

У цьому питанні спочатку варто пояснити, що це – житлова субсидія. Вона поділяється на два види: відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, таких як газопостачання, електоропостачання, водопостачання та на придбання скрапленого газу та твердого палива (вугілля, газ у балонах).

Якщо в першому випадку – це певна знижка, яку отримує домогосподарство при сплаті рахунків за житлово-комунальні послуги, то в другому – людина раз на рік отримує гроші готівкою.

Для того, щоб отримати субсидію необхідно подати заповнені заяву та декларацію до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення. В деяких випадках подаються додаткові документи, як наприклад:

- акт обстеження матеріально-побутових умов, якщо за адресою надання житлової субсидії громадяни зареєстровані, але фактично там не проживають;

- чи, наприклад, договір найму (оренди) житла для тих, хто орендує житло;

- довідки, які підтверджують отримання доходів, якщо інформацію про них не можливо отримати із Державної фіскальної служби (отримані аліменти, стипендія, допомога Центру зайнятості та ін.).

Окремо хочу зупинитися на тих змінах в порядку надання субсидій, які затверджені постанвою Кабміну у квітні цього року. (Постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.2016 № 319 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України” )

Щодо призначення субсидій особам, які також мають право на пільги та відповідно користувалися і пільгою, і субсидією, відтепер норму закону змінено. Відтак людина може отримати від держави тільки ту чи іншу соціальну допомогу і якщо користується пільгами, то не має права отримати субсидію і навпаки. З травня місяця відбувся автоматичний перерахунок для усіх громадян такої категорії і за постановою Кабміну їм призначена тільки субсидія. Але якщо людина має бажання замість неї отримувати пільги, то їй необхідно звернутись із відповідною заявою до соціальних служб.

Далі. Стосовнопризначеннясубсидії особам, якіорендуютьжитло. Постановоюпередбачено - якщо людина не зареєстрована, але фактичнопроживає у житловомуприміщенні (будинку) на підставі договору найму (оренди) житла, то вона має право на отримання субсидії.

Не суттєво, але змінилась вимога щодо періоду врахування доходу для призначеннясубсидії. Відтепервона розраховується на підставі доходу осібне за попередні три місяці, а виключно за попередній календарнийрік.

При цьому, наразі очікуються зміни, згідно яких для непрацюючих пенсіонерів для обчислення субсидії буде враховуватися дохід за один календарний місяць.

Є зміни і щодо обрахування доходу для призначення субсидії. Відтак для працездатних осіб, які не працюють (тут є виключенням учні, студенти, які проживають з батьками чи іншими членами родини; військовослужбовці строкової служби) в середньомісячний сукупний дохід враховується дохід на рівні двох розмірів прожиткового мінімуму для працюючих осіб (мін з/п). Раніше такій особі враховували дохід на рівні 1-го прожиткового мінімуму.

Субсидія призначається терміном на 12 місяців з місяця звернення для її отримання. Але варто звернути увагу, що автоматичний перерахунок субсидії відбувається тільки для відшкодуваннявитрат на оплату житлово-

комунальнихпослуг, а щодо придбання скрапленого газу та твердого палива – то скасовано норму перерахунку такої субсидії без звернення громадян. Відтак для отримання цієї субсидії необхідно звертатися щорічно.

Щодо процедури подання заяви і декларації для призначення субсидії тут є і позитивні напрацювання.

Міністерством соціальної політики України передбачено можливість подання заяви і декларації в електронному вигляді (у тому числі з використаннямелектронного цифрового підпису). Але у випадку відсутності такого підпису отримані у електронному вигляді заява та декларація мають бути підписані заявником протягом місяця, після чого вони будуть опрацьовані. Якщозаявник не підписавзаяву і декларацію в зазначений строк, потрібноподаватидокументи заново. Але можливість такого оперативного направлення документів дуже зручно, адже звернення громадянина реєструється тією датою, коли воно надійшло до центру соцзахисту.

Детальніше...
 
Структура управління
Вівторок, 13 вересня 2016, 11:33

Управління соціального захисту населення

Київська обл., смт Володарка, вул. Коцюбинського 13, 09300

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

телефон: (04569) 5-14-83

Підпорядкованість:

Департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації Міністерству соціальної політики України

Розклад роботи управління понеділок – четвер 09.00-18.00

Пятниця 09.00-17.00

Субота, неділя – вихідні

Структурний підрозділ

Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян.

Р О З Т А Ш У В А Н Н Я
СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ТА СПЕЦІАЛІСТІВ УПРАВЛІННЯ

Назва структурного підрозділу Номер кабінету, телефон Посада, прізвище, ім’я, по-батькові спеціалістів
Начальник управління 9 каб.
5-14-83
Ткаченко Ольга Іванівна
Заступник начальника управління-начальник відділу у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи 6 каб.
5-
21-99
Коцюк Тетяна Пилипівна
Заступник начальника управління – начальник відділу з призначень соціальних виплат 5 каб.
5-
17-08
Ярмоленко Валентина Миколаївна
Відділ із звернень громадян 2 каб.
5-
17-08

Начальник відділу:

Вітенко Надія Степанівна

Спеціалісти відділу:

Білецька Оксана Еріківна

Животовська Валентина Генріхівна

Відділ з призначень соціальних виплат 5 каб.
5-
17-08

Начальник відділу
Ярмоленко Валентина Миколаївна

Спеціалісти відділу:

Спис Галина Павлівна

Король Світлана Павлівна

5 каб.

5-17-08

Системний адміністратор

Кіндеревич Сергій Петрович

Відділ бухгалтерського обліку 7 каб.
5-
21-99
Начальник відділу
Усатюк Катерина Миколаївна

Спеціалісти відділу

Петренко Марина Олександрівна

Рубчак Наталія Володимирівна

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій населення 8 каб.
5-05-25
Начальник відділу
Романюк Наталія Василівна
8 каб.
5-05-25

Спеціалісти відділу

Лабунська Ольга Володимирівна

Серпінська Лідія Степанівна

Відділ з питань праці та соціально-трудових відносин 3,4 каб.
5-
17-08

Начальник відділу
Держанюк Зоя Юріївна

Спеціалісти відділу

Мордатенко Галина Олексіївна

Пільганчук Ірина Михайлівна

Ковальчук Тетяна Василівна

Відділ у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи 6 каб.
5-21-99

Начальник відділу
Коцюк Тетяна Пилипівна

Спеціалісти відділу

Шарієнко Тетяна Миколаївна

10 каб.

Головний спеціаліст-головний державний соціальний інспектор

Дмитрук Людмила Миколаївна

Головний спеціаліст з юридичних та кадрових питань 8 каб.
5-
05-25
Стоцька Олена Петрівна
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 8 з 13