Как лечить гастрит быстро. Как лечить гастрит желудка дома. Как лечить гастрит народными средствами. Лечение и профилактика кариеса. Быстрая профилактика кариеса зубов. Профилактика кариеса у взрослых. Питание во время беременности. Какое правильное питание во время беременности. Режим питания во время беременности. Почки симптомы болезни. Главные признаки болезни почек. Питание при болезни почек. Как доставить удовольствие девушке. Как доставить девушке больше удовольствия днем. Как доставить максимум удовольствия девушке. Грудные мышцы в домашних условиях. Быстрые домашние упражнения для грудных мышц. Тренировка грудных мышц. Йога для начинающих видео. Качественная йога для беременных. Уроки йоги для начинающих. Народное лечение простата. Главные средства лечения аденомы простаты. Лечение простатита и аденомы простаты.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні213
mod_vvisit_counterВчора334
mod_vvisit_counterЦього тижня1148
mod_vvisit_counterМинулого тижня2282
mod_vvisit_counterЗа місяць4693
mod_vvisit_counterМинулого місяця42252
mod_vvisit_counterВсього997639

Online (20 хвилин): 4
Твій IP: 54.196.42.8
,
2018-08-16 15:34
ДВС
Всеукраїнський просвітницький проект «Я МАЮ ПРАВО»
Середа, 04 жовтня 2017, 15:23

Міністерство юстиції разом із партнерами з Агентства США з міжнародного розвитку USAID Ukraine – USAID Україна дали старт всеукраїнському проекту «Я МАЮ ПРАВО!», завдання якого забезпечити українців інформацією про права, які гарантовані їм Конституцією і законами України, навчити ці права реалізовувати та захищати.

За результатами соціологічних досліджень, понад 72 % українців потребують знань про свої права, можливості їх захисту і реалізації. Стратегічним завданням довгострокової національної програми «Я МАЮ ПРАВО!» є підвищення рівня знання українців щодо своїх прав у різних сферах життя, правової свідомості громадян та спроможності громад захищати свої права. У рамках проекту планується інформування та надання прикладних рекомендацій населенню щодо захисту прав громадян за 3 напрямками:

– права громадян у сфері правосуддя;

– захист права власності;

– формування вмінь протистояння побутовій корупції, зокрема – у вищих навчальних закладах.

Тривалість проекту становить 3 роки (2017-2019 pp.). Реалізація проекту відбуватиметься шляхом об’єднання зусиль та інфраструктури Уряду, органів Міністерства юстиції, центрів та бюро з надання безоплатної правової допомоги, також міжнародних партнерів та інших зацікавлених сторін. Володарський РВ ДВС ГТУЮ у Київській області запрошує до співпраці в рамках реалізації всеукраїнського проекту «Я МАЮ ПРАВО!» представників громадських організацій, правозахисників, студентську молодь та інших зацікавлених осіб.

Валенкевич Н.І., начальник

Володарського РВ ДВС ГТУЮ у Київській області

 
ОБМЕЖЕННЯ ЩОДО СПІЛЬНОЇ РОБОТИ БЛИЗЬКИХ ОСІБ
Понеділок, 11 вересня 2017, 14:23

Відповідно до статті 27 Закон України «Про запобігання корупції» обмеження щодо спільної роботи близьких осіб поширюється виключно на осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Зокрема, вони не можуть мати у прямому підпорядкуванні близьких їм осіб або бути прямо підпорядкованими у зв’язку з виконанням повноважень близьким їм особам. У зв`язку з цим, претенденти на зайняття посад державних службовців зобов’язані повідомити керівництво органу, на посаду в якому вони претендують, про працюючих у цьому органі близьких їм осіб.

Зазначені обмеження щодо роботи близьких осіб не стосуються осіб, які працюють у сільських населених пунктах (крім тих, що є районними центрами), а також гірських населених пунктах.

У разі виникнення обставин, що порушують вимоги щодо обмеження роботи близьких осіб, необхідно вжити заходів щодо усунення таких обставин у п’ятнадцятиденний строк. Якщо в зазначений строк ці обставини добровільно не усунуто, відповідні особи або близькі їм особи в місячний строк з моменту виникнення обставин підлягають переведенню в установленому порядку на іншу посаду, що виключає пряме підпорядкування. У разі неможливості такого переведення особа, яка перебуває у підпорядкуванні, підлягає звільненню із займаної посади.

Якщо в зазначений строк ці обставини добровільно не усунуто, відповідні особи або близькі їм особи в місячний строк з моменту виникнення обставин підлягають переведенню в установленому порядку на іншу посаду, що виключає пряме підпорядкування. У разі неможливості такого переведення особа, яка перебуває у підпорядкуванні, підлягає звільненню із займаної посади.

Вичерпні поняття прямого підпорядкування та близькі особи визначено статтею 1 Закону.

Відповідно до статті 5 Закону України “Про статус гірських населених пунктів в Україні” статус особи, яка проживає і працює (навчається) на території населеного пункту, якому надано статус гірського, надається громадянам, що постійно проживають, постійно працюють або навчаються на денних відділеннях навчальних закладів у цьому населеному пункті, про що громадянам виконавчим органом відповідної місцевої ради видається посвідчення встановленого зразка. У разі, коли підприємство, установа, організація розташовані за межами населеного пункту, якому надано статус гірського, але мають філії, представництва, відділення, інші відокремлені підрозділи і робочі місця в населених пунктах, що мають статус гірських, на працівників, які постійно в них працюють, поширюється статус особи, що проживає і працює (навчається) на території населеного пункту, якому надано статус гірського.

Слід зазначити, що дане обмеження по суті складається з двох окремих заборон: мати в підпорядкуванні близьких осіб або бути їм прямо підпорядкованим. Тому, ситуація, коли близькі особи перебувають у відносинах прямого підпорядкування і при цьому підпорядкована особа працює у сільській місцевості, а керівник працює у місті, потребує врегулювання, оскільки має місце порушення обмеження з боку особи, яка є керівником.

 
Передача майна на реалізацію
Четвер, 17 серпня 2017, 10:28

Реалізація майна (регулюється наказом Міністерства юстиції України від 29.09.2016 № 2831/5, зареєстровано в Міністерстві  юстиції України  30 вересня 2016 р.  
за № 1301/29431) здійснюється шляхом проведення Організатором електронних торгів або торгів за фіксованою ціною (державним підприємством, яке належить до сфери управління Міністерства юстиції України та уповноважене відповідно до законодавства на здійснення заходів зі створення та супроводження програмного забезпечення системи реалізації арештованого майна, технологічного забезпечення, збереження та захисту даних, що містяться у цій системі, на організацію та проведення електронних торгів та торгів за фіксованою ціною, забезпечення збереження майна).

Реалізація майна здійснюється після визначення його вартості (оцінки) відповідно до статті 57 Закону України «Про виконавче провадження».

Якщо вартість майна боржника визначено в рішенні суду, виконавець передає майно на реалізацію за ціною, визначеною судовим рішенням, без проведення визначення вартості чи оцінки такого майна, крім рішень про конфіскацію майна.

Вартість майна, визначена у звіті про оцінку майна, є дійсною на період реалізації арештованого майна.

Датою передачі майна на реалізацію вважається дата внесення в Систему інформаційного повідомлення про електронні торги (торги за фіксованою ціною).

Організатор здійснює внесення до Системи інформації про арештоване майно (формування лота) та його реалізацію за заявкою відділу державної виконавчої служби або приватного виконавця.

Не підлягає передачі на реалізацію майно, щодо якого наявний письмовий висновок експерта, суб'єкта оціночної діяльності – суб'єкта господарювання щодо неможливості чи недоцільності реалізації арештованого майна боржника у зв'язку із значним ступенем його зносу, пошкодженням або в разі, якщо витрати, пов'язані зі зверненням на таке майно стягнення, перевищують грошову суму, за яку воно може бути реалізовано.

Виконавець призначає зберігача у порядку, встановленому статтею 58 Закону України «Про виконавче провадження», керуючись принципом забезпечення схоронності та цілісності майна.

Зберігачами можуть бути боржник, члени його сім'ї або інші особи, у тому числі Організатор.

Організатор призначається зберігачем рухомого майна, що підлягає реалізації відповідно до цього Порядку, крім випадків, коли це майно не може бути передано на зберігання Організатору з об'єктивних причин без пошкодження його функціональних властивостей, цілісності та зовнішнього вигляду (складні верстати, механізми, устаткування тощо).

Боржник або члени його сім’ї призначаються зберігачами арештованого майна у виключних випадках, зокрема щодо нерухомого майна, об'єктів незавершеного будівництва та іншого майна, яке не може бути передано на зберігання Організатору з об'єктивних причин без пошкодження його властивостей, конструкції, функціональності чи зовнішнього вигляду (складні верстати, механізми, устаткування тощо). Боржник та члени його сім'ї забезпечують зберігання майна безоплатно.

У разі письмової відмови боржника та членів його сім’ї, інших осіб прийняти арештоване майно на зберігання таке майно підлягає в обов’язковому порядку передачі на зберігання Організатору.

Організатор не може відмовитися від забезпечення збереження майна, щодо якого існує загроза його втрати, знищення, пошкодження або суттєвого зменшення вартості.

Детальніше...
 
ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
Четвер, 13 липня 2017, 11:01

ГРАФІК

особистого прийому громадян начальником, першим заступником начальника, заступниками начальника Головного територіального управління юстиції у Київській області

Посада

Адреса

День прийому

Часи прийому

Начальник управління

вул. Євгена Сверстюка, 15

щосереди

з 10.00

до 13.00

Перший заступник начальника управління

вул. Євгена Сверстюка, 15

щоп’ятниці

з 10.00

до 13.00

Заступник начальника управління-начальник Управління з питань державної виконавчої служби

вул. Євгена Сверстюка, 15

щочетверга

з 10.00 по 13.00 год.

Заступник начальника управління державної виконавчої служби – начальник відділу аналітики та статистики

вул. Євгена Сверстюка, 15

щовівторка

з 10.00 по 13.00 год.

Начальник відділу примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби

вул. Євгена Сверстюка, 15

щосереди,

щопятниці

з 10.00 по 13.00 год.

Заступник начальника управління-начальник Управління державної реєстрації

вул. Євгена Сверстюка, 15

щоп’ятниці

з 10.00

до 13.00

Заступник начальника управління-начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації

вул. Ярославська, 5\2

щовівторка

з 10.00

до 13.00

Начальник відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації

вул. Євгена Сверстюка, 15

щоденно

з 10.00

до 13.00

Начальник відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Управління державної реєстрації

вул. Євгена Сверстюка, 15

щосереди

з 10.00

до 13.00

Заступник начальника Управління – начальник відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів

вул. Євгена Сверстюка, 15

щовівторка

3 10:00 до 13:00

Начальник відділу з питань нотаріату

вул. Євгена Сверстюка, 15

щовівторка

з 10.00

до 13:00

Начальник Управління реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти

вул. Євгена Сверстюка, 15

щовівторка

щочетверга

з 10.00

до 16.00

Начальник

відділу з питань банкрутства

вул. Євгена Сверстюка, 15

щопонеділка

з 10.00

до 13.00

*Затверджено Наказ Головного територіального управління юстиції у Київській області від 29 грудня 2016 року № 820/6 «Про затвердження графіку особистого прийому громадян у  Головному територіальному  управлінні юстиції  у Київській області на 2017 рік»

 
ГРАФІК «ГАРЯЧОЇ» ТЕЛЕФОНОЇ ЛІНІЇ
Четвер, 13 липня 2017, 10:59

ГРАФІК

участі керівництва у прямій «гарячій» телефонній лінії Головного територіального управління юстиції у Київській області  

на 2017 рік

Посада

Дата

проведення

Номер

телефону

Начальник Головного територіального управління юстиції у Київській області

22.02.2017

19.04.2017

16.08.2017

15.11.2017

237-69-79

Перший заступник начальника Головного територіального  управління юстиції у Київській області

24.01.2017

23.05.2017

15.08.2017

05.12.2017

237-69-71

Заступник начальника управління – начальник Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області

16.02.2017

19.10.2017

237-69-68

Заступник начальника управління державної виконавчої служби – начальник відділу аналітики та статистики

11.04.2017

19.09.2017

237-69-68

Начальник відділу примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби Головного територіального  управління юстиції у Київській області

29.03.2017

06.12.2017

237-69-61

Спеціалісти управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області Питання щодо виконання рішень суду по постанові Кабінету Міністрів України № 440

щосереди

237-69-63

Заступник начальника управління – начальник Управління державної реєстрації Головного територіального  управління юстиції у Київській області

20.03.2017

15.05.2017

12.07.2017

14.08.2017

09.11.2017

237-69-65

Заступник начальника управління – начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації  Головного територіального управління юстиції у Київській області

19.08.2017

25.11.2017

462-47-25

Начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, друкованих засобів масової інформації Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Київській області

17.01.2017

16.03.2017

16.05.2017

13.07.2017

12.09.2017

08.11.2017

237-69-77

Начальник відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Київській області

17.01.2017

16.03.2017

16.05.2017

13.07.2017

12.09.2017

08.11.2017

237-69-65

Заступник начальника Управління – начальник відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів

12.01.2017

10.03.2017

15.05.2017

11.07.2017

01.09.2017

09.11.2017

237-69-73

Начальник Управління реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти Головного територіального управління юстиції у Київській області

17.02.2017

20.04.2017

16.06.2017

23.08.2017

20.10.2017

15.12.2017

237-69-83

Начальник Управління кадрової роботи та державної служби Головного територіального управління юстиції у Київській області

19.01.2017

09.03.2017

18.05.2017

06.07.2017

07.09.2017

09.11.2017

07.12.2017

237-69-70

Начальник відділу з питань нотаріату Головного територіального управління юстиції у Київській області

27.01.2017

24.01.2017

24.03.2017

21.04.2017

26.05.2017

23.06.2017

28.07.2017

25.08.2017

29.09.2017

27.10.2017

24.11.2017

29.12.2017

237-69-76

атверджено Наказ Головного територіального управління юстиції у Київській області від 29 грудня 2016 року № 821/6 «Про затвердження графіку участі керівництва у прямій «гарячій» телефонній лінії Головного територіального управління юстиції у Київській області на 2017 рік»

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 8 з 11