Как лечить гастрит быстро. Как лечить гастрит желудка дома. Как лечить гастрит народными средствами. Лечение и профилактика кариеса. Быстрая профилактика кариеса зубов. Профилактика кариеса у взрослых. Питание во время беременности. Какое правильное питание во время беременности. Режим питания во время беременности. Почки симптомы болезни. Главные признаки болезни почек. Питание при болезни почек. Как доставить удовольствие девушке. Как доставить девушке больше удовольствия днем. Как доставить максимум удовольствия девушке. Грудные мышцы в домашних условиях. Быстрые домашние упражнения для грудных мышц. Тренировка грудных мышц. Йога для начинающих видео. Качественная йога для беременных. Уроки йоги для начинающих. Народное лечение простата. Главные средства лечения аденомы простаты. Лечение простатита и аденомы простаты.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Відділ державної реєстрації інформує
Запобігання проявам корупції
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРУПЦІЮ
Інформація
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Володарське відділення поліції
Прийом громадян
Інформація
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ
Уповноважені органи з питань пробації
Інформація
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні176
mod_vvisit_counterВчора559
mod_vvisit_counterЦього тижня1631
mod_vvisit_counterМинулого тижня3050
mod_vvisit_counterЗа місяць7514
mod_vvisit_counterМинулого місяця10205
mod_vvisit_counterВсього1068510

Online (20 хвилин): 6
Твій IP: 54.242.115.55
,
2019-03-21 11:53
На Київщині таємні клієнти перевірятимуть роботу сервісних центрів МВС
Вівторок, 26 лютого 2019, 09:45

15 лютого в усіх сервісних центрах МВС України і Київської області, зокрема, стартував проект "Таємний клієнт", який допоможе перевірити якість надання послуг та підвищити рівень обслуговування.

 Чи реально замінити посвідчення водія за 30 хвилин, а авто зареєструвати за три години? Наскільки легко замовити і отримати довідку про відсутність судимості? Чи привітний персонал і чи насправді забезпечено комфорт у приміщеннях як для дорослих відвідувачів, так і для малечі? Відкрито перевірити це, переконатися у достовірності заявленої якості обслуговування в сервісних центрах МВС, а також вплинути на пришвидшення реформи в напрямку надання адміністративних послуг відтепер зможе кожен бажаючий завдяки проекту «Таємний клієнт». Офіційна презентація проекту відбулась у четвер, 21 лютого за участю представників Регіонального сервісного центру МВС в Київській області, начальника територіального сервісного центру, що в місті Буча, Олександра Намоченка, головного спеціаліста ТСЦ Валентина Бачинського, відвідувачів та представників ЗМІ.

  Головна його мета – отримати незаангажовані відгуки як спеціально підготовлених перевіряючих, так і пересічних громадян, аби, опираючись на коментарі клієнтів, поліпшувати якість надання послуг.

Тож таємним клієнтом зможе стати будь-яка людина під час візиту до сервісного центру МВС нового зразка. Для цього необхідно детально ознайомитись  з анкетою-відгуком та критеріями оцінки роботи сервісного центру МВС, що розміщені на сайтах Головного сервісного центру та Регіонального сервісного центру в Київській області, відвідати сервісний центр МВС та отримати реальну послугу, за кілька хвилин заповнити та надіслати анкету-відгук.

Під час свого візиту громадянин зможе оцінити: роботу адміністратора за інформаційною стійкою, адміністратора, який надав послугу, екзаменатора (у випадку складання іспиту на право керування транспортним засобом), фахівця експертної служби МВС, спеціаліста кол-центру Головного сервісного центру МВС. Клієнт також зможе вказати інформацію щодо зручності навігації, дотримання інклюзивних умов, організації роботи сервісного центру МВС та доступності інформації .

В межах проекту громадяни зможуть висловити свою думку щодо роботи семи оновлених сервісних центрів МВС в Київській області, де вже почалась інформаційна кампанія: м. Біла Церква, вул. Сухоярська, 20; м. Бровари, вул. Броварської сотні, 4-А; м. Обухів, вул. Каштанова, 23; м. Вишгород, вул. Кургузова, 7-А; м. Буча, вул. Депутатська, 1-В; м. Переяслав-Хмельницький, вул. Ново-Київське шосе, 46 та с. Винарівка, вул. Лісова, 39.

Усі відгуки та зауваження будуть опрацьовані в режимі реального часу, а проміжні результати проекту оприлюднюватимуть на сайті Головного сервісного центру МВС.

Однак, слід пам’ятати: анкета таємного клієнта не є повідомленням про корупцію. Для цього  необхідно заповнити спеціальну Форму електронного повідомлення (її можна знайти на сайті Регіонального сервісного центру МВС в Київській області у розділі ПУБЛІЧНА ІНФОРМАЦІЯ).

Якщо вам небайдужі якісні зміни в країні, підтримайте ініціативу та поставтесь до своєї участі в анкетуванні відповідально. Від об'єктивності дій таємного клієнта залежить подальший розвиток сервісних центрів МВС!

Проект «Таємний клієнт» реалізовано за підтримки Консультативної місії Європейського Союзу в Україні (EUAM Ukraine)