Купить новостройку с отделкой. Где купить однокомнатную квартиру в новостройке? Купить новостройку недорого. Оценка стоимости недвижимости. Какая рыночная оценка недвижимости? Принципы оценки недвижимости. Теплый пол своими руками. Как сделать теплый пол в доме. Монтаж водяного теплого пола. Не включается ноутбук. Скажите почему не включается ноутбук. Ноутбук включается и сразу выключается. Быстрый кредит наличными. Где быстро взять кредит без справок. Оформить быстрый кредит. Топ wow сервера. Где скачать последний клиент wow? Самый лучший сервера world of warcraft. Ленточная пилорама цена. Ленточная пилорама своими руками чертежи. Скачать чертежи ленточной пилорамы. Аренда квартир без посредников. Длительная аренда квартир без посредников и прочих. Аренда однокомнатной квартиры.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні911
mod_vvisit_counterВчора1671
mod_vvisit_counterЦього тижня5713
mod_vvisit_counterМинулого тижня12123
mod_vvisit_counterЗа місяць31988
mod_vvisit_counterМинулого місяця47839
mod_vvisit_counterВсього981353

Online (20 хвилин): 34
Твій IP: 54.198.111.185
,
2018-07-19 11:39
Юридичні консультації
Порядок звернення за наданням безоплатної вторинної правової допомоги
Вівторок, 26 січня 2016, 15:18
Безоплатна вторинна правова допомога - вид державної гарантії, що полягає у створенні рівних можливостей для доступу осіб до правосуддя. Безоплатна вторинна правова допомога включає такі види правових послуг: 1) захист; 2) здійснення представництва інтересів осіб, що мають право на безоплатну вторинну правову допомогу, в судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами; 3) складення документів процесуального характеру. Суб'єктами надання безоплатної вторинної правової допомоги в Україні є: 1) центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги; 2) адвокати, включені до Реєстру адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу. Звернення про надання одного з видів правових послуг подаються особами, які досягли повноліття, до Центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги або до територіального органу юстиції за місцем фактичного проживання таких осіб незалежно від реєстрації місця проживання чи місця перебування особи. Звернення про надання одного з видів правових послуг, що стосуються дітей, подаються їх законними представниками за місцем фактичного проживання дитини або її законних представників незалежно від реєстрації місця проживання чи місця перебування особи. Звернення про надання одного з видів правових послуг, передбачених частиною другою статті 13 цього Закону, що стосуються осіб, визнаних судом недієздатними, або дієздатність яких обмежена судом, подаються їх опікунами або піклувальниками за місцем фактичного проживання таких осіб або їх опікунів чи піклувальників незалежно від реєстрації місця проживання чи місця перебування особи. Разом із зверненням про надання безоплатної вторинної правової допомоги особа або законний представник особи повинні при собі мати копії та оригінали наступних документів: - паспорт; - реєстраційний номер облікової картки платника податків; - пенсійне посвідчення або посвідчення, що підтверджує призначення соціальної допомоги (за наявності); - довідка про склад сім’ї; - довідка про доходи кожного члена сім’ї; - довідка про отримання соціальної допомоги (за наявності).
 
Допомога переселенцям в Україні
Понеділок, 25 січня 2016, 11:48
Допомога переселенцям в Україні – це комплекс заходів, що вживаються державою Україна, іншими державами, позаурядовими організаціями й волонтерами спрямовані на надання допомоги вимушеним переселенцям з АТО, Донбасу й АР Крим. Хто такі переселенці? Переселенці – це люди, які були змушені втекти з їхнього рідного регіону й не здатні туди повернутися, тому що це небезпечно для їхнього життя. Керування верховного комісаріату ООН у справах біженців повідомляє, що у світі майже 10,5 мільйонів вимушених переселенців. В Україні зареєстроване близько 50 тисяч переселенців, яким необхідна допомога. Це переселенці з АР Крим, Донецької й Луганської областей України. Куди звертатися переселенцям за допомогою. Позаурядові організації допомоги переселенцям з Донбасу, Криму, АТО:  Координаційний центр допомоги переселенцям у місті Київ – 096-09-09-103;  Штаб Майдана в місті Вінниця - (0432) 69-36-00, 063-409-62-75;  Психологічна служба Майдана в Києві – 096-730-01-00;  Координаційний центр допомоги переселенцям у місті Львів - 067-868-73-87;  Правові приймальні Криму – 050-251-70-17, 050-055-67-73;  Суспільство вільних людей – 063-241-52-13. Питання соціального забезпечення, розселення, працевлаштування переселенців:  Телефонна лінія при Кабінеті Міністрів України - 0 800 507 309;  Координаційний штаб - (044) 247 32 92, (044) 247 30 02 (місто Київ, вулиця Гончара, 55-А);  Оперативний штаб, тел. - 101;  Міграційна служба України - (044) 278 50 30;  Центр Паспортний сервіс - (044) 392 01 94;  Служба зайнятості - 0 800 50 50 60;  Сайт допомоги для переселенців - vpo.gov.ua.
 
Вимоги до звернень громадян та терміни їх розгляду
Понеділок, 25 січня 2016, 10:47
Утвердження і забезпечення прав та свобод людини є головним обов’язком держави. Це передбачено статтею 3 Конституції України, тому права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Звернення громадян є одним із засобів захисту їх прав та законних інтересів. Вказане право закріплено основним законом держави. У статті 40 Конституції України зазначено, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і надати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Загальні засади реалізації права громадян на звернення визначено Законом України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року № 393/96 (далі – Закон). У цьому Законі надано чіткі визначення термінів «звернення», «пропозиції», «заяви», «скарги» громадян, встановлено вимоги до звернень, порядок їх розгляду, а також відповідальність за його порушення. Слід зазначити, що звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто або через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства. Звернення може бути подано як окремо особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). Стаття 5 Закону встановлює вимоги до звернення. Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених питань. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Також письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів від дня його надходження. Відповідно до статті 6 Закону громадяни мають право звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування українською чи іншою мовою, прийнятною для сторін. Варто зауважити, що письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, згідно зі статтею 8 Закону визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 цього Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними. Крім того, якщо питання, порушені в одержаному органом державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об’єднаннями громадян або посадовими особами зверненні, не входять до їх повноважень, воно в термін не більше п’яти днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. Відповідно до статті 20 Закону звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку. Слід зазначити, що органи державної влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об’єднання громадян, посадові особи розглядають звернення громадян без стягнення за це плати. Нормативно неврегульованим залишається на сьогодні статус електронних листів-звернень, надісланих електронною поштою, зокрема тих, що не містять електронного підпису. Підсумовуючи викладене, необхідно відмітити, що право громадян звертатися особисто, а також направляти індивідуальні чи колективні звертання в державні органи й органи місцевого самоврядування є одним з найважливіших засобів прояву суспільно-політичної активності громадян, зацікавленості їх у суспільних справах, а також захисту ними своїх прав.
 
Допомога переселенцям в Україні
Вівторок, 10 листопада 2015, 15:16

Допомога переселенцямв Україні– це комплекс заходів, що вживаються державою Україна, іншими державами, позаурядовими організаціями й волонтерами спрямовані на надання допомоги вимушеним переселенцям з АТО, Донбасу й АР Крим.

Хто такі переселенці?

Переселенці – це люди, які були змушені втекти з їхнього рідного регіону й не здатні туди повернутися, тому що це небезпечно для їхнього життя.

Керування верховного комісаріату ООН у справах біженців повідомляє, що у світі майже 10,5 мільйонів вимушених переселенців.

В Україні зареєстроване близько 50 тисяч переселенців, яким необхідна допомога. Це переселенці з АР Крим, Донецької й Луганської областей України.

Куди звертатися переселенцям за допомогою.

Позаурядові організації допомоги переселенцям з Донбасу, Криму, АТО:

  • Координаційний центр допомоги переселенцям у місті Київ –096-09-09-103;
  • Штаб Майдана в місті Вінниця -
  • Психологічна служба Майдана в Києві –096-730-01-00;
  • Координаційний центр допомоги переселенцям у місті Львів -067-868-73-87;
  • Правові приймальні Криму –050-251-70-17, 050-055-67-73;
  • Суспільство вільних людей –063-241-52-13.

Питання соціального забезпечення, розселення, працевлаштування переселенців:

  • Телефонна лінія при Кабінеті Міністрів України -0 800 507 309;
  • Координаційний штаб -(місто Київ, вулиця Гончара, 55-А);
  • Оперативний штаб, тел. -101;
  • Міграційна служба України -
  • Центр Паспортний сервіс -
  • Служба зайнятості -0 800 50 50 60;
  • Сайт допомоги для переселенців -.
 
Роз’яснення щодо застосування деяких положень законодавства
Понеділок, 09 листопада 2015, 14:03

1. Чи має право місцевий центр організовувати надання правової допомоги особам, зазначеним у статті 14 Закону України «Про безоплатну правову допомогу» (далі – Закон), які є потерпілими, свідками, цивільними позивачами, відповідачами у кримінальному процесі, чи надання такої правової допомоги належить до повноважень регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги?

Чи має право місцевий центр видавати адвокатам доручення про надання безоплатної вторинної правової допомоги зазначеним особам?

Яким буде механізм оплати послуг і відшкодування витрат адвокатів у разі прийняття місцевим центром рішення про надання правової допомоги зазначеним особам?

У разі якщо до місцевого центру звертається особа, яка належить до однієї з категорій, передбачених пунктами 1, 2, 8 – 12 частини першої статті 14 Закону, та одночасно є потерпілою або свідком у кримінальному провадженні, місцевий центр після здійснення перевірки належності особи до однієї з вищезазначених категорій та прийняття рішення про надання безоплатної вторинної правової допомоги видає адвокату доручення за формою, встановленою додатком 9 до Методичних рекомендацій, затверджених наказом Координаційного центру з надання правової допомоги від 26 червня 2015 року № 160 (далі – Методичні рекомендації).

Оплата послуг адвоката у таких випадках здійснюватиметься відповідно до пункту 2 Порядку оплати послуг та відшкодування витрат адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 2014 року № 465.

У разі якщо особа, захист якої за призначенням у кримінальному провадженні здійснюється призначеним регіональним центром адвокатом, потребує представництва інтересів як свідок або потерпілий в іншому кримінальному провадженні, таке представництво забезпечується цим же адвокатом на підставі вже виданого доручення про залучення захисника за призначенням.

Оплата послуг адвоката за представництво у цьому випадку здійснюватиметься відповідно до пункту 2 Порядку оплати послуг та відшкодування витрат адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 2014 року № 465.

Оплата послуг адвоката за здійснення захисту за призначенням в основному кримінальному провадженні здійснюватиметься відповідно до пункту 15 Методики обчислення розміру винагороди адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 2014 року № 465.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 4 з 10