Как лечить бронхиальную астму. Советы как лечить астму. Где лечить бронхиальную астму. Чем лечить горло ребенку. Красное горло чем лечить быстрее. Чем лечить больное горло. Как лечить гнойную ангину. Скажите как лечить гнойную ангину ребенку. Как лечить ангину антибиотиками. Как лечить сухой кашель. У меня сильный кашель как лечить. Как лечить кашель народными средствами. Средства для возбуждения женщин. Быстрое возбуждение женщины. Признаки возбуждения у женщин. Волосы уход в домашних условиях. Быстрый уход за волосами и лицом. Уход за сухими волосами. Боли в спине лечение. Народное лечение спины дома. Лечение спины народными средствами. Лечение пальцев ног. Почему судороги в ногах причины лечение. Лечение ног народными средствами.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Новини області
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сфера земельних відносин
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Сектор культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Юстиція
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Управління соціального захисту населення
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні27
mod_vvisit_counterВчора616
mod_vvisit_counterЦього тижня1440
mod_vvisit_counterМинулого тижня2687
mod_vvisit_counterЗа місяць8959
mod_vvisit_counterМинулого місяця10233
mod_vvisit_counterВсього836023

Online (20 хвилин): 3
Твій IP: 54.196.215.69
,
2018-02-22 02:49
Державна реєстрація НПА
Відповідальність за порушення законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів
Вівторок, 10 листопада 2015, 15:15

Міністерство юстиції України та його органи на місцях виконують функцію державної реєстрації нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, основна мета якої забезпечення охорони конституційних прав, свобод і законних інтересів громадян та юридичних осіб, проголошених і гарантованих Конституцією та законами України, та усунення порушень чинного законодавства.

Процедура проведення державної реєстрації підзаконних нормативно-правових актів передбачає комплекс заходів, під час здійснення яких Міністерство юстиції України та його територіальні органи проводять правову експертизу підзаконного нормативно-правового акта на його відповідність Конституції та законодавству України, Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, іншим міжнародним договорам України, а також acquis communautaire, приймають рішення про державну реєстрацію підзаконного нормативно-правового акта або про відмову в такій реєстрації, присвоюють нормативно-правовому акту реєстраційний номер.

З метою контролю за виконанням суб'єктами нормотворення законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року N 731 "Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" органам юстиції, що здійснюють державну реєстрацію нормативно-правових актів, надано право перевіряти у міністерствах, інших органах виконавчої влади додержання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів, у разі потреби вимагати подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію та вносити пропозиції про усунення виявлених порушень і недоліків та притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях, за результатами яких (за потреби) інформувати Кабінет Міністрів України, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київську та Севастопольську міські державні адміністрації, відповідні органи прокуратури та засоби масової інформації.

Звітні дані щодо кількості виявлених органами юстиції незареєстрованих нормативно-правових актів свідчать про щорічне виявлення від 5 до 20 відсотків від прийнятих суб'єктами нормотворення нормативно-правових актів, які підлягають державній реєстрації, проте на таку не подавались і відповідно не набирали чинності в установленому законодавством порядку.

На сьогодні Законом України від 08 вересня 2011 року N 3720-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності органів державної влади та органів місцевого самоврядування" встановлено адміністративну відповідальність керівників органів, нормативно-правові акти яких відповідно до закону підлягають державній реєстрації, за неподання, несвоєчасне подання на державну реєстрацію нормативно-правових актів, які відповідно до закону підлягають державній реєстрації, направлення на виконання нормативно-правових актів, що не пройшли державної реєстрації та не опубліковані в установленому законом порядку, а також надіслання для виконання вказівок, роз'яснень у будь-якій формі, що встановлюють правові норми (стаття 18841Кодексу України про адміністративні правопорушення). При цьому статтею 255 цього Кодексу органам юстиції надано право складати протоколи за порушення, передбачені статтею 18841цього Кодексу.

Детальніше...
 
Офіційні видання Міністерства юстиції України
Понеділок, 26 жовтня 2015, 00:00

 

"ОФІЦІЙНИЙ ВІСНИК УКРАЇНИ"

 Передплатні індекси

"Офіційний вісник України" в журнальній формі: передплатний індекс-40433.

"Офіційний вісник України" електронний варіант (на СD-диску): передплатний індекс-48345,

Міністерство юстиції України видає бюлетень "Офіційний вісник України" відповідно до Указу Президента України від 13 грудня 1996 року №1207 "Про опублікування актів законодавства України в інформаційному бюлетені "Офіційний вісник України".

Указом Президента України від 10 червня 1997 року № 503 "Про порядок офіційного оприлюднення нормативно-правових актів та набрання ними чинності "Офіційному віснику України" надано статус офіційного друкованого видання, у якому підлягають оприлюдненню державною мовою акти Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України.

Офіційний вісник України включає в себе всі повні тексти поточного законодавства України, що зареєстровані в Міністерстві юстиції України. Два рази на тиждень на Вашому робочому столі:

  • Закони України та інші акти Верховної Ради України.
  • Укази та Розпорядження Президента України.
  • Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України.
  • Акти Конституційного Суду України.
  • Нормативно-правові акти Національного банку України.
  • Нормативно-правові акти міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, зареєстровані Міністерством юстиції України.
  • Рішення міністерства юстиції України про скасування державної реєстрації нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади
  • Регуляторні акти, що не підлягають державній реєстрації в Міністерстві юстиції України
  • Міжнародні договори України, що набрали чинності; Європейські конвенції
  • Рішення Європейського суду з прав людини
  • Додаткова інформація
  • Резолютивна частина постанови суду про визнання нормативно-правового акта незаконним або таким,що не відповідає правовому акту вищої юридичної сили, і про визнання його нечинним
  • Оголошення про відкриття провадження в адміністративній справі щодо оскарження нормативно-правового акта
Детальніше...
 
Порядок набрання чинності нормативно – правових актів. Виконання нормативно-правових актів
Середа, 29 липня 2015, 15:56

Нормативно-правові акти, які видаються міністерствами, іншими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування поділяються на ті, які підлягають державній реєстрації і ті, які їй не підлягають.

Акти законодавства (нормативно-правові акти) приймаються (видаються) уповноваженими органами законодавчої, виконавчої, судової влади, органами місцевого самоврядування.   

До нормативно – правових актів, які підлягають державній реєстраціїÂ  належать ті акти, що містять норми права, мають неперсоніфікований характер і розраховані на неодноразове застосування, незалежно від строку їх дії (постійні чи обмежені певним часом) та характеру відомостей, що в них містяться. Це акти будь-якого виду (закони, декрети, укази, постанови,накази, інструкції тощо), якщо в них є одна або більше норм, що:

а) зачіпають соціально-економічні, політичні, особисті та інші права, свободи й законні інтереси громадян, проголошені й гарантовані Конституцією та законами України, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року і протоколами до неї, міжнародними договорами України, згоду на обов'язковість яких надано Верховною Радою України, та acquis communautaire, а також з урахуванням практики Європейського суду з прав людини, встановлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують організаційно-правовий механізм їх реалізації;

б) мають міжвідомчий характер, тобто є обов'язковими для органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, а також підприємств, установ і організацій, що не входять до сфери управління органу, який видав нормативно-правовий акт.

Детальніше...
 
Аналіз роботи Володарського районного управління юстиції з питань державної реєстрації НПА
Середа, 08 липня 2015, 10:20

За звітний період Володарським  районним управлінням юстиції здійснено ряд організаційних заходів з метою покращення роботи з питань державної реєстрації нормативно - правових актів, а саме:

- проведено5 оперативних наради  з питань державної реєстрації нормативно – правових актів, на яких обговорювався зазначений напрямок роботи (за І півріччя 2014 року- 9);

- проведено 6 семінарських занять з працівниками районного управління юстиціїна яких проводилось вивчення нормативно-правових актів, які регулюють питання державної реєстрації нормативно-правових актів (за І півріччя 2014 року- 6);

- проведено 9 семінар – навчання для працівників юридичних служб місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів центральних органів виконавчої влади,  суб’єктів господарської діяльностіÂ  (за І півріччя 2014 року- 6);

- проведено 3 стажування відповідальних осіб за підготовку та подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію суб’єктів нормотворення (за І півріччя 2014 року – 3);

- розроблено 1 методичну рекомендацію (за І півріччя 2014 року–4);

- проведено 2 засідання Консультативної ради з питань державної реєстрації нормативно – правових актів (за І півріччя 2014 року– 4);

- у засобах масової інформації розміщено 5 матеріалів (за І півріччя  2014 року – 1), що висвітлюють питання державної реєстрації нормативно-правових актів.

Детальніше...
 
Аналіз роботи Володарського районного управління юстиції з питань державної реєстрації
П'ятниця, 03 квітня 2015, 09:44

За звітний період Володарським районним управлінням юстиції здійснено ряд організаційних заходів з метою покращення роботи з питань державної реєстрації нормативно - правових актів, а саме:

- проведено4 оперативних наради з питань державної реєстрації нормативно – правових актів, на яких обговорювався зазначений напрямок роботи (за І квартал 2014 року- 4);

- проведено 3 семінарських занять з працівниками районного управління юстиціїна яких проводилось вивчення нормативно-правових актів, які регулюють питання державної реєстрації нормативно-правових актів (І квартал 2014 року- 3);

- проведено 1 семінар – навчання для працівників юридичних служб місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів центральних органів виконавчої влади,  суб’єктів господарської діяльності  (за І квартал 2014 року- 1);

- розроблено 1 методичну рекомендацію (2014 року–1);

- проведено 1 засідання Консультативної ради з питань державної реєстрації нормативно – правових актів (за І квартал 2014 року  – 1);

- у засобах масової інформації розміщено 4 матеріали ( І квартал 2014 року – 1), що висвітлюють питання державної реєстрації нормативно-правових актів.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 Наступна > Кінець >>

Сторінка 2 з 4