Как сделать потолок из гипсокартона. Как сделать подвесной потолок в доме. Какой потолок лучше сделать. Отделка ванной комнаты. Быстрая отделка ванных комнат панелями. Отделка ванной комнаты пластиковыми панелями. Кровля крыши профнастилом. Качественные материалы для кровли крыш. Крыша из мягкой кровли. Самоделки для сада. Успешные самоделки для сада своими руками. Самоделки для сада и огорода. Ванная мебель для ванной комнаты. Купить мебель для ванных комнат недорого. Заказ мебели для ванной комнаты. Бизнес малое производство. Самый малый бизнес идеи производство. Новый бизнес производство. Монтаж дверей своими руками. Быстрый монтаж входных дверей. Легкий монтаж пластиковых дверей. С чего начать ремонт квартиры. Быстрый ремонт дома с чего начать. Ремонт своими руками для начинающих.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні1466
mod_vvisit_counterВчора1442
mod_vvisit_counterЦього тижня2908
mod_vvisit_counterМинулого тижня10803
mod_vvisit_counterЗа місяць27601
mod_vvisit_counterМинулого місяця31877
mod_vvisit_counterВсього930564

Online (20 хвилин): 32
Твій IP: 54.158.30.219
,
2018-06-19 23:44
Новини
Інформація про роботу ЦНАПу
Четвер, 01 лютого 2018, 11:09

Центр надання адміністративних послуг Володарської райдержадміністрації (далі – центр) утворено розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації від 15.11.2013 № 254 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації». Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата 01.01.2014 року.

З 13.06.2016 надання адміністративних послуг  здійснюватися  у новому приміщенні. Центр розміщений  за адресою:  пл. Миру 2,  смт Володарка,  приміщення відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 "Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг", організовано співпрацю з територіальними підрозділами органів виконавчої влади, які є суб’єктами надання адміністративних послуг.

Розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації від 12.04.2017  №70 затверджено перелік адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації.

З початку 2017 року громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати  34  видів послуг. Станом на 31.12.2017  в центрі зареєстровано 3333 зверненя та надано 2900 консультацій. На кожну адміністративну послугу субєктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки.

В центрі працює  2  адміністратори.

Центр підключено до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - Реєстри).

З 01.07.2016 прийом документів від суб’єктів звернень, здійснюється виключно через адміністратора сектору надання адміністративних послуг.

На офіційному веб-сайті Володарської райдержадміністрації (http://volodarka-rda.gov.ua) створено і постійно оновлюється сторінка «Центр надання адміністративних послуг», на якій можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування центру та з питань отримання адміністративних послуг.

Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефонної «гарячої лінії».

         Центр забезпечений оргтехнікою в повному обсязі.

         Робота в центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому за весь період не зафіксовано порушень строків розгляду та надання адміністративних послуг. З цією ж метою постійно проводиться методична та роз’яснювальна робота з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг.

        

Завідувач сектору надання

адміністративних послуг                                         Л.В. Шиманська

 
Про роботу центру надання адміністративних послуг за 9 місяців 2017 року
Четвер, 26 жовтня 2017, 09:31

Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що запобігає корупційним діям, забезпечує оперативність у вирішенні питань, рівність прав усіх суб’єктів звернення.

Станом на 01.10.2017  через ЦНАП  надається 35  адміністративних послуг. Найбільш запитувані серед суб’єктів звернення до ЦНАП є послуги:

-         Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

-         Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, 
інших речових прав на нерухоме майно

-         Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

-         Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

-         Видача документів архітектурно-будівельного контролю

-         Видача документів дозвільного характеру

Середньомісячне навантаження на адміністратора  ЦНАП складає 322 послуги без урахування консультацій (до 400 на місяць).

         Станом на 01.10.2017 через ЦНАП населенню було надано 2904 позитивних рішень та 26 відмов.

Для покращення обслуговування населення про готовність результату надання адміністративної послуги, адміністратор  повідомляє через стаціонарний або  мобільний телефон.  Також ведеться роз’яснювальна робота серед населення щодо користування безкоштовним доступом до реєстрів.

 
Про роботу центру надання адміністративних послуг
Вівторок, 29 серпня 2017, 09:54

Центр надання адміністративних послуг Володарської райдержадміністрації (далі – центр) утворено розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації від 15.11.2013 № 254 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації». Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата 01.01.2014 року.

З 13.06.2016 надання адміністративних послуг  здійснюватися  у новому приміщенні. Центр розміщений  за адресою:  пл. Миру 2,  смт Володарка,  приміщення відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 "Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг", організовано співпрацю з територіальними підрозділами органів виконавчої влади, які є суб’єктами надання адміністративних послуг.

Розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації від 12.04.2017  №70 затверджено перелік адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації.

З початку 2017 року громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати  34  видів послуг. Станом на 05.07.2017  в центрі зареєстровано 1894 звернень та надано 1900 консультацій. На кожну адміністративну послугу субєктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки.

В центрі працює  2  адміністратори.

Центр підключено до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - Реєстри).

З 01.07.2016 прийом документів від суб’єктів звернень, здійснюється виключно через адміністратора сектору надання адміністративних послуг.

На офіційному веб-сайті Володарської райдержадміністрації (http://volodarka-rda.gov.ua) створено і постійно оновлюється сторінка «Центр надання адміністративних послуг», на якій можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування центру та з питань отримання адміністративних послуг.

Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефонної «гарячої лінії».

         Центр забезпечений оргтехнікою в повному обсязі.

         Робота в центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому за весь період не зафіксовано порушень строків розгляду та надання адміністративних послуг. З цією ж метою постійно проводиться методична та роз’яснювальна робота з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг.

        

Завідувач сектору надання

адміністративних послуг                                         Л.В. Шиманська

 
СЕКТОР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ІНФОРМУЄ
Середа, 21 червня 2017, 14:43

СЕКТОР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ВОЛОДАРСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ПОВІДОМЛЯЄ

З метою задоволення потреб населення у послугах, що надаються регіональним сервісним центром МВС у Київській області, сектор надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації  приймає  заявки на отримання адміністративних послуг а саме:

–  реєстрація та перереєстрація транспортних засобів;
–  зміна посвідчення водія;
–  видача міжнародного посвідчення водія;
–  прийом запитів на отримання довідок про відсутність судимостей.

      Заяви приймаються за адресою : смт Володарка, пл. Миру,2 (приміщення прокуратури), сектор надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації.

Довідки за телефоном: 5-14-76, 0977044000

 
Оголошення

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р з 01.10.2014 Володарським РС УДМС України в Київській області припиняється прийом заяв від суб’єктів звернень та видача відповідних документів суб’єктам звернень щодо:

- оформлення та видачі паспорта громадянина України,

- оформлення та видачі паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого,

- вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку,

- реєстрації місця проживання особи,

- зняття з реєстрації місця проживання особи,

- реєстрації місця перебування особи,

- оформлення та видачі довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи.

Прийом заяв та видача оформлених документів або рішень про відмову в їх наданні здійснюватиметься через Центр надання адміністративних послуг Володарської райдержадміністрації за адресою: пл. Миру, 2, 1-поверх.

Детальніше...