Хочу продать квартиру. Ипотека можно ли продать квартиру быстро. Можно продать долю в квартире. В каком банке брать ипотеку. Стоит ли брать ипотеку сегодня. На какой срок брать ипотеку. Утепление стен своими руками. Быстрое утепление стен пенопластом своими руками. Технология утепления стен. Ремонт видеокарты ноутбука. Быстрый ремонт видеокарты своими руками. Сколько стоит ремонт видеокарты. В каком банке взять автокредит. Где выгоднее взять автокредит без проблем. Бесплатный сервер wow. Рейтинг серверов wow сайт. Сервера wow mangos. Чертежи самодельных станков. Скачать чертежи станков для холодной ковки. Сверлильный станок чертеж. Договор аренды квартиры. Стоимость аренды квартиры в Москве. Снять в аренду квартиру.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Новини області
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сфера земельних відносин
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Сектор культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Юстиція
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Управління соціального захисту населення
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Електронне звернення

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні36
mod_vvisit_counterВчора307
mod_vvisit_counterЦього тижня1003
mod_vvisit_counterМинулого тижня3024
mod_vvisit_counterЗа місяць7830
mod_vvisit_counterМинулого місяця11620
mod_vvisit_counterВсього764676

Online (20 хвилин): 3
Твій IP: 54.81.231.226
,
2017-08-17 03:57
ДВС
ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
Четвер, 13 липня 2017, 11:01

ГРАФІК

особистого прийому громадян начальником, першим заступником начальника, заступниками начальника Головного територіального управління юстиції у Київській області

Посада

Адреса

День прийому

Часи прийому

Начальник управління

вул. Євгена Сверстюка, 15

щосереди

з 10.00

до 13.00

Перший заступник начальника управління

вул. Євгена Сверстюка, 15

щоп’ятниці

з 10.00

до 13.00

Заступник начальника управління-начальник Управління з питань державної виконавчої служби

вул. Євгена Сверстюка, 15

щочетверга

з 10.00 по 13.00 год.

Заступник начальника управління державної виконавчої служби – начальник відділу аналітики та статистики

вул. Євгена Сверстюка, 15

щовівторка

з 10.00 по 13.00 год.

Начальник відділу примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби

вул. Євгена Сверстюка, 15

щосереди,

щопятниці

з 10.00 по 13.00 год.

Заступник начальника управління-начальник Управління державної реєстрації

вул. Євгена Сверстюка, 15

щоп’ятниці

з 10.00

до 13.00

Заступник начальника управління-начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації

вул. Ярославська, 5\2

щовівторка

з 10.00

до 13.00

Начальник відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації

вул. Євгена Сверстюка, 15

щоденно

з 10.00

до 13.00

Начальник відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Управління державної реєстрації

вул. Євгена Сверстюка, 15

щосереди

з 10.00

до 13.00

Заступник начальника Управління – начальник відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів

вул. Євгена Сверстюка, 15

щовівторка

3 10:00 до 13:00

Начальник відділу з питань нотаріату

вул. Євгена Сверстюка, 15

щовівторка

з 10.00

до 13:00

Начальник Управління реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти

вул. Євгена Сверстюка, 15

щовівторка

щочетверга

з 10.00

до 16.00

Начальник

відділу з питань банкрутства

вул. Євгена Сверстюка, 15

щопонеділка

з 10.00

до 13.00

*Затверджено Наказ Головного територіального управління юстиції у Київській області від 29 грудня 2016 року № 820/6 «Про затвердження графіку особистого прийому громадян у  Головному територіальному  управлінні юстиції  у Київській області на 2017 рік»

 
ГРАФІК «ГАРЯЧОЇ» ТЕЛЕФОНОЇ ЛІНІЇ
Четвер, 13 липня 2017, 10:59

ГРАФІК

участі керівництва у прямій «гарячій» телефонній лінії Головного територіального управління юстиції у Київській області  

на 2017 рік

Посада

Дата

проведення

Номер

телефону

Начальник Головного територіального управління юстиції у Київській області

22.02.2017

19.04.2017

16.08.2017

15.11.2017

237-69-79

Перший заступник начальника Головного територіального  управління юстиції у Київській області

24.01.2017

23.05.2017

15.08.2017

05.12.2017

237-69-71

Заступник начальника управління – начальник Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області

16.02.2017

19.10.2017

237-69-68

Заступник начальника управління державної виконавчої служби – начальник відділу аналітики та статистики

11.04.2017

19.09.2017

237-69-68

Начальник відділу примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби Головного територіального  управління юстиції у Київській області

29.03.2017

06.12.2017

237-69-61

Спеціалісти управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області Питання щодо виконання рішень суду по постанові Кабінету Міністрів України № 440

щосереди

237-69-63

Заступник начальника управління – начальник Управління державної реєстрації Головного територіального  управління юстиції у Київській області

20.03.2017

15.05.2017

12.07.2017

14.08.2017

09.11.2017

237-69-65

Заступник начальника управління – начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації  Головного територіального управління юстиції у Київській області

19.08.2017

25.11.2017

462-47-25

Начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, друкованих засобів масової інформації Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Київській області

17.01.2017

16.03.2017

16.05.2017

13.07.2017

12.09.2017

08.11.2017

237-69-77

Начальник відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Київській області

17.01.2017

16.03.2017

16.05.2017

13.07.2017

12.09.2017

08.11.2017

237-69-65

Заступник начальника Управління – начальник відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів

12.01.2017

10.03.2017

15.05.2017

11.07.2017

01.09.2017

09.11.2017

237-69-73

Начальник Управління реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти Головного територіального управління юстиції у Київській області

17.02.2017

20.04.2017

16.06.2017

23.08.2017

20.10.2017

15.12.2017

237-69-83

Начальник Управління кадрової роботи та державної служби Головного територіального управління юстиції у Київській області

19.01.2017

09.03.2017

18.05.2017

06.07.2017

07.09.2017

09.11.2017

07.12.2017

237-69-70

Начальник відділу з питань нотаріату Головного територіального управління юстиції у Київській області

27.01.2017

24.01.2017

24.03.2017

21.04.2017

26.05.2017

23.06.2017

28.07.2017

25.08.2017

29.09.2017

27.10.2017

24.11.2017

29.12.2017

237-69-76

атверджено Наказ Головного територіального управління юстиції у Київській області від 29 грудня 2016 року № 821/6 «Про затвердження графіку участі керівництва у прямій «гарячій» телефонній лінії Головного територіального управління юстиції у Київській області на 2017 рік»

 
ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ ВИЇЗНИХ ПРИЙОМІВ
Четвер, 13 липня 2017, 10:55

ГРАФІК

Проведення виїзних прийомів громадян

Головного територіального управління юстиції у Київській області

на 2017 рік

Посада

Дата проведення

прийому громадян

Місце проведення прийому громадян

Заступник начальника управління – начальник Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області

Грудень

2017 року

Володарський районний ВДВС ГТУЮ у КО

*Затверджено Наказ Головного територіального управління юстиції у Київській області від 29 грудня 2016 року № 823/6 «Про затвердження графіку проведення виїзних прийомів громадян Головного територіального управління юстиції у Київській області на 2017 рік».

* Час проведення виїзних прийомів громадя з 11:00 до 13:00

 
Конфлікт інтересів на державній службі
Четвер, 13 липня 2017, 10:49

Конфлікт інтересів на державній службі

Поняття «конфлікт інтересів на державній службі» неможливо розглянути без трактування терміна «конфлікт інтересів». Під цим поняттям мається на увазі ситуація, при якому особиста зацікавленість службовця державного типу може прямо або побічно впливати на соотвествующее виконання ним своїх обов`язків. Досить часто подібна процедура супроводжується тим, що виникає суперечлива ситуація між особистою зацікавленістю особи і законами організації, суспільства або держави. Конфлікт інтересів на державній цивільну службу також призводить до того, що з`являються ситуації, при яких може бути завдано шкоди законним правам та інтересам держави, конкретних організацій чи громадян. Поняття особистої зацікавленості Під особистою зацікавленістю розуміють ситуації, які прямо або побічно можуть вплинути на виконання службовцем своїх обов`язків. Особиста зацікавленість безпосередньо впливає на конфлікт інтересів на державній службі. Приклади особистої зацікавленості - це можливість отримання особою, яка перебуває на державній посаді, додаткових доходів у вигляді грошей, цінностей та іншого майна, які можуть бути доступними не тільки безпосередньо службовцю, а й членам його сім`ї, родичам, друзям. Державний службовець в силу своєї роботи, наприклад, при виконанні окремих функцій управлінь державного типу, може потрапляти в ситуації, які підпадають під визначення особистої зацікавленості. Конфлікт інтересів на державній і муніципальну службу в такому випадку може бути викликаний функціями службовця щодо наявності повноважень приймати рішення за технічними, організаційними, кадрових, фінансових, матеріальних чи інших питань організації або держави.

Детальніше...
 
Запобігання одержанню неправомірної вигоди або подарунка та поводження з ними
Четвер, 01 червня 2017, 07:11

Особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняні до них особи у разі надходження пропозиції щодо неправомірної вигоди або подарунка, незважаючи на приватні інтереси, зобов’язані невідкладно вжити таких заходів:

1) відмовитися від пропозиції;

2) за можливості ідентифікувати особу, яка зробила пропозицію;

3) залучити свідків, якщо це можливо, у тому числі з числа співробітників;

4) письмово повідомити про пропозицію безпосереднього керівника (за наявності) або керівника відповідного органу, підприємства, установи, організації, спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції.

Якщо особа, на яку поширюються обмеження щодо використання службового становища та щодо одержання подарунків, виявила у своєму службовому приміщенні чи отримала майно, що може бути неправомірною вигодою, або подарунок, вона зобов’язана невідкладно, але не пізніше одного робочого дня, письмово повідомити про цей факт свого безпосереднього керівника або керівника відповідного органу, підприємства, установи, організації.

Про виявлення майна, що може бути неправомірною вигодою, або подарунка складається акт, який підписується особою, яка виявила неправомірну вигоду або подарунок, та її безпосереднім керівником або керівником відповідного органу, підприємства, установи, організації.

У разі якщо майно, що може бути неправомірною вигодою, або подарунок виявляє особа, яка є керівником органу, підприємства, установи, організації, акт про виявлення майна, що може бути неправомірною вигодою, або подарунка підписує ця особа та особа, уповноважена на виконання обов’язків керівника відповідного органу, підприємства, установи, організації у разі його відсутності.

Предмети неправомірної вигоди, а також одержані чи виявлені подарунки зберігаються в органі до їх передачі спеціально уповноваженим суб’єктам у сфері протидії корупції.

У випадку наявності в особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, сумнівів щодо можливості одержання нею подарунка, вона має право письмово звернутися для одержання консультації з цього питання до територіального органу Національного агентства, який надає відповідне роз’яснення.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 4