Как выбрать внешний диск. Внешний жесткий диск как выбрать самый подходящий. Какой внешний диск выбрать. Какой принтер выбрать. Какой выбрать лазерный принтер сегодня. Какой цветной принтер выбрать. Готовые программы на java. Изучаем java с нуля быстро. Как начать программировать на java. Бесплатные игры для планшетов android. Качественный samsung android планшет. Планшет android цена. Отдых в турции отели. Самый лучший отдых в турции. Отдых в турции отели цены. Wow дк гайд. Лучший wow фрост дк гайд. Wow дк танк гайд. Рабочие программы на языке python. Изучаем python с нуля. Язык python для начинающих. Бесплатые плагины для Joomla. Скачать joomla плагины бесплатно. Где скачать самые последние плагины на joomla.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
ТУРИЗМ
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиційно-привабливі об'єкти
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадське обговорення
ГРОМАДСЬКА РАДА
Склад ради
Положення та регламент
Документи
Новини
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Відділ державної реєстрації інформує
Запобігання проявам корупції
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРУПЦІЮ
Інформація
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Володарське відділення поліції
Прийом громадян
Інформація
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Графіки прийому
Новини
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ
Уповноважені органи з питань пробації
Інформація
Володарська районна філія Київського обласного центру зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами
Протидія домашньому насильству
Європейська та Євроатлантична інтеграція України
Україна - НАТО
Європейська інтеграція України

Авторизація



Новини
У сервісних центрах МВС запрацював сервіс моментального сурдоперекладу для клієнтів з вадами слуху
Понеділок, 30 вересня 2019, 10:47

У 1951 році на честь заснування Всесвітньої федерації глухих в останню неділю вересня було вирішено відзначати Міжнародний день глухих. Дню інклюзивності вже традиційно передує Міжнародний тиждень глухих і з цієї нагоди сервісні центри МВС запустили сервіс для спрощення обслуговування клієнтів з вадами слуху. Технологічне нововведення надає можливість людям з інвалідністю без будь-яких обмежень отримувати адміністративні послуги в найбільших сервісних центрах МВС Львівської, Одеської, Харківської, Дніпропетровської областей та міста Київ.

Пілотний запуск інклюзивного проекту відбувся в столиці. Нечуючі клієнти з 26 вересня можуть отримати якісну консультацію в територіальному сервісному центрі МВС № 8043 за адресою: пр-т Степана Бандери, 26 В, ТЦ «Метро».

“Інклюзивність – це принцип, який гарантує доступність державних сервісів для кожного громадянина, – зазначив Юрій Смолянинов, начальник Регіонального сервісного центру МВС в м. Києві. – Його дотримання є невід’ємною частиною якісно нового формату обслуговування громадян, який реалізується реформою сервісних центрів МВС. Ми раді бути одними з першопроходців в цій сфері та переконані, що такі сервіси як «ConnectPRO» мають бути запроваджені в кожній організації та державній установі”.

Інклюзивні зручності впроваджуються в сервісних центрах МВС за участі «Технології для людей», яка розробила  спеціальне програмне забезпечення «ConnectPRO», що встановлюється на електронні планшети. Сервіс працює наступним чином: при зверненні особи з вадами слуху адміністратор сервісного центру МВС запускає додаток та встановлює зв’язок зі спеціалізованим кол-центром, сертифіковані перекладачі якого в режимі реального часу здійснюють сурдопереклад консультації (звукового ряду на мову жестів і навпаки). Таким чином нечуючі або слабочуючі клієнти сервісних центрів МВС отримують більш якісне обслуговування. Найближчим часом сервіс «ConnectPRO» стане доступний також у Львові, Одесі, Харкові та Дніпрі.

“На жаль, на даний момент в суспільстві панують некоректні уявлення щодо того, яка кількість українців має вади слуху, – зазначив Віталій Потапчук, розробник додатку «ConnectPro». – Прийнято вважати, що кількість нечуючих є незначною, проте цей стереотип не відповідає дійсності: статистично доведено, що дану форму інвалідності має близько 0.01% населення країни. Ці люди живуть повноцінним життям: вчаться, працюють, керують авто, але з єдиною відмінністю – для них основною мовою коммунікації є жестова мова. Додаток «ConnectPro» створений для того, щоб задовільнити запит на більш комфортне життя сотень тисяч українців. Застосування даного інструменту для подолання бар’єру в коммунікації між чуючими та нечуючими громадянами є унікальним рішенням для України і непересічним – для світової практики надання державних послуг”.

Нагадаємо, що відпочатку реформи в усіх оновлених сервісних центрах МВС забезпечується дотримання стандартів інклюзивності в плані дизайну приміщень та поведінки адміністраторів, завдяки чому громадяни з інвалідністю мають можливість безперешкодно отримувати державні послуги. В подальшому сервісні центри МВС планують розширювати географію надання якісних послуг клієнтам з вадами слуху.

Громадян, які бажають відкрито перевірити роботу державної структури та вплинути на хід розвитку реформи в напрямку сервісу, сервісні центри МВС запрошують стати учасниками проекту «Таємний клієнт». Ми постійно на зв’язку: звертайтеся за консультаціями за телефоном (044) 290 19 88 або на офіційну сторінку в Фейсбук, слідкуйте за новинами на сайті Головного сервісного центру МВС.

 
В наших планах відкрити надсучасний сервісний центр, аналогів якому в системі сервісних центрів МВС України поки що не існує
Четвер, 19 вересня 2019, 15:00

В Обухівському територіальному сервісному центрі МВС №3244 відбулась зустріч начальника Регіонального сервісного центру МВС в Київській області Миколи Горбоноса з представниками органів місцевого самоврядування, громадськості та відвідувачами центру. Обговорено низку актуальних питань. Йшлося, зокрема, й про перебіг процесу переформатування колишніх МРЕВ Київщини в сучасні відкриті офіси, де за принципом «єдиного вікна» надають послуги, віднесені до компетенції Міністерства внутрішніх справ України: реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, заміна та видача посвідчень водія, видача міжнародних посвідчень водія, довідок про відсутність судимостей та інші.

Нині в Київській області функціонує 9 територіальних сервісних центрів. За останні 2 роки Регіональний сервісний центр МВС оновив 8 територіальних центрів. Сервісний центр нового зразка – це прозорий офіс, оснащений сучасними інформаційними системами та програмним забезпеченням. В оновлених ТСЦ передбачено зручності для всіх груп населення й, зокрема, для людей з інвалідністю. У приміщеннях таких центрів обов’язково є дитячий куточок для найменших відвідувачів та зона буккросингу, звідки кожен може взяти книжку в обмін на вже прочитану власну. До послуг відвідувачів привітний, кваліфікований персонал.

У планах РСЦ МВС в Київській області оновити останній з дев'яти сервісний центр № 3246, що у Софіївській Борщагівці Києво-Святошинського району, і перевести його роботу в абсолютно новий формат.

«У планах Регіонального сервісного центру МВС в Київській області збудувати в Софіївській Борщагівці просторе приміщення у сучасному стилі, де розміститься не лише територіальний сервісний центр МВС №3246, а й митна служба і, ймовірно, центр сертифікації. Усі вони дотичні до процесу реєстрації траспорних засобів. Тому таке сусідство забезпечить можливість надавати громадянам послуги комплесно, а це означає якісніше обслуговування з найменшим витрачанням часу на оформлення необхідних документів» - зазначив під час зустрічі начальник РСЦ МВС в Київській області Микола Горбонос.

За його словами, це – унікальний проект, агалогів якому в загальноукраїнській системі із 156 сервісних центрів поки що не існує.

«Нині тривають непрості, але активні перемовини з Корпорацією «УкрАВТО», у приміщенні якого базується наш сервісний центр, щодо сприяння у втіленні цієї ідеї. Маємо небезпіставні содівання на те, що спільними зусиллями ми реалізуємонаші плани в найкоротший термін» , - наголосив Микола Горбонос.

         Аби наблизити якісний державний сервіс до людей, Регіональний сервісний центр в Київській області налагоджує співпрацю із Центрами надання адміністративних послуг (ЦНАП). Перелік послуг буде досить обмежений. Це обмін посвідчення водія (без складання іспитів), видача нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого, державна реєстрація нових транспортних засобів (без огляду експерта), перереєстрація транспортних засобів у зв’язку зі зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені, по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, та у разі встановлення газобалонного обладнання.

«На сьогодні між Регіональним сервісним центром МВС в Київській області та місцевими органами влади Київщини, які надають адміністративні послуги через ЦНАП, підписано 5 Узгоджених рішень. А саме з: Українською міською радою Обухівського району, Броварською райдержадміністрацією, Чабанівською селищною радою Києво-Святошинського району, Києво-Святошинською райдержадміністрацією та Іванківською райдержадміністрацією. За послугами системи МВС можна буде звертатись у ці ЦНАП вже найближчим часом», - розповів начальник відділу організації реєстраційно-екзаменаційної роботи та взаємодії із суб’єктами господарювання РСЦ МВС в Київській області Євгеній Корнійко.

Серед іншого Євгеній Корнійко наголосив, що з початку року в Регіональному і територіальних сервісних центрах МВС тривала інтенсивна робота, про що свідчать її результати:

  • проведено майже 93 тисячі реєстращйних операцій з транспортними засобами;
  • видано понад 43 тисячі посвідчень водія (21 тисяча вперше після закінчення автошколи);
  • прийнято 33 тисячі теоретичних та 48 тисяч практичних іспитів зі знання Правил дорожнього руху;
  • підготовлено 919 водіїв, які здиснюють перевезення небезпечних вантажів;
  • видано майже 15 тисяч довідок про відсутність судимості;
  • від органів місцевого самоврядування прийнято 32 звернення стосовно необхідності виїзду Мобільного сервісного центру МВС (МСЦ здійснив 103 виїзди, послуги отримало 1 414 громадянина).

Та найвагоміший показник ефективності роботи, на думку Обухівського міського голови Олександра Левченка, який, до слова, теж взяв участь у зустрічі представників громади з начальником РСЦ МВС в Київській області Миколою Горбоносом, розмір податків, сплачених до місцевих бюджетів від діяльності сервіних центрів МВС. Приміром, до скарбниці Обухова надійшло мільйон 363 тисячі гривень, бюджет Броварів поповнився двома мільйонами 670 тисячами та найбільша сума сплачених податків від діяльності ТСЦ МВС Київщини має бюджет Києво-Святошинського району – 5 мільйонів 473 тисячі гривень (станом на 17 вересня 2019 р.). Загалом же нинішнього року Регіональний сервісний центр МВС перерахував місцевим бюджетам понад 19 мільйонів гривень.

Дізнавайтесь більше про перебіг процесу реформування сервісних центрів МВС Київської області, про новації, які вже набрали практичних обертів та на які очікується найближчим часом, з інформації, розміщеній на нашому сайті у розділі «НОВИНИ» та на офіційній сторінці у Facebook.

Отримати додаткову інформацію та проконсультуватися можна за номером телефону (044) 290-19-88 або в повідомленнях на Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС.

 
Рік сервісу відкритих даних про першу реєстрацію авто
Вівторок, 27 серпня 2019, 16:33

Щороку в Україні здійснюється майже півтора мільйона реєстраційних операцій транспортних засобів. Які марки та моделі автомобілів користуються в українців найбільшою популярністю, яким технічним характеристикам віддають перевагу, який тип палива чи колір автівки обирають майбутні власники? Про все це, незважаючи на величезний обсяг інформації, можна дізнатися просто, скориставшись спеціальною онлайн-платформою.

У серпні минулого року Головний сервісний центр МВС оприлюднив відкриті дані про першу реєстрацію авто, що розміщені на національному порталі https://data.gov.ua. На основі цих даних створено онлайн-сервіс http://texty.org.ua/cars, де будь-хто за допомогою зручних фільтрів лише у кілька кліків має змогу отримати інформацію про тенденції на вітчизняному автомобільному ринку.

До оприлюднення відкритих даних лише трейдери володіли інформацією про насиченість авторинку певними марками автівок, а також про якісні та цінові параметри автомобілів, що продаються в Україні. Покупці ж не могли порівняти різні характеристики автомобілів та інших транспортних засобів, що давало можливість впливати на тіньове формування цін. Відкриття доступу до інформації зменшило кількість маніпуляцій та дозволило покупцям автомобілів приймати виважені рішення.

Сервіс створено на основі відкритих даних Єдиного державного реєстру транспортних засобів і надає доступ до інформації, починаючи з 2013 року.

До Єдиного державного реєстру транспортний засіб потрапляє після придбання і першої реєстрації в територіальному сервісному центрі МВС. Далі в реєстрі відображаються всі процеси, що відбуваються з автомобілем: зміна власника, номерного знака, здійснення переобладнання тощо. Зауважимо, що сервіс відкритих даних не містить конфіденційної інформації.

Кому ці дані стають у нагоді?

Передусім майбутнім автовласникам. Уявімо, що ви плануєте придбати авто. Починаєте пошуки «свого» транспортного засобу з аналізу ринку та губитесь у різноманітті пропозицій. До кого звернутись за порадою? Звісно, до громадян, які за найоптимальніші варіанти вже проголосували, так би мовити, «власним гаманцем», придбавши ту чи іншу автівку. Тобто завдяки сервісу відкритих даних можна знайти точну інформацію про найпопулярніші моделі авто у кожному з регіонів України.

Бізнесу. Маркетологи та дослідники автомобільного ринку можуть більше дізнатися про споживчу поведінку та вподобання громадян. Зокрема, які автомобілі купують мешканці того чи іншого регіону, якого року випуску, як колір авто впливає на його популярність тощо.

Державі. Відкриті дані допоможуть, наприклад:

  • зрозуміти, чи державні преференції стимулюють громадян активніше купувати електромобілі;
  • проектувати інфраструктуру, одночасно враховуючи потреби різних учасників дорожнього руху – водіїв, велосипедистів та пішоходів;
  • спостерігати динаміку реєстрації автомобілів із дизельними двигунами;
  • виокремити цікаві факти і т. д.

Окрім даних про приватні легкові автомобілі, проект дозволяє аналізувати дані стосовно реєстрації транспортних засобів інших категорій, зокрема автобусів та мікроавтобусів.

Нагадаємо: реалізація такого проекту стала можливою за сприяння Державного агентства з питань електронного урядування в межах проекту USAID/UK aid “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах”/TAPAS.

 
Діджиталізація була і залишається одним з пріоритетів сервісних центрів МВС
Середа, 14 серпня 2019, 09:42

Процес діджиталізацї в нашій країні набирає обертів. Компанії активно впроваджують цифрові інструменти, переводять свою діяльність в онлайн і розширюють можливості завдяки масовому використанню людьми сучасних ґаджетів. От, пригадайте, як ви сьогодні використовували інтернент-технології? Вранці "пікнули" телефоном і пройшли через турнікет у метро, потім у магазині підтвердили платіж годинником, перерахували кошти за комунальні послуги і записались на прийом до лікаря у два кліки комп’ютерної миші, а надвечір перевірили залишок на банківській картці просто зі смартфону? Якщо хоч в одному з варіантів ви себе впізнали, значить вам до вподоби життя без зайвих турбот. Саме удосконалення та спрощення процесів спонукає державні органи впроваджувати діджиталізацію у свою діяльність.

Клієнти сервісних центрів МВС теж мають можливість скористатися онлайн-платформами та особисто відчути їх переваги. Ці сервіси мінімізують витрати часу та зусиль, роблять найпопулярніші послуги, віднесені до компетенції Міністерства внутрішніх справ, однаково доступними для всіх громадян країни, виключає людський фактор та нівелює корупційні ризики.

Звісно, цифрова трансформація, як і будь-що нове, не може дати миттєвого ефекту. Проте, коли перший крок уже зроблено, кожен наступний буде впевненішим і цікавішим - як тим, хто займається оцифровуванням процесів, так і користувачам діджитал-інструментів від Головного сервісного центру МВС.

Тож вже зараз ті, кому потрібна довідка про відсутність судимості, можуть замовити її онлайн. Цей документ знадобиться: під час працевлаштування, для оформлення візи для виїзду за кордон, для участі у тендері, здійснення усиновлення, встановлення опіки, оформлення громадянства тощо. Алгоритм дій дуже простий і зрозумілий:

  • потрібно зайти на один із сайтів та ідентифікувати свою особу за допомогою Електронного цифрового підпису (фізичної особи) або Bank ID;
  • заповни електронну форму (обов’язково вказати, в якому ТСЦ МВС зручно забрати готову довідку);
  • дочекатись повідомлення про готовність документу або самостійно онлайн перевірити статус готовності документа;
  • забрати довідку в обраному сервісному центрі МВС.

В Електронному кабінеті водія, використовуючи КЕП (кваліфікований електронний підпис), BankID або MobileID для створення особистого кабінету та користування ним, можна:

  • записатися в електронну чергу до територіальних сервісних центрів МВС;
  • замовити індивідуальні номерні знаки (подробиці тут : https://bit.ly/33gY1wY);
  • дізнатися всю актуальну інформацію про свої транспортні засоби (технічні характеристики, право власності, історії авто);
  • переглянути інформацію про свої посвідчення водія (національне та міжнародне);
  • перевірити й сплатити штрафи за адміністративні правопорушення;
  • переглянути історію будь-якого автомобіля за VIN-кодом;
  • отримати витяг з Єдиного державного реєстру транспортних засобів.Усе це та багато іншого – не виходячи з дому!Як створити особистий кабінет, пояснює експерт з державного електронного врядування Oleksii Zelivianskyi у своїй відео-інструкції https://bit.ly/2YyuNv7.
Детальніше...
 
Уряд ухвалив розширений список платних номерних знаків
Вівторок, 30 липня 2019, 14:50

Кабінет Міністрів України прийняв зміни до постанови від 4 червня 2007 року №795, які дозволяють розширити перелік платних номерних знаків, що мають підвищений попит серед автовласників.

До переліку платних номерних знаків додали комбінації із чотирьох цифр, три з яких однакові та розташовані поспіль або що починаються з двох нулів, а наступні дві цифри неоднакові.

Перелік платних комбінацій та їх вартість:

  1. З чотирьох однакових цифр — 30 тис. грн.
  2. Послідовні комбінації від 0001 до 0009 — 30 тис. грн.
  3. З чотирьох цифр, де три однакові (0777) — 10 тис. грн.
  4. З двох послідовних пар однакових цифр (наприклад, 1122) — 10 тис. грн.
  5. З послідовних цифр 0123 або 1234- 10 тис. грн.
  6. З чотирьох цифр, що починаються з двох нулів, а наступні неоднакові — 8 тис. грн.
  7. З чотирьох цифр, що містять три однакові, які розташовані не поспіль (до прикладу, 7077) — 4 тис. грн.
  8. З чотирьох цифр, з яких однакові перша і третя, а також друга і четверта, або перша й остання та друга і третя (наприклад, 1221 або 1212)- 4 тис.грн.

До цього часу можливість автовласників офіційно підібрати номерний знак з бажаною комбінацією була обмежена. Зокрема, на рівні нормативно-правових актів передбачена додаткова плата лише за 18 номерних знаків, які мають комбінацію із чотирьох однакових цифр (1111, 2222, 3333, 4444, 5555, 6666, 7777, 8888, 9999) і в межах від 0001 до 0009. Решта номерних знаків видавалась за звичайною вартістю у простій послідовності. Така ситуація створювала умови для корупційних проявів, пов’язаних з наданням привілеїв у видачі номерних знаків, на які є підвищений попит, але які не входять до зазначеного переліку номерних знаків.

Крім того, Постановою нормативно закріплено ринкові ціни на такі номерні знаки в діапазоні від 4 000 до 30 000 гривень, а також створено зрозумілий та можливий механізм обрання номерного знаку серед тих, що мають підвищений попит.

Головний сервісний центр вже готує новий функціонал до Електронного кабінету водія https://e-driver.hsc.gov.ua та веб-сайту http://hsc.gov.ua , де з`явиться можливість перевірки наявних або бажаних номерних знаків в територіальних сервісних центрах МВС.

Отримати додаткову інформацію та консультації можна за телефоном (044) 290-19-88 та на Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС, переглянути актуальні новини сервісних центрів MBC – на hsc.gov.ua.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 29