Новая немецкая медицина. Советы от немецкая медицина. Клиника немецкой семейной медицины. Почему в израиле хорошая медицина. Главные новости медицины израиля. Медицина в израиле отзывы. Аденома простаты лечение. Быстрое народное лечение аденомы простаты. Аденома простаты и простатит. Легкий способ перестать курить. Как перестать курить уже сегодня. Как перестать хотеть курить. Уход за кожей лица. Качественный уход за кожей летом. Домашний уход за кожей. Боли на ранних сроках беременности. Быстрое лечение на ранних сроках беременности. Ощущения на ранних сроках беременности. Воспаленные гланды лечение. Чем лечить воспаленные гланды дома. Воспаленные гланды симптомы. Прыщи на лице как избавиться. Как навсегда избавиться от прыщей с лица. Прыщи на подбородке как избавиться.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО COVID-19
ВИБОРИ 2020
ТУРИЗМ
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиційно-привабливі об'єкти
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Захист прав споживачів
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадське обговорення
ГРОМАДСЬКА РАДА
Склад ради
Положення та регламент
Документи
Новини
Відділ надання адміністративних послуг та державної реєстрації
Загальна інформація
Новини
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Запобігання проявам корупції
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРУПЦІЮ
Інформація
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Документи
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Володарське відділення поліції
Прийом громадян
Інформація
Управління Пенсійного фонду
Графіки прийому
Новини
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ
Уповноважені органи з питань пробації
Інформація
Володарська районна філія Київського обласного центру зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами
Протидія домашньому насильству
Європейська та Євроатлантична інтеграція України
Україна - НАТО
Європейська інтеграція України

Авторизація



Новини
Сервісні центри МВС розширюють список послуг, що можуть надаватись дистанційно
Вівторок, 24 березня 2020, 10:08

В умовах карантину, сервісні центри МВС розширюють список адміністративних послуг, що можуть надаватись дистанційно.

Відтепер, починаючи з 21 березня 2020 року, чергові сервісні центри МВС будуть приймати документи в електронному вигляді для здійснення першої державної реєстрації нових легкових транспортних засобів.

Для отримання цієї послуги власник або уповноважена ним особа може надіслати до чергового сервісного центру МВС наступний пакет документів:

  • заяву власника, та згоду на обробку персональних даних; 
  • копію паспорта (із зазначенням місця реєстрації);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • документ, що підтверджує правомірність придбання транспортного засобу;
  • документ, де зазначена вартість транспортного засобу;
  • документ щодо відповідності конструкції транспортного засобу установленим вимогам безпеки дорожнього руху. 

Після перевірки сканкопій документів працівник призначає час та дату для отримання оригіналів документів, внесення заявником обов’язкових платежів і безпосередньої видачі свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків у цьому сервісному центрі МВС. 

Нагадуємо, що збір на обов’язкове державне пенсійне страхування при першій державній реєстрації  легкового транспортного засобу становить :

  • якщо вартість транспортного засобу не перевищує або дорівнює 346 830 грн – 3%;
  • якщо вартість транспортного засобу більше ніж 346 830 грн або дорівнює 609 580 грн – 4%;
  • якщо вартість транспортного засобу більше ніж 609 580 грн– 5%.

Контакти та e-mail чергових сервісних центрів МВС можете переглянути нижче.

Отримати додаткову інформацію та консультацію можна на нашому сайті у розділі Реєстрація та експлуатація транспортного засобу” або за телефоном: (044) 290-19-88 або в повідомленнях на офіційній Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС. Дізнатися новини сервісних центрів MBC – на сайті hsc.gov.ua.

Детальніше...
 
Сервісні центри МВС на період карантину переходять в онлайн режим
Четвер, 19 березня 2020, 09:32

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», запроваджено карантин на всій території України.

Так з 19 березня по 3 квітня 2020 року сервісні центри МВС призупиняють прийом громадян і працюють за окремим графіком, переважно у режимі онлайн.

Прийом громадян буде відбуватися виключно для надання невідкладних послуг, зокрема:

реєстрація/перереєстрація та зняття з обліку транспортних засобів тільки для медичних і дипломатичних установ;

перереєстрація транспортного засобу у зв’язку із втратою або викраденням свідоцтва про реєстрацію авто;

відновлення посвідчення водія в разі його втрати або викрадення.

Ці послуги будуть надаватися за попереднім записом черговими сервісними центрами МВС. Їх адреси та номери телефонів можете переглянути нижче.

Також нагадуємо, що через Електронний кабінет водія ви можете замовити онлайн:

верифікацію даних посвідчення водія та свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу;

призначення належного користувача;

перевірку наявності та оплата адміністративних правопорушень;

перевірку транспортного засобу за VIN-кодом;

відновлення та обмін посвідчення водія — їх видача буде відбуватися вже після офіційного закінчення карантину.

Також дистанційно можливо замовити та отримати в електронному вигляді довідку про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень.

У свою чергу, ми закликаємо не звертатись до сервісних центрів МВС без нагальної потреби та залишатися вдома на весь період карантину.

Детальніше...
 
Застосунок «Дія» - 22 тисячі верифікованих даних
Середа, 04 березня 2020, 10:32

Від 6 лютого українські водії отримали можливість користуватися цифровими посвідченням водія та свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу. Вони доступні через мобільний застосунок «Дія». Як зазначають у Міністерстві цифрової трансформації, ці цифрові документи мають таку ж юридичну силу, як і фізичні, пластикові та паперові. Також цифрове посвідчення водія можна пред’являти у якості документа, що засвідчує особу, на внутрішніх залізничних та авіарейсах.

Мобільний застосунок «Дія» можна безплатно завантажити у App Store та Play Market. Ідентифікація користувачів відбувається за допомогою технології BankID через систему Національного банку України та Приватбанку.

Запровадження такого застосунку — це суттєвий крок в реалізації стратегії «Держава у смартфоні», який реально відчутний майже кожному українцю.

Однак, після запуску додатка у деяких користувачів почали виникати проблеми з відображенням актуальних особистих даних в електронному посвідченні водія чи свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу, відсутністю фотографії чи документів. Онлайн-сервіс Міністерства внутрішніх справ України «Електронний кабінет водія» запровадив послугу уточнення даних, що дозволяє провести верифікацію цих документів.

Тепер електронний кабінет водія надає громадянам можливість скористатися онлайн-послугами: уточнення даних у реєстрі посвідчень водіїв; уточнення даних у реєстрі свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу. Сервіс дозволяє громадянам подати заяву про коригування неточностей у реєстрах МВС та оперативно доповнити наявну в них інформацію. Отже, якщо у вас виникла проблема з е-правами чи е-свідоцтвом в застосунку «Дія», вам необхідно авторизуватися в Електронному кабінеті водія та скористатися послугою уточнення даних.

Детальніше...
 
Заміна посвідчення водія онлайн через електронний кабінет водія
Четвер, 06 лютого 2020, 14:28

Відновлення та заміна посвідчення водія - одна з найбільш популярних послуг сервісних центрів МВС: щороку за нею звертається більше 500 000 українців. Так само як і замовлення індивідуальних номерних знаків чи перевірка авто за VIN-кодом, цей сервіс відтепер доступний онлайн в електронному кабінеті водія.

Як скористатися послугою в декілька кліків - розповідаємо у відео-інструкції: https://youtu.be/2yKLD9w_J7k.

За допомогою онлайн-сервісу громадянин може замовити:

• обмін посвідчення водія в разі зміни персональних даних;

• отримання посвідчення водія замість втраченого, викраденого або пошкодженого;

• заміну посвідчення водія, виданого особі вперше, після закінчення строку його дії (за умови вчинення особою протягом двох років з дня видачі посвідчення водія не більше 2 адміністративних порушень ПДР).

Проєкт реалізується у партнерстві Головного сервісного центру МВС і Міністерства цифрової трансформації та за підтримки проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» і Фонду Східна Європа.

Алгоритм отримання послуги:

• після авторизації в ЕКВ особа подає заяву в електронній формі;

• до заяви громадянин додає електронні копії документів, що підтверджують зміну персональних даних (за потреби), довідки з поліції (за потреби) і чинної медичної довідки форми 083/о;

• заява підписується кваліфікованим електронним підписом (КЕП) особи.

Громадянин отримує відповідне сповіщення у випадку успішної перевірки поданої заяви та документів за всіма передбаченими державними реєстрами та базами. Відмовлення в наданні послуги можливе з ряду причин, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2019 № 946, яка вносить зміни до Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами. Отримати посвідчення водія громадянин зможе в територіальному сервісному центрі МВС, зазначеному в його електронній заяві. Звертаємо вашу увагу на те, що послуга є платною.

Стежте за нововведеннями реформи на сайті Головного сервісного центру МВС: http://hsc.gov.ua/. За консультаціями звертайтеся на офіційну сторінку в Facebook або за телефоном (044) 290-19-88.

 
Надаємо державні послуги разом
Четвер, 06 лютого 2020, 10:31

Центр надання адміністративних послуг міста Українка видав перше посвідчення водія після його обміну без складання іспитів. Такий сервіс з’явився в переліку послуг ЦНАП 04 лютого завдяки налагодженій співпраці з Регіональним сервісним центром МВС в Київській області. І це не єдина послуга сервісних центрів МВС, яка віднині доступна у Центрі надання адмінпослуг Українки. Тут, на площі Тараса Шевченка. 1, крім реєстрації місця проживання, нерухомості, актів цивільного стану, відкриття бізнесу і оформлення вітчизняних та закордонних паспортів, також можна:

  • обміняти старе посвідчення водія на нове;
  • відновити посвідчення водія у зв’язку із втратою чи викраденням;
  • обміняти посвідчення водія у зв’язку зі зміною анкетних даних власника;
  • зареєструвати новий транспортний засіб (без огляду ТЗ експертом);
  • перереєструвати транспортний засіб у зв’язку зі зміною анкетних даних власника (без огляду експерта);
  • зареєструвати газобалонне обладнання (без огляду експерта);
  • здійснити вибракування транспортних засобів.

Таке делегування деяких послуг сервісних центів МВС послуг ЦНАП передбачено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг». Об’єднання зусиль двох державних органів покликане підвищити рівень якості обслуговування громадян та зробити державні послуги доступнішими.

Про ефективність такого співробітництва йшлося під час презентації спільного проєкту, в якій взяли участь начальник РСЦ МВС в Київській області Микола Горбонос, секретар Української міської ради Тетяна Кучер та начальник ЦНАП міста Українка Лариса Білоконь.

«Це був непростий і досить тривалий період підготовки до інтеграції наших послуг у ЦНАП, оскільки мали деякі організаційні перепони. Але, разом з тим, увесь час, який нам знадобився для втілення Узгодженого рішення, ми в Регіональному сервісному центрі МВС в Київській області ретельно напрацьовували дієві механізми взаємодії і зрозумілий для адміністраторів ЦНАП алгоритм надання послуг, що відносяться до компетенції сервісних центрів МВС», - зазначив начальник Регіонального сервісного центру МВС в Київській області Микола Горбонос.

Оцінила зручність такого додаткового сервісу в українському ЦНАП, обмінявши старе вітчизняне посвідчення водія на нове, європейського зразка, секретар Української міської ради Тетяна Кучер.

«Отримати документи, що дають право керувати транспортними засобами, та інші послуги відтепер можна, не витрачаючи час і кошти на подолання чималих відстаней до сервісних центрів МВС. Найближчий для наших жителів – у місті Обухів. Та від сьогодні обміняти посвідчення або отримати дублікат втраченого документа, зареєструвати нову автівку з автосалону чи зняти з обліку старе проржавіле авто можна у найвідомішому в Українці місці – міському ЦЕАПі. Ми, місцева влада, і надалі дбатимемо про те, аби державні послуги були якісними і ближчими до людей», - зазначила Тетяна Кучер.

Центр надання адміністративних послуг міста Українка створено у березні 2016 року. Надає 172 послуги.

«До сьогодні формат роботи нашого ЦНАПу дещо відрізнявся від того, що ми його впровадили зараз у зв’язку з розширенням спектру послуг. Новий метод роботи побудований на делегуванні деяких повноважень адміністраторів сервісних центрів МВС працівникам ЦНАПу, а двоє визначених фахівців Обухівського територіального сервісного центру дистанційно перевірятимуть відповідність поданих відвідувачами документів та забезпечуватимуть швидке обслуговування населення. Така ефективна взаємодія державних установ сприятиме децентралізації державних послуг та забезпечить максимальне їх наближення до споживачів», - прокоментувала нововведення начальник Центру надання адміністративних послуг Українки Лариса Білоконь.

На сьогодні між РСЦ МВС в Київській області та місцевими органами влади Київщини, які надають адміністративні послуги через ЦНАП, підписано 5  Узгоджених рішень. Крім вже реалізованих планів з Українською міською радою, йдуть перемовини з Броварською райдержадміністрацією, Чабанівською селищною радою Києво-Святошинського району, Києво-Святошинською райдержадміністрацією та Іванківською райдержадміністрацією. За послугами системи МВС можна буде звертатись у  деякі із цих ЦНАП уже найближчим часом.

Довідково: нині по свій Україні діє понад 700 ЦНАП. У системі МВС - 156  територіальних сервісних центрів. Передбачається, що за рахунок співпраці з Центрами надання адміністративних потенціал ТСЦ МВС зросте у чотири з половиною рази.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 3 з 34