Болезни глаз у человека. Известные болезни глаз лечение. Болезни глаз симптомы. Лечение простуды в домашних условиях. Самое быстрое лечение простуды. Простуда лечение лекарства. Хороший стоматолог отзывы. Самый добрый стоматолог отзывы. Ассоциация стоматологов отзывы. Занятия йогой дома. Быстрая йога для начинающих дома. Как правильно заниматься йогой дома. Обертывание в домашних условиях. Быстрое обертывание живота в домашних условиях. Обертывание в домашних условиях рецепты. Наборы спортивного питания. Вкусная спортивное питание для набора массы. Спортивное питание оптом. Как избавиться от перхоти. Хороший шампунь от перхоти отзывы. Как избавиться от перхоти навсегда. Зеленый чай для похудения. Главные свойства зеленого чая. Можно ли пить зеленый чай.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО COVID-19
ВИБОРИ 2020
ТУРИЗМ
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиційно-привабливі об'єкти
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Захист прав споживачів
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадське обговорення
ГРОМАДСЬКА РАДА
Склад ради
Положення та регламент
Документи
Новини
Відділ надання адміністративних послуг та державної реєстрації
Загальна інформація
Новини
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Запобігання проявам корупції
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРУПЦІЮ
Інформація
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Документи
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Володарське відділення поліції
Прийом громадян
Інформація
Управління Пенсійного фонду
Графіки прийому
Новини
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ
Уповноважені органи з питань пробації
Інформація
Володарська районна філія Київського обласного центру зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами
Протидія домашньому насильству
Європейська та Євроатлантична інтеграція України
Україна - НАТО
Європейська інтеграція України

Авторизація



Новини
Зміни у застосуванні РРО
Четвер, 23 липня 2020, 08:53

251760

 
МІНІСТЕРСТВОМ ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ ЗАТВЕРДЖЕНО НОВІ ФОРМИ ЗАЯВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ
Четвер, 11 червня 2020, 11:10

З метою спрощення реєстраційної процедури, забезпечення зручного та інтуїтивного пошуку необхідної форми заяви, полегшення та прискорення процесу заповнення відповідних документів Міністерством юстиції України було затверджено нові форми заяв, що подаються для державної реєстрації – вони почали діяти з 1 червня 2020 року (наказ Міністерства юстиції України від 19 травня 2020 року № 1716/5 «Про оновлення форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20 травня 2020 року за № 454/34737).

         Важливо, що замість нинішніх 24-х форм заяв з 1 червня 2020 року використовуються лише дев'ять – вони згруповані переважно за видом особи, щодо якої проводяться реєстраційні дії.

       Відтепер, незалежно від дій, які необхідно провести, наприклад, щодо фізичної особи – підприємця (реєстрація фізичної особи підприємцем, включення відомостей про фізичну особу – підприємця до реєстру, зміни відомостей чи припинення), завжди подається одна затверджена форма заяви.

     Основні правила оформлення заяв, що подаються для державної реєстрації, такі:

1) заява заповнюється друкованими літерами;

2) якщо певна сторінка заяви не заповнюється через відсутність відомостей, що містяться на ній, така сторінка не підписується заявником і не подається;

3) друк заяви може здійснюватися з обох сторін аркуша;

4) при обранні певних полів у заяві проставляється знак «V» або інший подібний знак, що свідчитиме про обрання певного поля;

5) відомості про кінцевого бенефіціарного власника засновника юридичної особи заповнюються та в подальшому оновлюються виключно у разі наявності серед засновників/учасників юридичної особи іншої юридичної особи;

6) відомості про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи чи засновника юридичної особи під час державної реєстрації змін чи реорганізації юридичної особи заповнюються виключно у разі, коли такі відомості потребують оновлення у зв’язку з певними змінами відомостей про таких кінцевих бенефіціарних власників;

7) заповнення у заяві більше відомостей, ніж необхідно, не заборонено та не є підставою для зупинення розгляду документів (наприклад, для державної реєстрації припинення юридичної особи окрім обов’язкового внесення відомостей про ідентифікаційний код заявником може бути внесено відомості про організаційно-правову форму та назву. Аналогічно і при державній реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичною особою – підприємцем).

     Звертаємо увагу, що відомості про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи чи засновника юридичної особи подають та в подальшому оновлюють усі юридичні особи, крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій. 

Увага! Подання заяв в частині обрання спрощеної системи оподаткування та/або добровільної реєстрації як платника податку на додану вартість та/або включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій здійснюється з дня розміщення на вебсайті Міністерства юстиції України відповідного оголошення про можливість обрання спрощеної системи оподаткування та/або добровільної реєстрації як платника податку на додану вартість та/або включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій шляхом заповнення відповідних сторінок заяв. Іншими словами, з 1 червня 2020 року заяви у зазначеній частині «не працюють» – потрібно дочекатися спеціального оголошення Мін'юсту. До появи такого оголошення як і раніше, у разі виявлення заявником бажання обрати спрощену систему оподаткування та/або зареєструватися платником податку на додану вартість та/або включитися до Реєстру неприбуткових установ та організацій слід подавати окрему реєстраційну заяву.

Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відомостей про номер телефону та/або адресу електронної пошти засновника/учасника, керівника чи члена керівного органу юридичної особи буде здійснюватися після доопрацювання програмних засобів цього реєстру.

Також для зручності заявників Міністерством юстиції України розроблено зразки заповнення заяв за найбільш популярними реєстраційними діями.

Ознайомити із зазначеними зразками, а також завантажити форми заяв можливо у рубриці «Форми заяв у сфері державної реєстрації» , яка розміщена на головній сторінці вебсайту Міністерства юстиції України.

Джерело: https://minjust.gov.ua/news/ministry/ministerstvom-yustitsii-ukraini-zatverdjeno-novi-formi-zayav-scho-podayutsya-dlya-derjavnoi-reestratsii

 
Про роботу сектору надання адміністративних послуг
Понеділок, 21 жовтня 2019, 10:15

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ВОЛОДАРСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ створений 1 січня 2014 року розпорядженням голови райдержадміністрації від 15 листопада 2013 року № 254 , в якому надаються адміністративні послуги через  адміністра- тора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративнихпослу.
        
Започаткування роботи Центру надання адміністративних послуг є результатом спільних зусиль працівників райдержадміністрації, спрямованих на спрощення та вдосконалення адміністративних процедур, щоб мешканці Володарської району, в тому числі підприємці, могли зручно, швидко отримати адміністративні послуги, які надаються органами виконавчої влади.

Таким чином, на даний час, до переліку входить 131 послуга адміністративного характеру . З повним переліком послуг, що надаються че- рез Центр, можна ознайомитись на сайті Володарської райдержадміністрації в розділі «Адміністративні послуги». Також на сайті розміщена інформація щодо переліку документів, необхідних для надання кожної послуги, терміни надання послуги. Є можливість завантажити бланк заяви та звертатись до Центру вже з повним пакетом документів.

     На даний час з Центром співпрацюють 7 суб’єктів надання адміністративних послуг, а саме: Міжрайонне управління у Володарському та Тетіївському районах Головного управління Держгеокадастру у Київській області, Володарський РС ГУДСНС України в Київській області, відділ державної реєстрації райдержадміністрації, сектор містобудування та архітектури райдержадміністрації, Володарське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області, Державне агенство водних ресурсів.  

   За підсумками третього кварталу 2019 року працівниками Центру було зареєстровано 4300 зверненнь .

Адміністраторам Центру виготовлено іменні, гербові печатки та ідентифікатори для належного виконання службових обов’язків. Щоквартально до Департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації подаються звіти щодо діяльності ЦНАП.

     Для нормальної діяльність центру надання адміністративних послуг, відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», необхідне приміщення. Щоб якість обслуговування мешканців відповідало кращим європейським стандартам. В центрі потрібно впровадити електронний документообігу, щоб у Центрі надання адміністративних послуг були створенні доступні і зручні умови для швидкого вирішення будь-яких проблем громадян, фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, забезпечення прозорості та відкритості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що сприяє підвищенню рівня якості життя, унеможливлює будь - які корупційні діяння з боку посадових осіб адміністративних органів.

Виставлені Державною міграційною службою вимоги щодо придбання та підключення обладнання до Національної системи конфіденційного зв’язку та до Єдиного державного демографічного реєстру неможливо виконати через відсутність необхідних коштів. І тому надання адміністративних послуг з видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон та паспорта громадянина України у формі картки через адміністратора ЦНАП неможливе.  

 
До уваги!
Вівторок, 12 лютого 2019, 00:00

         До уваги! З 15 січня 2019 року діє Інструкція про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26 липня 2018 року №186 (далі - Інструкція), зареєстрованого в Міністерстві юстиції 20 грудня 2018 року за №1442/32894.

       Інструкція визначає механізм проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна всіх форм власності, що здійснюють суб’єкти господарювання, і діє на всій території України.

       Технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна є одним із документів, необхідних для проведення державної реєстрації у випадках передбачених Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - Порядок).

         Також, відповідно до пункту 58 Порядку, для державної реєстрації права власності на об’єкт нерухомого майна у разі коли в документах, що подаються для такої реєстрації, відсутні відомості про технічні характеристики відповідного об’єкта, також подається технічний паспорт на такий об’єкт. При цьому, пунктом 2 розділу І інструкції встановлено, що технічний паспорт – це документ, що складається на основі матеріалів технічної інвентаризації об’єкта нерухомого майна, містить основні відомості про нього     ( місцезнаходження (адреса), склад, технічні характеристики, план та опис об’єкта, ім’я/найменування власника/замовника, відомості щодо права власності на об’єкт нерухомого майна, відомості щодо суб’єкта господарювання, який виготовив технічний паспорт тощо) та видається замовнику. Технічний паспорт має бути прошнурований, пронумерований та скріплений підписом керівника суб’єкта господарювання, який проводив інвентаризацію, а також підписом виконавця робіт і контролера із зазначенням серії та номера кваліфікаційного сертифіката на право виконання робіт з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна.

       З огляду на дію нормативно-правових актів у часі на підтвердження технічної інвентаризації об’єкта нерухомого майна, проведеної після 15 січня 2019 року, державні реєстратори приймають технічні паспорти, оформлені до вимог Інструкції. Також, зважаючи на те, що законодавством не визначено строку дії технічного паспорта, документи, видані до набрання чинності Інструкцією, не потребують приведення у відповідність до неї та приймаються державними реєстраторами без обмежень.

 
Про роботу сектору надання адміністративних послуг
Понеділок, 21 січня 2019, 16:38

Сектор надання адміністративних послуг Володарської райдержадміністрації (далі - сектор) утворено розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації від 15.11.2013 № 254 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації». Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата 01.01.2014 року.

З 13.06.2016 надання адміністративних послуг здійснюватися у новому приміщенні. Сектор розміщений за адресою: пл. Миру 2, смт Володарка, приміщення відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 "Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг", організовано співпрацю з територіальними підрозділами органів виконавчої влади, які є суб’єктами надання адміністративних послуг.

Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що запобігає корупційним діям, забезпечує оперативність у вирішенні питань, рівність прав усіх суб’єктів звернення.

Сектор укомплектований матеріально-технічним обладнанням у повному обсязі , на даний час в секторі працює 2 адміністратори.

З початку 2018 року громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати 131 вид адміністративних послугу. Станом на 25.12.2018 сектором зареєстровано 2220 звернень, що на 67%(3333) менше ніж у 2017 та надано 2545(2900) консультацій. На 1000 мешканців

Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефонної «гарячої лінії».

         Проблемні питання сектору надання адмінастританих послуг:

Виставлені Державною міграційною службою вимоги щодо придбання та підключення обладнання до Національної системи конфіденційного зв’язку та до Єдиного державного демографічного реєстру унеможливлює надання адміністративних послуг з видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон та паспорта громадянина України у формі картки через адміністратора ЦНАП. Також не підключені до Державного земельного кадастру, тому що висунуто умови щодо персоналу, приміщення, програмного забезпечення тощо, окремі з яких виконати доволі складно.

Капітальних інвестицій на нове будівництво, реконструкцію та технічне переоснащення у 2018 році не було.

З місцевого бюджету на 2019 коштів на ремонт не передбачено.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 5