Хочу продать квартиру. Ипотека можно ли продать квартиру быстро. Можно продать долю в квартире. В каком банке брать ипотеку. Стоит ли брать ипотеку сегодня. На какой срок брать ипотеку. Утепление стен своими руками. Быстрое утепление стен пенопластом своими руками. Технология утепления стен. Ремонт видеокарты ноутбука. Быстрый ремонт видеокарты своими руками. Сколько стоит ремонт видеокарты. В каком банке взять автокредит. Где выгоднее взять автокредит без проблем. Бесплатный сервер wow. Рейтинг серверов wow сайт. Сервера wow mangos. Чертежи самодельных станков. Скачать чертежи станков для холодной ковки. Сверлильный станок чертеж. Договор аренды квартиры. Стоимость аренды квартиры в Москве. Снять в аренду квартиру.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні108
mod_vvisit_counterВчора316
mod_vvisit_counterЦього тижня108
mod_vvisit_counterМинулого тижня2162
mod_vvisit_counterЗа місяць5815
mod_vvisit_counterМинулого місяця42252
mod_vvisit_counterВсього998761

Online (20 хвилин): 6
Твій IP: 54.80.87.62
,
2018-08-20 06:55
Відкриття західного порталу до Європи – Бескидського тунелю
Середа, 30 травня 2018, 08:06

pr1 124 травня Президент України Петро Порошенко офіційно відкрив Бескидський тунель. Перші поїзди через новий двоколійний Бескидський тунель рушили 25 травня. Це проект, завдяки якому Україна стає ще ближчою до Європейського Союзу, а Євросоюз – до України.

Україна стає надійним транзитним партнером Європи у вантажних перевезеннях.

Бескидський тунель довжиною 1764 метри – другий за довжиною залізничний тунель в Україні, розташований в Українських Карпатах, на Бескидському перевалі. Він належить до 5-го Пан'європейського транспортного коридору, що тягнеться з Італії до України, від італійського міста Трієст до Києва.

tonnelbeskidНовий тунель побудували на заміну старому, що діяв з 1886 року. 

Тунель є важливою логістичною складовою маршрутів експорту української продукції в Євросоюз. Це один з наймасштабніших інфраструктурних проектів за часи незалежності України. На будівництво тунелю використали понад 140 тонн вибухівки, близько 50 тисяч кубометрів бетону, 7 тисяч тонн металу. Фінансування відбувалося з різних джерел: кредит у розмірі 40 мільйонів євро надав Європейський банк реконструкції і розвитку (половину цієї суми «Укрзалізниця» вже повернула, починаючи від 2006 року), 55 мільйонів євро – Європейський інвестиційний банк і 850 мільйонів гривень профінансовано Україною.

Новий тунель зможе пропускати більше 100 пар поїздів на добу, тоді як старий – лише 47 пар. Це дасть змогу в декілька разів збільшити масштаби перевезень залізницею через Карпати та відкрити нові можливості виходу товарів на європейські ринки в напрямку Італії, Словенії, Угорщини та Словаччини.

​         Тунель збудували за європейськими стандартами, він обладнаний відеокамерами, сучасними пожежними системами.