Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
ТУРИЗМ
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиційно-привабливі об'єкти
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Захист прав споживачів
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадське обговорення
ГРОМАДСЬКА РАДА
Склад ради
Положення та регламент
Документи
Новини
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Відділ державної реєстрації інформує
Запобігання проявам корупції
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРУПЦІЮ
Інформація
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Володарське відділення поліції
Прийом громадян
Інформація
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Графіки прийому
Новини
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ
Уповноважені органи з питань пробації
Інформація
Володарська районна філія Київського обласного центру зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами
Протидія домашньому насильству
Європейська та Євроатлантична інтеграція України
Україна - НАТО
Європейська інтеграція України

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні3772
mod_vvisit_counterВчора3949
mod_vvisit_counterЦього тижня14972
mod_vvisit_counterМинулого тижня25124
mod_vvisit_counterЗа місяць95121
mod_vvisit_counterМинулого місяця32947
mod_vvisit_counterВсього1197957

Online (20 хвилин): 12
Твій IP: 3.227.252.191
,
2020-02-27 21:23
Регламент Володарської РДА
Четвер, 19 квітня 2018, 11:45

ЗАТВЕРДЖЕНО Розпорядженням голови адміністрації від 16.07.2018 № 132

                                                                                                          

РЕГЛАМЕНТ

Володарської районноїдержавної адміністрації

1. Загальні положення

           1.1. Цей Регламент регулює організаційні та процедурні питання діяльності Володарської районної державної адміністрації (далі – райдержадміністрація).

           1.2. Розгляд в райдержадміністрації питань, що належать до її компетенції, зокрема щодо делегованих районною радою повноважень, провадиться головою, першим заступником голови, заступниками голови райдержадміністрації (далі-заступники голови), керівником апарату райдержадміністрації, апаратом райдержадміністрації, управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, а також консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, службами і комісіями, утвореними головою райдержадміністрації.

         1.3. Робота райдержадміністрації проводиться на засадах відкритості і гласності.

Райдержадміністрація у встановленому порядку інформує громадськість про свою діяльність, залучає громадян до проведення перевірок, підготовки і розгляду питань, що належать до її компетенції.

           1.4. Розподіл обов'язків між посадовими особами райдержадміністрації проводить голова райдержадміністрації не пізніше одного місяця з
дня призначення його на посаду з визначенням:

повноважень і функцій посадової особи;

        управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдерж-адміністрації (далі - структурні підрозділи райдерж­адміністрації), діяльність яких контролюватиметься відповідною посадовою особою;

територіальних органів центральних органів виконавчої влади, районних підприємств, установ та організацій, щодо яких посадова особа забезпечує реалізацію відповідно до законодавства державної політики, координацію взаємодії та сприяння діяльності;

порядку заміщення голови райдержадміністрації, його заступників та керівника апарату райдержадміністрації у разі їх відсутності.

1.5. Положення про структурні підрозділи райдержадміністрації із статусом юридичних осіб публічного права розробляються керівниками таких підрозділів, погоджуються із заступником голови (відповідно до розподілу обов’язків), а також із начальником відділу правового забезпечення апарату райдержадміністрації і затверджуються розпорядженням голови райдерж-адміністрації.

Положення про структурні підрозділи райдержадміністрації без статусу юридичних осіб публічного права розробляються керівниками таких підрозділів, погоджуються із заступником голови (відповідно до розподілу обов’язків), керівником апарату райдержадміністрації, а також із начальником відділу правового забезпечення апарату райдержадміністрації і затверджуються розпорядженням голови райдержадміністрації.

Положення про апарат райдержадміністрації розробляється начальником відділу правового забезпечення апарату райдержадміністрації, погоджується із керівником апарату райдержадміністрації і затверджуються розпорядженням голови райдержадміністрації.

Положення про структурні підрозділи апарату райдержадміністрації затверджуються керівником апарату райдержадміністрації.

2. Планування роботи райдержадміністрації

 2.1. Робота райдержадміністрації проводиться за перспективними (річними), поточними (квартальними) та оперативними (місячними) планами, які затверджуються головою райдержадміністрації.

         2.2. Планування роботи райдержадміністрації здійснюється з метою створення умов для послідовної та узгодженої діяльності її структурних підрозділів та апарату.

         2.3. Формування планів роботи райдержадміністрації здійснюється відділом з питань документообігу, контролю та організаційного забезпечення апарату райдержадміністрації за пропозиціями структурних підрозділів райдерж­адміністрації, погодженими із заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації (відповідно до розподілу обов'язків).

         Планування роботи райдержадміністрації з підготовки проек­тів регуляторних актів здійснюється з урахуванням статті 7 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» і забезпечується сектором економіки райдержадміністрації.

           2.4. Плани роботи райдержадміністрації передбачають заходи, спрямовані на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України та Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня (далі - акти законодавства), доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, здійснення інших, визначених законами, а також делегованих районною радою повноважень та забезпечення реалізації державної політики.

         2.5. До планів роботи райдержадміністрації включаються:

актуальні питання, пов'язані із здійсненням заходів із соціально-економічного розвитку району або окремих його адміністративно-територіальних одиниць, функціонуванням галузей господарського комплексу та розв'язанням проблем у соціальній сфері, поліпшенням діяльності місцевих

органів виконавчої влади, їх взаємодією з органами місцевого самоврядування, які потребують розгляду на засіданні колегії, нараді у голови райдержадміністрації, його заступників і керівника апарату райдерж-адміністрації та вжиття додаткових заходів для їх вирішення;

перелік актів законодавства, розпоряджень голови райдержадміністрації, хід виконання яких розглядатиметься в порядку контролю;

основні організаційно-масові заходи, проведення яких забезпечується райдержадміністрацією або за її участю.

2.6. Плани повинні містити питання:

підбиття підсумків діяльності райдержадміністрації відповідно за рік, квартал, місяць з визначенням основних напрямів подальшої роботи;

діяльності структурних підрозділів райдержадміністрації з виконання актів законодавства, розпоряджень голови райдержадміністрації.

2.7. Підготовка до розгляду діяльності структурних підрозділів райдерж-адміністрації, як правило, передбачає проведення комплексної або цільової перевірки стану справ у відповідній галузі або на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

2.8. У планах роботи райдержадміністрації визначаються посадові особи, конкретні структурні підрозділи райдержадміністрації, відповідальні за здійснення запланованих заходів, а також строки їх здійснення.

           2.9. Додаткові (позапланові) питання включаються до затвердженого
плану роботи райдержадміністрації за рішенням її голови.

Питання виключається з плану роботи райдержадміністрації за рішенням її голови на підставі доповідної записки заступників голови та керівника апарату райдержадміністрації (відповідно до розподілу обов'язків).

           2.10. Робота структурних підрозділів та апарату райдержадміністрації проводиться за квартальними і місячними планами, що затверджуються заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації (згідно із розподілом обов'язків). Порядок планування роботи структурних підрозділів апарату райдержадміністрації   встановлює керівник апарату   райдержадміні-страції. Формування зазначених планів роботи здійснюється з урахуванням положень пункту 2.4. цього Регламенту.

         2.11. Додаткові (позапланові) питання включаються до плану роботи структурного підрозділу та апарату райдержадміністрації і виключаються з нього за рішенням заступників голови та керівника апарату райдерж-адміністрації (відповідно до розподілу обов'язків).

         2.12. Відповідальність за своєчасне і якісне виконання запланованих заходів покладається на керівників відповідних структурних підрозділів, заступників голови та керівника апарату райдержадміністрації (згідно з розподілом обов’язків).

         2.13. Підготовку звітності райдержадміністрації, передбаче­ної статтею 30 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», здійснює апарат райдержадміністрації на основі звітів структурних підрозділів   райдержадміністрації, затверджених заступниками голови (відповідно до розподілу обов'язків).

2.14. Зміст звітності за місяць, квартал і рік визначається питаннями, що вирішуються райдержадміністрацією.

2.15. Звіт про результати діяльності райдержадміністрації розміщується на її офіційному веб-сайті та у місцевих засобах масової інформації.

3. Організація роботи апарату райдержадміністрації

         3.1. Апарат райдержадміністрації відповідно до покладених на нього завдань:

опрацьовує документи, що надходять до райдержадміністрації, готує до них аналітичні, довідкові та інші матеріали, проекти розпоряджень голови райдержадміністрації а також проекти доручень голови райдержадміністрації, заступників голови та керівника апарату райдержадміністрації;

перевіряє за дорученням голови райдержадміністрації виконання актів законодавства, доручень Прем'єр-міністра України, розпоряджень і доручень голови облдержадміністрації структурними підрозділами райдержадміністрації; вивчає та узагальнює досвід роботи зазначених органів і надає практичну допомогу в розв'язанні складних проблем, розробляє пропозиції щодо удосконалення їх діяльності; здійснює контроль за своєчасним поданням ними доповідей, інформаційних та інших матеріалів з питань виконання актів законодавства, розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації;

за дорученням голови райдержадміністрації проводить аналіз роботи органів місцевого самоврядування у межах повноважень і в порядку, визначених законодавством, надає методичну та іншу практичну допомогу з удосконалення організації їх роботи, готує пропозиції щодо поглиблення взаємодії райдержадміністрації з органами місцевого самоврядування для спільного вирішення питань економічного, соціального та культурного розвитку відповідних територій;

здійснює правове забезпечення діяльності   райдержадміністрації, надає методичну та іншу практичну допомогу, спрямовану на правильне застосування, неухильне додержання актів законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами райдержадміністрації;

готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали;

організовує особистий прийом громадян керівництвом райдержадмі­ністрації і розгляд звернень, що надійшли до   райдержадміністрації, контролює вирішення порушених у них питань, узагальнює та аналізує пропозиції, що містяться в них, розробляє пропозиції, спрямовані на усунення причин, які породжують обґрунтовані скарги і зауваження громадян;

забезпечує ведення діловодства у порядку, передба­ченому інструкцією з діловодства в апараті, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах Володарської районної державної адміністрації;

проводить разом із структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади аналіз соціально-економічного і суспільно-політичного становища на відповідній території, розробляє та вносить голові райдержадміністрації пропозиції щодо його поліпшення;

здійснює матеріально-технічне і господарсько-побутове забезпе­чення діяльності райдержадміністрації;

забезпечує дотримання пропускного режиму (у разі запровадження такого режиму) та режиму роботи в адміністративному будинку   райдерж-адміністрації; забезпечує організацію приймання-передачі інформації засобами електронного зв'язку відповідно до вимог законодавства, належний протипожежний стан у приміщеннях   райдержадміністрації та дотримання правил охорони праці;

провадить діяльність, пов'язану з державною таємницею, організовує та здійснює заходи щодо забезпечення режиму секретності в райдержадміністрації відповідно до вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці;

забезпечує висвітлення діяльності райдержадміністрації, оприлюднення нормативно-правових, регуляторних актів райдерж­адміністрації.

           3.2. Апарат райдержадміністрації очолює  керівник, який  призначається на посаду головою райдержадміністрації в  порядку,  передбаченому  законо-давством про державну службу.
           У   разі   тимчасової   відсутності  керівника  апарату  його  обов’язки   виконує   заступник   керівника   апарату, а в разі відсутності такої посади - керівник самостійного структурного підрозділу   апарату   райдержадміністра-ції відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації.

3.3. Апарат райдержадміністрації у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами райдержадміністрації, із Адміністрацією Президента України, Секретаріатом Кабінету Міністрів України, Київською облдержадміністрацією, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, а також з виконавчими комітетами селищної, сільських рад.

3.4. Організація роботи апарату райдержадміністрації здійснюється відповідно до цього Регламенту та положення про апарат, що затверджується головою райдержадміністрації.

        

4. Кадрова робота

            4.1. Кадрова робота в райдержадміністрації спрямовується на комплексне вирішення питання щодо комплектування місцевих органів виконавчої влади висококваліфікованими і компетентними працівниками.

           4.2. Організація роботи з персоналом в апараті   райдержадміністрації   та її структурних підрозділах без статусу юридичних осіб публічного права здійснюється за затвердженим керівником апарату райдержадміністрації річним планом, який передбачає здійснення заходів з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників, а також з  інших питань управлін-ня персоналом.
         Організація роботи з управління персоналом у структурних підрозділах райдержадміністрації    із    статусом   юридичних  осіб  публічного     права здійснюється за затвердженим керівником такого підрозділу річним планом, який передбачає здійснення заходів з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації  працівників,  а  також  з  інших  питань  управління персоналом.
            4.3. Організацію роботи з персоналом та відповідальність за реалізацію державної політики з питань управління персоналом  в   апараті райдержадміністрації та її  структурних   підрозділах  без статусу юридичних   осіб   публічного права здійснює сектор управління персоналом апарату райдержадміністрації.
           У   структурних підрозділах райдержадміністрації із статусом юридичних осіб публічного права залежно від чисельності персоналу утворюється структурний підрозділ або вводиться посада спеціаліста з питань персоналу, а у структурних підрозділах райдержадміністрації із статусом юридичних осіб публічного права, чисельність працівників яких становить менше десяти осіб, обов’язки служби управління персоналом можуть бути покладені на одного з державних службовців такого структурного підрозділу за рішенням його керівника.
            Робота з персоналом в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації проводиться відкрито і спрямовується на всебічне вивчення та врахування можливостей працівників, найбільш повне   застосування   їх   здібностей, розвиток ініціативності, створення атмосфери заінтересованості у професійному зростанні.
         4.4. Прийняття   на   державну   службу   до   райдержадміністрації та звільнення з державної служби здійснюється в порядку, встановленому законодавством про державну службу.
         4.5. На посади, передбачені номенклатурою посад працівників, що повинні мати допуск до роботи з таємними документами, можуть бути призначені лише особи, яким в установленому порядку оформлено допуск до державної таємниці. 
         4.6. Для визначення якості виконання поставлених завдань, а також з метою прийняття рішення щодо преміювання, планування кар’єри державних службовців, виявлення потреби у професійному навчанні результати їх службової діяльності щороку підлягають оцінюванню в порядку, встановленому законодавством про державну службу.

         4.7. Райдержадміністрація розглядає і вносить в установ­леному порядку пропозиції щодо нагородження державними нагородами України, відзнаками Кабінету Міністрів України та заохочує працівників апарату і структурних підрозділів   райдержадміністрації, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління.

         4.8. На кожного прийнятого на роботу до райдержадміністрації працівника оформляється особова справа.

4.9. Термін відпусток голови райдержадміністрації погоджується головою Київської облдержадміністрації. Голова райдержадміністрації подає заяву про погодження відпустки на ім’я голови облдержадміністрації не пізніше, ніж за один місяць до запланованої відпустки.

Голова райдержадміністрації на підставі заяви, погодженої в установленому порядку, видає відповідне розпорядження про своє відбуття у відпустку.

         У випадку, коли голова райдержадміністрації від’їжджає у відпустку (у приватних справах) до іноземної держави, він зобов’язаний письмово повідомити про це голову облдержадміністрації та сектор режимно-секретної роботи апарату облдержадміністрації.

5. Організація роботи з документами

та контролю за їх виконанням

 5.1. Організація роботи з документами в райдержадміністрації здійснюється в порядку, передбаченому інструкцією з діловодства в апараті, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах Володарської районної державної адміністрації, що розробляється відповідно до Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої Кабінетом Міністрів України. Інструкція з діловодства райдержадміністрації затверджується головою райдержадміністра-ції .

5.2. Організація роботи з документами, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється в установленому законодавством порядку.

         5.3. Відповідальність за організацію виконання документів несуть голова, заступники голови, керівник апарату райдержадміністрації (відповідно до розподілу обов'язків) та керівники її структурних підрозділів.

         5.4. Контроль за виконанням здійснюється стосовно зареєстрованих в райдержадміністрації документів, в яких встановлено завдання або які містять питання, що потребують вирішення.

5.5. Обов'язковому контролю підлягає виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента України, Прем'єр-міністра України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями і дорученнями голови облдержадміністрації, розгляд звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад, розпорядженнями і дорученнями голови райдержадміністрації.

5.6. Контроль за виконанням завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента України, Прем'єр-міністра України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями і дорученнями голови облдержадміністрації, голови райдержадміністрації, а також за розглядом звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад та інших документів здійснюється відділом з питань документообігу, контролю та організаційного забезпечення апарату райдержадміністрації шляхом:

         аналізу і   узагальнення   у   визначені   строки   письмової інформації про стан виконання документів у цілому або окремих встановлених ними завдань, що надходить від виконавців; 
         систематичного аналізу статистичних та інших даних, що характеризують стан виконання документів;
        проведення періодичної комплексної або цільової перевірки організації і стану виконання завдань безпосередньо на місцях;
        розгляду питань  діяльності  (заслуховування звіту)  виконавців  на засіданнях колегії, нарадах у голови райдержадміністрації або його заступників.
        5.7. Аналітичні та інформаційні матеріали щодо стану виконання документів у цілому або окремих передбачених ними завдань у разі 
встановлення проміжних контрольних строків   подаються   голові райдержадміністрації або його заступникові (відповідно до розподілу обов'язків) не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку, визначеного актом законодавства, дорученням Прем'єр-міністра   України, розпорядженням   голови райдержадміністрації або планом контролю.
        5.8. За результатами розгляду матеріалів, що містять відомості про можливий зрив своєчасного чи у повному обсязі виконання документа 
у цілому або передбаченого ним окремого завдання, голова райдерж-адміністрації або його заступник (відповідно до розподілу обов'язків) дає доручення виконавцям вжити додаткових заходів для усунення причини.
         5.9. Інформацію (звіт) про стан виконання документів підписує голова райдержадміністрації. 
        5.10. Зняття з контролю виконання документа проводиться на підставі письмового   звіту   керівника   відповідного органу  або іншого документа, що підтверджує його виконання, за письмовою згодою голови райдержадміністрації або його заступника (відповідно до розподілу обов'язків). 

6. Організація розгляду звернень

та особистого прийому громадян

             6.1. Райдержадміністрація організовує в установленому порядку розгляд звернень громадян - пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг.

            6.2. Діловодство за зверненнями громадян ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в апараті, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах райдержадміністрації, що розробляється відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян

в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності, в засобах масової інформації, затвердженої Кабінетом Міністрів України.

             6.3. Порушені у зверненнях громадян питання розглядаються головою райдержадміністрації, його заступниками, керівником апарату райдержадмі-ністрації (відповідно до розподілу обов'язків) та керівником відповідного структурного підрозділу райдержадміністрації.

            Відповіді на звернення громадян готують працівники відповідних структурних підрозділів райдержадміністрації або її апарату.

6.4. Особистий прийом громадян проводить голова райдержадміністра-ції, його заступники, керівник апарату райдержадміністрації та керівники структурних підрозділів райдержадміністрації згідно з графіком, який затверджується головою райдержадміністрації та оприлюднюється через засоби масової інформації.

Графік особистого прийому громадян повинен містити інформацію про місце проведення, дні і години прийому.

6.5. Виїзні прийоми громадян посадовими особами райдержадміністрації проводяться відповідно до графіка, затвердженого головою райдержадміні-страції.

         6.6. Відділ правового забезпечення апарату або за дорученням голови райдержадміністрації інший структурний підрозділ апарату райдержадміністрації аналізує щоквартальну роботу з розгляду звернень громадян, узагальнює пропозиції, що містяться в них, розробляє рекомендації, спрямовані на усунення причин виникнення обґрунтованих скарг і зауважень громадян, контролює вирішення порушених у них питань. 

7. Організація правового забезпечення

діяльності   районної державної адміністрації

                7.1. Правове забезпечення діяльності райдержадміністрації, а також надання методичної та іншої практичної допомоги з правових питань структурним підрозділам райдержадміністрації, виконкомам селищної, сільських рад здійснює відділ правового забезпечення апарату райдержадміністрації, який з питань правового забезпечення діяльності
райдержадміністрації підпорядковується її голові, а з питань
організації роботи апарату райдержадміністрації – керівнику апарату райдержадміністрації.

           7.2. У своїй діяльності відділ правового забезпечення апарату райдерж-адміністрації керується Конституцією та законами України, а також указами Президента України, актами Кабінету Міністрів України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, та розпорядженнями голів обласної та районної державних адміністрацій.

         7.3. Основними завданнями відділу правового забезпечення апарату райдержадміністрації є:

         правове забезпечення діяльності райдержадміністрації;

 організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування і неухильне додержання вимог актів законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами   райдержадміністрації;

підготовка інформаційних, довідкових та інших матеріалів з питань застосування законодавства.

           7.4. Відділ правового забезпечення апарату райдержадміністрації відповідно до покладених на нього завдань:

вивчає на предмет відповідності законодавству проекти розпоряджень голови райдержадміністрації, рішення колегії, а також інші акти райдерж-адміністрації, а у разі їх невідповідності актам законодавства - подає пропозиції щодо приведення таких проектів у відповідність з вимогами законодавства;

визначає, які розпорядження голови райдержадміністрації є нормативно-правовими актами і підлягають державній реєстрації у відповідних органах юстиції;

надає методичну допомогу працівникам апарату райдержадміністрації та керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації щодо правильного застосування норм законодавства під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов'язків;

представляє інтереси райдержадміністрації у судах та інших державних органах під час розгляду правових питань або спорів;

виконує інші функції з правового забезпечення діяльності райдержадміністрації відповідно до цього Регламенту та положення про відділ, що затверджується керівником апарату райдержадміністрації.

8. Консультативні, дорадчі та

інші допоміжні органи, служби і

комісії райдержадміністрації

8.1. Для сприяння здійсненню повноважень райдержадміністрації її голова утворює консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи (ради, колегії, робочі групи тощо), служби та комісії.

Організацію підготовки та проведення засідань консультативних, дорад­чих та інших допоміжних органів здійснюють відповідні структурні підрозділи райдержадміністрації та посадові особи.

         Рішення зазначених органів оформляються протоколами.

         8.2. Для узгодженого розгляду питань, що належать до компетенції райдержадміністрації, обговорення найважливіших напрямів її діяльності утворюється колегія райдержадміністрації (далі - колегія) у складі голови райдержадміністрації (голова колегії), його заступників, керівника апарату райдержадміністрації, керівників структурних підрозділів, інших працівників райдержадміністрації.

         8.3. До складу колегії можуть входити за згодою керівники окремих територіальних органів центральних органів виконавчої влади, посадові особи органів місцевого самоврядування.

До складу колегії можуть бути включені за пропозицією громадських організацій, підприємств, установ та організацій їх представники.

         8.4. Засідання колегії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше як дві третини загальної кількості її членів.

         Засідання колегії проводяться відповідно до плану роботи райдержадміністрації, позачергові - у міру потреби.

У разі потреби можуть проводитися розширені та виїзні засідання колегії, а також спільні засідання з колегіальними органами інших органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування.

           8.5. Рішення колегії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів колегії. У разі рівного розподілу голосів
вирішальним є голос головуючого.

В окремих випадках за рішенням головуючого може бути застосована процедура таємного голосування.

Рішення колегії оформляється протоколом, який підписується головою колегії і є підставою для видання ним відповідного розпорядження.

        8.6. Апарат райдержадміністрації здійснює організаційне забезпечення засідань колегії, у тому числі стенографування (технічний запис).

   8.7. У своїй роботі колегія керується положенням про колегію, розробленим відповідно до Загального положення про колегію центрального органу виконавчої   влади   і місцевої держадміністрації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2003 року  1569, та цим Регламентом. 

9. Порядок підготовки

та проведення нарад

 9.1. Голова, заступники голови, керівник апарату, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації проводять наради з метою оперативного розгляду та вирішення питань, що належать до їх компетенції.

         Організація проведення нарад у голови райдержадміністрації, його заступників та керівника апарату райдержадміністрації покладається на відділ з питань документообігу, контролю та організаційного забезпечення апарату райдержадміністрації або на інші структурні підрозділи райдержадміністрації.

           9.2. Порядок денний, аналітичні довідки про стан справ та
обґрунтування причини внесення питання на розгляд надсилаються
учасникам наради завчасно, а з додаткових (позапланових) питань -
подаються у день проведення наради.

       9.3. Прийняті на нарадах рішення оформляються протоколами не
пізніше ніж у триденний строк. У протоколі зазначаються прізвища та ініціали                                                                
посадових осіб, які брали участь у нараді, питання, що розглядалися, і прийняті
за результатами розгляду рішення.

Протокол наради підписує головуючий.

 Протоколи зберігаються у структурних підрозділах апарату райдержадміністрації, які забезпечували проведення наради.

        9.4. За   результатами   розгляду   на нараді питань можуть видаватися в установленому порядку розпорядження голови,  накази керівника апарату або керівника структурного підрозділу райдержадміністрації. 
       9.5. Право офіційно повідомляти засобам масової інформації про порядок денний і підсумки розгляду питань на   нарадах   має уповноважена головою райдержадміністрації посадова особа. 

10. Розпорядження голови

райдержадміністрації

             10.1. На виконання Конституції України, законів України, актів
Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, за власною ініціативою голова райдержадміністрації в межах   своїх   повноважень   видає   розпорядження.

         10.2. Розпорядження голови райдержадміністрації є обов'язковими для виконання на відповідній території всіма органами, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами та громадянами.

         10.3. Розпорядження голови райдержадміністрації у необхідних випадках
повинні містити пункт щодо посадових осіб, на яких покладається контроль за
виконанням розпоряджень.

Контроль за виконанням розпоряджень здійснюється головою райдержадмініст­рації особисто або за його визначенням заступниками голови чи керівником апарату райдержадміністрації.

Організація контролю за виконанням розпоряджень покладається на відповідний структурний підрозділ апарату райдержадміністрації згідно із затвердженою структурою.

         10.4. Розпорядження реєструються в установленому порядку, їм присвоюється номер. Датою цих документів є дата їх підписання.

          10.5. Розпорядження голови   райдержадміністрації не нормативного характеру набирають чинності з моменту їх видання, якщо самими розпорядженнями не встановлено більш пізній строк набрання чинності. Розпорядження доводяться до їх виконавців, а у разі потреби - оприлюднюються.
         Розпорядження голови райдержадміністрації нормативного характеру підлягають державній реєстрації у відповідних органах юстиції згідно з Положенням про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, що стосуються прав, свобод і законних інтересів громадян або мають

міжвідомчий характер, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731.

         Розпорядження голови райдержадміністрації нормативного характеру набирають чинності після реєстрації з дня їх офіційного оприлюднення, якщо самими актами не встановлено більш пізній строк введення їх у дію.

         Розпорядження голови   райдержадміністрації,   що стосуються прав та обов'язків громадян або мають   загальний характер, підлягають оприлюд-ненню і набирають чинності з дня їх оприлюднення, якщо самими актами не встановлено більш пізній строк набрання чинності.         
   Розпорядження голови райдержадміністрації, зазначені в абзацах третьому і четвертому цього пункту, оприлюднюються в порядку, передбаченому Законом України «Про доступ до публічної інформації».
        10.6. Додатки до розпоряджень голови райдержадміністрації є невід'ємною частиною таких розпоряджень, підписуються керівником структурного підрозділу райдержадміністрації – головним розробником проекту розпорядження.

       10.7. Розпорядження голови райдержадміністрації надсилаються заінтересованим органам, підприємствам, установам та організаціям і посадовим особам згідно з розрахунком розсилання та оприлюднюються на офіційному веб-сайті райдержадміністрації в установленому її головою порядку.

         10.8. Розпорядження, які відповідно до закону є регуляторними актами, розробляються, розглядаються, приймаються та оприлюднюються з урахуванням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Головний розробник забезпечує відповідно до вимог вищевказаного Закону здійснення відстеження результативності прийнятого розпорядження.

       

11. Порядок підготовки та розгляду проектів

розпоряджень голови райдержадміністрації

   11.1. Проекти розпоряджень голови райдержадміністрації (далі - проекти розпоряджень) готують структурні підрозділи райдержадміністрації, її апарату, а також територіальні органи виконавчої влади, інші установи і організації.

         11.2. У разі коли розроблення проекту розпорядження доручено
одночасно кільком структурним підрозділам райдержадміністрації чи її апарату або іншому органу головним розробником є виконавець,
зазначений першим.

         11.3. Проекти розпоряджень підлягають обовязковому погодженню із заінтересованими структурними підрозділами райдержадміністрації, а у разі потреби – з іншими органами.

     У   разі   коли   проект розпорядження стосується розвитку конкретної адміністративно-територіальної одиниці або інтересів окремої   територіальної
громади,   такий   проект надсилається відповідному   органу місцевого самоврядування для розгляду і внесення пропозицій. 
         11.4. Головний розробник   самостійно   визначає   заінтересовані структурні підрозділи райдержадміністрації, її апарату та інші   органи, виходячи   із змісту основних положень проекту розпорядження. 

       11.5. Головний розробник організовує, спрямовує і координує роботу заінтересованих структурних підрозділів райдержадміністрації, її апарату та інших органів з розроблення проекту розпорядження, вживає вичерпних заходів для врегулювання розбіжностей у їх позиціях щодо проекту (проводить консультації, узгоджувальні наради, робочі зустрічі тощо), отримує від них інформаційно-аналітичні та інші необхідні матеріали.

       11.6. Заінтересовані структурні підрозділи райдержадміністрації, її апарату та інші органи за зверненням головного розробника у визначений ним строк беруть участь в опрацюванні та погодженні проекту розпорядження.

       11.7. Проекти погоджуються шляхом їх візування керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, інших органів, заступниками голови та керівником апарату районної державної адміністрації. При цьому зазначається посада, ініціали і прізвище особи, яка візує проект розпорядження, а також дата візування.

         Проекти розпоряджень, які розробляються   на   виконання актів законодавства та доручень Прем'єр-міністра України, погоджуються не пізніше ніж у дводенний строк після їх подання головним розробником. 
         Якщо заінтересовані структурні підрозділи райдержадміністрації, її апарату та інші органи не висловили своєї позиції щодо проекту розпорядження у визначений головним розробником строк, такий проект вважається погодженим   без зауважень. 
   11.8. За результатами погодження проекту розпорядження головним 
розробником готується довідка про погодження (додаток 1), у якій зазначаються   заінтересовані   структурні   підрозділи райдержадміністрації, її апарату, інші органи, що:
    погодили проект розпорядження без зауважень;
     висловили зауваження та  пропозиції,   враховані   головним розробником; 
     висловили зауваження та пропозиції, не враховані головним розробником; 
     не
висловили своєї позиції щодо проекту розпорядження.
     Довідка про погодження може не готуватись у разі, коли проект 
розпорядження стосується кадрових, організаційних (внутрішніх)
питань діяльності райдержадміністрації.

       За наявності розбіжностей щодо проекту розпорядження головний
розробник, який вносить проект, повинен забезпечити їх узгодження із
заінтересованими структурними підрозділами райдержадміністрації, її апарату, іншими органами з метою пошуку взаємоприйнятного рішення.

         11.9. Неврегульовані розбіжності у позиціях заінтересованих структурних підрозділів райдержадміністрації, її апарату та інших органів проекту розпорядження оформляються головним розробником у вигляді протоколу узгодження позицій (додаток 2), який підписує керівник структурного

 підрозділу   райдержадміністрації, її апарату, іншого органу, що є головним розробником.

       Неврегульовані розбіжності щодо проекту розпорядження розглядають заступники голови райдержадміністрації або керівник апарату відповідно до розподілу обов'язків, які приймають рішення про врахування або відхилення зауважень.

       При цьому заступники голови, керівник апарату райдержадміністрації можуть внести на розгляд голови райдерж­адміністрації проект розпорядження з розбіжностями з додаванням довідки про такі розбіжності та пропозиціями щодо їх усунення.

         11.10. Головний розробник готує пояснювальну записку до проекту розпорядження (додаток 3), що повинна містити необхідні розрахунки, обґрунтування і прогнози соціально-економічних та інших результатів реалізації виданого розпорядження.

       До пояснювальної записки у разі потреби можуть додаватися інформаційно-довідкові матеріали (таблиці, графіки тощо).

       Загальний обсяг пояснювальної записки не повинен перевищувати чотирьох аркушів.

         Пояснювальна записка не подається до проектів розпоряджень з кадрових питань, питань внесення змін до складу комісії, робочої групи тощо або з інших організаційних питань.

         Подання пояснювальної записки до проектів розпоряджень норматив­ного характеру, в тому числі регуляторних актів, є обов'язковим.

         11.11. У разі коли проект розпорядження, що готується, тягне за собою зміни або доповнення до інших розпоряджень, такі зміни або доповнення включаються в текст проекту або подаються у вигляді проекту окремого розпорядження одночасно з основним проектом. До таких окремих проектів розпоряджень додається порівняльна таблиця (додаток 4), у якій
зазначаються положення (норми) розпорядження, що є чинними, а також пропозиції стосовно викладення їх у новій редакції.

       11.12. У разі проведення публічного обговорення проекту розпорядження головний розробник вносить його разом з довідкою, в якій зазначаються особи, що були залучені до такого обговорення, його результати, а також рішення щодо врахування пропозицій чи обґрунтування їх відхилення в цілому або частково.
       11.13. Проект розпорядження із соціально-економічних питань, як правило, має вступну частину (преамбулу), в якій наводяться результати аналізу стану справ і причини виникнення недоліків у розв'язанні відповідних проблем, визначається мета видання розпорядження.

        Нормативні положення та завдання суб'єктам відносин, передбачені у проекті розпорядження, повинні бути конкретними і реальними, спрямованими на досягнення у найкоротший строк визначеної мети та містити у разі потреби перелік виконавців і строки виконання завдань.

       11.14. У проекті розпорядження можуть передбачатися у разі потреби проміжні контрольні строки інформування облдержадміністрації, райдержадмі-ністрації про хід виконання встановлених завдань.

         11.15. Проекти розпоряджень з питань соціально-економічного розвитку
відповідної території у разі потреби попередньо обговорюються на засіданнях
колегії райдержадміністрації.

       11.16. У разі розроблення проекту розпорядження, який має ознаки
регуляторного акта, головний розробник проводить аналіз його регуляторного
впливу відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» за Методикою проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженою Кабінетом Міністрів України.

         Головний розробник разом з проектом розпорядження, який має ознаки регуляторного акта подає:

копію рішення територіального органу Держкомпідприємництва про його погодження або копію рішення апеляційної регуляторної комісії про задоволення скарги головного розробника щодо відмови зазначеного органу в погодженні проекту акта разом з аналізом його регуляторного впливу;

копію повідомлення про оприлюднення проекту.

         11.17. Підготовлений проект розпорядження підписується (візується)
керівником органу, що є головним розробником, та вноситься голові райдерж-адміністрації разом з вищевказаними документами.

         За дорученням голови райдержадміністрації, його заступників або керівника апарату райдержадміністрації (відповідно до розподілу обов'язків) опрацювання внесеного проекту розпорядження проводиться в її апараті та у разі потреби здійснюється редагування його тексту згідно з вимогами Інструкції з діловодства в структурних підрозділах Володарської районної державної адміністрації.

Строк опрацювання проекту розпорядження в апараті райдерж-адміністрації не повинен перевищувати 15 робочих днів. У разі потреби зазначений строк може бути продовжено.

           11.18. Проекти розпоряджень підлягають обов'язковій правовій 
експертизі у відділі правового забезпечення апарату райдержадміністрації.
        У разі коли проект розпорядження подано апарату райдерж-адміністрації з порушенням визначених у цьому розділі вимог, відділ правового забезпечення апарату райдержадміністрації доповідає про це з керівнику апарату райдержадміністрації, який у дводенний строк супровідним листом за своїм підписом (додаток 5) повертає головному розробникові проект
розпорядження та матеріали до нього.
         11.19. Відділ правового забезпечення апарату райдержадміністрації опрацьовує поданий проект розпорядження, зокрема проводить його правову експертизу, вносить поправки, пов'язані з приведенням проекту розпорядження у відповідність з вимогами нормопроектувальної техніки, а також у разі потреби редагує проект розпорядження.
       Відділ правового забезпечення апарату райдержадміністрації під час проведення правової експертизи:
     перевіряє проект розпорядження на відповідність Конституції та законам України, іншим актам законодавства;
     оцінює ефективність обраного правового шляху врегулювання проблеми; 
     перевіряє проект   розпорядження на відповідність вимогам, встановленим цим Регламентом, а також повноту погодження із заінтересованими органами.
        11.20. У разі виявлення невідповідності проекту розпорядження чи 
його окремих положень актам законодавства відділ правового забезпечення апарату райдержадміністрації готує зауваження до такого проекту та повертає його на доопрацювання головному розробникові з відповідними пропозиціями. У разі коли недоліки проекту розпорядження не можуть бути усунені шляхом доопрацювання, відділ правового забезпечення апарату райдержадміністрації готує висновок (додаток 6).
        11.21. Проект розпорядження, у тексті якого містяться посилання на 
нормативно-правові   акти,   подається   для проведення правової
експертизи разом з текстами зазначених актів.

         11.22. Якщо під час опрацювання проекту розпорядження виявлено необхідність внесення до нього істотних змін, проект повертається для доопрацювання та повторного погодження.

   11.23. Проект розпорядження візується   працівниками   апарату райдерж-адміністрації, які здійснювали його опрацювання (в обов'язковому порядку начальником відділу правового забезпечення апарату райдержадміністрації,   заступником     голови   райдержадміністрації, що відповідає за його підготовку, а також у разі   потреби   іншими   заступниками голови), та передається керівникові апарату райдержадміністрації. 

12. Публічне обговорення проекту

розпорядження голови районної

державної адміністрації

          12.1. Проект розпорядження, який стосується життєвих інтересів широких верств населення   Володарського району, прав, свобод і законних інтересів громадян, передбачає затвердження регіональних програм економічного, соціального, культурного розвитку, а також має важливе соціально-економічне значення для її розвитку, може бути винесений для публічного обговорення на будь-якому етапі підготовки шляхом опублікування у друкованих засобах масової інформації або доведення до відома населення в інший спосіб.

         12.2. Рішення про проведення публічного обговорення проекту розпорядження приймає голова райдержадміністрації на підставі пропозиції головного розробника або за власною ініціативою.

        Пропозиція щодо проведення публічного обговорення проекту розпорядження   повинна   містити   обґрунтування   необхідності обговорення
та   інформацію   про   джерела   фінансування   його проведення, стислий зміст, мету та очікувані результати прийняття розпорядження.

Пропозиція підписується головним розробником та візується керівниками заінтересованих структурних підрозділів районної державної адміністрації чи її апарату або іншими органами.

До пропозиції додаються проект розпорядження, завізований керівником органу, що є головним розробником, та план проведення публічного обговорення.

У плані проведення публічного обговорення зазначається:

які верстви та групи населення повинні взяти участь в обговоренні;

яких результатів необхідно досягти;

які заходи передбачено здійснити в ході обговорення;

строк проведення обговорення.

Проект розпорядження, який має ознаки регуляторного акта, оприлюднюється у порядку та у спосіб, передбаченими статтями 9, 12, 13 і 20 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

          12.3. Організація проведення публічного обговорення покладається на
головного розробника.

Головний розробник подає уповноваженому структурному підрозділу  райдержадміністрації проект розпорядження разом з планом проведення публічного обговорення, обґрунтуванням необхідності його прий­няття та інформацією про контактні телефони і адресу головного розробника.
         Публічне обговорення проекту розпорядження проводиться з урахуванням положень Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 року 996

12.4. Пропозиції та зауваження, що надійшли у процесі публічного обговорення проекту розпорядження, розглядаються головним розробником, узагальнюються та враховуються під час доопрацювання проекту.

Доопрацювання проекту розпорядження за результатами обговорення може бути підставою для звернення головного розробника щодо продовження строку внесення такого проекту до райдержадміністрації.

13. Взаємовідносини райдержадміністрації

з іншими органами державної влади та

органами місцевого самоврядування

           13.1. Взаємовідносини райдержадміністрації з Київською облдержадміні-страцією, іншими органами державної влади та органами місцевого самоврядування здійснюються в установленому законодавством порядку з метою забезпечення належного виконання покладених на районну державну адміністрацію завдань.

         Контроль за виконанням органами місцевого   самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади здійснюється у встановленому законодавством порядку.

       13.2. Райдержадміністрація готує та подає зауваження і пропозиції з       питань розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць до проектів актів законодавства, які розробляються іншими органами.
        З метою врахування громадської думки щодо проекту акта законодавства з питань розвитку конкретної адміністративно-територіальної одиниці, що надійшов від інших державних органів для погодження   райдержадміністрацією, може бути проведене його громадське обговорення. 
       13.3. Проект  акта Кабінету Міністрів України подається Кабінетові Міністрів України Київською облдержадміністрацією відповідно до встановлених Регламентом Кабінету Міністрів України вимог. 
         Проект акта Кабінету Міністрів України подається на розгляд Київської облдержадміністрації структурними підрозділами райдержадміністрації чи її апарату або іншими органами та розглядається в установленому порядку. 
        Під час розгляду поданого Київською облдержадміністрацією проекту акта Кабінету Міністрів України голова райдержадміністрації має право брати участь у засіданні Кабінету Міністрів України з правом дорадчого
голосу.
   13.4. Голова райдержадміністрації погоджує рішення про визначення пріоритетів та плани роботи територіальних органів центральних органів виконавчої влади, у тому числі структурних підрозділів територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, що забезпечують реалізацію повноважень інших центральних органів виконавчої влади. 

13.5. Документи, що адресуються голові Київської обласної державної адміністрації, підписуються головою райдержадміністрації, а у разі його відсутності – особою, на яку покладено виконання обов’язків голови адміністрації.

13.6. Документи, що адресуються структурним підрозділам Київської облдержадміністрації, Київської обласної ради, органам місцевого самоврядування можуть підписуватися заступниками голови або керівником апарату райдержадміністрації відповідно до розподілу обов’язків.

                                                                                                                

Керівник апарату

адміністрації                                        О. Г. Гетман

 

ДОДАТКИ