Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
ТУРИЗМ
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиційно-привабливі об'єкти
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадське обговорення
ГРОМАДСЬКА РАДА
Склад ради
Положення та регламент
Документи
Новини
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Відділ державної реєстрації інформує
Запобігання проявам корупції
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРУПЦІЮ
Інформація
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Володарське відділення поліції
Прийом громадян
Інформація
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Графіки прийому
Новини
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ
Уповноважені органи з питань пробації
Інформація
Володарська районна філія Київського обласного центру зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами
Протидія домашньому насильству
Європейська та Євроатлантична інтеграція України
Україна - НАТО
Європейська інтеграція України

Авторизація



Інші новини
Розпочато прийом заявок для участі у виборах до громадської ради при КОДА
Середа, 22 травня 2019, 14:02

Для участі в рейтинговому голосуванні на установчих зборах до ініціативної групи подається заява, складена у довільній формі, підписана уповноваженою особою керівного органу інституту громадянського суспільства.

До заяви додаються:

  1. Прийняте у порядку, встановленому установчими документами інституту громадянського суспільства, рішення про делегування для участі в рейтинговому голосуванні на установчих зборах представника, який одночасно є кандидатом на обрання до складу громадської ради;
  2. Заява делегованого представника інституту громадянського суспільства з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”, підписана ним особисто;
  3. Біографічна довідка делегованого представника інституту громадянського суспільства із зазначенням його прізвища, імені, по батькові, числа, місяця, року і місця народження, громадянства, посади, місця роботи, посади в інституті громадянського суспільства, відомостей про освіту, наявність наукового ступеня, трудову та/або громадську діяльність, контактної інформації (поштової адреси, номера телефону, адреси електронної пошти (за наявності);
  4. Відомості про результати діяльності інституту громадянського суспільства (проведені заходи, дослідження, надані послуги, реалізовані проекти, виконані програми, друковані видання, подання відповідному органу виконавчої влади письмових обґрунтованих пропозицій і зауважень з питань формування та реалізації державної, регіональної політики у відповідній сфері та інформування про них громадськості, річний фінансовий звіт (за наявності) тощо) протягом шести місяців до дати оприлюднення органом виконавчої влади повідомлення про формування складу громадської ради;
  5. Відомості про місцезнаходження та адресу електронної пошти інституту громадянського суспільства, номер контактного телефону;
  6. Мотиваційний лист делегованого представника інституту громадянського суспільства, в якому наводяться мотиви бути обраним до складу громадської ради та бачення щодо роботи у такій раді;
  7. Фото делегованого представника інституту громадянського суспільства, а також посилання на офіційний веб-сайт інституту громадянського суспільства, сторінки у соціальних мережах (за наявності).

Заяви інституту громадянського суспільства та делегованого ним представника подаються у паперовому та електронному вигляді. Інші зазначені документи надсилаються в електронному вигляді.

Приймання заяв для участі в рейтинговому голосуванні на установчих зборах завершується, (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 р. № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» (із змінами та доповненнями),  за 30 календарних днів до дати їх проведення, тобто), 4 червня 2019 року о 18.00 год.

Сканкопію заяви разом із додатками надсилати на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

Документи приймаються відповідальною особою в робочі дні, до 5 червня 2019 року за адресою: 01196, м.Київ, пл.Лесі Українки,1, з 9.00 до 18.00 години (п’ятниця – з 9.00 до 17.00 год.). Обідня перерва: 13.00-14.00.

Повний текст за посиланням: http://koda.gov.ua/gromadska-rada-2/2019-rik/

 
Державна служба відчиняє свої двері
П'ятниця, 10 травня 2019, 13:48

Білоцерківський національний університет

 
5 ЗАПИТАНЬ ПРО СУБСИДІЇ
Понеділок, 06 травня 2019, 10:23
  1. 1.Чи потрібно у травні повторно звертатися з документами?

Усім діючим субсидіантам, які не матимуть заборгованості за комуналку, у травні автоматично перепризначать субсидію на новий період. Її з травня видаватимуть готівкою: пенсіонерам на пенсійну картку чи через Укрпошту, всім, хто ще не на пенсії – через Ощадбанк.

Тим, у кого будуть борги, буде запропоновано перейти на безготівкову монетизацію субсидій. Вона працює так https://teplo.gov.ua/news/210-5-holovnykh-zapytan-pro-monetyzatsiyu-pilh-i-subsydiy

  1. 2.Кому потрібно повторно звернутися з документами?

Повторно із Заявою та Декларацією про доходи потрібно звернутися лише тим, чиї справи розглядала Комісія, орендарям житла та внутрішньо переміщеним особам, тим домогосподарствам, в яких з жовтня 2018 року відбулися зміни у складі сім’ї.

Повторно з документами необхідно буде звернутися також сім’ям, яким субсидію було призначено не на всіх зареєстрованих, а фактично проживаючих в помешканні осіб, та сім’ям, де є непрацюючі люди працездатного віку, в яких або відсутні доходи, або вони менші мінімальної заробітної плати.

Літню субсидію розраховуватимуть на основі доходів громадян, отриманих у 3-4 кварталах 2018 року.

  1. 3.Чи можуть призначити субсидію на наступний період якщо є борг?

Важливо, щоб станом на травень не було простроченої понад місяць заборгованості за оплату комунальних послуг, тобто послуг, спожитих у березні. Борги за квітневу комуналку не братимуться до уваги при перепризначенні субсидії у травні.

Також не братимуться до уваги управліннями соціального захисту населення незаконні донарахування в платіжках споживачів додаткових обсягів природного газу за приведення до так званих стандартних умов.

Крім того, не враховуватиметься і заборгованість, що виникла у зв’язку з тим, що надавач послуги не уклав договору з Ощадбанком для перерахування сум житлових субсидій у грошовій безготівковій формі.

Тим, у кого будуть борги, після їх погашення або укладення договору реструктуризації потрібно буде звернутися із Заявою та Декларацією про доходи в управління соцзахисту.

  1. 4.Чи буде монетизація пільг?

Монетизація пільг стартує з жовтня 2019 року. Вона відбуватиметься за зразком безготівкової монетизації субсидій через Ощадбанк.

Тим пільговикам, які бажають отримувати свою пільгу готівкою, восени потрібно буде звернутися в управління соцзахисту, написати відповідну заяву і надати реквізити банківського рахунку в Ощадбанку. Після цього пільгу виплачуватимуть готівкою.

  1. 5. Чи потрібно у жовтні іти в управління соцзхаисту, щоб оформити субсидію на зиму?

Якщо у травні субсидію буде перепризначено на новий період – 2019-2020рр – у жовтні її розмір на опалювальний сезон розрахують автоматично. До уваги братимуться доходи 1-2 кварталів 2019 року.

Безробітні, які не стояли в цей час на обліку в Центрі зайнятості, матимуть право на зимову субсидію на умовах сплати ЄСВ (22% від мінімалки - 918,06 грн.) за будь-які три місяці цього періоду. Безробітні в селі мають право на допомогу без сплати ЄСВ за рішенням Комісії.

 
Новини Фонду соціального страхування
Понеділок, 22 квітня 2019, 13:13

Уряд затвердив порядок ведення Електронного реєстру лікарняних

Порядок організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності, який дозволить розпочати роботу електронної системи записів про тимчасову непрацездатність, затверджено Кабінетом Міністром України. Документ розроблено фахівцями Фонду соціального страхування України, Міністерства соціальної політики, Міністерства охорони здоров’я, Національної служби здоров’я, Пенсійного фонду України. Про це інформує прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Реєстр формується як система накопичення, збереження і використання електронних даних на базі централізованих інформаційних технологій реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Відповідно до порядку, листок непрацездатності реєструється виключно на підставі створеного в електронній формі медичного висновка, який засвідчує тимчасову непрацездатність. Кожен листок непрацездатності має унікальний реєстраційний номер, що формується та присвоюється автоматично за допомогою програмних засобів ведення Електронного реєстру листків непрацездатності.

«Реєстр матиме різні рівні доступу, які обмежують відомості, доступні для користувача. Зокрема, через електронні кабінети на порталі послуг до реєстру матимуть доступ роботодавці та самі працівники, застраховані особи. Однак інформація з реєстру, що містить відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків, період і причину непрацездатності, надається лише тій особі, якої вони стосуються, а також її роботодавцю, але виключно за період, коли особа перебувала з ним у трудових відносинах. При цьому причина непрацездатності – це не конкретний діагноз, а, наприклад, догляд за дитиною, непов’язана з виробництвом хвороба тощо», – говорить заступник начальника управління страхових виплат та матеріального забезпечення виконавчої дирекції ФССУ Ганна Харченко.

Реєстр складається із записів про тимчасову непрацездатність, що створюються автоматично програмними засобами на підставі отриманої інформації. Кожен запис включає відомості про тимчасово непрацездатну особу, унікальний номер випадку непрацездатності, номер, дату (час) реєстрації медичного висновку в електронній системі охорони здоров’я, причину та період непрацездатності, призначений режим лікування, відомості про лікаря, заклад охорони здоров’я, суму допомоги по тимчасовій втраті працездатності від Фонду соціального страхування України та ін.

Дані до реєстру надходять з використанням кваліфікованого електронного підпису та засобів криптографічного захисту інформації.

Як зазначалось, одним із пріоритетних напрямів роботи Фонду соціального страхування України є забезпечення контролю за видатками Фонду на матеріальне забезпечення, упередження нецільового використання коштів і здійснення перевірок обґрунтованості видачі листків непрацездатності.

«Запровадження електронного реєстру дасть можливість отримувати оперативну та достовірну інформацію про видані листки непрацездатності. Це дозволить суттєво збільшити ефективність контролю за використанням коштів Фонду на оплату тимчасової втрати працездатності, а також розвине і зміцнить інформаційно-аналітичний потенціал як закладів охорони здоров’я, так і Фонду», – зазначає заступник начальника управління профілактики страхових випадків виконавчої дирекції ФССУ Марина Біляєва.

Фонд соціального страхування України на підставі листків непрацездатності надає допомогу по тимчасовій втраті працездатності, допомогу по догляду за дитиною або хворим членом родини, допомогу по вагітності та пологах.

Детальніше...
 
УРЯД ДАВ НАФТОГАЗУ ТИЖДЕНЬ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ЗНИЗИТИ ЦІНИ НА ГАЗ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ
Середа, 17 квітня 2019, 16:12

Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман сьогодні під час засідання Кабінету Міністрів України висловив стурбованість нахабством державної компанії НАК «Нафтогаз України», яка «спілкується» зі своїм акціонером – українським народом – мовою шантажу.

Газовий монополіст всіма можливими шляхами добивається підняття ціни на газ для українців. Але кон’юнктура на ринку газу в Україні і в світі демонструє зниження ціни. Тому Уряд 3 квітня 2019 року прийняв Постанову №293, якою зобов’язав Нафтогаз продавати газ населенню дешевше.

Відповідно до документу, державна компанія НАК «Нафтогаз України», зобов’язана з травня знизити ціни на газ для населення. Якщо промисловість купує блакитне паливо дешевше, населення не може платити більше.

На переконання юристів Міністерства енергетики та вугільної промисловості, для того, щоб продавати газ населенню дешевше, так зване ПСО (покладання спеціальних обов’язків) відміняти не обов’язково. Адже стаття 11 Закону України «Про ринок природного газу» не обмежує повноважень Уряду щодо кількості актів, які мають бути прийняті стосовно покладення спеціальних обов’язків на суб'єктів ринку.

«До 24 квітня «Нафтогаз» має повідомити всім українцям, що ціна газу з 1 травня буде нижчою за 8,55 гривень/куб. м. Мені набридло, як і мільйонам українців, коли приватні інтереси менеджменту компанії ставляться вище за національні інтереси всіх українців. Рішення Уряду мають виконуватися. Якщо цього не станеться, я ініціюю відставку глави правління «Нафтогазу» і прохатиму Уряд підтримати мою пропозицію» - Володимир Гройсман, прем’єр-міністр України.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 5 з 159