Болезни глаз у человека. Известные болезни глаз лечение. Болезни глаз симптомы. Лечение простуды в домашних условиях. Самое быстрое лечение простуды. Простуда лечение лекарства. Хороший стоматолог отзывы. Самый добрый стоматолог отзывы. Ассоциация стоматологов отзывы. Занятия йогой дома. Быстрая йога для начинающих дома. Как правильно заниматься йогой дома. Обертывание в домашних условиях. Быстрое обертывание живота в домашних условиях. Обертывание в домашних условиях рецепты. Наборы спортивного питания. Вкусная спортивное питание для набора массы. Спортивное питание оптом. Как избавиться от перхоти. Хороший шампунь от перхоти отзывы. Как избавиться от перхоти навсегда. Зеленый чай для похудения. Главные свойства зеленого чая. Можно ли пить зеленый чай.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО COVID-19
ВИБОРИ 2020
ТУРИЗМ
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиційно-привабливі об'єкти
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Захист прав споживачів
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадське обговорення
ГРОМАДСЬКА РАДА
Склад ради
Положення та регламент
Документи
Новини
Відділ надання адміністративних послуг та державної реєстрації
Загальна інформація
Новини
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Запобігання проявам корупції
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРУПЦІЮ
Інформація
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Документи
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Володарське відділення поліції
Прийом громадян
Інформація
Управління Пенсійного фонду
Графіки прийому
Новини
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ
Уповноважені органи з питань пробації
Інформація
Володарська районна філія Київського обласного центру зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами
Протидія домашньому насильству
Європейська та Євроатлантична інтеграція України
Україна - НАТО
Європейська інтеграція України

Авторизація



Володарське бюро правової допомоги
Оплата листків непрацездатності у випадку інфікування медичного працівника
Середа, 01 квітня 2020, 11:36

При відстороненні від роботи медичного працівника під час карантину при бактеріоносійстві йому виплачується допомога у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності. Згідно з п. 5 ч. 1 ст. 22 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» передбачено, що допомога по тимчасовій непрацездатності надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке повністю або частково компенсує втрату заробітної плати (доходу), у разі настання в неї такого страхового випадку як карантин, накладений органами санітарно-епідеміологічної служби (п. 5).

Згідно з п. 5 «Порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність при карантині» Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, затвердженої Наказом МОЗ України від 13.11.2005 № 455, на період тимчасового відсторонення від роботи осіб, робота яких пов’язана з обслуговуванням населення, які є бактеріоносіями, листок непрацездатності видається інфекціоністом або лікуючим лікарем згідно з висновком лікаря-епідеміолога територіальної СЕС.

Відповідно до роз’яснень Фонду соціального страхування України від 25.03.2020 р., якщо тимчасова непрацездатність застрахованої особи викликана карантином, накладеним органами санітарно-епідеміологічної служби, допомога по тимчасовій непрацездатності за рахунок коштів Фонду надається з першого дня за весь час відсутності на роботі з цієї причини. Детальніше з роз’ясненням можна ознайомитись за посиланням: http://www.fssu.gov.ua/…/con…/main/uk/publish/article/968505

Розмір допомоги по тимчасовій втраті працездатності залежить від середньоденної заробітної плати працівника та тривалості його трудового стажу.

У разі професійного захворювання допомога по тимчасовій непрацездатності призначається та виплачується страхувальником за місцем роботи потерпілого, де стався страховий випадок, у розмірі 100 відсотків середньої заробітної плати (оподаткованого доходу). Виплата допомоги по тимчасовій непрацездатності за перші п’ять днів тимчасової непрацездатності потерпілого проводиться за рахунок коштів страхувальника, а починаючи з шостого дня непрацездатності ― за рахунок коштів Фонду (ч. 2 ст. 34 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності»).

Детальніше...
 
ЯКИЙ ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ НЕОБХІДНО ПОДАТИ ДЛЯ ОДЕРЖАННЯ СЕРТИФІКАТА ПРО ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
Четвер, 26 березня 2020, 16:58
Який пакет документів необхідно подати для одержання сертифіката про форс-мажорні обставини? Чи може заявник самостійно його підготувати? Підготувати потрібні документи нескладно, враховуючи, що заявник як ніхто краще  знає про свої зобов’язання.
Торгово-промислові палати постійно надають безкоштовні консультації і роблять усе, аби максимально спростити цей процес. 
Вся загальна інформація розміщена на сайті ТПП України у розділі «Послуги – Засвідчення форс-мажорних обставин». Тут є форми заяв та зразки їх заповнення, а також тарифи, рахунок та акти (https://ucci.org.ua/services/zasvidchennia-fors-mazhornikh-obstavin).
Крім того, враховуючи складну ситуацію, в якій опинились більшість підприємців на території України у зв’язку карантином, введеним Кабінетом Міністрів України, та запровадженням обмежуючих заходів у відповідних сферах, ТПП спростила процедуру подання заяви.
Більшість звернень, пов’язані з неможливістю виконання договірних зобов’язань. Якщо ваш випадок тотожний, то в такому разі вам знадобиться мінімальний пакет документів:
✔️відповідна форма заяви, підписана керівником підприємства (https://ucci.org.ua/zaiavi-pro-zasvidchiennia-fors-mazhornikh-obstavin);
✔️копія договору;
✔️копія наказу (розпорядження) у зв’язку з необхідністю припинення діяльності на підставі відповідних нормативно-правових актів;
✔️повідомлення (сповіщення іншої сторони). 
Надсилати документи слід в електронному варіанті на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
 
 
КАРАНТИН: РОБОТА І ЗАРПЛАТА
Понеділок, 23 березня 2020, 15:33

На період карантину багато роботодавців надають працівникам відпустки, запроваджують віддалену роботу, встановлюють режим простою. Чи може роботавець відмовити працівнику у переході на дистанціну роботу? Як оплачується віддалена робота та час простою?

У зв`язку з карантином багато організацій переходять на дистанційний режим роботи. Чинним законодавством не врегульовано в повній мірі питання віддаленої роботи.

Утім, на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, роботодавець може доручити працівникові, у тому числі державному службовцю, службовцю органу місцевого самоврядування, виконувати протягом певного періоду роботу, визначену трудовим договором, вдома.

Важлива зміна відповідно до Закону № 3219 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (Covid-19)" : на період карантину або впровадження заходів боротьби з коронавірусом відправляти співробітників працювати вдома можна без їхньої згоди.

Разом з тим, Закон № 3219 лише рекомендує переведення на дистанційну роботу, але не зобов’язує роботодавця. Тому, якщо підприємство працює, але вас не відпускають працювати з дому, коли така можливість є, одним із варіантів, аби убезпечити себе, є відпустка.

Проте варто колективно звернутися до роботодавця про переведення на дистанційний режим роботи, оскільки забезпечення безпечних умов праці є його безпосереднім обов'язком.

У разі прийняття роботодавцем рішення про роботу у дистанційному режимі раджу отримати офіційний документ про встановлення такого режиму, щоб запобіти звільненню “за прогул” через відсутність на робочому місці.

Яку зарплату отримаємо під час карантину

Якщо ваша організація визначила період карантину як простій, за працівником зберігається його зарплата. Згідно з ч. 3 ст. 113 Кодексу законів про працюУкраїни за час простою, коли виникла виробнича ситуація, небезпечна для життя чи здоров'я працівника або для людей, які його оточують, і навколишнього природного середовища не з його вини, за ним зберігається середній заробіток.

У загальному випадку час простою не з вини працівника оплачується з розрахунку не нижче 2/3 тарифних ставки (окладу). Такий обов’язковий мінімум прописаний у ст. 113 Кодексу законів про працюУкраїни.

А от якщо роботодавець не оформив простій, тоді підприємство вважається таким, що працює.

Але в усіх цих випадках заробітна плата повинна виплачуватися. Карантин не є юридичною підставою для звільнення роботодавця від сплати заробітної плати.

Такі норми стосуються і дистанційної роботи. Однак, звертаю увагу, що дистанційна робота регулюється внутрішнім наказами чи розпорядженнями на підприємстві.

У випадку, коли зайнятість на дистанційних умовах праці відповідає встановленому графіку роботи, заробітна плата виплачується повністю.

Отримати безоплатну правову допомогу Ви можете дистанційно:

- зателефонуйте на безкоштовний номер системи БПД 0 800-213-103

- поставте запитання в месенджер ФБ-сторінки: https://www.facebook.com/Centre.4.Legal.Aid/

- напишіть на електронну пошту найближчого місцевого центру (адреси можна дізнатися на сайті системи БПД) – https://www.legalaid.gov.ua/

- прочитайте правову консультацію на телеграм-каналі "Безоплатна правова допомога" https://t.me/ualegalaid та обговоріть її у нашому чаті - https://t.me/ualegalaidchat

- поставте запитання на Інстаграм-сторінці системи БПД https://www.instagram.com/ualegalaid/?hl=uk

- скористайтеся правничою вікіпедією WikiLegalAid - https://wiki.legalaid.gov.ua

 
В НАЗК почала працювати гаряча лінія для суб’єктів декларування
Понеділок, 02 березня 2020, 17:18

Сьогодні в НАЗК для суб’єктів декларування розпочав роботу новий сервіс – багатоканальна «гаряча лінія».

Відповіді на питання щодо заповнення декларацій та роботи з Реєстром декларацій ви можете отримати за телефоном: +38 (044) 200-06-94 (час роботи: 08:00 – 18:00).

Сервіс з надання консультацій також працює цілодобово. В автоматичному режимі можна отримати відповіді на найбільш поширені запитання, які виникли у суб’єктів декларування з початку кампанії подання щорічних декларацій.

Окрім цього, на сайті НАЗК для суб’єктів декларування передбачена можливість подати своє запитання в електронній формі або надіслати на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

 
Податкова знижка на навчання: як її отримати❓
Вівторок, 18 лютого 2020, 12:01

Батьки можуть повернути частину інвестованих в навчання коштів, скориставшись податковою знижкою. І йдеться не лише про здобуття знань у вищих навчальних закладах. Чималих коштів потребує художня чи спортивна школа.

Компенсація до 18% вартості навчання

Податкова знижка – це витрати платника податків, пов'язані з придбанням товарів (робіт, послуг), на суму яких дозволено зменшити його річний оподатковуваний дохід. Громадяни України, які офіційно працевлаштовані та при цьому оплачують навчання, мають право на компенсацію до 18% його вартості.

Податкову знижку може отримати громадянин України з офіційно підтвердженим доходом (окрім приватних підприємців), який оплачує послуги середньо-спеціальної або вищої освіти за себе, або не працюючого члена сім'ї першого ступеня споріднення (батьки, чоловік/дружина, діти).

Отримати відшкодування (податкову знижку) за витратами на освіту, зробленими в минулому календарному році, можна до 31 грудня включно поточного року.

Які документи необхідні

Паспорт громадянина України;

Довідка про присвоєння ідентифікаційного податкового номера;

Довідка про доходи з місця роботи, де буде вказана сума нарахованої заробітної плати, сума соціального внеску, сума податку на доходи фізичних осіб та сума військового збору, по щомісячно, і загальною сумою за рік;

Копія договору з навчальним закладом;

Копії квитанцій (чеків, платіжних доручень) про оплату послуг за навчання за звітний календарний рік;

Документи, що підтверджують ступінь споріднення (свідоцтво про народження, якщо оплата за дитину, свідоцтво про шлюб - якщо за чоловіка/дружину);

Податкова декларація про майновий стан і доходи за звітний період

Який порядок дій

Оплатити навчання та зберегти відповідні квитанції;

Отримати довідку про доходи за місцем роботи за рік, в якому було здійснено оплату послуг за навчання;

В наступному, після здійснення оплати послуг за навчання, календарному році, заповнити податкову декларацію про доходи із зазначенням сум доходу, сплачених податкових платежів та зборів, сум видатків на оплату послуг навчання, розрахунком суми очікуваної податкової знижки, банківськими реквізитами для зарахування суми податкової знижки за результатами перевірки декларації;

Подати перелічений вище пакет документів до управління Державної фіскальної служби за місцем Вашої реєстрації;

Отримати податкову знижку через зарахування відповідної суми на Ваш банківський рахунок, вказаний Вами у декларації.

Часові рамки

Якщо Ви не скористалися правом на податкову знижку за наслідками звітного податкового року, то таке право на наступний податковий рік не переноситься.

Якщо з боку органів ДФС відсутні зауваження щодо поданих Вами документів та декларації про майновий стан і доходи, сума компенсації (податкова знижка) повинна бути зарахована на Ваш банківський рахунок протягом 60 днів.

Для отримання детальної інформації, роз'яснень та консультацій звертайтесь до Володарського бюро правової допомоги за адресою: смт Володарка, пл. Миру, 2, другий поверх, Тел.: (04569) 5-05-84.

Володарське бюро правової допомоги

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 7 з 24