Не работает мышка что делать. Почему не работает мышка на ноутбуке. Не работает беспроводная мышка. Почему не работает клавиатура. Почему не работает клавиатура на компьютере. Не работают некоторые кнопки клавиатуры. Как обшить ванну панелями. Скажите чем обшить стены в ванной. Обшить ванну пластиком фото. Приложения для android бесплатно. Скачать лучшие приложения для android. Приложение для планшетов android. Горнолыжные курорты финляндии. Лучшие горнолыжные курорты финляндии цены. Лучшие курорты финляндии. Как лечить воспаление легких. Воспаление легких симптомы основные. Воспаление легких лечение. Уроки по python. Учим python с нуля быстро. Как изучать быстро язык Python. Проблемы с сердцем симптомы. Основные признаки проблем с сердцем. Проблемы с клапаном сердца.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Відділ державної реєстрації інформує
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні239
mod_vvisit_counterВчора346
mod_vvisit_counterЦього тижня1905
mod_vvisit_counterМинулого тижня1830
mod_vvisit_counterЗа місяць5138
mod_vvisit_counterМинулого місяця11461
mod_vvisit_counterВсього1032383

Online (20 хвилин): 7
Твій IP: 54.167.18.170
,
2018-11-17 17:42
Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у Володарській РДА за І півріччя 2018 року
Вівторок, 17 липня 2018, 11:53

Робота із зверненнями громадян у Володарській районній державній адміністрації за звітний період 2018 року проводилась в порядку, визначеному Конституцією України, Законом України „Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.08 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями керівництва Київської обласної державної адміністрації та Володарської районної державної адміністрації та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу із зверненнями громадян.

         Відповідно до п.3 Указу при Володарській райдержадміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян.

         За звітний період проведено 2 засідань, розглянуто 4 питання: аграрної політики і земельних відносин (землекористування у сільській місцевості, розрахунків за земельні та майнові паї), освіти та охорони здоров’я, соціального захисту громадян щодо виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008.

Прийняті рішення відповідно до вимог чинного законодавства.

         В райдержадміністрації створено робочу групу з оперативного опрацювання звернень громадян та скарг на дії посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування району.

         Відповідно до ст. 22 Закону України „Про звернення громадян” та   п.1 Указу проводиться особистий прийом громадян. Графіки розміщено на інформаційному стенді райдержадміністрації, оприлюднено в місцевій газеті «Голос Володарщини», на ТРК «Грант», офіційному веб - сайті.

Відповідно до частин 4,5 п.1   Указу першочергова увага   приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди Великої Вітчизняної війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, воєнних дій на сході України, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Розгляд звернень цих категорій громадян перебуває під   особистим контролем керівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Зокрема по програмі «Турбота» у І півріччі 2018 році надано матеріальну допомогу 33 громадянам району на загальну суму 27200 гривень.

         Протягом звітного періоду відбулося 84 особистих прийомів громадян керівниками райдержадміністрації (з них: виїзних прийомів громадян за місцем їх основної роботи і проживання - 5),

         Це питання аграрної політики і земельних відносин, соціального захисту, житлової політики, охорони здоров’я, праці і   заробітної плати, транспорту і зв’язку, комунального господарства, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, діяльності органів місцевого самоврядування тощо.

         Питання роботи з листами   та організації особистого прийому громадян щотижнево аналізуються на апаратних нарадах керівництва райдержадміністрації, виносяться на розгляд засідань колегії та нарад.

         За результатами   їх обговорення керівництвом райдержадміністрації видаються відповідні доручення та   направляються для відповідного реагування та усунення наявних недоліків управлінням, відділам, структурним підрозділам райдержадміністрації, органам місцевого самоврядування.   

Відповідно до ст. ст. 14, 15, 16, 19 Закону України „ Про звернення громадян” та частин 1-3,5 п.1 Указу здійснюється розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян та вирішення порушених у них питань.

         Всі звернення громадян розглянуті в установлені законом терміни.

         Протягом звітного періоду безпосередньо до райдержадміністрації   надійшло 123 звернення, а у І півріччі 2017 року - 181 (зменшення становить 32 %). З них: письмових – 89 ( у 2017 році – 64), усних – 84 (у 2017 році – 117). Колективних звернень – 3 (у 2017 році – 6). Повторних - 4 ( у 2017 році – 3). В своїх зверненнях вони порушили 123 питання.

         Через органи  влади вищого рівня, пресу надійшло 49 звернень.

У минулому році – 39 (збільшення становить 20,4 %).  

         Зокрема, від загальної кількості питань 26,0 % становлять питання аграрної політики і земельних відносин; питання соціального захисту населення становлять 25,2 %; питання житлової політики – 5,7 %, питання охорони здоровя – 7,3 %.

         Актуальними залишаються питання комунального господарства, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, транспорту та зв’язку, праці і заробітної плати тощо.       

Відповідно до частини 2 п.2 Указу та згідно затвердженого графіка проводиться особисте звітування керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, сільських, селищного голів перед головою райдержадміністрації. Протягом звітного періоду про роботу із зверненнями громадян звітували начальник відділу освіти райдержадміністрації, начальник управління   соціального захисту населення райдержадміністрації та селищний і сільські голови: Матвіїський, Рогізнянський, Ожегівський, Логвинський, Зрайківський, Біліївський, Березнянський, Гайворонський, Лобачівський, Тарганський.

         За результатами заслуховування дано протокольні доручення щодо поліпшення роботи по розгляду   звернень   та організації особистого прийому громадян у виконкомах селищної та сільських рад, управліннях, відділах райдержадміністрації.

         Відповідно до частини 1 п.5 та графіку проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян, затвердженого головою райдержадміністрації від 04.02.2016 № 32, здійснено перевірок структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади з питань звернень громадян.      

Здійснено виїзні прийоми громадян та перевірено роботу сільських рад: Лобачівської, Логвинскої, Мармуліївської, Матвіїської та Ожегівської сільських рад (всього 5).

         Значних порушень законодавства при розгляді звернень громадян та організації особистого прийому громадян у вищезазначених виконкомах, управліннях, відділах райдержадміністрації не виявлено.

         Відповідно до ч.3 п.5 проведено 7 днів контролю з метою виконання доручень, наданих керівникам відділів, управлінь та інших структурних підрозділів райдержадміністрації,  селищному, сільським головам   за   результатами розгляду звернень громадян.    

         В райдержадміністрації   запроваджено   дві прямі телефонні лінії для зв’язку з населенням району (звернулося 5 громадян, розглянуто 5 питань) та цілодобово працює «гаряча» лінія».          

         В райдержадміністрації діє громадська приймальня, яка розміщена на 1 поверсі приміщення райдержадміністрації ( каб. №19) і є зручною для прийому громадян з обмеженими фізичними можливостями.

         Керівництвом Володарської райдержадміністрації систематично надається методична та практична допомога структурним підрозділам, виконавчим комітетам місцевих рад з питань розгляду звернень   громадян, організації особистих прийомів.

         Узагальнені відомості про організацію роботи із зверненнями громадян та вирішені питання систематично висвітлюється в засобах   масової інформації, а саме: в місцевій газеті „Голос Володарщини” та на офіційному веб-сайті Володарської райдержадміністрації.

         Випадків притягнення до відповідальності посадових осіб, які допускають порушення вимог Закону України „Про звернення громадян”, не було.

Начальник відділу

правового забезпечення

апарату адміністрації                                                               О.В. Ковтиха