Как сделать потолок из гипсокартона. Как сделать подвесной потолок в доме. Какой потолок лучше сделать. Отделка ванной комнаты. Быстрая отделка ванных комнат панелями. Отделка ванной комнаты пластиковыми панелями. Кровля крыши профнастилом. Качественные материалы для кровли крыш. Крыша из мягкой кровли. Самоделки для сада. Успешные самоделки для сада своими руками. Самоделки для сада и огорода. Ванная мебель для ванной комнаты. Купить мебель для ванных комнат недорого. Заказ мебели для ванной комнаты. Бизнес малое производство. Самый малый бизнес идеи производство. Новый бизнес производство. Монтаж дверей своими руками. Быстрый монтаж входных дверей. Легкий монтаж пластиковых дверей. С чего начать ремонт квартиры. Быстрый ремонт дома с чего начать. Ремонт своими руками для начинающих.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Відділ державної реєстрації інформує
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Володарське відділення поліції
Прийом громадян
Інформація
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні134
mod_vvisit_counterВчора297
mod_vvisit_counterЦього тижня961
mod_vvisit_counterМинулого тижня1718
mod_vvisit_counterЗа місяць5121
mod_vvisit_counterМинулого місяця7842
mod_vvisit_counterВсього1049738

Online (20 хвилин): 8
Твій IP: 52.87.253.202
,
2019-01-24 12:44
Відкриття західного порталу до Європи – Бескидського тунелю
Середа, 30 травня 2018, 08:06

pr1 124 травня Президент України Петро Порошенко офіційно відкрив Бескидський тунель. Перші поїзди через новий двоколійний Бескидський тунель рушили 25 травня. Це проект, завдяки якому Україна стає ще ближчою до Європейського Союзу, а Євросоюз – до України.

Україна стає надійним транзитним партнером Європи у вантажних перевезеннях.

Бескидський тунель довжиною 1764 метри – другий за довжиною залізничний тунель в Україні, розташований в Українських Карпатах, на Бескидському перевалі. Він належить до 5-го Пан'європейського транспортного коридору, що тягнеться з Італії до України, від італійського міста Трієст до Києва.

tonnelbeskidНовий тунель побудували на заміну старому, що діяв з 1886 року. 

Тунель є важливою логістичною складовою маршрутів експорту української продукції в Євросоюз. Це один з наймасштабніших інфраструктурних проектів за часи незалежності України. На будівництво тунелю використали понад 140 тонн вибухівки, близько 50 тисяч кубометрів бетону, 7 тисяч тонн металу. Фінансування відбувалося з різних джерел: кредит у розмірі 40 мільйонів євро надав Європейський банк реконструкції і розвитку (половину цієї суми «Укрзалізниця» вже повернула, починаючи від 2006 року), 55 мільйонів євро – Європейський інвестиційний банк і 850 мільйонів гривень профінансовано Україною.

Новий тунель зможе пропускати більше 100 пар поїздів на добу, тоді як старий – лише 47 пар. Це дасть змогу в декілька разів збільшити масштаби перевезень залізницею через Карпати та відкрити нові можливості виходу товарів на європейські ринки в напрямку Італії, Словенії, Угорщини та Словаччини.

​         Тунель збудували за європейськими стандартами, він обладнаний відеокамерами, сучасними пожежними системами.