Как правильно класть плитку. Как класть плитку на стену быстро. Класть плитку своими руками. Как выбрать ламинат для квартиры. Какой лучше выбрать ламинат сегодня. Какого цвета выбрать ламинат. Как правильно клеить обои. Как клеить обои на потолок вертикально. Как правильно клеить углы обоями. Интересные самоделки своими руками. Качественные самоделки своими руками фото. Самоделки для дома своими руками. Как сделать потолок в доме. Чем лучше утеплить потолок дома на сегодняшний день. Утепление потолка дома своими руками. Бизнес идеи с минимальными вложениями. Успешные идеи малого бизнеса с нуля. Прибыльные бизнес идеи. Как сделать мебель своими руками. Сделать деревянная мебель своими руками. Сделать мебель своими руками видео. Опалубка для фундамента. Как сделать опалубку для фундамента быстро. Опалубка для фундамента купить.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Відділ державної реєстрації інформує
Запобігання проявам корупції
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРУПЦІЮ
Інформація
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Володарське відділення поліції
Прийом громадян
Інформація
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ
Уповноважені органи з питань пробації
Інформація
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні316
mod_vvisit_counterВчора422
mod_vvisit_counterЦього тижня738
mod_vvisit_counterМинулого тижня3050
mod_vvisit_counterЗа місяць6621
mod_vvisit_counterМинулого місяця10205
mod_vvisit_counterВсього1067617

Online (20 хвилин): 10
Твій IP: 52.91.221.160
,
2019-03-19 16:56
Відкриття західного порталу до Європи – Бескидського тунелю
Середа, 30 травня 2018, 08:06

pr1 124 травня Президент України Петро Порошенко офіційно відкрив Бескидський тунель. Перші поїзди через новий двоколійний Бескидський тунель рушили 25 травня. Це проект, завдяки якому Україна стає ще ближчою до Європейського Союзу, а Євросоюз – до України.

Україна стає надійним транзитним партнером Європи у вантажних перевезеннях.

Бескидський тунель довжиною 1764 метри – другий за довжиною залізничний тунель в Україні, розташований в Українських Карпатах, на Бескидському перевалі. Він належить до 5-го Пан'європейського транспортного коридору, що тягнеться з Італії до України, від італійського міста Трієст до Києва.

tonnelbeskidНовий тунель побудували на заміну старому, що діяв з 1886 року. 

Тунель є важливою логістичною складовою маршрутів експорту української продукції в Євросоюз. Це один з наймасштабніших інфраструктурних проектів за часи незалежності України. На будівництво тунелю використали понад 140 тонн вибухівки, близько 50 тисяч кубометрів бетону, 7 тисяч тонн металу. Фінансування відбувалося з різних джерел: кредит у розмірі 40 мільйонів євро надав Європейський банк реконструкції і розвитку (половину цієї суми «Укрзалізниця» вже повернула, починаючи від 2006 року), 55 мільйонів євро – Європейський інвестиційний банк і 850 мільйонів гривень профінансовано Україною.

Новий тунель зможе пропускати більше 100 пар поїздів на добу, тоді як старий – лише 47 пар. Це дасть змогу в декілька разів збільшити масштаби перевезень залізницею через Карпати та відкрити нові можливості виходу товарів на європейські ринки в напрямку Італії, Словенії, Угорщини та Словаччини.

​         Тунель збудували за європейськими стандартами, він обладнаний відеокамерами, сучасними пожежними системами.