Болезни глаз у человека. Известные болезни глаз лечение. Болезни глаз симптомы. Лечение простуды в домашних условиях. Самое быстрое лечение простуды. Простуда лечение лекарства. Хороший стоматолог отзывы. Самый добрый стоматолог отзывы. Ассоциация стоматологов отзывы. Занятия йогой дома. Быстрая йога для начинающих дома. Как правильно заниматься йогой дома. Обертывание в домашних условиях. Быстрое обертывание живота в домашних условиях. Обертывание в домашних условиях рецепты. Наборы спортивного питания. Вкусная спортивное питание для набора массы. Спортивное питание оптом. Как избавиться от перхоти. Хороший шампунь от перхоти отзывы. Как избавиться от перхоти навсегда. Зеленый чай для похудения. Главные свойства зеленого чая. Можно ли пить зеленый чай.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні186
mod_vvisit_counterВчора339
mod_vvisit_counterЦього тижня1860
mod_vvisit_counterМинулого тижня1743
mod_vvisit_counterЗа місяць7123
mod_vvisit_counterМинулого місяця11904
mod_vvisit_counterВсього1011973

Online (20 хвилин): 7
Твій IP: 54.198.103.13
,
2018-09-21 13:43
Новини
Офіційно презентували 50-ий сервісний центр МВС у Луцьку
Середа, 03 січня 2018, 14:47

сервіснийСервісні центри МВС підвели підсумки реформи станом на грудень 2017 року та ознайомили громадян з офіційним звітом. Переглянути його можна за посиланням: http://hsc.gov.ua/2017/.


Також на завершення року офіційно за участі заступника міністра внутрішніх справ України Тетяни Ковальчук та начальника Головного сервісного центру МВС Владислава Криклія презентували 50-ий сервісний центр МВС нового зразка. За рік колишні МРЕВ перетворилися на інноваційні центри формату відкритого офісу, де громадянам надають послуги з реєстрації авто, видачі та заміни посвідчення водія, видачі довідок про несудимість.

«Рік тому ми заявляли про оновлення 50-ти сервісних центрів МВС. І нам приємно привітати усіх з тим, що обіцянка виконана.

МВС сьогодні провадить активно внутрішні зміни у функціонуванні кожного підрозділу, трансформування якості підходу до своєї роботи. І ми вже за результатами можемо відзначити, що наш сервіс дійсно з’явився та почав функціонувати на дуже високому рівні. Нам цьому ми спинятися не збираємося» - зазначила заступик міністра внутрішніх справ Тетяна Ковальчук.

Сервісний центр МВС у Луцьку запрацював офіційно ще 12 грудня та вже надав громадянам 1832 послуги. Обслуговує громадян 15 працівників, 8 з яких раніше не працювали у системі МВС. Окрім цього у Волинській області функціонує мобільний сервісний центр, який за 8 місяців роботи надав 870 послуг українцям у віддалених населених пунктах.

«Cаме цей центр для лучан є прикладом успішного державно-приватного партнерства, де ми змогли отримати абсолютно правильне та зручне приміщення та зекономити державні кошти. Він також є показовим прикладом інклюзивності державної структури, адже тут передбачені усі необхідні умови отримання послуг для людей з інвалідністю: пандуси, кнопка виклику адміністратора, паркувальні місця та інші зручності» - зазначив начальник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.

Створити центр за таким прикладом вдалося зокрема за підтримки компанії Auto West Group. Новий сервісний центр МВС обладнаний електронною чергою, сучасною інформаційною системою та планшетом оцінки якості обслуговування. В центрі працює термінал для оплати послуг, є дитячий куточок та полиця для буккросингу. На прилеглій території для відвідувачів встановлені лави із сонячними батареями та виходами для підзарядки телефонів.


Новий сервісний центр МВС працює за адресою: с. Струмівка,              вул. Рівненська, 74. Громадян тут обслуговуватимуть без обідніх перерв з вівторка по п’ятницю з 9:00 до 18:00 та у суботу з 9:00 до 16:45. Понеділок та неділя – вихідні дні.

Сервісні центри МВС відкриті для комунікації з громадянами: отримати консультації щодо послуг можна за телефоном (044) 290-18-99 або
на офіційній сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук. Слідкуйте за новинами сервісних центрів МВС на сайті hsc.gov.ua.

 
Сервісні центри МВС відзвітували за 2017 рік
Четвер, 28 грудня 2017, 10:35

Сьогодні сервісні центри МВС презентували інтерактивний звіт з виконаної роботи станом на грудень 2017 року та плани на 2018 рік. Детально з проектом звіту можна ознайомитися за посиланням: hsc.gov.ua/2017

Реформа сервісних центрів МВС - це безпрецедентний випадок створення єдиної концепції надання державних послуг по всій Україні, запровадження державно-приватних партнерських відносин та інноваційних підходів, доступності державної установи для громадян та комунікаційної відкритості. Успіхи реформи стали можливими за підтримки державних установ, міжнародних партнерів та громадських ініціатив.

Темп проведення нашої реформи дуже інтенсивний і ми не збираємося його збавляти. За цей час майже вся Україна відчула зручності та переваги нових сервісних центрів МВС, ми запустили мобільні сервісні центри МВС, понад 1 000 000 громадян перевірили свої знання на онлайн-тренажері з ПДР, понад 2 000 000 скористалися нашими нововведеннями у послугах” – акцентує увагу начальник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.

Окрім цього, у 2018 році заплановані наступні нововведення: онлайн-запис на отримання послуг та складання іспитів в СЦ МВС, онлайн-замовлення індивідуальних номерних знаків, запровадження персонального діджитал-кабінету власника авто, відеофіксація практичних іспитів на отримання водійського посвідчення та інші.

Нові сервісні центри МВС запрацювали по всій країні. Був реалізований план: презентувати 50 центрів нового зразка. Вони об’єднані єдиною візуальною концепцією, побудовані за принципом відкритого офісу, інклюзивні, обладнані електронною чергою, інформаційними боксами, системою оцінки якості обслуговування.

Успішно завершилася Всеукраїнська Програма стажування. За результатами набору у фронт-офіси сервісних центрів МВС було працевлаштовано 52% учасників. Вони пройшли тренінги з клієнтоорієнтованості, з них 97% ніколи раніше не працювали в системі органів МВС, натомість 79% мають досвід роботи у сфері обслуговування.

Мобільні сервісні центри МВС надали 15 075 послуг за 8 місяців роботи. Спеціально обладнані машини виїжджають на запити місцевих органів влади у найвіддаленіші населені пункти 20 українських областей і на місці надають популярні послуги сервісних центрів МВС.

Понад 4 000 000 клієнтів, які щороку відвідують сервісні центри МВС, змогли оцінити швидкість та зручність надання послуг. В 2017 році тут було проведено 1 287 836 реєстраційних операцій, вперше видано 352 840 посвідчень водія, виявлено 1124 авто зі зміненими чи підробленими номерами, 226 викрадених транспортних засобів.

Нововведення в послугах сервісних центрів МВС стосувалися мінімізації часу отримання послуги: тепер він становить від 30 хвилин до трьох годин. Окрім цього було запроваджено фотофіксацію під час проведення обовязкового технічного контролю транспортих засобів, почали видавати міжнародне посвідчення водія, запровадили сервіс перевірки документів для подорожі за кордон на авто. Тепер в сервісних центрах МВС можна замовити онлайн довідку про несудимість.

Впроваджені нові тести з ПДР. Попередньо їх вперше винесли на громадське обговорення, в якому взяли участь 10 706 осіб. Експертною групою було опрацьовано 3500 відгуків та внесено 800 поправок. Усі питання викладені у відкритому доступі на сайті Головного сервісного центру МВС, а також там працює онлайн-тренажер, за допомогою якого можна безкоштовно та необмежену кількість разів перевіряти свої знання. За 5 місяців роботи сервісу ним скористалися понад 1 000 000 разів.

Сервісні центри МВС змогли стати не лише адміністративним майданчиком, а й ініціатором культурно-соціальних акцій. Започаткували всеукраїнський обмін книжками: в кожному новому сервісному центрі МВС тепер є полиця для буккросингу. Тисячі книжок для цих полиць сервісним центрам МВС передали українські видавництва та учасники флешмобу в Фейсбук, котрий запустили співробітники Головного сервісного центру МВС. Нещодавно центри нагадали українцям правила чемного поводження на дорозі серією ілюстрацій “Турбота це...”.

Новини сервісних центрів МВС шукайте на офіційній сторінці в Фейсбук та на сайті hsc.gov.ua. Консультуйтеся за телефоном (044) 290-19-88.

 
Контакт-центр сервісних центрів МВС розповів про винахід телефону
П'ятниця, 22 грудня 2017, 15:17

 

Реформа сервісних центрів МВС триває вже другий рік поспіль. Серед головних здобутків – запуcк 50-ти нових сервісних центрів МВС та впровадження нововведень, якими вже скористалися близько 2 млн громадян. Загалом послугами сервісних центрів МВС щорічно користуються 4 млн громадян.

Аби кожен громадянин країни міг отримати вичерпну консультацію щодо послуг та алгоритмів їх отримання, поскаржитися чи подякувати, сервісні центри МВС запустили всеукраїнський контакт-центр (044) 290-19-88.

Основні консультації надаються щодо наступних послуг: видача та обмін посвідчення водія, реєстрація та перереєстрація авто, видача довідок про несудимість, видача та зберігання номерних знаків тощо.

А відсьогодні сервісні центри МВС вирішили розповісти про контакт-центр, закцентувавши увагу в проморолику на винаході самого телефону. Відеоролик створили за cприяння Консультативної місії Європейського Союзу в Україні (EUAM Ukraine).

«Зовнішнє спілкування є важливою частиною процесу реформування, саме воно сприяє підвищенню обізнаності та участі громадян у важливих процесах змін. Відкритість комунікації створює надійну інституцію, якій можна довіряти. Сподіваємося, що це відео допоможе підвищити рівень поінформованості суспільства про важливі впровадження реформи сервісних центрів МВС» зазначає старший радник з питань державного управління EUAM Ukraine Сів-Катріне Лейртрьо.

 

В основі ідеї відео – історія створення телефонного апарату. Проте, на меті було показати, що телефон – це не просто предмет. Це, передусім, інструмент отримання інформації і він має працювати на благо суспільства.

«Ми не очікували, що працювати з державною структурою, тим паче з підрозділом МВС, може бути настільки цікаво. З командою сервісних центрів МВС працювати було легко і  сподіваюсь, у нас вийшло реалізувати задумане. Ми прагнули зробити відео, яке б відрізнялося манерою подачі інформації. Суворий і офіційний тон замінити на елегантний і ввічливий. Гадаю, що промовідео наших державних структур повинні нагадувати, що держава працює для громадян, а не диктує свої умови спілкування» - коментує режисер відео Дмитро Шмурак (Manifest production).

Сервісні центри МВС  активно взаємодіють з громадянами і переконані, що часто саме нестача інформації породжувала корупційні прояви на побутовому рівні та потребу громадян у сторонній допомозі при отриманні державних послуг.

Для інформування та консультування громадян також працюють сайт hsc.gov.ua та фейсбук-сторінка fb.com/hsc.gov.ua Головного сервісного центру МВС.

Переглянути відео (лінк)

 
Уроки про сервіс для дітей
Середа, 13 грудня 2017, 10:45

Уроки про сервіс для дітей

Працівники сервісних центрів МВС провели ознайомчі уроки для дітей по всій країні. Загалом відбулося більше 40 зустрічей зі школярами з метою налагодити двосторонній зв'язок державної установи та учнів молодших і середніх класів.

Представники сервісних центрів МВС познайомили дітей з принципами, за якими надаються основні адміністративні послуги населенню, підкреслили важливість клієнтоорієнтованості працівників та продемонстрували основні етапи cервісного обслуговування. Сервісні центри МВС постійно працюють над розвитком і поширенням культури надання послуг, тому метою уроків було пояснити школярам, що таке сервіс, а також загальноприйняті правила поведінки як на дорозі, так і в суспільстві. У відповідь школярі поділилися власним розумінням сервісу.

До зустрічей долучилися представники Національної поліції України. Вони закцентували увагу школярів на загальних положеннях  Правил дорожнього руху та ролі пішоходів у дорожньому русі.

Під час зустрічей представники державних установ посилалися на проект «Турбота – це...», започаткований сервісними центрами МВС в листопаді. Проект доступно ілюструє принципи турботи про оточуючих та поваги до них в процесі дорожнього руху,  зрозумілі і дорослим, і дітям. Також деякі школярі перевірили власні знання ПДР, пройшовши нескладне тестування.

Реформа сервісних центрів МВС триває вже більше року і до кінця 2017 року по всій країні працюватиме вже 50 оновлених сервісних центрів МВС. Слідкувати за нашими новинами можна на офіційному сайті hsc.gov.ua або на сторінці в Фейсбук. Консультації надаються за телефоном 044-290-19-88. 

Діти Сервіс Гліб УжгородДіти Сервіс Дарина ЛуцькДіти Сервіс Ян Кропив

Діти Сервіс Альона Хмельницьк 

 
Відтепер перше посвідчення водія видаватимуть на 2 роки
Понеділок, 11 грудня 2017, 09:28

Відтепер, перше посвідчення водія у сервісних центрах МВС видаватиметься на 2 роки з правом обміну на постійне у разі, якщо протягом двох років з дня його видачі не було 3 і більше адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху. Якщо таких порушень не було  - громадянин обмінює на постійне посвідчення водія.

У разі, якщо такі порушення були  — громадянин обмінює на постійне посвідчення водія лише після складання практичного та теоретичного іспитів у сервісному центрі МВС.

Повернення посвідчення водія особам, які отримали його вперше та були позбавлені права на керування транспортними засобами, не відбувається.

Поновлення права керування транспортними засобами здійснюється після чергової підготовки у відповідному навчальному закладі та після складання теоретичного й практичного іспитів у СЦ МВС. Таке посвідчення знову видається на 2 роки.

Обмеженим правом керування транспортним засобом для водіїв-початківців є заборона перевищувати швидкість 70 км/год.

Детально про внесені зміни до Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 листопада 2017 року № 885 за посиланням: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=250448439

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 3 з 22