Как сделать потолок из гипсокартона. Как сделать подвесной потолок в доме. Какой потолок лучше сделать. Отделка ванной комнаты. Быстрая отделка ванных комнат панелями. Отделка ванной комнаты пластиковыми панелями. Кровля крыши профнастилом. Качественные материалы для кровли крыш. Крыша из мягкой кровли. Самоделки для сада. Успешные самоделки для сада своими руками. Самоделки для сада и огорода. Ванная мебель для ванной комнаты. Купить мебель для ванных комнат недорого. Заказ мебели для ванной комнаты. Бизнес малое производство. Самый малый бизнес идеи производство. Новый бизнес производство. Монтаж дверей своими руками. Быстрый монтаж входных дверей. Легкий монтаж пластиковых дверей. С чего начать ремонт квартиры. Быстрый ремонт дома с чего начать. Ремонт своими руками для начинающих.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиційно-привабливі об'єкти
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадське обговорення
ГРОМАДСЬКА РАДА
Склад ради
Положення та регламент
Документи
Новини
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Відділ державної реєстрації інформує
Запобігання проявам корупції
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРУПЦІЮ
Інформація
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Володарське відділення поліції
Прийом громадян
Інформація
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ
Уповноважені органи з питань пробації
Інформація
Володарська районна філія Київського обласного центру зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами
Протидія домашньому насильству

Авторизація



Новини
Діджиталізація була і залишається одним з пріоритетів сервісних центрів МВС
Середа, 14 серпня 2019, 09:42

Процес діджиталізацї в нашій країні набирає обертів. Компанії активно впроваджують цифрові інструменти, переводять свою діяльність в онлайн і розширюють можливості завдяки масовому використанню людьми сучасних ґаджетів. От, пригадайте, як ви сьогодні використовували інтернент-технології? Вранці "пікнули" телефоном і пройшли через турнікет у метро, потім у магазині підтвердили платіж годинником, перерахували кошти за комунальні послуги і записались на прийом до лікаря у два кліки комп’ютерної миші, а надвечір перевірили залишок на банківській картці просто зі смартфону? Якщо хоч в одному з варіантів ви себе впізнали, значить вам до вподоби життя без зайвих турбот. Саме удосконалення та спрощення процесів спонукає державні органи впроваджувати діджиталізацію у свою діяльність.

Клієнти сервісних центрів МВС теж мають можливість скористатися онлайн-платформами та особисто відчути їх переваги. Ці сервіси мінімізують витрати часу та зусиль, роблять найпопулярніші послуги, віднесені до компетенції Міністерства внутрішніх справ, однаково доступними для всіх громадян країни, виключає людський фактор та нівелює корупційні ризики.

Звісно, цифрова трансформація, як і будь-що нове, не може дати миттєвого ефекту. Проте, коли перший крок уже зроблено, кожен наступний буде впевненішим і цікавішим - як тим, хто займається оцифровуванням процесів, так і користувачам діджитал-інструментів від Головного сервісного центру МВС.

Тож вже зараз ті, кому потрібна довідка про відсутність судимості, можуть замовити її онлайн. Цей документ знадобиться: під час працевлаштування, для оформлення візи для виїзду за кордон, для участі у тендері, здійснення усиновлення, встановлення опіки, оформлення громадянства тощо. Алгоритм дій дуже простий і зрозумілий:

  • потрібно зайти на один із сайтів та ідентифікувати свою особу за допомогою Електронного цифрового підпису (фізичної особи) або Bank ID;
  • заповни електронну форму (обов’язково вказати, в якому ТСЦ МВС зручно забрати готову довідку);
  • дочекатись повідомлення про готовність документу або самостійно онлайн перевірити статус готовності документа;
  • забрати довідку в обраному сервісному центрі МВС.

В Електронному кабінеті водія, використовуючи КЕП (кваліфікований електронний підпис), BankID або MobileID для створення особистого кабінету та користування ним, можна:

  • записатися в електронну чергу до територіальних сервісних центрів МВС;
  • замовити індивідуальні номерні знаки (подробиці тут : https://bit.ly/33gY1wY);
  • дізнатися всю актуальну інформацію про свої транспортні засоби (технічні характеристики, право власності, історії авто);
  • переглянути інформацію про свої посвідчення водія (національне та міжнародне);
  • перевірити й сплатити штрафи за адміністративні правопорушення;
  • переглянути історію будь-якого автомобіля за VIN-кодом;
  • отримати витяг з Єдиного державного реєстру транспортних засобів.Усе це та багато іншого – не виходячи з дому!Як створити особистий кабінет, пояснює експерт з державного електронного врядування Oleksii Zelivianskyi у своїй відео-інструкції https://bit.ly/2YyuNv7.
Детальніше...
 
Уряд ухвалив розширений список платних номерних знаків
Вівторок, 30 липня 2019, 14:50

Кабінет Міністрів України прийняв зміни до постанови від 4 червня 2007 року №795, які дозволяють розширити перелік платних номерних знаків, що мають підвищений попит серед автовласників.

До переліку платних номерних знаків додали комбінації із чотирьох цифр, три з яких однакові та розташовані поспіль або що починаються з двох нулів, а наступні дві цифри неоднакові.

Перелік платних комбінацій та їх вартість:

  1. З чотирьох однакових цифр — 30 тис. грн.
  2. Послідовні комбінації від 0001 до 0009 — 30 тис. грн.
  3. З чотирьох цифр, де три однакові (0777) — 10 тис. грн.
  4. З двох послідовних пар однакових цифр (наприклад, 1122) — 10 тис. грн.
  5. З послідовних цифр 0123 або 1234- 10 тис. грн.
  6. З чотирьох цифр, що починаються з двох нулів, а наступні неоднакові — 8 тис. грн.
  7. З чотирьох цифр, що містять три однакові, які розташовані не поспіль (до прикладу, 7077) — 4 тис. грн.
  8. З чотирьох цифр, з яких однакові перша і третя, а також друга і четверта, або перша й остання та друга і третя (наприклад, 1221 або 1212)- 4 тис.грн.

До цього часу можливість автовласників офіційно підібрати номерний знак з бажаною комбінацією була обмежена. Зокрема, на рівні нормативно-правових актів передбачена додаткова плата лише за 18 номерних знаків, які мають комбінацію із чотирьох однакових цифр (1111, 2222, 3333, 4444, 5555, 6666, 7777, 8888, 9999) і в межах від 0001 до 0009. Решта номерних знаків видавалась за звичайною вартістю у простій послідовності. Така ситуація створювала умови для корупційних проявів, пов’язаних з наданням привілеїв у видачі номерних знаків, на які є підвищений попит, але які не входять до зазначеного переліку номерних знаків.

Крім того, Постановою нормативно закріплено ринкові ціни на такі номерні знаки в діапазоні від 4 000 до 30 000 гривень, а також створено зрозумілий та можливий механізм обрання номерного знаку серед тих, що мають підвищений попит.

Головний сервісний центр вже готує новий функціонал до Електронного кабінету водія https://e-driver.hsc.gov.ua та веб-сайту http://hsc.gov.ua , де з`явиться можливість перевірки наявних або бажаних номерних знаків в територіальних сервісних центрах МВС.

Отримати додаткову інформацію та консультації можна за телефоном (044) 290-19-88 та на Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС, переглянути актуальні новини сервісних центрів MBC – на hsc.gov.ua.

 
11 кольорів твого автомобіля
Вівторок, 16 липня 2019, 11:49

Часто-густо в ході експлуатації автомобіля виникають проблеми з його зовнішнім виглядом, особливо з лакофарбовим покриттям: дрібні подряпини, відколи, іржа, вигорання на сонці, сліди від хімії, неякісного дорожнього покриття або корозійних процесів. Для багатьох автовласників це – дрібниці, на які просто не зважають. Для решти це причина так званого «косметичного» ремонту або ж навіть кардинального оновлення – зміни кольору. Хоча на рішення перефарбувати автівку можуть також вплинути модні тенденції на авторинку чи навіть придбання нового капелюшка та брендової краватки, які не дуже пасують кольору автомобіля. Втілення на автівці усіх ваших кольорових фантазій або дизайнерських рішень вимагатиме обов’язкового проходження процедури перереєстрації оновленого автомобіля в одному із сервісних центрів МВС — відповідно до п. 33 постанови Кабінету Міністрів України 1388-98. Тобто після перефарбування авто або нанесення на неї плівки перереєстрацію необхідно здійснити упродовж десяти діб після виникнення обставин, що є підставою для внесення змін до реєстраційних документів.

Автовласник або довірена особа може звернутися до будь-якого територіального сервісного центру МВС, незалежно від місця проживання або реєстрації, з такими документами:


-           паспорт:
-           ідентифікаційний номер;
-           доручення на уповноважену особу (за необхідності);
-           свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.

Під час огляду автомобіля працівники сервісного центру МВС колір визначають візуально та надають висновок, в якому вказується колір автомобіля.
Цікаво, що нині при реєстрації автомобіля у графі «колір» вписують лише 11 основних кольорів без уточнень щодо відтінків: чорний, синій, зелений, бежевий, червоний, фіолетовий, оранжевий, жовтий, білий, коричневий, сірий. Таким чином, це дає автовласникам право не здійснювати перереєстрацію своєї автівки, якщо навіть було суттєво змінено відтінок без зміни основного кольору.

Детальніше...
 
Три кроки до узаконення ГБО після переобладнання автомобіля
Вівторок, 25 червня 2019, 09:45

З початку 2019 року в територіальних сервісних центрах МВС Київської області здійснено 5 тисяч  175 реєстраційних операцій після переобладнання транспортних засобів на газове пальне. Головна причина популярності встановлення автовласниками ГБО лежить в економічній площині: незважаючи на той факт, що газове пальне перевищує витрату бензину на 10-20%, заощадження коштів можна відчути одразу після монтажу додаткового обладнання, оскільки газ дешевший бензину. Та й сучасні автомобілі мають унікальні паливні системи, які дозволяють експлуатувати авто як на газі, так і на бензині та отримати від установки ГБО максимальний ефект. Попри численні мінуси газобалонного обладнання серед яких, зокрема, анулювання гарантійного обслуговування автівки, за неграмотного монтажу обладнання - небезпека спалаху чи навіть вибуху та втрата динамічних характеристик автомобіля, крім економії коштів є й чимало інших переваг. Автомобіль, обладнаний ГБО, володіє набагато більшим запасом ходу, на газу двигун працює м’якше, ніж на рідкому пальному і залишки незгорілого бензину не потрапляють в моторне масло, в результаті чого збільшується ресурс двигуна.

Аби не розчаруватись у власному рішенні та у виконаній роботі, важливо довірити свій автомобіль професіоналам! Цеперший крок до встановлення ГБО. Автовласнику, який бажає здійснити таке переобладнання свого автомобіля, жодних дозволів на встановлення ГБО отримувати не потрібно.

GBOМонтажем газобалонного обладнання та видачею відповідних документів займаються лише суб’єкти господарювання, які мають нормативно-технічну документацію на цей вид діяльності, узгоджену з Міністерством внутрішніх справ України та Мінінфраструктури, і свідоцтво про погодження конструкції ТЗ щодо забезпечення безпеки дорожнього руху. Практично це організації, які упродовж року переобладнують 5 і більше транспортних засобів.

Крок другий: у 10-дений термін після переобладнання транспортний засіб підлягає перереєстрації в одному із сервісних центрів МВС. У Київській області є 9 територіальних сервісних центрів МВС, де можна отримати цю послугу:

ТСЦ № 3241, смт. Баришівка, вул. Польова,3;

         ТСЦ №3242, м. Біла Церква, вул. Сухоярська, 20;

         ТСЦ №3243, м. Бровари, вул. Броварської сотні, 4А;

         ТСЦ №3244, м. Обухів, вул. Каштанова, 23;

         ТСЦ №3245, м. Вишгород, вул. Кургузова, 7а;

ТСЦ №3246, с. Софіївська Борщагівка, вул. Толстого,2;

ТСЦ №3247, м. Буча, вул. Депутатська, 1в;

ТСЦ №3248, м. Переяслав-Хмельницький, вул. Ново-Київське шосе, 46;

ТСЦ №3249, с. Винарівка, вул. Лісова, 39.

Державна перереєстрація проводиться на підставі свідоцтва про відповідність транспортного засобу вимогам безпеки дорожнього руху. Цей документ має бути оформлений державним підприємством «ДержавтотрансНДІпроект» або Головним сервісним центром МВС на такий вид переобладнання та подається разом із сертифікатом відповідності (наявність необов’язкова для транспортних засобів, переобладнаних для роботи на газовому пальному, крім автобусів), виданим органом з оцінки відповідності, що визнаний та призначений в установленому порядку проводити процедуру сертифікації транспортних засобів, а також з актом приймання-передачі транспортного засобу за установленою формою.

Тож для державної перереєстрації транспортного засобу з ГБО до сервісного центру МВС подається такий пакет документів:

  • паспорт громадянина України (у разі надання ID-картки без наявних у безконтактному електронному носії відомостей про реєстрацію місця проживання разом надається довідка про реєстрацію місця проживання особи) або документ, що посвідчує особу та підтверджує її громадянство або спеціальний статус (в якому зазначено відомості про реєстрацію місця проживання);
  • ідентифікаційний код;
  • акт приймання-передачі авто (видає підприємство на якому встановлюється ГБО);
  • свідоцтво про погодження конструкцій (видає підприємство на якому встановлюється ГБО);
  • акт технічної експертизи, потрібен для всіх крім переобладнаних авто (видає підприємство на якому встановлюється ГБО або спеціальна організація, перелік яких ви можете дізнатися в ТСЦ);
  • сертифікат відповідності конструкції, (тільки для автобусів);
  • наказ керівника підприємства за призначення відповідальної особи (лише для юросіб).

Наявність автомобіля під час перереєстрації не обов’язкова, оскільки не потребує додаткового технічного огляду фахівцями Експертної служби МВС.  

Крок третій: фахівці територіального сервісного центру МВС видають власнику автівки нове свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, до якого внесено запис про встановлення газобалонного обладнання.

         Та інколи, після придбання на вторинному ринку автомобіля із вже встановленим ГБО, нові власники саме в сервісному центрі МВС дізнаються про відсутність відповідного запису у свідоцтві про реєстрацію ТЗ. У такому випадку, аби узаконити зміни в конструкції автівки, потрібно звернутись до організації, фахівці якої встановлювали на даний автомобіль газове обладнання, з вимогою надати потрібні документи для подальшого внесення відомостей про переобладнання транспортного засобу в одному з територіальних сервісних центрів МВС.

ѓЃЋ

Новини та відеоінструкції щодо отримання послуг сервісних центрів МВС шукайте на сайті Головного сервісного центру МВС, з питаннями звертайтесь за телефоном (044) 290-19-88 або на офіційну сторінку в Facebook.

 
На автошляхи Київщини виїхало понад 11 тисяч водіїв-початківців
Вівторок, 28 травня 2019, 13:49

Отримання посвідчення водія вперше - одна із найбільш затребуваних послуг сервісних центрів МВС. З початку 2019 року за результатами проведення в територіальних сервісних центрах МВС перевірки знань учнів автошкіл 11,5 тисяч кандидатів у водії отримати своє перше посвідчення на право керування транспортними засобами.

За 4 місяці нинішнього року навчальні заклади Київської області, що проводять підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації кермувальників, закінчили 25 тисяч осіб. В ТСЦ МВС Київської області у потенційних водіїв прийнято 14 з половиною тисяч теоретичних і проведено майже 22 тисячі практичних екзаменів.  Головні чинники, які часто-густо заважають майбутньому водієві скласти іспит - це не в достатній мірі засвоєні Правила дорожнього руху і невміння ними послуговуватись на практиці, а також надмірне хвилювання та невпевненість в собі. Для успішного проходження всіх етапів випробування комп’ютером і автодромом потрібно добре готуватися до зустрічі з екзаменаторами та взяти емоції під контроль.

Набути впевненості у своїх знаннях і краще підготуватися до теоретичних та практичних іспитів можна, зокрема, й за допомогою наших сервісів. На сайті Регіонального сервісного центру МВС в Київській області є інструкція «Як стати водієм?» та онлайн-тренажер, що дозволяє перевірити знання Правил дорожнього руху і повністю імітує умови, в яких громадянин складатиме іспити. Якщо відповісти на 20 запитань з теорії, вибраних системою ран домно (у довільному порядку), та зробити при цьому не більше двох помилок і не більше трьох під час практичних іспитів з керування транспортним засобом, то за результат реальних екзаменів можна не хвилюватись. З повним переліком вправ та типовими помилками, що їх припускаються кандидати у водії, можна ознайомитись у чек-листі Головного сервісного центру МВС.

Також наша онлайн-платформа дозволяє обрати навчальний заклад у всеукраїнському переліку автошкіл, ознайомитись з кількістю академічних годин, що їх доведеться відвідати і відпрацювати кожному учню, та схемами маршрутів практичної частини іспитів.

Докладну інформацію можна знайти у розділі АВТОШКОЛИ.

     Нагадаємо, що вперше посвідчення водія видається терміном на 2 роки з обмеженим правом керувати транспортним засобом, під яким мається на увазі заборона перевищувати швидкість 70 км/год. Таке посвідчення змінюється на постійне без складання іспитів у разі відсутності або наявності не більше 2-х адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху. У разі вчинення протягом двох років з дня видачі посвідчення водія трьох і більше адміністративних порушень обмін першого посвідчення на постійне здійснюється зі здачею теоретичного і практичного іспитів у територіальному сервісному центрі МВС.


Повернення посвідчення водія особам, які отримали його вперше і були позбавлені права на керування, не відбувається. Поновлення права на керування транспортними засобами в такому випадку здійснюється шляхом перенавчання в автошколі, після складання іспитів та отримання нового водійського посвідчення, яке вважатиметься виданим вперше – знову на 2 роки.



В історії запровадження водійських прав не все так чітко і однозначно, як у сучасних правилах отримання документа. Адже на сьогодні не збереглося жодного документа, який би підтверджував точну дату видачі перших у світі водійських прав. Існує кілька версій походження водійського посвідчення абсолютно не залежні один від одного.

Версія № 1

Одним з перших документів, що збереглися до наших днів, є ліцензія, видана1888 року німецькому винахіднику сучасного автомобіля Карлу Бенцу . У ній чітко перераховувалися всі умови, необхідні для здійснення руху вулицями міста. Motorwagen Бенца був першим в світі автомобілем з двигуном внутрішнього згоряння. Шум і запах його авто призвів до скарг громадян герцогства Баден. Тому винахідник подав запит і одержав письмовий дозвіл від Міністерства внутрішніх справ на право керування своїм автомобілем на дорогах загального користування Великого герцогства Баден. 

Однак це ще не був прототип посвідчення водія.

Версія № 2

Перше водійське посвідчення розпорядився видати префект поліції Парижа Луї Лепін, а саме 14 серпня 1893 року. Правда це була «довідка про здатність керувати транспортним засобом з механічним мотором». Тоді подібні довідки видавалися без будь-яких іспитів, для їх отримання кандидат був повинен лише продемонструвати вміння управляти власним автомобілем. І лише через шість років, навесні 1899 року у Франції вийшов декрет, що засновував перший в історії іспит на вміння керувати автомобілем. Приблизно в ці ж роки аналогічні документи з'явилися у Сполучених Штатах Америки - в Бостоні.

         Стежте за новинами сервісних центрів МВС на нашому сайті та на офіційній сторінці у Facebook .

Отримати додаткову інформацію та консультації можна за телефоном (044) 290-19-88 та на Facebook -сторінці Головного сервісного центру МВС.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 28