Продажа новостроек от застройщика. Готовые новостройки продажа квартир от застройщика. Продажа новостроек в подмосковье. Продажа загородной недвижимости. Большой рынок загородной недвижимости. Обзор загородной недвижимости. Укладка линолеума на пол. Быстрая укладка линолеума своими руками. Цена укладка линолеума. Ремонт клавиатуры ноутбука. Быстрый ремонт клавиатуры своими руками. Сколько стоит ремонт клавиатуры. Потребительский кредит проценты. Кредит потребительский где взять. Потребительский кредит низкая процентная ставка. World of warcraft скачать торрент. Популярная игра world of warcraft. World of warcraft бесплатно. Журнал моделист конструктор. Журнал моделист конструктор онлайн. Моделист конструктор читать онлайн. Купить квартиру на первом этаже. Хороша ли квартира на первом этаже. Минусы квартиры на первом этаже.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО COVID-19
ВИБОРИ 2020
ТУРИЗМ
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиційно-привабливі об'єкти
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Захист прав споживачів
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадське обговорення
ГРОМАДСЬКА РАДА
Склад ради
Положення та регламент
Документи
Новини
Відділ надання адміністративних послуг та державної реєстрації
Загальна інформація
Новини
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Запобігання проявам корупції
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРУПЦІЮ
Інформація
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Документи
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Володарське відділення поліції
Прийом громадян
Інформація
Управління Пенсійного фонду
Графіки прийому
Новини
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ
Уповноважені органи з питань пробації
Інформація
Володарська районна філія Київського обласного центру зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами
Протидія домашньому насильству
Європейська та Євроатлантична інтеграція України
Україна - НАТО
Європейська інтеграція України

Авторизація



Новини Фонду соціального страхування
Понеділок, 07 вересня 2020, 09:01

Відбулась селекторна нарада з начальниками 15 відділень

31 серпня заступник начальника управління – начальник юридичного відділу управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Петро Рева провів селекторну нараду з начальниками відділень. Мета наради - проаналізувати стан виконання показників ефективності діяльності та покращення ключових ознак результативності . Участь в нараді взяли завідувач сектору з питань запобігання корупції юридичного відділу Богдан Білик, головна спеціалістка відділу по роботі з персоналом Оксана Мартиненко, начальниця адміністративно-господарського відділу Анжеліка Завертанна, начальник відділу аналізу та контролю за використанням роботодавцями коштів Фонду Вадим Грищук та начальник відділу профілактики страхових випадків Олексій Савченко.

З метою єдиного підходу до ведення договірної роботи та цільового використання коштів Фонду, начальниця відділу адміністративно-господарського забезпечення А. Завертанна акцентувала увагу присутніх на неухильному виконанні вимог Положення про порядок ведення договірної роботи в управлінні при укладанні договорів. Наголошено на необхідності забезпечення оренди нерухомого майна на найбільш вигідних для управління умовах.

Головна спеціалістка відділу по роботі з персоналом О. Мартиненко розповіла про запровадження нових форм наказів з особового складу. Надала роз’яснення щодо оформлення особових справ працівників управління та відділень. Наголосила про необхідність чіткого дотримання графіка відпусток.

Начальник відділу профілактики страхових випадків О. Савченко зазначив, що роботодавцями вже створено 358 комісій з розслідування гострих професійних захворювань на COVID-19 медичних працівників закладів охорони здоров’я, в яких беруть участь наші страхові експерти з охорони праці. Пріоритетом в профілактичній роботі страхового експерта, особливо у відділеннях з великою кількістю зареєстрованих повідомлень про гострі професійні захворювання на COVID-19, має бути розслідування цих випадків та вжиття всіх можливих заходів для прискорення завершення розслідування, а також надання допомоги посадовим особам медичних закладів в розслідуванні гострих професійних захворювань на COVID-19.

З метою профілактики порушень антикорупційного законодавства, завідувач сектору з питань запобігання корупції юридичного відділу управління Б. Білик наголосив на мінімізації безпосередніх контактів та можливостей впливу у процесі прийняття управлінських рішень, належному виконанні антикорупційного законодавства для підвищення рівня культури та знань працівників.

Начальник відділу аналізу та контролю за використанням роботодавцями коштів Фонду В. Грищук звернув увагу працівників, що під час перевірки суб'єктів господарювання необхідно об’єктивно та чітко викладати факти порушень, виявлені під час перевірки, з посиланням на відповідну структурну одиницю нормативно-правового акта. Акт перевірки має відповідати вимогам ділового мовлення. Також Грищук В.Р. надав практичні рекомендації щодо процедури фіксації факту проведення перевірок на підставі наявних недоліків в оформленні актів попередніх перевірок страхувальників та окреслив ряд інших питань, які стосуються напрямку роботи зі страхувальниками.

Під час спілкування учасники наради обговорили та визначили шляхи вирішення порушених питань. Наголошено на необхідності активізації роботи на окреслених ділянках. За результатами наради було надано відповідні доручення.

Найбільша кількість нещасних випадків захворювання медиків

на COVID-19 зафіксована на Приірпінні

З початку пандемії управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області отримало 361 повідомлення про клінічно підтверджені випадки гострого професійного захворювання медичних та інших працівників внаслідок зараження коронавірусною інфекцією, у тому числі 4 – смертельні.

Найбільша кількість повідомлень зареєстрована у Ірпінському відділенні – 98 випадків, що складає 27% від усіх повідомлень про випадки захворювання медиків на COVID-19 під час виконання трудових обов’язків. Відділення обслуговує Бородянський та Макарівський райони, м. Ірпінь, м. Буча.

Також значна кількість повідомлень про гострі професійні захворювання надійшла до Києво-Святошинського (45), Яготинського (43), Фастівського (42) відділень управління.

Станом на сьогодні розслідування завершено по 176 випадках, 58 з них визнані пов'язаними з виробництвом.

Принагідно інформуємо, що у липні 2020 року в структурі виробничого травматизму питома вага галузі охорони здоров’я склала 50% від усіх виробничих нещасних випадків за місяць, з них 100% – випадки гострого професійного захворювання на COVID-19.

У січні–серпні Фонд прийняв на оплату майже 2 млн лікарняних листків

За оперативними даними перших восьми місяців 2020 року до Фонду соціального страхування України подали на оплату майже 2 мільйони листків непрацездатності. Про це інформує пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Лікарняні листки були видані застрахованим особам у разі захворювань, у тому числі, на коронавірусну хворобу, травм, необхідності догляду за хворою дитиною або членом родини, а також у випадку ізоляції від COVID-19.

Фінансування допомог по тимчасовій непрацездатності здійснюється Фондом на підставі отриманої від страхувальника (роботодавця) заяви-розрахунку, від терміну подачі якої залежить дата фінансування матеріального забезпечення.

Залежно від причини тимчасової непрацездатності можуть різнитись розмір і тривалість її оплати:

• непрацездатність, викликана будь-яким захворюванням або травмою, що не пов’язані з виробництвом, фінансується Фондом, починаючи с шостого дня непрацездатності і до відновлення здоров’я (перші п’ять днів оплачує роботодавець). Розмір такої допомоги залежить від тривалості страхового стажу і складає від 50% до 100% середнього доходу;

• тимчасова непрацездатність, викликана необхідністю догляду за хворою дитиною до 14 років або родичем, фінансується ФССУ з першого дня догляду. Розмір допомоги також залежить від тривалості страхового стажу, а тривалість виплат складає до трьох днів (до семи у виняткових випадках) – у разі догляду за хворим членом сім’ї, до 14 днів – у випадку догляду за хворою дитиною і за весь період, доки дитина потребує догляду, – у разі стаціонарного лікування;

• ізоляція від COVID-19 фінансується у розмірі 50% середнього доходу незалежно від тривалості страхового стажу, виплати здійснюються, починаючи з шостого дня самоізоляції під медичним наглядом (перші п’ять днів оплачує роботодавець). Однак для медичних працівників Фонд фінансує допомогу у розмірі 100% середнього доходу незалежно від тривалості страхового стажу.