Купить новостройку с отделкой. Где купить однокомнатную квартиру в новостройке? Купить новостройку недорого. Оценка стоимости недвижимости. Какая рыночная оценка недвижимости? Принципы оценки недвижимости. Теплый пол своими руками. Как сделать теплый пол в доме. Монтаж водяного теплого пола. Не включается ноутбук. Скажите почему не включается ноутбук. Ноутбук включается и сразу выключается. Быстрый кредит наличными. Где быстро взять кредит без справок. Оформить быстрый кредит. Топ wow сервера. Где скачать последний клиент wow? Самый лучший сервера world of warcraft. Ленточная пилорама цена. Ленточная пилорама своими руками чертежи. Скачать чертежи ленточной пилорамы. Аренда квартир без посредников. Длительная аренда квартир без посредников и прочих. Аренда однокомнатной квартиры.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
ТУРИЗМ
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиційно-привабливі об'єкти
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадське обговорення
ГРОМАДСЬКА РАДА
Склад ради
Положення та регламент
Документи
Новини
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Відділ державної реєстрації інформує
Запобігання проявам корупції
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРУПЦІЮ
Інформація
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Володарське відділення поліції
Прийом громадян
Інформація
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Графіки прийому
Новини
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ
Уповноважені органи з питань пробації
Інформація
Володарська районна філія Київського обласного центру зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами
Протидія домашньому насильству
Європейська та Євроатлантична інтеграція України
Україна - НАТО
Європейська інтеграція України

Авторизація



Новини
Про роботу сектору надання адміністративних послуг
Понеділок, 21 жовтня 2019, 10:15

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ВОЛОДАРСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ створений 1 січня 2014 року розпорядженням голови райдержадміністрації від 15 листопада 2013 року № 254 , в якому надаються адміністративні послуги через  адміністра- тора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративнихпослу.
        
Започаткування роботи Центру надання адміністративних послуг є результатом спільних зусиль працівників райдержадміністрації, спрямованих на спрощення та вдосконалення адміністративних процедур, щоб мешканці Володарської району, в тому числі підприємці, могли зручно, швидко отримати адміністративні послуги, які надаються органами виконавчої влади.

Таким чином, на даний час, до переліку входить 131 послуга адміністративного характеру . З повним переліком послуг, що надаються че- рез Центр, можна ознайомитись на сайті Володарської райдержадміністрації в розділі «Адміністративні послуги». Також на сайті розміщена інформація щодо переліку документів, необхідних для надання кожної послуги, терміни надання послуги. Є можливість завантажити бланк заяви та звертатись до Центру вже з повним пакетом документів.

     На даний час з Центром співпрацюють 7 суб’єктів надання адміністративних послуг, а саме: Міжрайонне управління у Володарському та Тетіївському районах Головного управління Держгеокадастру у Київській області, Володарський РС ГУДСНС України в Київській області, відділ державної реєстрації райдержадміністрації, сектор містобудування та архітектури райдержадміністрації, Володарське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області, Державне агенство водних ресурсів.  

   За підсумками третього кварталу 2019 року працівниками Центру було зареєстровано 4300 зверненнь .

Адміністраторам Центру виготовлено іменні, гербові печатки та ідентифікатори для належного виконання службових обов’язків. Щоквартально до Департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації подаються звіти щодо діяльності ЦНАП.

     Для нормальної діяльність центру надання адміністративних послуг, відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», необхідне приміщення. Щоб якість обслуговування мешканців відповідало кращим європейським стандартам. В центрі потрібно впровадити електронний документообігу, щоб у Центрі надання адміністративних послуг були створенні доступні і зручні умови для швидкого вирішення будь-яких проблем громадян, фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, забезпечення прозорості та відкритості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що сприяє підвищенню рівня якості життя, унеможливлює будь - які корупційні діяння з боку посадових осіб адміністративних органів.

Виставлені Державною міграційною службою вимоги щодо придбання та підключення обладнання до Національної системи конфіденційного зв’язку та до Єдиного державного демографічного реєстру неможливо виконати через відсутність необхідних коштів. І тому надання адміністративних послуг з видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон та паспорта громадянина України у формі картки через адміністратора ЦНАП неможливе.  

 
Про роботу сектору надання адміністративних послуг
Понеділок, 21 січня 2019, 16:38

Сектор надання адміністративних послуг Володарської райдержадміністрації (далі - сектор) утворено розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації від 15.11.2013 № 254 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації». Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата 01.01.2014 року.

З 13.06.2016 надання адміністративних послуг здійснюватися у новому приміщенні. Сектор розміщений за адресою: пл. Миру 2, смт Володарка, приміщення відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 "Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг", організовано співпрацю з територіальними підрозділами органів виконавчої влади, які є суб’єктами надання адміністративних послуг.

Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що запобігає корупційним діям, забезпечує оперативність у вирішенні питань, рівність прав усіх суб’єктів звернення.

Сектор укомплектований матеріально-технічним обладнанням у повному обсязі , на даний час в секторі працює 2 адміністратори.

З початку 2018 року громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати 131 вид адміністративних послугу. Станом на 25.12.2018 сектором зареєстровано 2220 звернень, що на 67%(3333) менше ніж у 2017 та надано 2545(2900) консультацій. На 1000 мешканців

Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефонної «гарячої лінії».

         Проблемні питання сектору надання адмінастританих послуг:

Виставлені Державною міграційною службою вимоги щодо придбання та підключення обладнання до Національної системи конфіденційного зв’язку та до Єдиного державного демографічного реєстру унеможливлює надання адміністративних послуг з видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон та паспорта громадянина України у формі картки через адміністратора ЦНАП. Також не підключені до Державного земельного кадастру, тому що висунуто умови щодо персоналу, приміщення, програмного забезпечення тощо, окремі з яких виконати доволі складно.

Капітальних інвестицій на нове будівництво, реконструкцію та технічне переоснащення у 2018 році не було.

З місцевого бюджету на 2019 коштів на ремонт не передбачено.

 
Про роботу ЦНАП за 9 місяців 2018 року
Четвер, 01 листопада 2018, 15:21

Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що запобігає корупційним діям, забезпечує оперативність у вирішенні питань, рівність прав усіх суб’єктів звернення.

Станом на 01.11.2018  через ЦНАП  надається 76  адміністративних послуг. Найбільш запитувані серед суб’єктів звернення до ЦНАП є послуги:

-         Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

-         Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, 
інших речових прав на нерухоме майно

-         Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

-         Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

-         Видача документів архітектурно-будівельного контролю

-         Видача документів дозвільного характеру

         Станом на 01.11.2018 через ЦНАП населенню було надано 1702 адміністративні послуги та 1016 консультацій.

Для покращення обслуговування населення про готовність результату надання адміністративної послуги, адміністратор повідомляє через стаціонарний або мобільний телефон. Також ведеться роз’яснювальна робота серед населення щодо користування безкоштовним доступом до реєстрів.

Завідувач сектору                                             Л.В.Шиманська

 
Про роботу ЦНАП за І півріччя
Вівторок, 17 липня 2018, 11:31

Сектор надання адміністративних послуг Володарської райдержадміністрації (далі - сектор) утворено розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації від 15.11.2013 № 254 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації». Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата 01.01.2014 року.

З 13.06.2016 надання адміністративних послуг здійснюватися у новому приміщенні. Сектор розміщений за адресою: пл. Миру 2, смт Володарка, приміщення відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 "Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг", організовано співпрацю з територіальними підрозділами органів виконавчої влади, які є суб’єктами надання адміністративних послуг.

Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що запобігає корупційним діям, забезпечує оперативність у вирішенні питань, рівність прав усіх суб’єктів звернення.

З початку 2018 року громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати 131 послугу. Станом на 27.06.2018 сектором зареєстровано 1318 звернень та надано 865 консультацій.

Найбільш запитувані серед суб’єктів звернення до ЦНАП є послуги:

-         Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

-         Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, 
інших речових прав на нерухоме майно

-         Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

-         Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

-         Видача документів архітектурно-будівельного контролю

-         Видача документів дозвільного характеру.

Детальніше...
 
Інформація про роботу ЦНАПу
Четвер, 01 лютого 2018, 11:09

Центр надання адміністративних послуг Володарської райдержадміністрації (далі – центр) утворено розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації від 15.11.2013 № 254 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації». Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата 01.01.2014 року.

З 13.06.2016 надання адміністративних послуг  здійснюватися  у новому приміщенні. Центр розміщений  за адресою:  пл. Миру 2,  смт Володарка,  приміщення відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 "Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг", організовано співпрацю з територіальними підрозділами органів виконавчої влади, які є суб’єктами надання адміністративних послуг.

Розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації від 12.04.2017  №70 затверджено перелік адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації.

З початку 2017 року громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати  34  видів послуг. Станом на 31.12.2017  в центрі зареєстровано 3333 зверненя та надано 2900 консультацій. На кожну адміністративну послугу субєктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки.

В центрі працює  2  адміністратори.

Центр підключено до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - Реєстри).

З 01.07.2016 прийом документів від суб’єктів звернень, здійснюється виключно через адміністратора сектору надання адміністративних послуг.

На офіційному веб-сайті Володарської райдержадміністрації (http://volodarka-rda.gov.ua) створено і постійно оновлюється сторінка «Центр надання адміністративних послуг», на якій можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування центру та з питань отримання адміністративних послуг.

Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефонної «гарячої лінії».

         Центр забезпечений оргтехнікою в повному обсязі.

         Робота в центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому за весь період не зафіксовано порушень строків розгляду та надання адміністративних послуг. З цією ж метою постійно проводиться методична та роз’яснювальна робота з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг.

        

Завідувач сектору надання

адміністративних послуг                                         Л.В. Шиманська

 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 2