Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні263
mod_vvisit_counterВчора339
mod_vvisit_counterЦього тижня1937
mod_vvisit_counterМинулого тижня1743
mod_vvisit_counterЗа місяць7200
mod_vvisit_counterМинулого місяця11904
mod_vvisit_counterВсього1012050

Online (20 хвилин): 4
Твій IP: 54.92.190.11
,
2018-09-21 19:47
Київська митниця ДФС за принципом «єдиного вікна» оформила у лютому 71% митних декларацій
Понеділок, 05 березня 2018, 17:12

Протягом лютого поточного року Київською митницею ДФС за принципом «єдиного вікна» оформлено 17 645 заявок на митне оформлення, що у майже 4 рази більше аналогічного показника січня.

 Варто підкреслити, що саме з 01 лютого 2018 року на законодавчому рівні запроваджено оформлення всіх митних декларацій за принципом «єдиного вікна», хоча інформаційний обмін даними за вказаним принципом діяв як експеримент з 01 серпня 2016 року. Сутність роботи «єдиного вікна» полягає у тому, що взаємодія всіх суб’єктів – учасників процесу митного оформлення: декларантів, митниць і контролюючих органів відбувається за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи, яка приймає інформацію, обробляє її та автоматично формує відповідні повідомлення для всіх задіяних суб’єктів.

 Застосування «єдиного вікна» дозволяє суттєво зменшити  час очікування для проходження митного та прикордонного контролю учасникам зовнішньоекономічної діяльності за рахунок спрощення умов подання документів для отримання відповідних видів контролю, оптимізації участі посадових осіб контролюючих органів у здійсненні державного контролю товарів, скорочення часу проведення всіх видів державного контролю. Практична реалізація принципу «єдиного вікна» спрощує ведення зовнішньоекономічної діяльності суб’єктами господарювання та мінімізує корупційні ризики завдяки взаємодії інформаційних систем та автоматизації процесів.

         Як відомо, оформлення митних процедур за принципом «єдиного вікна» це одна з найсучасніших на сьогоднішній день електронних систем обміну даними під час здійснення імпортно-експортних операцій суб’єктами ЗЕД, втілення якої в Україні стало можливим завдяки залученню передових світових практик та відповідає рекомендаціям міжнародних організацій.

Впровадження «єдиного вікна» при здійсненні контролю за переміщенням через митний кордон України товарів створює сприятливі умови для ведення бізнесу, оскільки завдяки цій системі  інформаційного обміну спрощено умови подання документів для отримання відповідних видів контролю суб’єктами господарювання, які здійснюють зовнішньо-економічну діяльність та значно скорочено час проведення всіх видів державного контролю

Також варто зазначити, що за результатами здійсненого моніторингу  митного оформлення за січень та лютий 2018 року в митних режимах ЕК, ІМ спостерігається зростання кількості митних декларацій з контролями тільки по принципу «єдиного вікна» у режимі ЕК з  27% (1 672 МД) у січні до 69 % (4 702 МД) у лютому; у режимі ІМ з 22 % (3339 МД) до 76 % (12 937 МД) у лютому.

З метою оптимізації взаємодії митниці та  підприємств і органів державної влади, які здійснюють митний, санітарно-епідеміологічний, ветеринарно-санітарний, фітосанітарний, екологічний, радіологічний види контролю керівництвом митниці здійснено відповідну роботу: 21 грудня 2017 року проведено засідання Громадської ради при ГУ ДФС у Київській області  із залученням керівних працівників Київської митниці ДФС, митних брокерів, які здійснюють свою діяльність у зоні діяльності Київської митниці ДФС  та представників бізнесу, а також на постійній основі проводяться зустрічі з представниками контролюючих органів, бізнесу та митними брокерами, на яких обговорюються питання забезпечення з 01 лютого 2018 року застосування при митному оформленні товарів принципу «єдиного вікна» та проблемні питання, які виникають під час застосування принципу «єдиного вікна», намічалися шляхи їх вирішення.

ГУ ДФС у Київській області