Какой ноутбук выбрать. Какой фирмы выбрать ноутбук лучше. Какой выбрать ноутбук для работы. Скачать драйвера для видеокарты. Скачать драйвера для видеокарты nvidia бесплатно. Драйвера видеокарты для windows 7. Как начать учить Java. Какие книги java читать. Все о программирование на Java. Скачать игры для android. Лучшие игры для android скачать. Бесплатные игры для планшетов android. Интересные факты о человеке. Где найти интересные факты обо всем. Интересные факты о русских. Где найти гайд по магу wow. Самые лучшие гайды о магах wow. Аркан маг гайд для World of Warcraft. Как начать изучать язык Python. Какие книги python лучше читать. Все о программировании на python. Скачать компоненты Joomla. Самые лучшие компоненты joomla скачать. Бесплатно скачивание компонентов Joomla всех версии.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Юстиція
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень 2018
Володарське бюро правової допомоги
Управління соціального захисту населення
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні159
mod_vvisit_counterВчора469
mod_vvisit_counterЦього тижня159
mod_vvisit_counterМинулого тижня3929
mod_vvisit_counterЗа місяць11716
mod_vvisit_counterМинулого місяця14987
mod_vvisit_counterВсього866231

Online (20 хвилин): 8
Твій IP: 54.196.47.145
,
2018-04-22 08:51
Податкова служба
Білоцерківська ОДПІ – реалізація прав громадян на звернення
П'ятниця, 06 квітня 2018, 09:36

З початку року до Білоцерківської ОДПІ надійшло 19 звернень від громадян. У зверненнях порушувались питання щодо подачі та заповнення податкової звітності (13,3 відс.), про загальнодержавні податки і збори (53,3 відс.), про порядок реєстрації та обліку платників податків (6,7 відс.), про контрольно - перевірочну роботу (20,0 відс.) та інформування про ухилення від сплати податків (6,7 відс.).

Під час особистого прийому громадян, керівництвом Білоцерківської ОДПІ були надані роз’яснення в усній формі щодо податкової звітності (33,3 відс.), контрольно-перевірочної роботи (33,3 відс.), реєстрації та обліку платників податків (33,4 відс.)

Також, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», за січень – березень ц.р. розглянуто 24 запити на отримання публічної інформації.

Білоцерківська ОДПІ

 
Кампанія декларування – подано 1615 декларацій по Білоцерківському регіону
Четвер, 05 квітня 2018, 10:49

У період з січня по травень 2018 року триває кампанія декларування доходів громадян, отриманих протягом 2017 року.

Декларування доходів громадян є одним з важливих заходів, спрямованих на впровадження ідеології добровільності декларування своїх доходів, виховання податкової культури у платників та забезпечення додаткових надходжень по податку з доходів фізичних осіб до місцевих бюджетів.

Обов’язок щодо подання податкової декларації виникає при отриманні протягом звітного (податкового) року доходів у вигляді окремих видів оподатковуваних доходів (прибутків), що не підлягають оподаткуванню під час їх нарахування чи виплати податковими агентами, але не є звільненими від оподаткування (п.п. 168.1.3 п. 168.1       ст. 168 Податкового кодексу України).

Завдяки проведенню масово-роз’яснювальної, агітаційної та пропагандистської роботи збільшується кількість громадян, які добровільно декларують отримані доходи.

Станом на 01.04.2018 року до Білоцерківської ОДПІ подано 1615 декларацій про майновий стан і доходи, в т.ч.

податкова знижка – 380 декларацій, по яких сума до повернення з бюджету становить – 729,1 тис. грн.;

обов’язкове декларування – 1235 декларацій, згідно з якими самостійно нараховані податкові зобов’язання з ПДФО склали 4423,6 тис. грн. та самостійно нараховані податкові зобов’язання з військового збору - 888,7 тис. гривень.

В загальній кількості поданих до ОДПІ декларацій громадянами задекларовано доходи від:

продажу рухомого та нерухомого майна – 130 декларацій на загальну суму доходу 17132,4 тис. грн.;

надання майн в лізинг, оренду – 70 декларацій на суму доходу 2459,4 тис. грн.;

спадщини, дарунків -349 декларацій, сума доходу 5685,5 тис. гривень.

Доходи, які перевищують 1 млн. грн. задекларували 14 громадян, загальна сума задекларованого доходу яких складає 39971,7 тис. гривень.

Виконайте свій обов»язок - задекларуйте отримані в 2017 році доходи в термін до 1 травня 2018 року, адже податок з доходів фізичних осіб є суттєвим та основним джерелом наповнення місцевих бюджетів.

Білоцерківська ОДПІ

 
Семінар фахівців ГУ ДФС у Київській області на Білоцерківщині
Понеділок, 26 березня 2018, 11:17

У рамках проведення кампанії декларування доходів, отриманих протягом 2017 року, 22 березня 2018 року фахівці ГУ ДФС у Київській області провели тематичний семінар для платників Білоцерківського регіону. У заході взяли участь керівництво району, нотаріуси, бухгалтери підприємств та громадяни.

На початку заходу заступник начальника ГУ ДФС у Київській області Оксана Міюц зазначила, що зустрічі з потенційними декларантами забезпечують можливість довести до платників вимоги чинного законодавства та надати детальне роз’яснення щодо питань, які можуть виникнути при заповненні та поданні Декларації про майновий стан і доходи. «Добровільне виконання громадянами своїх податкових зобов’язань свідчить про зрілість суспільства, високий рівень громадянської відповідальності, є запорукою своєчасного наповнення бюджетів усіх рівнів та сприяє зміцненню економічного стану держави загалом», - підкреслила Оксана Олександрівна.

«Обсяг податкових надходжень до місцевих бюджетів щороку зростає. При цьому, питома вага у розрізі основних платежів належить податку на доходи фізичних осіб. Його доля у загальних надходженнях до місцевого бюджету складає 75%. Фактичні надходження за січень-лютий 2018 року з податку на доходи фізичних осіб по Білоцерківському відділенню склали 164 млн. грн. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року, сума зросла на 32 млн. грн. або на майже на третину у процентному співвідношенні». - повідомила заступник начальника фіскальної служби регіону.

Окремо вона наголосила на тому, що наповнення місцевих бюджетів дозволяє забезпечувати стабільність у фінансуванні освіти, медицини, інших секторів бюджетної сфери. «Кошти направляються на соціально-побутові потреби регіону та реалізацію програм соціального та економічного розвитку. Тому, на моє переконання, турбуючись про власний добробут, закликаю вас проявити сумлінність та виконати свій обов’язок перед державою, вчасно подавши декларацію про доходи, отримані минулого року, надалі сплативши податки».

У ході семінару фахівці управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Київській області закцентували увагу присутніх на основних випадках, коли виникає обов’язок подавати декларацію про майновий стан та доходи, довели терміни та порядок її подання та детально зупинились на основних новаціях в адмініструванні єдиного внеску.  

 Зустріч проводилась у форматі “питання - відповідь”, під час якої було надано відповіді на найбільш актуальні питання.

       ГУ ДФС у Київській області

 
Відповідальність за неподання ФОП – платником ЄП заяви про застосування спрощеної системи оподаткування у разі зміни місця провадження господарської діяльності
П'ятниця, 23 березня 2018, 08:48

Пунктом 298.3.1 ст. 298 ПКУ передбачено, що суб’єкти господарювання подають заяву з відповідними відомостями, зокрема, у разі зміни податкової адреси суб’єкта господарювання, зміни місця провадження господарської діяльності.

У разі зміни податкової адреси суб’єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності, видів господарської діяльності заява подається платниками єдиного податку першої і другої груп не пізніше 20 числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулися такі зміни - п. 298.5 ст. 298 ПКУ.

         У разі зміни податкової адреси суб’єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності заява подається платниками єдиного податку третьої групи разом з податковою декларацією за податковий (звітний) період, у якому відбулися такі зміни - п. 298.6 ст. 298 ПКУ.

Платники єдиного податку несуть відповідальність відповідно до ПКУ за правильність обчислення, своєчасність та повноту сплати сум єдиного податку, а також за своєчасність подання податкових декларацій - п. 300.1 ст. 300 ПКУ, проте ПКУ не передбачена відповідальність за неподання фізичною особою – підприємцем – платником єдиного податку заяви про застосування спрощеної системи оподаткування у разі зміни місця провадження господарської діяльності.

   Разом з тим, у разі виявлення відповідним контролюючим органом під час проведення перевірок порушень платником єдиного податку першої – третьої груп вимог, встановлених гл.1 «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» розд. XIV ПКУ, анулювання реєстрації платника єдиного податку першої – третьої груп проводиться за рішенням такого органу, прийнятим на підставі акта перевірки, з першого числа місяця, наступного за кварталом, в якому допущено порушення. У такому випадку суб’єкт господарювання має право обрати або перейти на спрощену систему оподаткування після закінчення чотирьох послідовних кварталів з моменту прийняття рішення контролюючим органом – абз.1 п. 299.11 ст. 299 ПКУ.

Крім того, якщо зміна місця провадження господарської діяльності призводить до збільшення розміру ставки єдиного податку, зокрема у разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, то до платника, яким не подано заяву про зміну місця провадження діяльності, застосовується відповідальність, передбачена п. 122.1 ст. 122 ПКУ, - штраф у розмірі 50% ставки єдиного податку.

ГУ ДФС у Київській області

 
Перелік документів,необхідних для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, затверджений постановою КМУ від 21.02.2018 № 117
П'ятниця, 23 березня 2018, 08:47

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що Постановою КМУ від 21.02.2018 №117затверджено«Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», пункт 14 якого міститьПерелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Зазначений Переліквключає:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.    

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14  Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв’язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України “Про електронний цифровий підпис”, “Про електронні документи та електронний документообіг” та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 3 з 241