Как лечить бронхиальную астму. Советы как лечить астму. Где лечить бронхиальную астму. Чем лечить горло ребенку. Красное горло чем лечить быстрее. Чем лечить больное горло. Как лечить гнойную ангину. Скажите как лечить гнойную ангину ребенку. Как лечить ангину антибиотиками. Как лечить сухой кашель. У меня сильный кашель как лечить. Как лечить кашель народными средствами. Средства для возбуждения женщин. Быстрое возбуждение женщины. Признаки возбуждения у женщин. Волосы уход в домашних условиях. Быстрый уход за волосами и лицом. Уход за сухими волосами. Боли в спине лечение. Народное лечение спины дома. Лечение спины народными средствами. Лечение пальцев ног. Почему судороги в ногах причины лечение. Лечение ног народными средствами.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Новини області
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сфера земельних відносин
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Сектор культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Юстиція
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Управління соціального захисту населення
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні209
mod_vvisit_counterВчора220
mod_vvisit_counterЦього тижня209
mod_vvisit_counterМинулого тижня2145
mod_vvisit_counterЗа місяць6061
mod_vvisit_counterМинулого місяця12678
mod_vvisit_counterВсього822892

Online (20 хвилин): 5
Твій IP: 54.90.237.148
,
2018-01-21 18:38
Контакт-центр сервісних центрів МВС розповів про винахід телефону
П'ятниця, 22 грудня 2017, 15:17

 

Реформа сервісних центрів МВС триває вже другий рік поспіль. Серед головних здобутків – запуcк 50-ти нових сервісних центрів МВС та впровадження нововведень, якими вже скористалися близько 2 млн громадян. Загалом послугами сервісних центрів МВС щорічно користуються 4 млн громадян.

Аби кожен громадянин країни міг отримати вичерпну консультацію щодо послуг та алгоритмів їх отримання, поскаржитися чи подякувати, сервісні центри МВС запустили всеукраїнський контакт-центр (044) 290-19-88.

Основні консультації надаються щодо наступних послуг: видача та обмін посвідчення водія, реєстрація та перереєстрація авто, видача довідок про несудимість, видача та зберігання номерних знаків тощо.

А відсьогодні сервісні центри МВС вирішили розповісти про контакт-центр, закцентувавши увагу в проморолику на винаході самого телефону. Відеоролик створили за cприяння Консультативної місії Європейського Союзу в Україні (EUAM Ukraine).

«Зовнішнє спілкування є важливою частиною процесу реформування, саме воно сприяє підвищенню обізнаності та участі громадян у важливих процесах змін. Відкритість комунікації створює надійну інституцію, якій можна довіряти. Сподіваємося, що це відео допоможе підвищити рівень поінформованості суспільства про важливі впровадження реформи сервісних центрів МВС» зазначає старший радник з питань державного управління EUAM Ukraine Сів-Катріне Лейртрьо.

 

В основі ідеї відео – історія створення телефонного апарату. Проте, на меті було показати, що телефон – це не просто предмет. Це, передусім, інструмент отримання інформації і він має працювати на благо суспільства.

«Ми не очікували, що працювати з державною структурою, тим паче з підрозділом МВС, може бути настільки цікаво. З командою сервісних центрів МВС працювати було легко і  сподіваюсь, у нас вийшло реалізувати задумане. Ми прагнули зробити відео, яке б відрізнялося манерою подачі інформації. Суворий і офіційний тон замінити на елегантний і ввічливий. Гадаю, що промовідео наших державних структур повинні нагадувати, що держава працює для громадян, а не диктує свої умови спілкування» - коментує режисер відео Дмитро Шмурак (Manifest production).

Сервісні центри МВС  активно взаємодіють з громадянами і переконані, що часто саме нестача інформації породжувала корупційні прояви на побутовому рівні та потребу громадян у сторонній допомозі при отриманні державних послуг.

Для інформування та консультування громадян також працюють сайт hsc.gov.ua та фейсбук-сторінка fb.com/hsc.gov.ua Головного сервісного центру МВС.

Переглянути відео (лінк)