Ремонт ноутбука своими руками. Быстрый и гарантийный ремонт ноутбуков. Срочный ремонт ноутбуков. Ремонт компьютеров на дому. Быстрый ремонт компьютеров своими руками. Настройка и ремонт компьютеров. Java уроки для начинающих. Лучшие java уроки. Учим язык Java с нуля. Обзор смартфонов samsung. Качественный обзор смартфонов samsung galaxy. Обзор смартфона samsung galaxy s4. Фото картинки приколы. Самые новые картинки приколы. Лучшие приколы картинки. Скачать аддоны для wow. Самые новые аддоны для wow скачать. Скачать аддоны для wow быстро и без реги. Видео уроки python. Лучшие python уроки. Учим язык python с нуля. Скачать шаблоны для Joomla. Самые новые joomla шаблоны. Бесплатные шаблоны для Joomla.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО COVID-19
ВИБОРИ 2020
ТУРИЗМ
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиційно-привабливі об'єкти
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Захист прав споживачів
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадське обговорення
ГРОМАДСЬКА РАДА
Склад ради
Положення та регламент
Документи
Новини
Відділ надання адміністративних послуг та державної реєстрації
Загальна інформація
Новини
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Запобігання проявам корупції
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРУПЦІЮ
Інформація
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Документи
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Володарське відділення поліції
Прийом громадян
Інформація
Управління Пенсійного фонду
Графіки прийому
Новини
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ
Уповноважені органи з питань пробації
Інформація
Володарська районна філія Київського обласного центру зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами
Протидія домашньому насильству
Європейська та Євроатлантична інтеграція України
Україна - НАТО
Європейська інтеграція України

Авторизація



Новини
Договір купівлі-продажу автомобіля в сервісних центрах МВС укладається безплатно!
Середа, 03 квітня 2019, 13:30

У сервісних центрах МВС Київської області при наданні реєстраційних послуг час від часу фіксують факти підробки документів, зокрема, і посвідчень водія, зміну номерів агрегатів кустарним способом, виявляють частини автівок, що колись були викрадені і перебувають у розшуку. Тому, аби в законний спосіб отримати права і не стати власником автомобіля з підробленими номерами кузова чи двигуна, варто звертатись саме до сервісного центру МВС для оформлення договору купівлі-продажу в присутності продавця і покупця та перереєстрації транспортного засобу на нового власника.

Для укладання договору достатньо надати оригінали паспортів, довідок про присвоєння ідентифікаційних кодів, а також оригінал свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (техпаспорта).

Фахівці територіальних сервісних центрів РСЦ МВС в Київській області нагадують усім, хто найближчим часом планують продавати чи купувати транспортні засоби, що процедура оформлення угоди купівлі-продажу транспортного засобу – безплатна. Вам доведеться лише заплатити за послуги сервісного центру, за державний номерний знак у разі його зміни та за бланк техпаспорту.  За 550-600 гривень ви отримаєте спокій під час придбання і задоволення від користування обраною автівкою. Договір купівлі-продажу (а також міни, дарування, інший договір, на підставі якого відбувається перехід права власності на транспортний засіб) оформляється сторонами безпосередньо в приміщенні сервісного центру МВС у присутності адміністратора.

         Важливою процедурою в цьому процесі є проведення працівниками Експертної служби МВС огляду, мета якого – звірити ідентифікаційні номери та перевірити реєстраційні документи. Такий візуальний огляд не потребує окремої сплати – його ціна вже врахована у вартості послуги перереєстрації транспортного засобу. У випадку проведення експертного дослідження (якщо при огляді автівки в експерта виникли сумніви щодо достовірності певних даних) встановлюється відсутність чи наявність ознак пошкодження, знищення, підробки або заміни номерів двигуна, шасі або кузова, заміни панелі з ідентифікаційним номером та підроблення реєстраційних документів. У результаті такого дослідження власник авто отримує висновок. Варто наголосити, що експертне дослідження – платне, на чому адміністратори сервісних центрів та фахівці Експертної служби МВС обов’язково наголошують під час обслуговування відвідувачів.

Часто на «проблемний» транспортний засіб вказує ціна: якщо його вартість значно менша за ринкову, то, ймовірно, продавець прагне якомога швидше його позбутись. У таких випадках експертне дослідження в сервісному центрі МВС допоможе переконатися в чесності або навпаки - непорядності продавця.

Тож переваги перереєстрації автомобіля в одному із сервісних центрів МВС очевидні: коректна допомога адміністратора під час заповнення бланку типової угоди, неупереджений технічний огляд та перевірка транспортного засобу і осіб, що звернулися за послугою, за допомогою пошукових реєстрів, захист прав майбутнього власника автомобіля та безплатна угода купівлі-продажу і уніфікована ціна послуги з переоформлення авто.

Нагадуємо, що перевірити інформацію про обраний транспортний засіб, зареєстрований в Україні, можна за VIN-кодом через онлайн-платформу «Електронний кабінет водія» https://e-driver.hsc.gov.ua .

А отримати консультацію щодо отримання послуг ви зможете за телефоном (044) 290-19-88 або на офіційній сторінці у Facebook Головного сервісного центру МВС https://www.facebook.com/hsc.gov.ua .

 
Електронний кабінет водія став ще зручнішим
П'ятниця, 15 березня 2019, 10:03

Величезний крок назустріч європейським стандартам – автомобілісти Київщини звикають до унікального онлайн-сервісу «Електронний кабінет водія», запровадженого Головним сервісним центром МВС наприкінці минулого року. Перенесення послуг у віртуальну площину мінімізує витрати часу та зусиль клієнтів сервісних центрів МВС під час реєстраційних операцій і робить найпопулярніші послуги центрів доступними, а їх надання – якіснішим.

Раніше більшість адміністративних та сервісних послуг водіям надавали лише безпосередньо в СЦ МВС. Так, актуальну інформацію про транспортний засіб та посвідчення водія можна було дізнатись тільки після особистого звернення громадян, що вимагало особистої присутності. Водночас інформацію про штрафи можна було одержати лише у вигляді поштового повідомлення за кілька днів після скоєння правопорушення. Віднедавна водії можуть зайти у свій Е-кабінет, обравши зручний для себе порядок електронної ідентифікації, та з комфортом користуватися низкою послуг, переведених у зручний онлайн-формат.

У рамках проведення інформаційної кампанії в територіальних сервісних центрах РСЦ МВС в Київській області, на підприємствах та в організаціях, що надають   послуги громадянам, а також в навчальних закладах Київщини тривають акції з популяризації платформи «Електронний кабінет водія».

Громадяни активно цікавляться можливістю записатися до електронної черги, не входячи з дому, переглянути інформацію про свої посвідчення водія (національне та міжнародне), дізнатися всю актуальну інформацію про свої транспортні засоби (технічні характеристики, право власності, історії авто), перевірити, чи накладені обтяження на транспортний засіб та оперативно отримати повну інформацію про адмінпорушення .

Алгоритм дій зрозумілий і простий. Спочатку потрібно зайти на сайт Головного сервісного центру e-driver.hsc.gov.ua. Е-кабінет також доступний на Урядовому порталі kmu.gov.ua – у розділі «Електронні послуги». Наступний крок – авторизація. Доступ до е-Кабінету здійснюється за допомогою цифрового підпису (ЕЦП), BankID або MobileID. Ідентифікація через MobileID можлива абонентам таких компаній, як «Київстар», «Vodafone» і «lifecell». BankID надає можливість провести ідентифікацію через «Ощадбанк», «ВостокБанк», «IdeaBank», «Мотор-Банк», «Радабанк» і «КredoBank», а віднедавна і через BankID ПриватБанку. Заключний етап – вказати свою електронну пошту (ця інформація необхідна для сповіщень про штрафи та обтяження) та для запису в електронну чергу - номер мобільного телефону.

Тож в Електронному кабінеті водія громадянин, серед іншого може:

  • переглянути інформацію щодо сплати штрафів: завдяки е-Кабінету відтепер більше немає потреби стояти в черзі в банках чи заповнювати «від руки» платіжки. Тут користувач зможе швидко як сформувати платіж, так провести його онлайн;
  • для охочих замовити індивідуальні номерні знаки в Електронному кабінеті водія доступна можливість швидкої перевірки, чи обраний знак вільний у даному регіоні, та одразу замовити макет;

  • також за допомогою е-Кабінету можна ефективно організувати свій візит до СЦ МВС, обравши онлайн зручні дату й час. Сервіс допоможе уникнути черг та заздалегідь спланувати свій день;

  • революційним нововведенням стала можливість перевірити будь-який транспортний засіб за VIN-кодом, що неабияк зручно під час купівлі-продажу авто на вторинному ринку. Так, безкоштовно можна дізнатися про останню операцію з транспортним засобом, дату та місце його останньої реєстрації, рік випуску та загальні технічні характеристики;

  • за 45 гривень 68 копійок користувачам Електронного кабінету водія стане доступною інформація про кількість попередніх власників, участь авто у ДТП, наявність заборони на продаж або обтяжень, страхування тощо.

Та слід нагголосити, що в цій електронній базі міститься інформація лише про автомобілі, що були зареєстровані і перереєстровані в Україні після 2013 року.

        Завдяки відгукам користувачів Електронного кабінету водія цей електронний сервіс постійно оновлюється. Днями кабінет водія став ще зручнішим. Тепер громадяни зможуть не лише зареєструватись в електронній черзі до сервісного центру, а й самостійно скасувати запис, якщо плани змінилися. Оновили також дизайн витягу з Єдиного державного реєстру. Тож інформація про авто тепер ще доступніша.

         За статистикою Головного сервісного центру МВС, лише за перші два тижні роботи платформи в Електронному кабінеті водія зареєструвалися близько 20 тисяч користувачів. Цікаво, що майже 85 відсотків зареєстрованих становили чоловіки і трохи більше 11 відсотків – жінки. Така гендерна тенденція простежується і до сьогодні.

 
Регіональний сервісний центр МВС в Київській області налагоджує співпрацю з Центрами надання адміністративних послуг
Середа, 06 березня 2019, 17:32

Пілотний проект такої співпраці стартував у столиці на початку листопада минулого року. За цей час взаємодія двох органів, що надають державні послуги громадянам, довела свою ефективність. Такий досвід вже незабаром має поширитись на всі регіони України. Наразі сервісні центри МВС та ЦНАП Київщини ведуть підготовчу роботу до процесу спільного надання деяких послуг населенню.

У Регіональному сервісному центрі МВС в Київській області відбулась спільна нарада керівництва РСЦ МВС в Київській області з представниками центрів надання адміністративних послуг. Начальник РСЦ МВС в Київській області Микола Горбонос наголосив на важливості створення дієвої моделі співпраці фахівців сервісних центрів з адміністраторами ЦНАП, на взаємодії з органами місцевого самоврядування і центрів надання адміністративних послуг в частині впровадження процедури реєстрації нових транспортних засобів та видачі посвідчень водія саме через ЦНАП. Це, зокрема, передбачено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».

     «Перелік послуг, що їх тепер також надаватимуть і ЦНАП Київщини, досить обмежений. Це обмін посвідчення водія (без складання іспитів), видача нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого, державна реєстрація нових транспортних засобів (без огляду експерта), перереєстрація транспортних засобів у зв’язку зі зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені, по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, та у разі встановлення газобалонного обладнання», - зазначив під час наради заступник начальника РСЦ МВС в Київській області Сергій Петров.

           Начальник відділу адміністративних послуг Департаменту економічного розвитку і торгівлі Київської облдержадміністрації Світлана Кагаловська запевнила і представників ЦНАП Київщини, і керівництво Регіонального сервісного центру, що фахівці очолюваного нею відділу та вона особисто готові всіляко сприяти організації ефективної співпраці між РСЦ МВС і ЦНАП області та надавати практичну допомогу в реалізації спільного узгодженого рішення про партнерство. Адже така взаємодія державних установ сприятиме децентралізації державних послуг, позитивно вплине на їх якість, а також зменшить корупційні ризики та забезпечить максимальне наближення послуги до споживача.

Додамо: нині по свій Україні діє понад 700 ЦНАП. У системі сервісних центрів МВС працює 156 ТСЦ. Та за рахунок Центрів надання адміністративних їх потенціал зросте майже в чотири з половиною рази, - підрахували в Головному сервісному центрі МВС.

Для громадян алгоритм отримання послуг в ЦНАП не ускладниться, а вартість послуг не зміниться!

 
На Київщині таємні клієнти перевірятимуть роботу сервісних центрів МВС
Вівторок, 26 лютого 2019, 09:45

15 лютого в усіх сервісних центрах МВС України і Київської області, зокрема, стартував проект "Таємний клієнт", який допоможе перевірити якість надання послуг та підвищити рівень обслуговування.

 Чи реально замінити посвідчення водія за 30 хвилин, а авто зареєструвати за три години? Наскільки легко замовити і отримати довідку про відсутність судимості? Чи привітний персонал і чи насправді забезпечено комфорт у приміщеннях як для дорослих відвідувачів, так і для малечі? Відкрито перевірити це, переконатися у достовірності заявленої якості обслуговування в сервісних центрах МВС, а також вплинути на пришвидшення реформи в напрямку надання адміністративних послуг відтепер зможе кожен бажаючий завдяки проекту «Таємний клієнт». Офіційна презентація проекту відбулась у четвер, 21 лютого за участю представників Регіонального сервісного центру МВС в Київській області, начальника територіального сервісного центру, що в місті Буча, Олександра Намоченка, головного спеціаліста ТСЦ Валентина Бачинського, відвідувачів та представників ЗМІ.

  Головна його мета – отримати незаангажовані відгуки як спеціально підготовлених перевіряючих, так і пересічних громадян, аби, опираючись на коментарі клієнтів, поліпшувати якість надання послуг.

Тож таємним клієнтом зможе стати будь-яка людина під час візиту до сервісного центру МВС нового зразка. Для цього необхідно детально ознайомитись  з анкетою-відгуком та критеріями оцінки роботи сервісного центру МВС, що розміщені на сайтах Головного сервісного центру та Регіонального сервісного центру в Київській області, відвідати сервісний центр МВС та отримати реальну послугу, за кілька хвилин заповнити та надіслати анкету-відгук.

Під час свого візиту громадянин зможе оцінити: роботу адміністратора за інформаційною стійкою, адміністратора, який надав послугу, екзаменатора (у випадку складання іспиту на право керування транспортним засобом), фахівця експертної служби МВС, спеціаліста кол-центру Головного сервісного центру МВС. Клієнт також зможе вказати інформацію щодо зручності навігації, дотримання інклюзивних умов, організації роботи сервісного центру МВС та доступності інформації .

В межах проекту громадяни зможуть висловити свою думку щодо роботи семи оновлених сервісних центрів МВС в Київській області, де вже почалась інформаційна кампанія: м. Біла Церква, вул. Сухоярська, 20; м. Бровари, вул. Броварської сотні, 4-А; м. Обухів, вул. Каштанова, 23; м. Вишгород, вул. Кургузова, 7-А; м. Буча, вул. Депутатська, 1-В; м. Переяслав-Хмельницький, вул. Ново-Київське шосе, 46 та с. Винарівка, вул. Лісова, 39.

Усі відгуки та зауваження будуть опрацьовані в режимі реального часу, а проміжні результати проекту оприлюднюватимуть на сайті Головного сервісного центру МВС.

Однак, слід пам’ятати: анкета таємного клієнта не є повідомленням про корупцію. Для цього  необхідно заповнити спеціальну Форму електронного повідомлення (її можна знайти на сайті Регіонального сервісного центру МВС в Київській області у розділі ПУБЛІЧНА ІНФОРМАЦІЯ).

Якщо вам небайдужі якісні зміни в країні, підтримайте ініціативу та поставтесь до своєї участі в анкетуванні відповідально. Від об'єктивності дій таємного клієнта залежить подальший розвиток сервісних центрів МВС!

Проект «Таємний клієнт» реалізовано за підтримки Консультативної місії Європейського Союзу в Україні (EUAM Ukraine)

 
Перезакріпити індивідуальні номерні знаки стало легше
Вівторок, 19 лютого 2019, 16:48

12 лютого 2019 року набув чинності наказ Міністерства внутрішніх справ України від 26.12.2018 №1058 «Про внесення змін до Порядку замовлення, видачі та обліку номерних знаків транспортних засобів, що виготовляються на індивідуальне замовлення їх власників». Цей Порядок встановлює єдині вимоги до замовлення, виготовлення, видачі та обліку номерних знаків транспортних засобів, що виготовляються на індивідуальне замовлення їх власників (або індивідуальних номерних знаків). У процедурі замовлення та перезакріплення ІНЗ відбулися зміни, що допоможуть громадянам мінімізувати витрати часу, пов‘язані з отриманням послуги.

Так, раніше в процесі замовлення індивідуальних номерних знаків громадянин мав обов’язково відвідати Головний сервісний центр МВС або територіальний сервісний центр МВС (перший раз — задля здійснення замовлення ІНЗ, другий раз — задля того, аби забрати готовий номерний знак). Тепер усю процедуру замовлення індивідуальних номерних знаків громадянин може пройти або в зручному за розташуванням територіальному сервісному центрі МВС (незалежно від місця його реєстрації), або користуючись онлайн-послугами власного Електронного кабінету водія. Особиста присутність замовника ІНЗ або юридично уповноваженої ним особи в Головному сервісному центрі МВС необхідна лише наприкінці процедури — коли громадянин забирає вже готовий автомобільний номерний знак.

Регіоном реєстрації ІНЗ може бути лише регіон реєстрації власника ТЗ. Оскільки в одному й тому ж регіоні не може бути двох однакових індивідуальних номерних знаків (перед замовленням обов’язково здійснюється відповідна перевірка).ІНЗ дійсні виключно на території України. Для участі в міжнародному русі використовуються номерні знаки, що відповідають вимогам Конвенції про дорожній рух.

Також спростилася процедура перезакріплення індивідуальних номерних знаків. Власник такого знака може перезакріпити його за іншим належним йому транспортним засобом або передати його власникові іншого транспортного засобу, подавши до будь-якого територіального сервісного центру МВС пакет необхідних документів. Раніше перезакріплення здійснювалося на підставі довідки, яку можна було отримати виключно в Головному сервісному центрі МВС.

Вимоги до ІНЗ та умови його використання

Вимоги до ІНЗ залишилися незмінними. На ІНЗ можна розміщувати літери (української чи латинської абетки); літери та цифри; літери, цифри та графічний елемент. ІНЗ має містити від 3 до 8 символів, якщо це лише літери та від 3 до 7 елементів, якщо це літери причому принаймні 2 символи з них мають бути літерами.

На ІНЗ заборонено наносити написи дискримінаційного характеру за ознаками мови, расової та національної належності, ставлення до релігії, соціального й майнового стану, статі, освіти, роду та характеру занять, місця проживання; написи ненормативного походження; символіку, абревіатури або скорочені назви установ, організацій, підприємств без їх письмової згоди і т.д.

За одним транспортним засобом може бути закріплений лише один індивідуальний номерний знак. ІНЗ можливо замовити лише як додаток до, але не замість державного номерного знаку, що видається власнику під час реєстрації транспортного засобу.

Після отримання ІНЗ власник зобов‘язаний в 10-денний термін перереєструвати ТЗ в будь-якому територіальному сервісному центрі МВС. Під час перереєстрації автомобіля в свідоцтво про реєстрацію вноситься примітка стосовно наявності ІНЗ. Варто зауважити, що послуга перереєстрації ТЗ сплачується окремо від послуги замовлення та виготовлення індивідуального номерного знаку.

Отримати додаткову інформацію та консультації можна за телефоном (044) 290-19-88 та на Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС, переглянути актуальні новини сервісних центрів МВC – на hsc.gov.ua.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 9 з 34