Продажа новостроек от застройщика. Готовые новостройки продажа квартир от застройщика. Продажа новостроек в подмосковье. Продажа загородной недвижимости. Большой рынок загородной недвижимости. Обзор загородной недвижимости. Укладка линолеума на пол. Быстрая укладка линолеума своими руками. Цена укладка линолеума. Ремонт клавиатуры ноутбука. Быстрый ремонт клавиатуры своими руками. Сколько стоит ремонт клавиатуры. Потребительский кредит проценты. Кредит потребительский где взять. Потребительский кредит низкая процентная ставка. World of warcraft скачать торрент. Популярная игра world of warcraft. World of warcraft бесплатно. Журнал моделист конструктор. Журнал моделист конструктор онлайн. Моделист конструктор читать онлайн. Купить квартиру на первом этаже. Хороша ли квартира на первом этаже. Минусы квартиры на первом этаже.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО COVID-19
ВИБОРИ 2020
ТУРИЗМ
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиційно-привабливі об'єкти
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Захист прав споживачів
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадське обговорення
ГРОМАДСЬКА РАДА
Склад ради
Положення та регламент
Документи
Новини
Відділ надання адміністративних послуг та державної реєстрації
Загальна інформація
Новини
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Запобігання проявам корупції
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРУПЦІЮ
Інформація
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Документи
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Володарське відділення поліції
Прийом громадян
Інформація
Управління Пенсійного фонду
Графіки прийому
Новини
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ
Уповноважені органи з питань пробації
Інформація
Володарська районна філія Київського обласного центру зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами
Протидія домашньому насильству
Європейська та Євроатлантична інтеграція України
Україна - НАТО
Європейська інтеграція України

Авторизація



Новини
Щодо документів, які відповідно до закону посвідчують особу
Четвер, 15 лютого 2018, 09:10

Частиною другою статті 14 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон про реєстрацію)передбачається, зокрема, якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу.

Відповідно до частини шостої статті 25 Закону про реєстрацію порядок державної реєстрації, підготовки та оформлення рішень про реєстрацію громадських формувань, символіки та проведення інших реєстраційних дій визначається Міністерством юстиції України в Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи (далі – Порядок державної реєстрації), затвердженому наказом Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за № 200/28330.

Згідно з пунктом 5 розділу ІІ Порядку державної реєстрації під час прийняття заяви та документів для державної реєстрації, що подаються особисто заявником, державний реєстратор, уповноважена особа суб’єкта державної реєстрації встановлюють особу заявника за документом, що посвідчує таку особу, передбаченим Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».

Слід зазначити, що перелік документів, що відповідно до їх функціонального призначення, зокрема, посвідчують особу встановлений частиною першою статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» та включає: паспорт громадянина України; паспорт громадянина України для виїзду за кордон; дипломатичний паспорт України; службовий паспорт України; посвідчення особи моряка; посвідчення члена екіпажу; посвідчення особи на повернення в Україну; тимчасове посвідчення громадянина України;посвідчення водія; посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон; посвідка на постійне проживання; посвідка на тимчасове проживання; картка мігранта; посвідчення біженця; проїзний документ біженця; посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;проїзний документ особи, якій надано додатковий захист.

 
Інформація про роботу ЦНАПу
Четвер, 01 лютого 2018, 11:09

Центр надання адміністративних послуг Володарської райдержадміністрації (далі – центр) утворено розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації від 15.11.2013 № 254 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації». Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата 01.01.2014 року.

З 13.06.2016 надання адміністративних послуг  здійснюватися  у новому приміщенні. Центр розміщений  за адресою:  пл. Миру 2,  смт Володарка,  приміщення відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 "Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг", організовано співпрацю з територіальними підрозділами органів виконавчої влади, які є суб’єктами надання адміністративних послуг.

Розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації від 12.04.2017  №70 затверджено перелік адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації.

З початку 2017 року громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати  34  видів послуг. Станом на 31.12.2017  в центрі зареєстровано 3333 зверненя та надано 2900 консультацій. На кожну адміністративну послугу субєктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки.

В центрі працює  2  адміністратори.

Центр підключено до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - Реєстри).

З 01.07.2016 прийом документів від суб’єктів звернень, здійснюється виключно через адміністратора сектору надання адміністративних послуг.

На офіційному веб-сайті Володарської райдержадміністрації (http://volodarka-rda.gov.ua) створено і постійно оновлюється сторінка «Центр надання адміністративних послуг», на якій можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування центру та з питань отримання адміністративних послуг.

Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефонної «гарячої лінії».

         Центр забезпечений оргтехнікою в повному обсязі.

         Робота в центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому за весь період не зафіксовано порушень строків розгляду та надання адміністративних послуг. З цією ж метою постійно проводиться методична та роз’яснювальна робота з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг.

        

Завідувач сектору надання

адміністративних послуг                                         Л.В. Шиманська

 
Оплата послуг
Середа, 10 січня 2018, 12:02

Розмір плати у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у 2018 році

За державну реєстрацію:

-          за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою –530 грн.;

-          за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця –180 грн.

За надання відомостей з Єдиного державного реєстру:

-          за надання витягу в паперовій формі – 90грн.;

     - за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі – 120грн.;

*Примітка

За державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі адміністративний збір справляється у розмірі 75% адміністративного збору, встановленого ч.1 ст.36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

За виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника, справляється адміністративний збір у розмірі 30% адміністративного збору, встановленого ч.1 ст.36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»

Розмір плати (адміністративного збору) за проведення реєстраційних дій та за надання інформації з Державного реєстру прав у 2018 році

За державну реєстрацію права власності:

-          у строк5 робочих днів – 180 грн.

-          у строк 2 робочі дні – 1760 грн.

-          у строк 1 робочий день – 3520 грн.

-          у строк 2 години – 8810 грн.

За державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки)

-          у строк 5 робочих днів – 90 грн.

-          у строк 2 робочі дні – 880 грн.

-          у строк 1 робочий день – 1760 грн.

-          у строк 2 години – 4410 грн.

За державну реєстрацію обтяжень речових прав, іпотеки– 90 грн.

За державну реєстрацію прав у результаті вчинення нотаріальних дій– 180 грн.

За внесення змін до записів Державного реєстру прав, у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника – 70 грн.

За отримання інформації з Державного реєстру прав:

-          отримання інформації, витягу в паперовій формі – 40 грн.

-          отримання інформації, витягу в електронній формі – 20 грн.

 
Про роботу центру надання адміністративних послуг за 9 місяців 2017 року
Четвер, 26 жовтня 2017, 09:31

Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що запобігає корупційним діям, забезпечує оперативність у вирішенні питань, рівність прав усіх суб’єктів звернення.

Станом на 01.10.2017  через ЦНАП  надається 35  адміністративних послуг. Найбільш запитувані серед суб’єктів звернення до ЦНАП є послуги:

-         Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

-         Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, 
інших речових прав на нерухоме майно

-         Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

-         Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

-         Видача документів архітектурно-будівельного контролю

-         Видача документів дозвільного характеру

Середньомісячне навантаження на адміністратора  ЦНАП складає 322 послуги без урахування консультацій (до 400 на місяць).

         Станом на 01.10.2017 через ЦНАП населенню було надано 2904 позитивних рішень та 26 відмов.

Для покращення обслуговування населення про готовність результату надання адміністративної послуги, адміністратор  повідомляє через стаціонарний або  мобільний телефон.  Також ведеться роз’яснювальна робота серед населення щодо користування безкоштовним доступом до реєстрів.

 
Про роботу центру надання адміністративних послуг
Вівторок, 29 серпня 2017, 09:54

Центр надання адміністративних послуг Володарської райдержадміністрації (далі – центр) утворено розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації від 15.11.2013 № 254 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації». Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата 01.01.2014 року.

З 13.06.2016 надання адміністративних послуг  здійснюватися  у новому приміщенні. Центр розміщений  за адресою:  пл. Миру 2,  смт Володарка,  приміщення відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 "Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг", організовано співпрацю з територіальними підрозділами органів виконавчої влади, які є суб’єктами надання адміністративних послуг.

Розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації від 12.04.2017  №70 затверджено перелік адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації.

З початку 2017 року громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати  34  видів послуг. Станом на 05.07.2017  в центрі зареєстровано 1894 звернень та надано 1900 консультацій. На кожну адміністративну послугу субєктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки.

В центрі працює  2  адміністратори.

Центр підключено до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - Реєстри).

З 01.07.2016 прийом документів від суб’єктів звернень, здійснюється виключно через адміністратора сектору надання адміністративних послуг.

На офіційному веб-сайті Володарської райдержадміністрації (http://volodarka-rda.gov.ua) створено і постійно оновлюється сторінка «Центр надання адміністративних послуг», на якій можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування центру та з питань отримання адміністративних послуг.

Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефонної «гарячої лінії».

         Центр забезпечений оргтехнікою в повному обсязі.

         Робота в центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому за весь період не зафіксовано порушень строків розгляду та надання адміністративних послуг. З цією ж метою постійно проводиться методична та роз’яснювальна робота з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг.

        

Завідувач сектору надання

адміністративних послуг                                         Л.В. Шиманська

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 Наступна > Кінець >>

Сторінка 4 з 5