Головна
Новини
Новини Володарщини
Новини області
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сфера земельних відносин
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Сектор культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Юстиція
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Управління соціального захисту населення
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Електронне звернення

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні35
mod_vvisit_counterВчора442
mod_vvisit_counterЦього тижня477
mod_vvisit_counterМинулого тижня7000
mod_vvisit_counterЗа місяць22525
mod_vvisit_counterМинулого місяця11693
mod_vvisit_counterВсього730983

Online (20 хвилин): 3
Твій IP: 54.196.107.247
,
2017-05-23 03:16
ДВС
Антикорупційні обмеження Згідно Закону України «Про запобігання корупції»
Середа, 10 травня 2017, 10:59

Законом України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII (далі – Закон) визначено обмеження, спрямовані на запобігання корупційним та пов’язаним з корупцією правопорушень, а саме: обмеження щодо використання службових повноважень чи свого становища; обмеження щодо одержання подарунків; обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності; обмеження після припинення діяльності, пов'язаної з виконанням функцій держави, місцевого самоврядування; обмеження спільної роботи близьких осіб.

Розглянемо  характер обмежень, коло суб’єктів, на яких вони поширюються та відповідальність за їх порушення.

Заборона щодо використання службових повноважень чи свого становища стосується всіх суб’єктів,на яких поширюється дія даного Закону. Цим суб’єктам забороняється  використовувати  свої  службові  повноваження  або  своє  становище тапов’язані з цим можливості з метою одержання неправомірної вигоди  (неправомірна вигода - грошові кошти або інше майно, переваги, пільги, послуги, нематеріальні активи, будь які інші вигоди нематеріального чи не грошового характеру, якіобіцяють, пропонують, надають або одержують без законних на те підстав) для себе чи інших осіб, у т.ч. використовувати будь-яке державне чи комунальне майно або кошти в приватних інтересах. Відповідальність за порушення цієї заборонивстановлена статями 364, 364-1, 365-2, 368, 368-3, 368-4 Кримінального кодексу України

Обмеження  щодо  одержання  подарунків  встановлено  для осіб, зазначених у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 Закону. Даний Закон забороняє зазначеним особам не лише одержувати, а й просити або вимагати подарунки для себе чиблизьких їм осіб від юридичних або фізичних осіб:

а) у зв’язку зі здійсненням такими особами діяльності, пов’язаної із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування;

б) якщо особа, яка дарує,  перебуває в підпорядкуванні такої особи.

Згідно  з Законом посадові особи можуть приймати подарунки, які відповідають загальновизнаним уявленням про гостинність, якщо вартість таких подарунків не перевищує одну мінімальну заробітну плату, встановлену на день прийняттяподарунка, одноразово, а сукупна вартість таких подарунків, отриманих від однієї особи (групи осіб) протягом року, не перевищує двох прожиткових мінімумів, встановлених для працездатної особи на перше січня того року, в якому прийнятоподарунки.

Детальніше...
 
Звернення стягнення на майно боржника
П'ятниця, 14 квітня 2017, 07:23

Згідно Закону України «Про виконавче провадження» та Методичних рекомендацій щодо застосування виконавцями положень Закону України «Про виконавче провадження», звернення стягнення на майно боржника полягає в його арешті, вилученні (списанні коштів з рахунків) та примусовій реалізації.

            Про звернення стягнення на майно боржника виконавець виносить постанову.

Стягнення за виконавчими документами звертається в першу чергу на кошти боржника у національній та іноземній валютах, інші цінності, у тому числі на кошти на рахунках боржника у банках та інших фінансових установах.

Встановлено випадки, коли забороняється звернення стягнення та накладення арешту на кошти боржників. 

Зокрема, на кошти на рахунках платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, на кошти, що перебувають на поточних рахунках із спеціальним режимом використання, відкритих відповідно до ст.ст. 19-1 та 26-1 Закону України «Про теплопостачання», ст.15-1 Закону України «Про електроенергетику», та на спеціальному рахунку експлуатуючої організації (оператора) відповідно до Закону України "Про впорядкування питань, пов’язаних із забезпеченням ядерної безпеки", на кошти на інших рахунках боржника, накладення арешту та/або звернення стягнення на які заборонено законом.

Якщо ж на такі грошові кошти було накладено арешт, відповідно до ч. 2 ст. 59 Закону виконавець зобов’язаний зняти арешт з коштів на рахунку боржника не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від банку документів, які підтверджують, що на кошти, які знаходяться на рахунку, заборонено звертати стягнення згідно із цим Законом.

Детальніше...
 
Про авансовий внесок за примусове виконання рішення
П'ятниця, 17 лютого 2017, 10:03

5 жовтня 2016 року набув чинностіЗакону України «Про виконавче провадження», прийнятий 2 червня 2016 року.

Згідно частини 2 статті 26 Закону України «Про виконавче провадження» до заяви про примусове виконання рішення стягувач має тепер додати квитанцію про сплату авансового внеску в розмірі 2 відсотків суми, що підлягає стягненню, але не більше 10 мінімальних розмірів заробітної плати, а за рішенням немайнового характеру - у розмірі одного мінімального розміру заробітної плати з боржника - фізичної особи та в розмірі двох мінімальних розмірів заробітної плати з боржника - юридичної особи.

Від сплати авансового внеску звільняються стягувачі за рішеннями про: стягнення заробітної плати, поновлення на роботі та за іншими вимогами, що випливають із трудових правовідносин; обчислення, призначення, перерахунок, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг; відшкодування шкоди, заподіяної каліцтвом або іншим ушкодженням здоров’я, а також смертю фізичної особи; стягнення аліментів; відшкодування майнової та/або моральної шкоди, завданої внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Також Законом звільняються від сплати авансового внеску державні органи, інваліди війни, інваліди I та II груп, законні представники дітей-інвалідів і недієздатних інвалідів I та II груп, громадяни, віднесені до категорій 1 та 2 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у разі їх звернення до органів державної виконавчої служби.

Слід звернути увагу, що органи місцевого самоврядування за своєю політико-правовою природою не є органами державної влади, а є представницькими органами місцевого самоврядування, а тому не звільняються від сплати авансового внеску.

При пред’явленні виконавчих документів, за якими стягнення є солідарним, авансовий внесок сплачується стягувачем по кожному виконавчому документу у встановленому частиною 2 статті 26 Закону розмірі.

Також варто взяти до уваги, що згідно пункту 8 частини 4 статті 4 Закону України «Про виконавче провадження», виконавчий документ повертається стягувачу органом державної виконавчої служби, приватним виконавцем без прийняття до виконання протягом трьох робочих днів з дня його пред’явлення, якщо стягувач не надав підтвердження сплати авансового внеску, якщо авансування є обов’язковим.

Реквізити для сплати авансованого внеску на рахунок Володарського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області:

р/р 37112134736231 в Державній казначейській службі України

МФО 820172,

код за ЄДРПОУ 34736231

Одержувач: Володарський РВ ДВС ГТУЮ у Київській області

 
Порядок реалізації арештованого майна шляхом проведення електронних торгів
Середа, 27 травня 2015, 11:51

Міністерством юстиції України 16 квітня 2014 року прийнято наказ №656/5 «Про проведення експерименту із запровадження порядку реалізації арештованого майна шляхом проведення електронних торгів».

Найголовнішим завданням пілотного проекту є залучення якомога ширшого кола покупців до реалізації арештованого майна з метою його реалізації за максимальною ціною та унеможливлення корупційних ризиків у процесі реалізації арештованого майна.

Учасники торгів не контактуватимуть з державними виконавцями або іншими чиновниками, що дозволяє повністю викорінити хабарництво в цій сфері.

Така система є новою для України, і значна кількість учасників торгів, які звикли до традиційного механізму реалізації арештованого майна, може не знати тонкощів проведення електронних торгів.

Учасники аукціонів зможуть створити власний кабінет і слідкувати за ходом торгів, а також за наповненням бази новими лотами в он-лайн режимі. Доступ до Системи державних виконавців по суті нівелюється і обмежуватиметься виключно можливістю вносити інформацію про нові лоти в Систему електронних торгів арештованим майном. Тобто, державний виконавець вже не зможе впливати на процес продажу майна та виконувати якісь маніпуляції на користь зацікавлених осіб.

Детальніше...
 
Обмеження щодо суміщення та сумісництва
Середа, 10 грудня 2014, 12:37
Обмеження щодо сумісництва та суміщення поширюється виключно на осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (пункт 1 частини першої статті 4 Закону «Про засади запобігання і протидії корупції»). Однак при цьому важливим є положення про те, що ці обмеження не поширюються на депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад (крім тих, які здійснюють свої повноваження у відповідній раді на постійній основі), членів Вищої ради юстиції (крім тих, які працюють у Вищій раді юстиції на постійній основі), народних засідателів і присяжних.
Види обмежень:
А) відповідно до пункту 1 частини першої статті 7 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» вказаним вище особам, забороняється займатися іншою оплачуваною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту) або підприємницькою діяльністю, якщо інше не передбачено Конституцією або законами України.
Фактично в даному випадку мова йде про дві суттєво різні ситуації.

По-перше, заборона на іншу оплачувану діяльність.

Під такою діяльністю «інша оплачувана діяльність» слід розуміти будь-яку діяльність, спрямовану на отримання доходу і не пов’язану з виконанням особою своїх посадових обов’язків з виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Разом з тим така заборона не поширюється на викладацьку, наукову і творчу діяльності, медичну практику, інструкторську та суддівську практики із спорту.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 2