Как сделать потолок из гипсокартона. Как сделать подвесной потолок в доме. Какой потолок лучше сделать. Отделка ванной комнаты. Быстрая отделка ванных комнат панелями. Отделка ванной комнаты пластиковыми панелями. Кровля крыши профнастилом. Качественные материалы для кровли крыш. Крыша из мягкой кровли. Самоделки для сада. Успешные самоделки для сада своими руками. Самоделки для сада и огорода. Ванная мебель для ванной комнаты. Купить мебель для ванных комнат недорого. Заказ мебели для ванной комнаты. Бизнес малое производство. Самый малый бизнес идеи производство. Новый бизнес производство. Монтаж дверей своими руками. Быстрый монтаж входных дверей. Легкий монтаж пластиковых дверей. С чего начать ремонт квартиры. Быстрый ремонт дома с чего начать. Ремонт своими руками для начинающих.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО COVID-19
ВИБОРИ 2020
ТУРИЗМ
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиційно-привабливі об'єкти
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Захист прав споживачів
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадське обговорення
ГРОМАДСЬКА РАДА
Склад ради
Положення та регламент
Документи
Новини
Відділ надання адміністративних послуг та державної реєстрації
Загальна інформація
Новини
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Запобігання проявам корупції
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРУПЦІЮ
Інформація
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Документи
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Володарське відділення поліції
Прийом громадян
Інформація
Управління Пенсійного фонду
Графіки прийому
Новини
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ
Уповноважені органи з питань пробації
Інформація
Володарська районна філія Київського обласного центру зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами
Протидія домашньому насильству
Європейська та Євроатлантична інтеграція України
Україна - НАТО
Європейська інтеграція України

Авторизація



Володарське бюро правової допомоги
Погрожують колектори: що робити?
Понеділок, 28 вересня 2020, 08:03

«Доброго дня! Це колекторське агентство…..Чи знаєте Ви…….???». Надалі такі дзвінки стають частішими і викликають у людини лише роздратування та моральне виснаження. Як діяти у таких випадках?

Оформлюючи кредит, фінансова компанія зазвичай просить позичальника дати телефон родича, колеги чи друга. Водночас установа не підписує з ними жодних документів про поруку та може навіть не перевіряти справжність контактів. Натомість компанія розраховує, що у випадку прострочення кредиту його вдасться стягнути за допомогою колекторів.

Якщо ви особисто не давали дозвіл на використання вашого телефону, фінансова компанія та колектори порушують законодавство.

Є дві основні проблеми, з якими стикаються громадяни:

1) колектори телефонують боржнику з погрозами;

2) колектори телефонують до родичів, сусідів боржника, які не мають жодного стосунку до кредиту, або ж до людей, які навіть незнайомі з боржником.

Що ж робити в таких випадках?

1.Заспокоїтись і взяти свій емоційний стан під контроль, адже колектори  завжди застосовують такий прийом, як моральний тиск та роблять акцент на елемент страху.

2. Зберігати всю інформацію, яка надходить від колекторів, записувати усі телефонні розмови, зберігати смс повідомлення, як докази незаконних вимог, погроз.

3. У разі відвертих погроз і образ звернутися до поліції із заявою про відкриття кримінальної справи за однією зі статей КК України – ст.182 (порушення недоторканності приватного життя), ст. 189 (вимагання), ст. 190 (шахрайство), ст. 355 (примушування до виконання чи невиконання цивільно-правових зобов’язань).

4. Вимагати від колекторів претензії виключно у письмовій формі, з посиланнями на конкретні договори та юридичні підстави.

5. Ігнорувати документи без будь-яких юридичних підтверджень, тобто, без оригіналів підписів та “мокрих” печаток. Жодних листів, віддрукованих на кольорових принтерах!

6. Ігнорувати будь-які вимоги про “поручительство”, якщо ви його офіційно не надавали. А також не звертати уваги на прохання “вплинути” на знайомих, друзів, сусідів чи родичів. За законом, борги повинні повертати лише ті особи, у яких з організацією існують договірні зобов’язання щодо повернення коштів.

Пам’ятайте !

За ст. 32 Конституції України, ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя. А протиправні дії колекторів можна розцінювати як безпідставне втручання в особисте життя, яке є порушенням конституційних прав громадян.

Цивільний кодекс України зобов’язує повідомляти боржника в офіційному порядку про зміну кредитора, або передачу права вимоги третім особам. Тому краще не оплачувати нічого до отримання офіційних документів і підтверджень.

 
Права та соціальні гарантії дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування
Понеділок, 14 вересня 2020, 11:23

Відповідно до частини третьої статті 52 Конституції України утримання та виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, покладається на державу. Діти, які внаслідок смерті батьків, позбавлення батьків батьківських прав, хвороби батьків чи з інших причин залишилися без батьківського піклування, мають право на особливий захист і допомогу з боку держави (стаття 25 Закону України “Про охорону дитинства”).

Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які навчаються, мають право на:

• повне державне забезпечення в навчальних закладах (діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, віком до 18 років та особи з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, при продовженні навчання до 23 років або до закінчення відповідних навчальних закладів);

• виплату щорічної допомоги для придбання навчальної літератури в розмірі трьох соціальних стипендій. Виплата зазначеної допомоги здійснюється протягом 30 днів після початку навчального року за рахунок коштів, що передбачаються для навчальних закладів у відповідних бюджетах;

• збереження на весь період академічної відпустки (при наданні академічної відпустки за медичним висновком) повного державного забезпечення та виплату стипендії. Навчальний заклад сприяє організації їх лікування;

• забезпечення випускників навчальних закладів за рахунок навчального закладу або відповідної установи у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, одягом і взуттям, а також одноразовою грошовою допомогою в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку.

Соціальні гарантії:

• соціальний супровід дитини;

• щорічне безоплатне оздоровлення;

• за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, зберігається право на житло, в якому вони проживали з батьками, рідними тощо до влаштування у відповідні заклади;

• дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення ними 18-річного віку надається одноразова допомога у розмірах і порядку, визначених Кабінетом Міністрів України;

• держава гарантує працевлаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, після повернення їх з дитячих закладів, від опікунів чи піклувальників, з дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, закінчення навчання в державних та комунальних навчальних закладах.

Для отримання детальної інформації, роз'яснень та консультацій звертайтесь до Володарського бюро правової допомоги за адресою: смт Володарка, пл. Миру, 2, другий поверх, Тел.: (04569) 5-05-84.

Володарське бюро правової допомоги

 
Захист прав дітей у школі
Вівторок, 08 вересня 2020, 07:43

Згідно зі ст. 53 Конституції України, кожний громадянин має право на освіту. Державою гарантуються її загальна доступність, безкоштовність і обов’язковість.

Основні права дитини в школі перераховуються в статуті конкретного освітнього закладу, але вони не повинні суперечити Закону України«Про освіту» .

Чи має право навчальний заклад збирати кошти з учнів?

Держава забезпечує:

  • безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти відповідно до стандартів освіти;
  • розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої і післядипломної освіти відповідно до законодавства.

Отже, якщо Ваша дитина навчається в звичайній школі, Ви маєте право не здавати ніяких грошей – освіта є безкоштовною. Якщо у школі вимагають так званих «добровільних» внесків, батькам слід звернутися до місцевої влади.

У випадку, якщо батьки вирішили виконати добровільну благодійну місію та дати грошей на ті чи інші потреби школи, краще перераховувати їх на банківський рахунок та отримати звіт про витрати.

Щодо відповідальності учнів

В усіх діях щодо дітей, незалежно від того, здійснюються вони державними чи приватними установами, що займаються питаннями соціального забезпечення, судами, адміністративними чи законодавчими органами, першочергова увага приділяється якнайкращому забезпеченню інтересів дитини.

Детальніше...
 
Азартні ігри в Україні. Що варто знати громадянам?
Понеділок, 31 серпня 2020, 07:56

Верховна Рада України узаконила організацію та проведення азартних ігор в країні. Так, 13 серпня 2020 року набрав чинності Закон України «Про державне регулювання діяльності з організації та проведення азартних ігор».

Закон регулює ринок азартних ігор в Україні та встановлює виключний перелік видів діяльності у сфері азартних ігор, що дозволені в Україні, а саме: організація та проведення азартних ігор в гральних закладах казино, казино в мережі Інтернет, букмекерської діяльності в букмекерських пунктах та в мережі Інтернет, ігор в залах гральних автоматів, азартних ігор в покер в мережі Інтернет.

Перелічені види діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор на території України можуть проводитися виключно за наявності у суб’єкта господарювання відповідних ліцензій із використанням сертифікованого та підключеного до Державної системи онлайн-моніторингу грального обладнання та онлайн-систем організаторів азартних ігор.

Що варто розуміти під поняттям «азартна гра»?

Азартна гра − будь-яка гра, умовою участі в якій є внесення гравцем ставки, що дає право на отримання виграшу (призу), імовірність отримання і розмір якого повністю або частково залежать від випадковості, а також знань і майстерності гравця.

Не вважається азартною грою будь-яка гра, в якій відсутня принаймні одна з таких ознак:

1) наявність ставки;

2) можливість отримання або неотримання виграшу (призу);

3) імовірність виграшу (призу) та його розмір повністю або частково залежить від випадковості.

ВАЖЛИВО! На території України забороняється проводити будь-які інші види діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор, крім визначених Законом.

До азартних ігор не належать:

1) організація та проведення творчих конкурсів, спортивних змагань тощо, незважаючи на те, передбачається чи не передбачається умовами проведення грошовий або майновий виграш;

2) гра в більярд, гра в кеглі (боулінг) та інші ігри, що проводяться без одержання гравцем призу (виграшу);

3) гра на автоматах типу «кран-машина» (двокоординатні автомати), в якій як виграш (приз) гравець отримує виключно матеріальні речі (іграшки, цукерки тощо);

4) випуск та проведення лотерей;

5) організація та проведення спортивного покеру.

Органом державного регулювання у сфері організації та проведення азартних ігор є Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей, що утворюється Кабінетом Міністрів України.

Детальніше...
 
Атракціони: щоб розваги не стали небезпечними
Середа, 19 серпня 2020, 07:57

Гойдалки, каруселі, батути, американські гірки… У розпал літа в українських містах відкрилися атракціони, які раніше не працювали через карантинні обмеження. Хто відповідає за безпеку атракціонів? Якою має бути безпечна атракціонна техніка?

Умовно атракціони можливо розділити на механічні та немеханічні.

Механічні атракціони мають мотор та є об’єктами підвищеної небезпеки. Такі атракціони експлуатуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, поданої територіальному органу Державної служби України з питань праці відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Уряду від 26 жовтня 2011 року № 1107.

Немеханічні атракціони використовуються без дозволів чи декларацій, оскільки не являються об’єктами підвищеної небезпеки.

Правила для атракціонів

Власники атракціонів під час установлення, монтажу, безпечної експлуатації, ремонту та реконструкції повинні дотримуватися Правил будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки, затверджених наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 01 березня 2006 року № 110.

Більше того, за порушення цих Правил власники нестимуть адміністративну або кримінальну відповідальність.

Відповідно до Правил технічний огляд атракціонів має проводитися не рідше одного разу на рік. Особи, які мають технічну установку, до настання початку сезону зобов’язані провести технічний огляд та відобразити це у документах.

Проекти розміщення атракціонів мають підлягати державній санітарно-гігієнічній експертизі відповідно до Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09 жовтня 2010 року № 247. Визначення відповідності діючих атракціонів вимогам санітарних норм має здійснюватися в ході поточного державного санітарно-епідеміологічного нагляду згідно з Положенням про державний санітарно-епідеміологічний нагляд в Україні, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22 червня 1999 року № 1109.

Головне – безпека конструкцій

Проекти атракціонів повинні відповідати державній експертизі стосовно техногенної безпеки відповідно до Кодексу цивільного захисту України.

Атракціони мають бути здатними сприймати максимальні навантаження (маси власних конструкцій, відвідувачі і глядачі, частини, що рухаються, атракціону з відвідувачами, вітер та сніг, динамічні, вібраційні та ударні (у тому числі аварійні, температурні та інші навантаження).

Атракціонна техніка має зберігати задані властивості за багаторазового монтажу, демонтажу та транспортування.

Будь-які складові частини механізмів атракціону, що становлять небезпеку, до яких можуть мати доступ відвідувачі або обслуговуючий персонал, повинні бути захищені огорожами.

Огорожі, призначені для запобігання доступу в небезпечні зони, потрібно виготовляти та встановлювати таким чином, щоб вони перешкоджали потраплянню частин тіла в небезпечні зони з урахуванням віку відвідувачів, а також унеможливлювали їх демонтаж без застосування інструментів.

Небезпечні для відвідувачів зони атракціонів мають бути огороджені жорсткою системою обмеження доступу.

Якщо трапився нещасний випадок

Розслідування аварій та нещасних випадків, що мали місце під час експлуатації, ремонту, налагодження чи обслуговування атракціонів, здійснюється  відповідно до вимог Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 337 «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві».

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 2 з 24