Ремонт ноутбука своими руками. Быстрый и гарантийный ремонт ноутбуков. Срочный ремонт ноутбуков. Ремонт компьютеров на дому. Быстрый ремонт компьютеров своими руками. Настройка и ремонт компьютеров. Java уроки для начинающих. Лучшие java уроки. Учим язык Java с нуля. Обзор смартфонов samsung. Качественный обзор смартфонов samsung galaxy. Обзор смартфона samsung galaxy s4. Фото картинки приколы. Самые новые картинки приколы. Лучшие приколы картинки. Скачать аддоны для wow. Самые новые аддоны для wow скачать. Скачать аддоны для wow быстро и без реги. Видео уроки python. Лучшие python уроки. Учим язык python с нуля. Скачать шаблоны для Joomla. Самые новые joomla шаблоны. Бесплатные шаблоны для Joomla.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО COVID-19
ВИБОРИ 2020
ТУРИЗМ
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиційно-привабливі об'єкти
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Захист прав споживачів
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадське обговорення
ГРОМАДСЬКА РАДА
Склад ради
Положення та регламент
Документи
Новини
Відділ надання адміністративних послуг та державної реєстрації
Загальна інформація
Новини
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Запобігання проявам корупції
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРУПЦІЮ
Інформація
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Документи
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Володарське відділення поліції
Прийом громадян
Інформація
Управління Пенсійного фонду
Графіки прийому
Новини
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ
Уповноважені органи з питань пробації
Інформація
Володарська районна філія Київського обласного центру зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами
Протидія домашньому насильству
Європейська та Євроатлантична інтеграція України
Україна - НАТО
Європейська інтеграція України

Авторизація



Володарське бюро правової допомоги
Азартні ігри в Україні. Що варто знати громадянам?
Понеділок, 31 серпня 2020, 07:56

Верховна Рада України узаконила організацію та проведення азартних ігор в країні. Так, 13 серпня 2020 року набрав чинності Закон України «Про державне регулювання діяльності з організації та проведення азартних ігор».

Закон регулює ринок азартних ігор в Україні та встановлює виключний перелік видів діяльності у сфері азартних ігор, що дозволені в Україні, а саме: організація та проведення азартних ігор в гральних закладах казино, казино в мережі Інтернет, букмекерської діяльності в букмекерських пунктах та в мережі Інтернет, ігор в залах гральних автоматів, азартних ігор в покер в мережі Інтернет.

Перелічені види діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор на території України можуть проводитися виключно за наявності у суб’єкта господарювання відповідних ліцензій із використанням сертифікованого та підключеного до Державної системи онлайн-моніторингу грального обладнання та онлайн-систем організаторів азартних ігор.

Що варто розуміти під поняттям «азартна гра»?

Азартна гра − будь-яка гра, умовою участі в якій є внесення гравцем ставки, що дає право на отримання виграшу (призу), імовірність отримання і розмір якого повністю або частково залежать від випадковості, а також знань і майстерності гравця.

Не вважається азартною грою будь-яка гра, в якій відсутня принаймні одна з таких ознак:

1) наявність ставки;

2) можливість отримання або неотримання виграшу (призу);

3) імовірність виграшу (призу) та його розмір повністю або частково залежить від випадковості.

ВАЖЛИВО! На території України забороняється проводити будь-які інші види діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор, крім визначених Законом.

До азартних ігор не належать:

1) організація та проведення творчих конкурсів, спортивних змагань тощо, незважаючи на те, передбачається чи не передбачається умовами проведення грошовий або майновий виграш;

2) гра в більярд, гра в кеглі (боулінг) та інші ігри, що проводяться без одержання гравцем призу (виграшу);

3) гра на автоматах типу «кран-машина» (двокоординатні автомати), в якій як виграш (приз) гравець отримує виключно матеріальні речі (іграшки, цукерки тощо);

4) випуск та проведення лотерей;

5) організація та проведення спортивного покеру.

Органом державного регулювання у сфері організації та проведення азартних ігор є Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей, що утворюється Кабінетом Міністрів України.

Детальніше...
 
Атракціони: щоб розваги не стали небезпечними
Середа, 19 серпня 2020, 07:57

Гойдалки, каруселі, батути, американські гірки… У розпал літа в українських містах відкрилися атракціони, які раніше не працювали через карантинні обмеження. Хто відповідає за безпеку атракціонів? Якою має бути безпечна атракціонна техніка?

Умовно атракціони можливо розділити на механічні та немеханічні.

Механічні атракціони мають мотор та є об’єктами підвищеної небезпеки. Такі атракціони експлуатуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, поданої територіальному органу Державної служби України з питань праці відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Уряду від 26 жовтня 2011 року № 1107.

Немеханічні атракціони використовуються без дозволів чи декларацій, оскільки не являються об’єктами підвищеної небезпеки.

Правила для атракціонів

Власники атракціонів під час установлення, монтажу, безпечної експлуатації, ремонту та реконструкції повинні дотримуватися Правил будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки, затверджених наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 01 березня 2006 року № 110.

Більше того, за порушення цих Правил власники нестимуть адміністративну або кримінальну відповідальність.

Відповідно до Правил технічний огляд атракціонів має проводитися не рідше одного разу на рік. Особи, які мають технічну установку, до настання початку сезону зобов’язані провести технічний огляд та відобразити це у документах.

Проекти розміщення атракціонів мають підлягати державній санітарно-гігієнічній експертизі відповідно до Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09 жовтня 2010 року № 247. Визначення відповідності діючих атракціонів вимогам санітарних норм має здійснюватися в ході поточного державного санітарно-епідеміологічного нагляду згідно з Положенням про державний санітарно-епідеміологічний нагляд в Україні, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22 червня 1999 року № 1109.

Головне – безпека конструкцій

Проекти атракціонів повинні відповідати державній експертизі стосовно техногенної безпеки відповідно до Кодексу цивільного захисту України.

Атракціони мають бути здатними сприймати максимальні навантаження (маси власних конструкцій, відвідувачі і глядачі, частини, що рухаються, атракціону з відвідувачами, вітер та сніг, динамічні, вібраційні та ударні (у тому числі аварійні, температурні та інші навантаження).

Атракціонна техніка має зберігати задані властивості за багаторазового монтажу, демонтажу та транспортування.

Будь-які складові частини механізмів атракціону, що становлять небезпеку, до яких можуть мати доступ відвідувачі або обслуговуючий персонал, повинні бути захищені огорожами.

Огорожі, призначені для запобігання доступу в небезпечні зони, потрібно виготовляти та встановлювати таким чином, щоб вони перешкоджали потраплянню частин тіла в небезпечні зони з урахуванням віку відвідувачів, а також унеможливлювали їх демонтаж без застосування інструментів.

Небезпечні для відвідувачів зони атракціонів мають бути огороджені жорсткою системою обмеження доступу.

Якщо трапився нещасний випадок

Розслідування аварій та нещасних випадків, що мали місце під час експлуатації, ремонту, налагодження чи обслуговування атракціонів, здійснюється  відповідно до вимог Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 337 «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві».

 
Як проголосувати на місцевих виборах, якщо у Вас немає зареєстрованого місця проживання?
Середа, 12 серпня 2020, 14:36

Протягом тривалого часу у багатьох українців виникало питання як вони можуть реалізувати своє виборче право, якщо не мають зареєстрованого місця проживання, так званої прописки. Через колізії права, які виникали внаслідок невирішеності такої проблеми на нормативно-правовому рівні, багатьом виборцям так і не вдалося реалізувати свої виборчі права на минулих виборах.

Для забезпечення реалізації та захисту виборчих прав громадян 11 червня 2020 року Центральна виборча комісія (ЦВК) прийняла постанову № 103 «Про Порядок визначення виборчої адреси виборця, який не має зареєстрованого місця проживання»

Так, у разі, якщо виборець не має зареєстрованого місця проживання, його виборча адреса визначається:

-за погодженням із центром обліку, який відповідно до закону веде облік бездомних осіб або соціальною службою, у складі якої утворено структурний підрозділ для ведення обліку бездомних осіб;

– органом ведення Державного реєстру виборців (далі – орган ведення Реєстру) за мотивованим зверненням виборця.

У разі реєстрації виборчої адреси бездомних, виборець реєструється за адресою центру або соціальної служби, які ведуть облік бездомних осіб.

У разі реєстрації виборця, який не має прописки, орган ведення Реєстру може визначити виборчу адресу виборця, який не має зареєстрованого місця проживання, за місцем, де він фактично проживає.

Для цього особа, яка не має зареєстрованого місця проживання та набула права голосу або має право голосу, однак виявила, що вона не включена до Державного реєстру виборців або вибула зі своєї виборчої адреси, чи виборчу адресу якої визначено органом ведення Реєстру, може за власною ініціативою звернутися до органу ведення Реєстру із заявою щодо свого включення до Реєстру або щодо зміни виборчої адреси.

Така заява подається особою до органу ведення Реєстру за місцем її фактичного проживання на території України.

У заяві вказується адреса житла, за якою виборець фактично проживає та яку просить визначити його виборчою адресою.

Після виконання зазначеного алгоритму дій і включення нової виборчої адреси до Реєстру виборців, особа може проголосувати за місцем свого проживання, незалежно від того прописана вона чи ні.

 
Спадкування за правом представлення та спадкова трансмісія – що це і в чому різниця?
Понеділок, 20 липня 2020, 08:10

Право власності є одним із тих, до яких суб’єкти правовідносин підходять з найбільшою серйозністю. Здійснення такого права передбачає не тільки фактичне володіння чи самостійне використання об’єктів своєї власності, а й можливість визначати долю таких об’єктів, в тому числі на випадок смерті власника. Однак, якщо за життя власник не оформив документально свою волю, державою встановлений порядок переходу права власності на його майно, зокрема, до його родичів в порядку черговості. Разом із тим, трапляються випадки, коли сам власник пережив родичів, яким би перейшло його майно, скажімо, батьки пережили дітей, однак у останніх були свої діти, які ще живі. Законодавством встановлено на такі випадки інститут спадкування за представленням.

Під спадкуванням за правом представлення розуміється особливий порядок закликання до спадкування спадкоємців за законом (та деяких інших осіб), коли одна особа у випадку смерті іншої особи, яка є спадкоємцем за законом, до відкриття спадщини нібито заступає її місце і набуває право спадкування тієї частки у спадковому майні, яку отримав би померлий спадкоємець, якби він був живий на момент відкриття спадщини.

Так, відповідно до ст. 1266 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) встановлений такий специфічний порядок спадкування:

1. Внуки, правнуки спадкодавця спадкують ту частку спадщини, яка належала б за законом їхнім матері, батькові, бабі, дідові, якби вони були живими на час відкриття спадщини.

2. Прабаба, прадід спадкують ту частку спадщини, яка б належала за законом їхнім дітям (бабі, дідові спадкодавця), якби вони були живими на час відкриття спадщини.

3. Племінники спадкодавця спадкують ту частку спадщини, яка належала б за законом їхнім матері, батькові (сестрі, братові спадкодавця), якби вони були живими на час відкриття спадщини.

4. Двоюрідні брати та сестри спадкодавця спадкують ту частку спадщини, яка належала б за законом їхнім матері, батькові (тітці, дядькові спадкодавця), якби вони були живими на час відкриття спадщини.

5. Якщо спадкування за правом представлення здійснюється кількома особами, частка їхнього померлого родича ділиться між ними порівну.

При спадкуванні по прямій низхідній лінії право представлення діє без обмеження ступеня споріднення (тобто від дітей спадкодавця до внуків, правнуків і далі).

В той же час, якщо особа склала заповіт на певну іншу особу, то за заповітом лише та могла б успадкувати майно. Якщо така особа померла до того, як помер спадкодавець, однак останній не вніс відповідні виправлення у заповіт, діти чи внуки спадкоємця за заповітом не наділені правом представлення у спадкуванні.

Якщо декілька осіб одночасно спадкують за правом представлення, то тоді між ними порівну ділиться частка їх померлого родича. Проте розмір часток може бути змінений спадкоємцями за їх усною чи письмовою згодами.

Детальніше...
 
Коли потрібно доводити родинні відносини у суді?
Понеділок, 13 липня 2020, 00:00

Справи щодо встановлення факту родинних відносин є досить поширеними. Адже з наявністю споріднення між людьми виникає багато юридичних наслідків: право на спадщину, право на пенсію у зв’язку із втратою годувальника, одержання компенсації тощо. І нерідко на заваді реалізації особистих чи майнових прав постає помилка в прізвищі чи імені людини в свідоцтві про народження чи паспорті, або втрата документу. Тоді факт родинних відносин доводиться встановлювати через суд.

Життєва історія. Бабуся оформила заповіт на свого вже дорослого онука. Потім старенька померла. Але, як виявилося, в пана Миколи немає документів, що підтверджують родинний зв’язок з власною бабусею. Мати чоловіка, яка було дочкою померлої, теж померла. Свідоцтво про народження матері в пана Миколи не зберіглося, актових записів про її народження в архіві немає. Через відсутність документів, що підтверджують родинний зв’язок, пан Микола не може вступити в спадщину.

Чоловік звернувся до Богуславського бюро правової допомоги Білоцерківського місцевого центру з надання БВПД, що на Київщині. Фахівець бюро зібрав доказову базу та підготував заяву про встановлення факту родинних відносин, яка судом задоволена повністю (справа № 358/1551/19 від 07.10.2019).

Ще один приклад. У пані Марії померла мати. При оформленні спадщини виявилося, що в свідоцтві про народження та свідоцтві про смерть зазначені різні імена. І через це нотаріус відмовив пані Марії в оформленні спадщини та порекомендував звернутися до суду. Жінка звернулася до Кагарлицького бюро Білоцерківського місцевого центру з надання БВПД. Фахівець зібрав доказову базу та підготував заяву до суду. Суд заяву задовольнив повністю (справа № 368/1139/19 від 12.09.2019).

Куди треба звертатися для встановлення факту родинних відносин?

Розгляд справи про встановлення факту родинних відносин здійснюється районним, районним у місті, міським чи міськрайонним судом за місцем  проживання фізичної особи – заявника в порядку окремого провадження та за участю заінтересованих осіб.

Підсудність справ за заявою громадянина України, який проживає за її межами, про встановлення факту родинних відносин визначається за його клопотанням ухвалою судді Верховного Суду (частина друга статті 316 Цивільного процесуального кодексу України (далі – ЦПК України). При визначенні кола заінтересованих осіб у встановленні факту слід враховувати їх юридичний інтерес, а саме: тоді, коли факти, що підлягають встановленню, можуть вплинути на їх права та обов`язки; якщо це організації та установи, в яких заявник буде реалізовувати рішення про встановлення факту.

Однією з обов’язкових умов розгляду справ про встановлення факту родинних відносин є необхідність, щоб цей факт беззаперечно породжував певні юридичні наслідки для заявника в майбутньому (реалізація права на спадкування, отримання компенсацій, призначення пенсії по втраті годувальника, тощо).  Одним словом, вищевказаний факт повинен містити в собі конкретно визначену мету його встановлення.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 3 з 24