Укладка ламината на пол. Быстрая укладка ламината своими руками видео. Укладка ламината по диагонали. Пробковое покрытие для пола. Качественная укладка пробкового пола. Пробковый пол плюсы и минусы. Смеси для выравнивания пола. Быстрое выравнивание бетонного пола. Выравнивание пола стоимость. Самоделки для дома. Лучшие самоделки для дома своими руками. Полезные самоделки для дома. Как обустроить кухню. Как обустроить маленькую кухню быстро. Как обустроить кухню фото. Как открыть свой магазин. Хочу открыть магазин с большим капиталом. Сколько стоит открыть магазин. Диван своими руками. Как сделать диван своими руками для дома. Диван своими руками чертежи. Дизайн маленькой кухни. Красивый дизайн интерьера кухни фото. Малогабаритные кухни дизайн.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Відділ державної реєстрації інформує
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні251
mod_vvisit_counterВчора262
mod_vvisit_counterЦього тижня1487
mod_vvisit_counterМинулого тижня2001
mod_vvisit_counterЗа місяць3946
mod_vvisit_counterМинулого місяця9652
mod_vvisit_counterВсього1040476

Online (20 хвилин): 2
Твій IP: 3.80.218.53
,
2018-12-14 21:12
Новини
Про роботу ЦНАП за 9 місяців 2018 року
Четвер, 01 листопада 2018, 15:21

Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що запобігає корупційним діям, забезпечує оперативність у вирішенні питань, рівність прав усіх суб’єктів звернення.

Станом на 01.11.2018  через ЦНАП  надається 76  адміністративних послуг. Найбільш запитувані серед суб’єктів звернення до ЦНАП є послуги:

-         Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

-         Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, 
інших речових прав на нерухоме майно

-         Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

-         Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

-         Видача документів архітектурно-будівельного контролю

-         Видача документів дозвільного характеру

         Станом на 01.11.2018 через ЦНАП населенню було надано 1702 адміністративні послуги та 1016 консультацій.

Для покращення обслуговування населення про готовність результату надання адміністративної послуги, адміністратор повідомляє через стаціонарний або мобільний телефон. Також ведеться роз’яснювальна робота серед населення щодо користування безкоштовним доступом до реєстрів.

Завідувач сектору                                             Л.В.Шиманська

 
Про роботу ЦНАП за І півріччя
Вівторок, 17 липня 2018, 11:31

Сектор надання адміністративних послуг Володарської райдержадміністрації (далі - сектор) утворено розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації від 15.11.2013 № 254 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації». Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата 01.01.2014 року.

З 13.06.2016 надання адміністративних послуг здійснюватися у новому приміщенні. Сектор розміщений за адресою: пл. Миру 2, смт Володарка, приміщення відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 "Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг", організовано співпрацю з територіальними підрозділами органів виконавчої влади, які є суб’єктами надання адміністративних послуг.

Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що запобігає корупційним діям, забезпечує оперативність у вирішенні питань, рівність прав усіх суб’єктів звернення.

З початку 2018 року громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати 131 послугу. Станом на 27.06.2018 сектором зареєстровано 1318 звернень та надано 865 консультацій.

Найбільш запитувані серед суб’єктів звернення до ЦНАП є послуги:

-         Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

-         Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, 
інших речових прав на нерухоме майно

-         Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

-         Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

-         Видача документів архітектурно-будівельного контролю

-         Видача документів дозвільного характеру.

Детальніше...
 
Інформація про роботу ЦНАПу
Четвер, 01 лютого 2018, 11:09

Центр надання адміністративних послуг Володарської райдержадміністрації (далі – центр) утворено розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації від 15.11.2013 № 254 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації». Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата 01.01.2014 року.

З 13.06.2016 надання адміністративних послуг  здійснюватися  у новому приміщенні. Центр розміщений  за адресою:  пл. Миру 2,  смт Володарка,  приміщення відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 "Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг", організовано співпрацю з територіальними підрозділами органів виконавчої влади, які є суб’єктами надання адміністративних послуг.

Розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації від 12.04.2017  №70 затверджено перелік адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації.

З початку 2017 року громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати  34  видів послуг. Станом на 31.12.2017  в центрі зареєстровано 3333 зверненя та надано 2900 консультацій. На кожну адміністративну послугу субєктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки.

В центрі працює  2  адміністратори.

Центр підключено до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - Реєстри).

З 01.07.2016 прийом документів від суб’єктів звернень, здійснюється виключно через адміністратора сектору надання адміністративних послуг.

На офіційному веб-сайті Володарської райдержадміністрації (http://volodarka-rda.gov.ua) створено і постійно оновлюється сторінка «Центр надання адміністративних послуг», на якій можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування центру та з питань отримання адміністративних послуг.

Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефонної «гарячої лінії».

         Центр забезпечений оргтехнікою в повному обсязі.

         Робота в центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому за весь період не зафіксовано порушень строків розгляду та надання адміністративних послуг. З цією ж метою постійно проводиться методична та роз’яснювальна робота з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг.

        

Завідувач сектору надання

адміністративних послуг                                         Л.В. Шиманська

 
Про роботу центру надання адміністративних послуг за 9 місяців 2017 року
Четвер, 26 жовтня 2017, 09:31

Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що запобігає корупційним діям, забезпечує оперативність у вирішенні питань, рівність прав усіх суб’єктів звернення.

Станом на 01.10.2017  через ЦНАП  надається 35  адміністративних послуг. Найбільш запитувані серед суб’єктів звернення до ЦНАП є послуги:

-         Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

-         Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, 
інших речових прав на нерухоме майно

-         Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

-         Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

-         Видача документів архітектурно-будівельного контролю

-         Видача документів дозвільного характеру

Середньомісячне навантаження на адміністратора  ЦНАП складає 322 послуги без урахування консультацій (до 400 на місяць).

         Станом на 01.10.2017 через ЦНАП населенню було надано 2904 позитивних рішень та 26 відмов.

Для покращення обслуговування населення про готовність результату надання адміністративної послуги, адміністратор  повідомляє через стаціонарний або  мобільний телефон.  Також ведеться роз’яснювальна робота серед населення щодо користування безкоштовним доступом до реєстрів.

 
Про роботу центру надання адміністративних послуг
Вівторок, 29 серпня 2017, 09:54

Центр надання адміністративних послуг Володарської райдержадміністрації (далі – центр) утворено розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації від 15.11.2013 № 254 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації». Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата 01.01.2014 року.

З 13.06.2016 надання адміністративних послуг  здійснюватися  у новому приміщенні. Центр розміщений  за адресою:  пл. Миру 2,  смт Володарка,  приміщення відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 "Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг", організовано співпрацю з територіальними підрозділами органів виконавчої влади, які є суб’єктами надання адміністративних послуг.

Розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації від 12.04.2017  №70 затверджено перелік адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації.

З початку 2017 року громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати  34  видів послуг. Станом на 05.07.2017  в центрі зареєстровано 1894 звернень та надано 1900 консультацій. На кожну адміністративну послугу субєктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки.

В центрі працює  2  адміністратори.

Центр підключено до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - Реєстри).

З 01.07.2016 прийом документів від суб’єктів звернень, здійснюється виключно через адміністратора сектору надання адміністративних послуг.

На офіційному веб-сайті Володарської райдержадміністрації (http://volodarka-rda.gov.ua) створено і постійно оновлюється сторінка «Центр надання адміністративних послуг», на якій можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування центру та з питань отримання адміністративних послуг.

Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефонної «гарячої лінії».

         Центр забезпечений оргтехнікою в повному обсязі.

         Робота в центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому за весь період не зафіксовано порушень строків розгляду та надання адміністративних послуг. З цією ж метою постійно проводиться методична та роз’яснювальна робота з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг.

        

Завідувач сектору надання

адміністративних послуг                                         Л.В. Шиманська

 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 2