Робота із зверненнями громадян у Володарській районній державній адміністрації за звітний період 2019 року проводилась в порядку, визначеному Конституцією України, Законом України „Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.08 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями керівництва Київської обласної державної адміністрації та Володарської районної державної адміністрації та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу із зверненнями громадян.
Відповідно до п.3 Указу при Володарській райдержадміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян.
Прийняті рішення відповідно до вимог чинного законодавства.
В райдержадміністрації створено робочу групу з оперативного опрацювання звернень громадян та скарг на дії посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування району.
Відповідно до ст. 22 Закону України „Про звернення громадян” та п.1 Указу проводиться особистий прийом громадян. Графіки розміщено на інформаційному стенді райдержадміністрації, оприлюднено в місцевій газеті «Голос Володарщини», на ТРК «Грант», офіційному веб - сайті.
Відповідно до частин 4,5 п.1 Указу першочергова увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди Великої Вітчизняної війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, воєнних дій на сході України, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Розгляд звернень цих категорій громадян перебуває під особистим контролем керівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Протягом звітного періоду відбулося 2 особистих прийоми громадян керівниками райдержадміністрації, 3 - виїзних прийомів громадян за місцем проживання громадян.
Це питання аграрної політики і земельних відносин, соціального захисту, житлової політики, охорони здоров’я, праці і заробітної плати, транспорту і зв’язку, комунального господарства, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, діяльності органів місцевого самоврядування тощо.
Питання роботи з листами та організації особистого прийому громадян щотижнево аналізуються на апаратних нарадах керівництва райдержадміністрації, виносяться на розгляд засідань колегії та нарад.
За результатами їх обговорення керівництвом райдержадміністрації видаються відповідні доручення та направляються для відповідного реагування та усунення наявних недоліків управлінням, відділам, структурним підрозділам райдержадміністрації, органам місцевого самоврядування.
Відповідно до ст. ст. 14, 15, 16, 19 Закону України „Про звернення громадян” та частин 1-3,5 п.1 Указу здійснюється розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян та вирішення порушених у них питань.
Всі звернення громадян розглянуті в установлені законом терміни.
Протягом звітного періоду безпосередньо до райдержадміністрації надійшло 47 звернення, а у І кварталі 2018 року - 93 (зменшення становить 49,4 %). З них: письмових – 45 (у 2018 році – 30), усних – 2 (у 2018 році – 63). Колективних звернень – 1 (у 2018 році – 2). Повторних - 0 (у 2018 році – 2). В своїх зверненнях вони порушили 47 питань.
Через органи влади вищого рівня, пресу надійшло 45 звернень.
У минулому році – 30 (збільшення становить 33,3 %).
Зокрема, від загальної кількості питань 10,6 % становлять питання аграрної політики і земельних відносин; питання соціального захисту населення становлять 61,7 %; питання житлової політики – 4,2 %, питання охорони здоров’я – 4,2 %.
Актуальними залишаються питання комунального господарства, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, транспорту та зв’язку, праці і заробітної плати тощо.
Відповідно до частини 2 п.2 Указу та згідно затвердженого графіка проводиться особисте звітування керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, сільських, селищного голів перед головою райдержадміністрації. Протягом звітного періоду про роботу із зверненнями громадян звітували начальник відділу освіти райдержадміністрації, начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації та селищний і сільські голови: Логвинський, Рачківський, Лобачівський.
За результатами заслуховування дано протокольні доручення щодо поліпшення роботи по розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у виконкомах селищної та сільських рад, управліннях, відділах райдержадміністрації.
Відповідно до частини 1 п.5 та графіку проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян, затвердженого головою райдержадміністрації від 04.02.2016 № 32, здійснено перевірок структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади з питань звернень громадян.
Здійснено виїзні прийоми громадян: Логвинської, Рачківської, Лобачівської сільських рад (всього 3).
Відповідно до ч.3 п.5 проведено 7 днів контролю з метою виконання доручень, наданих керівникам відділів, управлінь та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, селищному, сільським головам за результатами розгляду звернень громадян.
В райдержадміністрації запроваджено пряму телефонну лінію для зв’язку з населенням району та цілодобово працює «гаряча лінія». Протягом І кварталу 2019 року звернень громадян через пряму телефонну лінію та «гарячу лінію» не було.
В райдержадміністрації діє громадська приймальня, яка розміщена на 2 поверсі приміщення райдержадміністрації ( каб. № 16).
Керівництвом Володарської райдержадміністрації систематично надається методична та практична допомога структурним підрозділам, виконавчим комітетам місцевих рад з питань розгляду звернень громадян, організації особистих прийомів.
Узагальнені відомості про організацію роботи із зверненнями громадян та вирішені питання систематично висвітлюється в засобах масової інформації, а саме: в місцевій газеті „Голос Володарщини” та на офіційному веб-сайті Володарської райдержадміністрації.
Випадків притягнення до відповідальності посадових осіб, які допускають порушення вимог Закону України „Про звернення громадян”, не було.
Начальник відділу правового забезпечення апарату адміністрації О.В. Ковтиха
|