Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Відділ державної реєстрації інформує
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні171
mod_vvisit_counterВчора298
mod_vvisit_counterЦього тижня171
mod_vvisit_counterМинулого тижня2301
mod_vvisit_counterЗа місяць5705
mod_vvisit_counterМинулого місяця11461
mod_vvisit_counterВсього1032950

Online (20 хвилин): 6
Твій IP: 54.221.75.115
,
2018-11-19 09:04
Правова допомога жителям Київщини


Правова допомога
Вівторок, 28 липня 2015, 11:05
  1. Що може стати причиною відключення споживачів від електромережі? У який термін здійснюється відновлення електропостачання споживача?
Чим це питання регулюється? Лист Національної комісії з регулювання ринку електроенергетики від 22 січня 2014 року № 442/26/47-14

В якому разі можуть вимкнути елекропостачання

Згідно з пунктом 27 Правил користування електричною енергією для населення у разі несплати за спожиту електричну енергію протягом 10 днів після терміну, зазначеного у договорі чи платіжному документі, та неотримання енергопостачальником повідомлення про оплату на 20день споживачу надсилається попередження про відключення електрики.

У разі несплати за спожиту електроенергію на 30-й день після отримання споживачем попередження енергопостачальник має право відключити споживача від мережі

Коли забороняється відключення електропостачання

Забороняється відключення перед вихідними та святковими днями.

Коли Енергопостачальник має право відключити споживача від електричної мереж і→

Після отримання ним від оператора поштової довідки ф. 20 із зазначеною в ній причиною повернення. Згідно з пунктом 20 Правил розрахунковим періодом для встановлення розміру оплати спожитої електроенергії є календарний місяць.
Коли вноситься плата за спожиту електроенергію Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електроенергію вноситься не пізніше 10 числа наступного місяця, якщо договором не встановлений інший строк.
На підставі чого здійснюються розрахунки платіжок Згідно з абзацем 1 пункту 19 розрахунки населення за спожиту електричну енергію здійснюються за чинними тарифами (цінами) для населення на підставі показань приладів обліку.
Якщо електроенергією користувались менше днів ніж вказано у платіжці У разі, якщо спожито в розрахунковому періоді 120 кВт / год, то слід оплатити спожиті ці кВт / год згідно з тарифом, визначеному в договорі, незалежно від кількості днів використання електроенергії у розрахунковому періоді.
Детальніше...
 
Відповіді на запитання
Понеділок, 27 липня 2015, 14:13
1.Пільги для багатодітних сімей.
Які сім`ї вважаються багатодітними

Відповідно до статті 1 Закону України“Про охорону дитинства”:

  • багатодітна сім’я- батьки (або один з батьків) і трьох та більше дітей;
  • дитина– особа віком до 18 років (повноліття), якщо згідно з законом, застосованим до неї, вона не набуває прав повноліття раніше.

До складу сім’ї не включаються особи, які перебувають на повному державному утриманні.

Які документи потрібно подавати для отримання пільг

 

Документи на всі види державної допомоги приймають органи соціального захисту населення за місцем проживання батьків. Заяви пишуться на місці по затвердженим зразкам. Документи розглядаються протягом 10 днів з дня звернення.

Допомога сім’ям надається, якщо у сім’ї середньомісячний сукупний доход є нижчим від прожиткового мінімуму сім’ї.Розмір державної соціальної допомоги дорівнює різниці між прожитковим мінімумом для сім’ї та її середньомісячним сукупним доходом.Середньомісячний сукупний доход сім’ї враховується за шість місяців, що передують місяцю звернення за допомогою.

Соціальна допомога призначається з місяця звернення, якщо протягом місяця подано всі необхідні документи. У сільській місцевості заяви з необхідними документами приймають виконавчі органи сільських і селищних рад

Коли може бути відмовлено у наданні соціальної допомоги

1. Коли працездатні члени сім’ї не працюють, не служать, не вчаться за денною формою навчання протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за допомогою (крім офіційно безробітних); осіб, які доглядають за дітьми до 3-х років або за дітьми, що потребують догляду, але не більше ніж до 6 років; осіб, які доглядають за інвалідами I групи або дітьми – інвалідами віком до 16 років та особами, які досягли 80 – річного віку);

2. Коли з’ясовано, що сім’я має додаткові джерела до існування, а також хтось із її складу протягом року купив або оплатив послуги на суму, яка на час звернення перевищує 10 – кратну величину прожиткового мінімуму для сім’ї;

3. Коли сім’єю навмисне подано недостовірні відомості чи приховано відомості про її матеріальне становище;

4. якщо у власності або володінні малозабезпеченої сім’ї є:
більше однієї квартири (будинку), за умови, що загальна площа житла перевищує 21 квадратний метр на одного члена сім’ї та додатково 10,5 кв. м на сім’ю;
земельна ділянка площею понад 0,6 га (крім сімей, що складаються лише з дітей та осіб, які досягли 65-річного віку або є інвалідами I та II групи, та сімей, в яких є діти - інваліди);

більше одного автомобіля.

Порядок надання пільг для багатодітних сімей 

 

Всі пільговики заносяться до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги.
Для включення до Реєстру пільговику необхідно подати до уповноваженого органу наступні документи:

  • довідку про склад сім’ї;
  • копії документів, що підтверджують право пільговика та членів його сім’ї на пільги (з пред’явлення оригіналів цих документів);
  • копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та інших обов’язкових платежів.

А також пред’явити паспорт та надати інформацію про характеристику житла та послуги, щодо отримання яких він має пільги та реально ними користується.

Таким чином, для підтвердження права на користування пільгами потрібно подати до відділу персоніфікованого обліку пільг за місцем реєстрації вищенаведені документи. Крім того, необхідно звернутися з відповідними заявами щодо надання пільг до всіх організацій-постачальників, послугами яких користується пільговик. 

Нарахування пільгових послуг, що підлягають відшкодуванню здійснюють підприємства - надавачі послуг.

Які існують види пільг для багатодітних сімей

Законом України «Про охорону дитинства» встановлені такіпільги для багатодітних сімей( ч. 3 ст. 13) :

-50-відсоткова знижка плати квартплати;

-50-відсоткова знижка плати за газ, електрику, опалення, воду, телефон, на паливо, якщо сім’я живе в будинку без центрального опалення

-безоплатне одержання ліків за рецептами лікарів;

-діти з багатодітних сімей, у складі яких є п'ятеро і більше дітей, а також особи віком від 18 до 23 років із таких сімей звільняються від плати за навчання у вищих навчальних закладах державної та комунальної форми власності усіх рівнів акредитації за умови, що певний освітньо-кваліфікаційний рівень вони здобувають вперше.

Крім цього, окремі види пільг передбачені Законом України «Про пенсії за особливі заслуги перед Україною», Кодексом законів про працю України та Законом України «Про відпустки», Законом України «Про податок з доходів фізичних осіб», Законом України «Про житловий фонд соціального призначення».

2.Як стати на квартирну чергу?
Хто може стати на квартирний облік На квартирний облік можуть стати громадяни, які потребують поліпшення житлових умов:
1) забезпечені житловою площею менше 7,5 кв. м на людину;
2) які проживають у приміщенні, яке не відповідає встановленим санітарним і технічним вимогам;
3) хворіють на тяжкі форми деяких захворювань, у зв'язку з чим люди не можуть проживати в комунальній квартирі або в одній кімнаті з членами своєї сім'ї (відкрита форма туберкульозу, проказа);
4) проживають за договором піднайму жилого приміщення в будинках державного або громадського фонду чи за договором найму в будинках житлово-будівельних кооперативів;
5) проживають у гуртожитках;
6) якщо в одній кімнаті живуть дві і більше сім'ї, незалежно від родинних відносин, або особи різної статі старші за 9 років, крім подружжя (в тому числі, якщо займане ними жиле приміщення складається з більш ніж однієї кімнати).
Куди необхідно звертатись Зверніться до органу місцевої влади із заявою про постановку на облік, як потребують житла. Заява підписується всіма дієздатними, спільно проживаючими членами родини. До заяви додаються:
Які документи потрібно надавати
  1. Довідка по формі № 3 про склад сім'ї та реєстрацію (з ЖЕКу).
  2. Копії правовстановлюючих документів, на підставі яких проведена реєстрація в даній квартирі (ордер на жиле приміщення, свідоцтво про право власності та технічний паспорт квартири, договір купівлі-продажу, договір дарування квартири, договір оренди, тощо).
  3. Документи з попередніх місць реєстрації всіх членів сім'ї стосовно підтвердження відсутності житлової площі (довідки з бюро технічної інвентаризації та реєстрації права на об'єкти нерухомого майна, копії договорів купівлі-продажу, дарування, тощо).
  4. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номеру.
  5. Довідки з місць роботи, навчання всіх повнолітніх членів сім'ї із зазначенням: де, на якій посаді, з якого часу працює або навчається та чи ведеться там квартирний облік (для пенсіонерів - посвідчення).
  6. Копії паспортів (всі заповнені сторінки) усіх зареєстрованих в квартирі.
  7. Копії свідоцтв про одруження (розірвання шлюбу).
  8. Копії свідоцтв про народження неповнолітніх членів сім'ї.
  9. Для працівників, які відпрацювали більше 20-ти років на одному підприємстві у сфері виробництва - копія трудової книжки, завірена у відділі кадрів.
  10. Копії та оригінали посвідчень, довідки, медичні висновки, що підтверджують право на пільги по квартирному обліку.
  11. Акт обстеження житлових умов.
За потреби до заяви додаються також медичний висновок, довідка (витяг з рішення районної адміністрації) про невідповідність житлового приміщення встановленим санітарним нормам і технічним вимогам, копія договору піднайму житлового приміщення в будинку державного або громадського житлового фонду чи договору найму або в будинку (частині будинку), квартирі, що належить громадянину за правом приватної власності.
Які терміни розгляду заяв про взяття на облік Отримайте рішення про постановку /відмову у взятті на облік (протягом тридцяти робочих днів з того моменту, як ви здали документи) та відомості про постановку на облік у "Єдиному державному реєстрі громадян, які потребують поліпшення житлових умов».
Варто знати

Громадяни, які штучно погіршили житлові умови, не беруться на квартирний облік протягом п'яти років з моменту погіршення житлових умов.

Жиле приміщення надається громадянам у межах 13,65 кв.м жилої площі на одну особу, але не менше рівня середньої забезпеченості громадян жилою площею в даному населеному пункті, що становить в м. Києві 9 кв.м. При цьому враховується жила площа у жилому будинку (квартирі), що перебуває у приватній власності громадян, якщо ними не використані житлові чеки.

Відповіді на питання підготувала головний спеціаліст відділу з питань оборонної роботи управління з питань оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами, протидії та виявлення корупції КОДА Анна Смук.

 
Що таке мобілізація та як вона проходить?
Вівторок, 26 травня 2015, 15:50

У зв'язку з тим, що у січні 2015 року планується проведення четвертої хвилі мобілізації в Україні, вважаю за потрібне розкрити поняття мобілізації та її основних ознак.

Правовою основою мобілізаційної підготовки та мобілізації є Конституція України, Закон України "Про оборону України", цей та інші закони України, а також видані відповідно до них нормативно-правові акти.

Організація і порядок проведення мобілізаційної підготовки та мобілізації визначаються відповідно до Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, актами Президента України та Кабінету Міністрів України.

Загальна мобілізація

проводиться одночасно на всій території України і стосується національної економіки, органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, Збройних Сил України, інших військових формувань, Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, підприємств, установ і організацій.

Часткова мобілізація

може проводитися в окремих місцевостях держави, а також стосуватися певної частини національної економіки, Збройних Сил України, інших військових формувань, Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, підприємств, установ і організацій.

Детальніше...
 
Які потрібно документи для оформлення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування?
Вівторок, 26 травня 2015, 15:48

Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, призначається особам, визначеним в установленому порядку опікунами чи піклувальниками дітей, які внаслідок смерті батьків, позбавлення їх батьківських прав, хвороби батьків чи з інших причин залишилися без батьківського піклування та відповідно до законодавства набули статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування.

Ця допомога призначається та виплачується органами праці та соціального захисту населення за місцем проживання опікуна чи піклувальника або дитини.

Перелік документів необхідних для отримання допомоги

1) заява опікуна чи піклувальника про призначення допомоги, що складається за формою, затвердженою Мінпраці;

2) копія рішення органу опіки та піклування або суду про встановлення опіки чи піклування над дитиною-сиротою або дитиною, позбавленою батьківського піклування;

3) копія свідоцтва про народження дитини;

4) довідка з місця проживання заявника про склад сім’ї (для дітей, над якими встановлено опіку чи піклування і є вихованцями дитячих навчальних закладів, що фінансуються не за рахунок бюджетних коштів, — видана органом реєстрації довідка, у якій зазначаються статус дитячого навчального закладу і за які кошти він фінансується, а також підтверджується факт перебування у ньому дітей);

5) довідки про місячні розміри пенсії, аліментів, стипендії, державної допомоги, що одержує на дитину опікун чи піклувальник (у разі одержання пенсії на дитину органи праці та соціального захисту населення використовують відомості про розмір пенсії, що надійшли від органів Пенсійного фонду України на електронних носіях інформації).

Детальніше...
 
Які є способи вирішення спорів без суду?
Вівторок, 26 травня 2015, 15:40
1. Переговори

Переговори – це добровільне спілкування з особою, з якою у Вас виник спір, з метою . Метою переговорів є досягнення рішення, яке буде Вас влаштовувати або з яким погодяться обидва учасники спору (компроміс).

Щоб вигідно провести переговори і домогтися поступок - спробуйте поспілкуватися усно. Якщо при усному спілкуванні Ви досягли згоди, то відразу виконайте умови домовленості (замініть товар на інший чи отримайте заробітну плату). Якщо усне спілкування не дає результатів – спілкуйтеся письмово через офіційне листування.

Знаючи свої права щодо предмету спору, Ви маєте більше шансів переконати опонента у своїй правоті.

Найпростіший спосіб знайти необхідні акти законодавства — звернутися до сайту Верховної Ради України www.rada.gov.ua.

Якщо самостійно розібратися у суті питання Вам не вдається, краще звернутися за допомогою до юриста. Якщо Ви не маєте можливості найняти юриста - зверніться до безкоштовної юридичної консультації. Знайти найближчу до Вас консультацію можна на сайті юридичних клінік www.legalclinics.org.ua.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 Наступна > Кінець >>

Сторінка 2 з 5