Купить новостройку с отделкой. Где купить однокомнатную квартиру в новостройке? Купить новостройку недорого. Оценка стоимости недвижимости. Какая рыночная оценка недвижимости? Принципы оценки недвижимости. Теплый пол своими руками. Как сделать теплый пол в доме. Монтаж водяного теплого пола. Не включается ноутбук. Скажите почему не включается ноутбук. Ноутбук включается и сразу выключается. Быстрый кредит наличными. Где быстро взять кредит без справок. Оформить быстрый кредит. Топ wow сервера. Где скачать последний клиент wow? Самый лучший сервера world of warcraft. Ленточная пилорама цена. Ленточная пилорама своими руками чертежи. Скачать чертежи ленточной пилорамы. Аренда квартир без посредников. Длительная аренда квартир без посредников и прочих. Аренда однокомнатной квартиры.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні298
mod_vvisit_counterВчора285
mod_vvisit_counterЦього тижня298
mod_vvisit_counterМинулого тижня2333
mod_vvisit_counterЗа місяць7823
mod_vvisit_counterМинулого місяця11904
mod_vvisit_counterВсього1012673

Online (20 хвилин): 8
Твій IP: 54.92.164.184
,
2018-09-23 22:48
Володарське бюро правової допомоги
Податок на нерухомість
Понеділок, 23 липня 2018, 07:51

Нагадаємо, що платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізособи, з нерезидентами включно, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості. Базою оподаткування є загальна площа об’єкта, у тому числі його часток.

Залежно від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів ставка податку встановлюється рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад у розмірі, що не перевищує 1,5% мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного року, за 1 м2. Відповідно, при нарахуванні податку в 2018 році застосовується величина м.з.п. станом на 1.01.2017 — 3200 грн. Отже, розмір ставки не може перевищувати 48 грн. за 1 м2.

Сума податку коригуватиметься залежно від належності об’єкта до того чи іншого типу. Дізнатися про розмір ставки в конкретному населеному пункті можна, звернувшись до податкової або органу місцевого самоврядування.

Розрахунок бази оподаткування

Механізм визначення суми податку на нерухомість, відмінну від земельної ділянки, можна описати так:

1. Установлюється загальна площа об’єкта оподаткування.

2. Ця величина зменшується на розмір неоподатковуваної площі. Зокрема:

для квартир (незалежно від їх кількості) — на 60 м2;

для житлових будинків — на 120 м2;

для різних типів об’єктів житлової нерухомості, у тому числі їхніх часток (у разі одночасного володіння квартирою та житловим будинком) — на 180 м2.

3. До отриманої різниці застосовується відповідна ставка податку.

ПК виходить із принципу консолідованого нарахування податку на нерухомість, тобто математичного додавання загальної площі квартир/будинків.

Тобто податок сплачується за кожен квадратний метр, що перевищує норму неоподатковуваної площі. Наприклад, за умови, що фізична особа є власником двох квартир, одна з яких площею 80 м2, а інша — 100 м2, база оподаткування становитиме 120 (80 + 100 – 60) м2. Коли ж фізособа є одночасно власником квартири площею 100 м2 і будинку площею 150 м2, база становитиме 70 (100 + 150 – 180) м2.

Обов’язок обчислення суми податкового зобов’язання покладається на органи контролю.

Детальніше...
 
«Знай своє право на землю»
Понеділок, 09 липня 2018, 09:56
https://www.youtube.com/watch?v=f8FEvCX3Hc0
 
Чужих дітей не буває!
Середа, 27 червня 2018, 10:24

https://www.facebook.com/PavloPetrenko.official/photos/a.179190445775388.1073741833.177372829290483/645871385773956/?type=3

https://www.facebook.com/justicedepartmentofkr/

 
Як заробляти на ринку арештованого майна
Середа, 27 червня 2018, 10:22

https://www.facebook.com/minjust.official/

 
Введення в експлуатацію: житлові, садові, дачні будинки, господарські будівлі та споруди
П'ятниця, 22 червня 2018, 10:38

Процедура прийняття в експлуатацію житлового, садового або дачного будинку (площею до 300 кв.м) та господарських будівель і споруд, які збудовані на підставі будівельного паспорту (оформленого після 12.03.2011 року) та повідомлення про початок виконання будівельних робіт.

Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів регулюється постановою КМУ від 13.04.2011 року №461.

Чинне законодавство дозволяє здавати в експлуатацію окремі будинки, будівлі, споруди, якщо згідно з будівельним паспортом передбачено будівництво декількох об'єктів. Таким чином, можна, наприклад, здати в експлуатацію вже зведений житловий будинок, а господарські будівлі та споруди, передбачені будпаспортом, збудувати пізніше.

Які документи потрібні для введення об’єкту в експлуатацію?

  1. 1.Технічний паспорт БТІ.
  2. 2.Зареєстроване ДАБІ повідомлення про початок виконання будівельних робіт (повідомлення про внесення змін) або відповідний реєстраційний номер (номери), а також документи, які підтверджують дату подання такого повідомлення (повідомлень).
  3. 3.Документи на земельну ділянку, паспорт (або інший документ) та номер облікової картки платника податків.

Фактично, окрім документів, які зазначалися у Повідомленні про початок виконання будівельних робіт, та реєстраційного номеру повідомлення, потрібен лише технічний паспорт БТІ на збудований об’єкт.

Комунальне чи приватне БТІ: за виготовленням технічного паспорта можна звертатися в будь-яке бюро технічної інвентаризації - як комунальне, так і приватне.

Згідно законодавства, технічна інвентаризація об'єктів нерухомого майна проводиться суб'єктами господарювання, у складі яких працює один або більше відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, які пройшли професійну атестацію у Мінрегіоні України та отримали кваліфікаційний сертифікат відповідно до ст. 17 ЗУ «Про архітектурну діяльність». Отже, обов’язковою умовою є наявність у особи, що проводить техінвентаризацію, відповідного сертифікату.

Зважаючи на те, що 28.04.2018 року було анульовано частину кваліфікаційних сертифікатів, варто перевіряти наявність та чинність відповідного сертифікату у особи, яка проводитиме технічну інвентаризацію. Це можна зробити on-line.

Декларація про готовність об’єкта до експлуатації

Декларація подається в одному належним чином заповненому та підписаному примірнику. Чинне законодавство не передбачає подання додаткових примірників декларації або будь-яких інших документів (наприклад, будівельного або технічного паспорту, документів на земельні ділянку, повідомлень тощо).

Декларація про готовність об’єкта до експлуатації зазвичай подається до відповідного Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) або через Електронну систему здійснення декларативних процедур у будівництві.

Орган державного архітектурно-будівельного контролю протягом десяти робочих днів з дня надходження декларації перевіряє повноту даних, зазначених у декларації, та забезпечує внесення інформації, зазначеної у декларації, до Єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів.

У разі подання чи оформлення декларації з порушенням установлених вимог орган державного архітектурно-будівельного контролю повертає її замовнику (його уповноваженій особі) з письмовим обґрунтуванням причин повернення у строк, передбачений для її реєстрації. Після усунення недоліків, що спричинили повернення декларації, замовник може поадти її повторно.

Важливо: у разі відмови у реєстрації декларації та повернення її для виправлення виявлених недоліків, така декларація вважається неподаною, не створює для учасників правовідносин у сфері містобудівної діяльності жодних юридичних наслідків, крім тих, що повязані з відмовою у реєстрації, а тому не може слугувати підставою для призначення позапланової перевірки.

Про реєстрацію декларації можна дізнатися на офіційному веб-сайті ДАБІ України у розділі Реєстр дозвільних документів.

Реєстраційний номер декларації є підтвердженням того, що об’єкт введено в експлуатацію, і дає можливість особі звернутися за реєстрації права власності на такий об’єкт (за наявності адреси).

Орган архбудконтролю у певних випадках має право скасувати реєстрацію декларації, зокрема, у випадку виявлення недостовірних даних (встановлення факту, що на дату реєстрації декларації інформація, яка зазначалася в ній, не відповідала дійсності, та/або виявлення розбіжностей між даними, зазначеними у декларації), які є підставою вважати об’єкт самочинним будівництвом, зокрема, якщо він збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи без затвердженого в установленому порядку проекту або будівельного паспорта.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 Наступна > Кінець >>

Сторінка 2 з 8