Как выбрать внешний диск. Внешний жесткий диск как выбрать самый подходящий. Какой внешний диск выбрать. Какой принтер выбрать. Какой выбрать лазерный принтер сегодня. Какой цветной принтер выбрать. Готовые программы на java. Изучаем java с нуля быстро. Как начать программировать на java. Бесплатные игры для планшетов android. Качественный samsung android планшет. Планшет android цена. Отдых в турции отели. Самый лучший отдых в турции. Отдых в турции отели цены. Wow дк гайд. Лучший wow фрост дк гайд. Wow дк танк гайд. Рабочие программы на языке python. Изучаем python с нуля. Язык python для начинающих. Бесплатые плагины для Joomla. Скачать joomla плагины бесплатно. Где скачать самые последние плагины на joomla.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Новини області
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сфера земельних відносин
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Сектор культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Юстиція
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Управління соціального захисту населення
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Електронне звернення

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні4
mod_vvisit_counterВчора423
mod_vvisit_counterЦього тижня2546
mod_vvisit_counterМинулого тижня2823
mod_vvisit_counterЗа місяць8596
mod_vvisit_counterМинулого місяця24410
mod_vvisit_counterВсього742413

Online (20 хвилин): 3
Твій IP: 54.198.200.157
,
2017-06-25 00:37
Податкова служба
Інформуємо
Середа, 21 червня 2017, 10:28

Понад 46 млн. гривень військового збору – від Білоцерківського регіону

Військовий збір – це внесок кожного працюючого українця на підтримку та реформу збройних сил нашої держави, для поліпшення фінансування армії. В Україні військовий збір справляється із доходів, які відповідно до податкового законодавства оподатковуються податком на доходи фізичних осіб. Зокрема, до таких доходів належать заробітна плата, подарунки, спадщина (крім об’єктів спадщини, що успадковуються членами сім'ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення), виграші в лотерею, плата за надання майна в оренду та інші.

В кінці 2014 року Верховна Рада України  вирішила зробити цей податок фактично безстроковим, продовживши його дію до кінця реформування збройних сил України. Зрозуміло, ніхто не знає, наскільки довгою може бути ця реформа.

За січень - травень 2017 року завдяки підвищенню мінімальної заробітної плати надходження до  державного бюджету з військового збору склали 46,3 млн. гривень, які у порівнянні з відповідним періодом 2016 року збільшились на 9,2 млн. гривень або 25% (у 2016 році надійшло  37,1 млн. гривень).

Білоцерківська ОДПІ

Учасники АТО звільняються від сплати земельного податку

Незважаючи на існуючі пільги та гарантії для учасників АТО, найбільшою популярністю користується право на виділення земельної ділянки у власність. Це й не дивно, враховуючи те, що з усіх варіантів отримання такою собою «компенсаціїÂ» за витрачені час та здоров’я під час захисту Батьківщини, цей варіант можна розглядати як найбільш вартісний.

Білоцерківська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області повідомляє, що відповідно до ст.ст. 269, 270 Податкового кодексу платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі, а об’єктами оподаткування – земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

Водночас згідно з п.п. 281.1.4 п. 281.1 ст. 281 Кодексу від сплати земельного податку звільняються ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України від 22 жовтня 1993 року № 3551-XII «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» зі змінами та доповненнями (далі â€“ Закон 3551-ХІІ).

Ветеранами війни є особи, які брали участь у захисті Батьківщини чи в бойових діях на території інших держав. До ветеранів війни належать: учасники бойових дій, інваліди війни, учасники війни (ст. 4 Закону 3551-ХІІ).

 При цьому звільнення від сплати земельного податку, передбачене для такої категорії фізичних осіб, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:

- для ведення особистого селянського господарства – у розмірі не більш як 2 гектари;

- для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах - не більш як 0,25 гектара, в селищах – не більш як 0,15 гектара, в містах – не більш як 0,10 гектара;

- для індивідуального дачного будівництва – не більш як 0,10 гектара;

- для будівництва індивідуальних гаражів – не більш як 0,01 гектара;

- для ведення садівництва – не більш як 0,12 гектара (п. 281.2 ст. 281 Кодексу).

До переліку видів земельних ділянок, щодо яких фізичні особи мають право на пільги зі сплати земельного податку, не включено земельні ділянки, що утворилися за рахунок переданих за рішенням відповідної ради земельних часток (паїв).

Для звільнення від сплати земельного податку, особа яка   маєÂ  підстави для отримання пільг, повинна надати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки заяву довільної форми про надання пільги та документи, що посвідчують її право на пільгу, зокрема, посвідчення «Учасник бойових дій». І,  безумовно, першочергове завдання контролюючого органу -  забезпечити усіляку підтримку і допомогу учасникам АТО та членам їх сімей, які звертаються за допомогою. 

 

Білоцерківська ОДПІ

 

 

 
Інформація
Вівторок, 20 червня 2017, 08:03

Майже 149 тисяч громадян звернулися до Центрів обслуговування платників Білоцерківської ОДПІ з початку року

Про це повідомили в управлінні обслуговування платників Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області. Платникам податків надано понад 19 тисяч адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними є послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. За січень-травень надано понад 8 тисяч таких послуг. Другими за популярністю є послуги з перереєстрації установи (організації) в Реєстрі неприбуткових установ та організацій. У 2017 році таких послуг надано 1,7 тисяч. Не втрачають актуальності надання витягу з реєстру платників єдиного податку (1,5 тисячі), реєстрація платника єдиного податку (1,4 тисячі), реєстрація книг обліку розрахункових операцій (понад 1,3 тисячі), реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку (понад 1,2 тисяч) та інші.

Як відзначають фахівці Білоцерківської ОДПІ, створення сприятливого клімату для розвитку підприємництва, надання кваліфікованої консультативної допомоги, налагодження партнерських відносин між фіскальними органами та платниками є одним з пріоритетних завдань в діяльності інспекції та Центрів обслуговування платників, зокрема. В свою чергу, покращення якості надання послуг платникам є однією із запорук ефективного наповнення бюджетів усіх рівнів.

Нагадаємо, що Центри обслуговування платників Білоцерківської ОДПІ працюють з понеділка по четвер з 09-00 до 18-00 години, у п’ятницю з 09-00 до 16-45 години, у суботу – з 09-00 до 13-00 години, неділя – вихідний.

Білоцерківська ОДПІ

Сервіси ДФС України – це зручно:  Електронний кабінет платника податків

Найчастіше при проведенні сеансів телефонного зв’язку „гаряча лінія” та практикумів-тренінгів платники податків порушують питання щодо використання в своїй роботі електронних сервісів ДФС України.

З метою популяризації спілкування з органами ДФС в режимі он-лайн, Білоцерківська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області розпочинає серію публікацій „Сервіси ДФС України – це зручно”. Розпочнемо із доступу до одного із найпопулярніших електронних сервісів ДФС - Автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності», яка розміщена на веб-порталі Державної фіскальної служби  http://sfs.gov.ua.

Для забезпечення подання звітності в електронному вигляді, крім комп’ютера з відповідною операційною системою Windows та доступу до мережі Інтернет, слід отримати електронні ключі цифрових підписів для фізичної особи – підприємця або посадових осіб юридичної особи.

На інформаційному ресурсі www.acskidd.gov.ua Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України (далі – АЦСК ІДД ДФС України) в розділі «Реєстрація користувачів» вказано пакет документів та зразки для заповнення, які необхідно підготувати та особисто надати до АЦСК ІДД ДФС України з метою отримання послуг електронного цифрового підпису( далі ЕЦП).

Після отримання послуг ЕЦП здійснити вхід до «Електронного кабінету платника податків», задавши в адресне поле обраного браузера (можна використовувати web-браузери Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera i Google Chrome) URL-адресу http://kpp.sfs.gov.ua, або по гіперпосиланню «Електронний кабінет платника податків» на офіційному веб-порталі  http://sfs.gov.ua. Після цього на екрані з’явиться головна сторінка сервісу.

Для подальшої роботи в «Електронному кабінеті платника податків» користувачу необхідно ознайомитись з Інструкцією по роботі з системою, натиснувши відповідне гіперпосилання на головній сторінці сервісу. Після цього потрібно натиснути на вкладку «Вхід у кабінет платника».

Для формування та подання платниками податкової звітності в електронному вигляді в «Електронному кабінеті платника податків» необхідно в лівому верхньому куті головної сторінки натиснути режим «Звітність».

Для створення нового звіту потрібно натиснути вкладку «Створити», обрати необхідний звітний період і шаблон документа з його додатками (будь-який додаток можна додати або видалити під час редагування документа) та натиснути «Створити». Після цього відкриваються обрані форми звітності для введення даних. Звертаємо вашу увагу, що в першу чергу заповнюються додатки документа. Поля декларації, значення яких мають переноситися з додатків, заповняться автоматично, після заповнення відповідних показників додатків. Для виявлення можливих помилок у повністю заповненій декларації потрібно у верхньому меню натиснути кнопку «Перевірити».

У верхньому меню в полі «ДПІ» необхідно обрати потрібний орган ДПІ, натиснути на кнопку «Надіслати до ДПІ» та ввести в діалогове вікно особистий ключ та пароль однієї з посадових осіб платника податків та печатки (за наявності). Після підписання документа на екрані з’явиться повідомлення про отримання документа, а в режимі перегляду звітів – поданий звіт з квитанцією №2. Проте, використання даного режиму можливе після укладання договору з територіальними органами ДФС «Про визнання електронних документів» в електронній формі.

Якщо звітний документ формується в бухгалтерській програмі, для направлення його до ДПІ засобами «Електронного кабінету платника податків» потрібно в режимі «Звітність» натиснути вкладку «Імпорт». Якщо потрібно імпортувати пакет документа або частину пакета, потрібно обрати головний документ (декларацію, звіт) та здійснити імпорт, натиснувши кнопку «ОК». Зімпортований документ (пакет документів) відкривається на екрані.

Зокрема, в режимі перегляду звітів подані документи відображаються зеленим кольором, створені і не відправлені до ДПІ, тобто чернетки, - чорним. Створені і не відправлені звіти доступні для редагування. Для перегляду поданої звітності, необхідно курсором виділити окрему форму звіту та натиснути копку «Відкрити». Для перегляду квитанції про прийняття документа потрібно натиснути кнопку «Перегляд квитанції».

Наголошуємо, що переваги подання звітності саме в такий спосіб очевидні – економія часу при складанні (адже файл формується автоматично в спеціальній програмі) і при поданні (не потрібно вистоювати чергу і відволікатися на поїздки до органу ДФС). Тим більше ДФС України створені всі умови для платників, значно розширено перелік електронних сервісів.

Про додаткові можливості сервісу “Електронний кабінет платника податків» ми розповімо наступного разу.

Білоцерківська ОДПІ

 
ОДПІ інформує
Понеділок, 19 червня 2017, 09:07

Працівники Київської митниці ДФС провели митне оформлення нетрадиційного вантажу –  собак породи бігль

Працівниками Київської митниці ДФС, а саме відділу митного оформлення №3 митного поста «Святошин», який знаходиться в смт.  Гостомель Київської області, проведено митне оформлення 14 собак породи бігль, які прямували з Угорщини на адресу спеціалізованого вітчизняного україно-голландського підприємства.

Оформлення тварин відбувалося за допомогою електронного декларування, тому митні процедури відбулися швидко і комфортно для вітчизняних підприємців. Проте, варто зауважити, що швидко – не означає безвідповідально, адже подібне митне оформлення проводиться після проходження суворого ветеринарного контролю та за наявності відповідних дозвільних документів.

Варто також зазначити, що такий вантаж митники зазначеного підрозділу оформлювали вперше, адже до цього часу з живих тварин систематично проводились митні формальності лише щодо добових курчат яєчних порід з Європи.

Таким чином, співробітників даного відділу митного оформлення Київської митниці ДФС тепер вже можна назвати досвідченими фахівцями у митному оформленні живих птахів та тварин, які ввозяться з Євросоюзу.

ГУ ДФС у Київській області

 

Як отримати ліцензію на  право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами

 ГУ ДФС у Київській області, у зв’язку з  численними запитами платників податків щодо порядку отримання ліцензій на право  роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, надає відповіді на питання, що найчастіше виникають у суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Які документи необхідно подати для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами?

Для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами необхідно подати:

- заяву довільної форми (з обов’язковим зазначенням:  адреси місця торгівлі; переліку реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі, а також інформацію про них (модель, модифікацію, заводський номер, дату виготовлення, виробника); реєстраційних номерів посвідчень РРО (КОРО), які знаходяться у місці торгівлі, та дати початку їх обліку в органах ДФС) ;

           - копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату коштів за ліцензію;

          - опис документів, що надаються для отримання ліцензії.

Куди необхідно подати документи для отримання ліцензії на  право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами?

Документи подаються до:

- центру обслуговування платників Головного управління ДФС у Київській області (м. Київ, вул. Народного ополчення, 5А);

- центру обслуговування платників за місцем реєстрації об’єкта торгівлі.

 Який термін розгляду документів, поданих для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами?

Термін розгляду документів – 10 календарних днів від дня їх одержання.

Де потрібно отримати ліцензію?

Ліцензія видається:

- центром обслуговування платників Головного управління ДФС у Київській області (м.Київ, вул.Народного ополчення, 5А) );

- центром обслуговування платників за місцем реєстрації об’єкта торгівлі.

ГУ ДФС у Київській області

Добровільна реєстрація  платником ПДВ новоствореного суб’єкта господарської діяльності

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що відповідно до п.183.3 ст.183 Податкового кодексу України, якщо особа, яка не є платником ПДВ у зв’язку з тим, що  обсяги оподатковуваних операцій відсутні, або є меншими  від встановленої  п.181.1 ст.181 ПКУ суми (1,0 млн.грн.  протягом  останніх 12 календарних місяців), вважає за доцільне  добровільно зареєструватися як платник податку, така реєстрація здійснюється за її заявою.

У разі добровільної реєстрації платником ПДВ  до контролюючого органу за місцезнаходженням СГ подається  заява про  реєстрацію платника ПДВ за формою 1-ПДВ (форма заяви встановлена Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130 зі змінами та доповненнями) - не пізніше ніж  за 20 календарних днів до початку податкового періоду, з якого  така особа вважатиметься  платником податку та матиме  право на податковий кредит і складання податкових накладних - п. 183.3, п.183.7 ст. 183 ПКУ.

          Заяву можна подати:

- особисто фізичною особою або безпосередньо керівником або представником юридичної особи - платника (в обох випадках з документальним підтвердженням особи та повноважень) до контролюючого органу за місцезнаходженням (місцем проживання) особи;

- платники податку, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати реєстраційну заяву засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством;

-  новоствореним суб’єктом господарювання реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку може бути подана державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію, що подається для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи – підприємця. В такому випадку електронна копія реєстраційної заяви, виготовлена шляхом сканування, передається державним реєстратором до контролюючих органів одночасно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця згідно із Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

У разі якщо останній день строку подання заяви припадає на вихідний, святковий або неробочий день, останнім днем строку вважається наступний за вихідним, святковим або неробочим робочий день (п. 183.6 ст. 183 ПКУ).

    Відповідно до п.183.9 ст.183 ПКУ, у  разі відсутності підстав для відмови у реєстрації особи як платника податку, контролюючий орган  протягом 3-х робочих днів після надходження    реєстраційної заяви вносить до реєстру платників  податку запис про реєстрацію такої особи як платника податку:

-         з бажаного (запланованого)  дня реєстрації, зазначеного у реєстраційній заяві, що відповідає даті початку податкового періоду (календарного місяця), з якого такі особи вважатимуться платниками податку та матимуть право на складання податкових накладних;

-         з першого числа місяця, наступного за днем спливу 20 календарних днів після подання  реєстраційної заяви до контролюючого органу, якщо бажаний  (запланований) день реєстрації  у заяві не зазначено.

         З метою отримання документального підтвердження  статусу платника ПДВ, суб’єкту господарювання необхідно подати  запит  про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість за формою 1-ЗВР (форма запиту встановлена Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130 зі змінами та доповненнями) до контролюючого органу за місцезнаходженням СГ.

Протягом 2-х робочих днів, що настають за днем отримання запиту, контролюючий орган надає безоплатно та безумовно витяг з реєстру платників податку -  п.183.11 ст.183 ПКУ.

ГУ ДФС у Київській області

 

 
Надходження до бюджету
Середа, 14 червня 2017, 10:24

Надходження до бюджету по ПДФО від платників Білоцерківського регіону

В структурі надходжень до місцевих бюджетів найбільшу питому вагу займає податок на доходи фізичних осіб. Наразі його частка становить 24,5%.

За  5 місяців 2017 року надходження по податку на доходи фізичних осіб від платників Білоцерківського регіону склали 156,2 млн. гривень. Перевиконання показників минулорічного періоду стабільно фіксується протягом кожного місяця. Так, у січні цього року порівняно з першим місяцем минулого року зростання було на рівні 42,4%, у лютому – на 44,4%, у березні – на 44,3%, у квітні – на 41,4%, у травні - на 43,8% Про це повідомив  виконуючий обов’язки начальника  Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області Ігор Орленко.

„Сумлінне оформлення трудових відносин з найманими працівниками – це гарантії їх соціальної захищеності, а сплата ПДФО – внесок у розвиток місцевої громади, зокрема, та України в цілому”-  зауважив Ігор Орленко.

Білоцерківська ОДПІ

Повідомлення про сплату податку на нерухоме майно надійдуть фізичним особам до 1 липня

Білоцерківська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області повідомляє, що в поточному році фізичні особи сплачують податок на власне нерухоме майно за 2016 рік. Статтею 266 Податкового кодексу України визначено, що обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості.

Податкове повідомлення-рішення про сплату суми податку та відповідні реквізити для сплати будуть надіслані платникам податку за місцем їх податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня.

Фізичні особи сплачують податок протягом 60 днів з моменту отримання повідомлення рішення. Останній день сплати податку припадає на 29 серпня.

Звертаємо увагу власників об’єктів нерухомого майна, які володіють житловими будинками площею понад 120 кв.м., квартирами площею понад 60 кв.м., або різними типами об’єктів житлової нерухомості понад 180 кв.м., що у разі неотримання податкових повідомлень – рішень на сплату податку, або ж якщо платник податку не погодиться з розрахунком податку або виявить розбіжності в наявній у нього інформації про об’єкт нерухомості, він має звернутися з оригіналами документів на нерухомість в Центр обслуговування платників за місцем реєстрації.

Білоцерківська ОДПІ

 
Результати роботи
Вівторок, 13 червня 2017, 10:42

Більше 12 млн. грн. відшкодовано державі за результатами роботи слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС Київської області

Протягом січня – травня  2017 року слідчими слідчого управління фінансових розслідувань відшкодовано завданих державі збитків у направлених до суду провадженнях на загальну суму 12,1 млн. грн. що становить 98,3%. Для порівняння: у 2016 році за відповідний період відшкодовано 10,7 млн. грн. або 77,8%.

З метою забезпечення відшкодування завданих державі збитків у всіх кримінальних провадженнях, накладено арештів на майно на загальну суму 82,5 млн. грн., що майже удвічі більше за той самий період минулого року.

За п’ять місяців 2017 року в роботі слідчих перебувало 233 кримінальних проваджень, з яких 119 прийнято до провадження протягом зазначеного періоду. За матеріалами працівників управління фінансових розслідувань ГУ ДФС Київської області до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено 76  кримінальних проваджень.

Наразі слідчим управлінням фінансових розслідувань закінчено 58 кримінальних проваджень, що на 7 більше за аналогічний період 2016 року.

Так, до суду направлено 30 проваджень. З них з обвинувальним актом – 17, з постановою для звільнення – 13, з яких 6 – за ч.4 ст. 212 КК України.

ГУ ДФС у Київській області

 

Підрозділи аудиту ГУ ДФС Київської області провели на 263 перевірки менше ніж минулоріч

Протягом січня-травня 2017 року підрозділами аудиту Київської області проведено 216 документальних перевірок, що на 263 перевірки менше, ніж за січень-травень 2016 року, в тому числі 64 планові та 152 позапланові перевірки. Зменшення кількості проведених перевірок свідчить про суттєве зниження фіскального тиску на платників податків області.

За результатами проведених документальних перевірок донараховано узгоджених податкових зобов’язань в сумі 103,2 млн. грн., в тому числі за актами звітного року – 42 млн. гривень.

Станом на 1 червня поточного року 26,8 млн. грн. вже надійшли до бюджету грошовими коштами. Крім того, в ході документальних перевірок зменшено неправомірно задекларовані підприємствами збитки на суму
23,5 млн. грн., що дозволить у майбутніх періодах упередити несплату зазначених податків до бюджету та зменшено суму від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом з ПДВ в розмірі 102,6 млн. гривень.

Крім того, за січень-травень 2017 року проведено 969 фактичних перевірок платників податків, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, за результатами яких до порушників податкового законодавства застосовані штрафні санкцій на загальну суму
5,3 млн. грн., з яких 3,3 млн. грн. сплачено до бюджету.

ГУ ДФС у Київській області

З початку року податківці Київщини вилучили з обігу 1 млн. пачок тютюнових виробів

За період січень – травень 2017 року оперативні працівники ГУ ДФС Київщини вилучили з незаконного обігу товарно-матеріальні цінності на загальну суму 24,2 млн. грн., в тому числі підакцизної групи на суму 20,4 млн. грн., з яких:

лікеро-горілчаних виробів в кількості 897,5 дал на суму 1,4млн. грн.;

паливно-мастильних матеріалів у кількості 97,5 тонн на суму 2 млн. грн.;

спирту в кількості 1626,7 дал на суму 1,7 млн. грн.;

автомобілів 1 од. на суму 130 тис. грн.;

тютюнових виробів 1 млн. пачок на суму 15 млн. грн.

Крім цього, вилучено з обігу 1,5 тис. підроблених акцизних марок.

За результатами проведених оперативними підрозділами заходів припинено діяльність 5 підпільних виробництв, з  яких 4 – з незаконного виготовлення лікеро-горілчаних виробів та 1 хімічної продукції.

У даному напрямку роботи розпочато 2 кримінальні провадження за
ст. 204 КК України: незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів.

ГУ ДФС у Київській області

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 205