Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Відділ державної реєстрації інформує
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні408
mod_vvisit_counterВчора365
mod_vvisit_counterЦього тижня1278
mod_vvisit_counterМинулого тижня2503
mod_vvisit_counterЗа місяць6403
mod_vvisit_counterМинулого місяця10967
mod_vvisit_counterВсього1021767

Online (20 хвилин): 11
Твій IP: 54.166.130.157
,
2018-10-17 18:29
ДВС
Реалізація проекту «Я маю право»
Середа, 11 жовтня 2017, 09:22

10 бібл інтернет подорожМіністерство юстиції впродовж останніх років створило одну з найрозвинутіших у світі систем надання безоплатної правової допомоги громадянам, які не можуть собі дозволити приватного адвоката. Цього року ініційовано наступний її етап – підвищення рівня знань українців про свої права та запуск всеукраїнського проекту «Я маю право!».

«Прості українці навіть у районному центрі чи невеликому містечку зараз можуть звернутися до наших юристів чи адвокатів, які захищають кожного», – зазначив в оному із своїх виступів Міністр юстиції України Павло Петренко.

До центрів та бюро правової допомоги вже звернулися 400 тисяч українців. Це пенсіонери, учасники АТО, інваліди, діти-сироти та інші категорії громадян, які не мають коштів для того, щоб найняти адвоката і раніше не мали шансу захистити свої права. З кінця минулого року щомісячно до 80 тисяч українців звертаються до бюро правової допомоги.

10 вуличне інфорЗа словами Міністра юстиції, протягом минулого року адвокати системи безоплатної правової допомоги домоглися 600 виправдувальних вироків у кримінальних справах. Це 600 українських доль, які не були зламані. Це 600 громадян, які не стали гвинтиками у системі забезпечення статистики у правоохоронних органах.

Водночас Павло Петренко наголошує: знання своїх прав і вміння їх захищати – це справжня зброя у боротьбі з чиновницьким свавіллям.

З метою реалізації проекту «Я маю право», 09 жовтня 2017 року на базі Володарської районної бібліотеки Володарським районним відділом державної виконавчої служби проведено Інтернет – подорож «Офіційними веб – сторінками органів виконавчої влади». Під час заходу начальник відділу Валенкевич Н.І. презентувала  он-лайн проект Міністерства юстиції України «Я маю право», закцентувала увагу на можливостях, які відкриває перед молоддю даний проект, наголосила, що на сайті Мінюсту можна отримати актуальну інформацію про проект, свіжі новини та контакти, а також дізнатися, куди звернутись у випадку порушення прав.

10 жовтня 2017 року Володарським районним відділом державної виконавчої служби та Володарським районним відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області проведено вуличне інформування людей про їх права як громадян України. Громадянам надано чіткі, прикладні й зрозумілі поради, щоб, потрапивши у неприємну ситуацію, українці точно знали, як діяти і до кого звертатися. 

 
Всеукраїнський просвітницький проект «Я МАЮ ПРАВО»
Середа, 04 жовтня 2017, 15:23

Міністерство юстиції разом із партнерами з Агентства США з міжнародного розвитку USAID Ukraine – USAID Україна дали старт всеукраїнському проекту «Я МАЮ ПРАВО!», завдання якого забезпечити українців інформацією про права, які гарантовані їм Конституцією і законами України, навчити ці права реалізовувати та захищати.

За результатами соціологічних досліджень, понад 72 % українців потребують знань про свої права, можливості їх захисту і реалізації. Стратегічним завданням довгострокової національної програми «Я МАЮ ПРАВО!» є підвищення рівня знання українців щодо своїх прав у різних сферах життя, правової свідомості громадян та спроможності громад захищати свої права. У рамках проекту планується інформування та надання прикладних рекомендацій населенню щодо захисту прав громадян за 3 напрямками:

– права громадян у сфері правосуддя;

– захист права власності;

– формування вмінь протистояння побутовій корупції, зокрема – у вищих навчальних закладах.

Тривалість проекту становить 3 роки (2017-2019 pp.). Реалізація проекту відбуватиметься шляхом об’єднання зусиль та інфраструктури Уряду, органів Міністерства юстиції, центрів та бюро з надання безоплатної правової допомоги, також міжнародних партнерів та інших зацікавлених сторін. Володарський РВ ДВС ГТУЮ у Київській області запрошує до співпраці в рамках реалізації всеукраїнського проекту «Я МАЮ ПРАВО!» представників громадських організацій, правозахисників, студентську молодь та інших зацікавлених осіб.

Валенкевич Н.І., начальник

Володарського РВ ДВС ГТУЮ у Київській області

 
ОБМЕЖЕННЯ ЩОДО СПІЛЬНОЇ РОБОТИ БЛИЗЬКИХ ОСІБ
Понеділок, 11 вересня 2017, 14:23

Відповідно до статті 27 Закон України «Про запобігання корупції» обмеження щодо спільної роботи близьких осіб поширюється виключно на осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Зокрема, вони не можуть мати у прямому підпорядкуванні близьких їм осіб або бути прямо підпорядкованими у зв’язку з виконанням повноважень близьким їм особам. У зв`язку з цим, претенденти на зайняття посад державних службовців зобов’язані повідомити керівництво органу, на посаду в якому вони претендують, про працюючих у цьому органі близьких їм осіб.

Зазначені обмеження щодо роботи близьких осіб не стосуються осіб, які працюють у сільських населених пунктах (крім тих, що є районними центрами), а також гірських населених пунктах.

У разі виникнення обставин, що порушують вимоги щодо обмеження роботи близьких осіб, необхідно вжити заходів щодо усунення таких обставин у п’ятнадцятиденний строк. Якщо в зазначений строк ці обставини добровільно не усунуто, відповідні особи або близькі їм особи в місячний строк з моменту виникнення обставин підлягають переведенню в установленому порядку на іншу посаду, що виключає пряме підпорядкування. У разі неможливості такого переведення особа, яка перебуває у підпорядкуванні, підлягає звільненню із займаної посади.

Якщо в зазначений строк ці обставини добровільно не усунуто, відповідні особи або близькі їм особи в місячний строк з моменту виникнення обставин підлягають переведенню в установленому порядку на іншу посаду, що виключає пряме підпорядкування. У разі неможливості такого переведення особа, яка перебуває у підпорядкуванні, підлягає звільненню із займаної посади.

Вичерпні поняття прямого підпорядкування та близькі особи визначено статтею 1 Закону.

Відповідно до статті 5 Закону України “Про статус гірських населених пунктів в Україні” статус особи, яка проживає і працює (навчається) на території населеного пункту, якому надано статус гірського, надається громадянам, що постійно проживають, постійно працюють або навчаються на денних відділеннях навчальних закладів у цьому населеному пункті, про що громадянам виконавчим органом відповідної місцевої ради видається посвідчення встановленого зразка. У разі, коли підприємство, установа, організація розташовані за межами населеного пункту, якому надано статус гірського, але мають філії, представництва, відділення, інші відокремлені підрозділи і робочі місця в населених пунктах, що мають статус гірських, на працівників, які постійно в них працюють, поширюється статус особи, що проживає і працює (навчається) на території населеного пункту, якому надано статус гірського.

Слід зазначити, що дане обмеження по суті складається з двох окремих заборон: мати в підпорядкуванні близьких осіб або бути їм прямо підпорядкованим. Тому, ситуація, коли близькі особи перебувають у відносинах прямого підпорядкування і при цьому підпорядкована особа працює у сільській місцевості, а керівник працює у місті, потребує врегулювання, оскільки має місце порушення обмеження з боку особи, яка є керівником.

 
Передача майна на реалізацію
Четвер, 17 серпня 2017, 10:28

Реалізація майна (регулюється наказом Міністерства юстиції України від 29.09.2016 № 2831/5, зареєстровано в Міністерстві  юстиції України  30 вересня 2016 р.  
за № 1301/29431) здійснюється шляхом проведення Організатором електронних торгів або торгів за фіксованою ціною (державним підприємством, яке належить до сфери управління Міністерства юстиції України та уповноважене відповідно до законодавства на здійснення заходів зі створення та супроводження програмного забезпечення системи реалізації арештованого майна, технологічного забезпечення, збереження та захисту даних, що містяться у цій системі, на організацію та проведення електронних торгів та торгів за фіксованою ціною, забезпечення збереження майна).

Реалізація майна здійснюється після визначення його вартості (оцінки) відповідно до статті 57 Закону України «Про виконавче провадження».

Якщо вартість майна боржника визначено в рішенні суду, виконавець передає майно на реалізацію за ціною, визначеною судовим рішенням, без проведення визначення вартості чи оцінки такого майна, крім рішень про конфіскацію майна.

Вартість майна, визначена у звіті про оцінку майна, є дійсною на період реалізації арештованого майна.

Датою передачі майна на реалізацію вважається дата внесення в Систему інформаційного повідомлення про електронні торги (торги за фіксованою ціною).

Організатор здійснює внесення до Системи інформації про арештоване майно (формування лота) та його реалізацію за заявкою відділу державної виконавчої служби або приватного виконавця.

Не підлягає передачі на реалізацію майно, щодо якого наявний письмовий висновок експерта, суб'єкта оціночної діяльності – суб'єкта господарювання щодо неможливості чи недоцільності реалізації арештованого майна боржника у зв'язку із значним ступенем його зносу, пошкодженням або в разі, якщо витрати, пов'язані зі зверненням на таке майно стягнення, перевищують грошову суму, за яку воно може бути реалізовано.

Виконавець призначає зберігача у порядку, встановленому статтею 58 Закону України «Про виконавче провадження», керуючись принципом забезпечення схоронності та цілісності майна.

Зберігачами можуть бути боржник, члени його сім'ї або інші особи, у тому числі Організатор.

Організатор призначається зберігачем рухомого майна, що підлягає реалізації відповідно до цього Порядку, крім випадків, коли це майно не може бути передано на зберігання Організатору з об'єктивних причин без пошкодження його функціональних властивостей, цілісності та зовнішнього вигляду (складні верстати, механізми, устаткування тощо).

Боржник або члени його сім’ї призначаються зберігачами арештованого майна у виключних випадках, зокрема щодо нерухомого майна, об'єктів незавершеного будівництва та іншого майна, яке не може бути передано на зберігання Організатору з об'єктивних причин без пошкодження його властивостей, конструкції, функціональності чи зовнішнього вигляду (складні верстати, механізми, устаткування тощо). Боржник та члени його сім'ї забезпечують зберігання майна безоплатно.

У разі письмової відмови боржника та членів його сім’ї, інших осіб прийняти арештоване майно на зберігання таке майно підлягає в обов’язковому порядку передачі на зберігання Організатору.

Організатор не може відмовитися від забезпечення збереження майна, щодо якого існує загроза його втрати, знищення, пошкодження або суттєвого зменшення вартості.

Детальніше...
 
ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
Четвер, 13 липня 2017, 11:01

ГРАФІК

особистого прийому громадян начальником, першим заступником начальника, заступниками начальника Головного територіального управління юстиції у Київській області

Посада

Адреса

День прийому

Часи прийому

Начальник управління

вул. Євгена Сверстюка, 15

щосереди

з 10.00

до 13.00

Перший заступник начальника управління

вул. Євгена Сверстюка, 15

щоп’ятниці

з 10.00

до 13.00

Заступник начальника управління-начальник Управління з питань державної виконавчої служби

вул. Євгена Сверстюка, 15

щочетверга

з 10.00 по 13.00 год.

Заступник начальника управління державної виконавчої служби – начальник відділу аналітики та статистики

вул. Євгена Сверстюка, 15

щовівторка

з 10.00 по 13.00 год.

Начальник відділу примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби

вул. Євгена Сверстюка, 15

щосереди,

щопятниці

з 10.00 по 13.00 год.

Заступник начальника управління-начальник Управління державної реєстрації

вул. Євгена Сверстюка, 15

щоп’ятниці

з 10.00

до 13.00

Заступник начальника управління-начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації

вул. Ярославська, 5\2

щовівторка

з 10.00

до 13.00

Начальник відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації

вул. Євгена Сверстюка, 15

щоденно

з 10.00

до 13.00

Начальник відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Управління державної реєстрації

вул. Євгена Сверстюка, 15

щосереди

з 10.00

до 13.00

Заступник начальника Управління – начальник відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів

вул. Євгена Сверстюка, 15

щовівторка

3 10:00 до 13:00

Начальник відділу з питань нотаріату

вул. Євгена Сверстюка, 15

щовівторка

з 10.00

до 13:00

Начальник Управління реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти

вул. Євгена Сверстюка, 15

щовівторка

щочетверга

з 10.00

до 16.00

Начальник

відділу з питань банкрутства

вул. Євгена Сверстюка, 15

щопонеділка

з 10.00

до 13.00

*Затверджено Наказ Головного територіального управління юстиції у Київській області від 29 грудня 2016 року № 820/6 «Про затвердження графіку особистого прийому громадян у  Головному територіальному  управлінні юстиції  у Київській області на 2017 рік»

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 9 з 12