Как лечить гастрит быстро. Как лечить гастрит желудка дома. Как лечить гастрит народными средствами. Лечение и профилактика кариеса. Быстрая профилактика кариеса зубов. Профилактика кариеса у взрослых. Питание во время беременности. Какое правильное питание во время беременности. Режим питания во время беременности. Почки симптомы болезни. Главные признаки болезни почек. Питание при болезни почек. Как доставить удовольствие девушке. Как доставить девушке больше удовольствия днем. Как доставить максимум удовольствия девушке. Грудные мышцы в домашних условиях. Быстрые домашние упражнения для грудных мышц. Тренировка грудных мышц. Йога для начинающих видео. Качественная йога для беременных. Уроки йоги для начинающих. Народное лечение простата. Главные средства лечения аденомы простаты. Лечение простатита и аденомы простаты.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Новини області
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сфера земельних відносин
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Сектор культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Юстиція
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Управління соціального захисту населення
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні27
mod_vvisit_counterВчора616
mod_vvisit_counterЦього тижня1440
mod_vvisit_counterМинулого тижня2687
mod_vvisit_counterЗа місяць8959
mod_vvisit_counterМинулого місяця10233
mod_vvisit_counterВсього836023

Online (20 хвилин): 3
Твій IP: 54.196.215.69
,
2018-02-22 02:47
Про підсумки роботи за I півріччя 2017 року
Четвер, 27 липня 2017, 09:34

Про підсумки роботи  Володарської райдержадміністрації щодо розгляду звернень та організації особистих прийомів громадян  за  I півріччя 2017 року

         Робота із зверненнями громадян у Володарській районній державній адміністрації  у першому півріччі 2017 року проводилась в порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями керівництва Київської обласної державної адміністрації та Володарської районної державної адміністрації та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу із зверненнями громадян.

         За результатом проведеного аналізу встановлено, що за звітний період до райдержадміністрації надійшло 181 звернення, а за аналогічний період 2016 року – 203,  що в динаміці становить зменшення на  11 %.        

 

         З них, надійшло письмових звернень  -  64  (за 6 місяців 2016 року  – 32), усних – 117 (за 6 місяців 2016 року – 171).

          Колективних – 5 (у 2016 році – 7). Повторних – 3 (у 2016 році –2).

         Через   органи    влади  вищого рівня, пресу надійшло 37 звернень. З них на Урядову гарячу лінію від жителів району надійшло 34 звернень (за аналогічний період минулого року- 85). Від народних депутатів України надійшло 13 звернень. Всі звернення надійшли з питань охорони здоров’я     щодо сприяння райдержадміністрації в наданні громадянам матеріальних допомог на лікування.

         Загальна кількість  громадян, які  звернулися  до  райдержадміністрації протягом  першого півріччя 2017 року становить 238 (за аналогічний період  2016 року – 287).

У  зверненнях громадян    порушено  181  питання. Серед основних питань, що порушують громадяни, чільне місце займають питання:

аграрної політики і земельних відносин -  55, що становить 30,4% від загальної кількості звернень;

транспорту і зв’язку – 5 (2,8%);

соціального захисту - 47 (26%);

праці і заробітної плати – 5 (2,8%); охорони здоров’я – 8 (4,4%);    

комунального господарства - 12 (6,6%);

житлової політики – 7 (3,9);

екології і природніх ресурсів – 3 (1,7%);

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 7 (3,9%);

сім’ї,  дітей,  молоді – 2 (1,1%); освіти –  6 (3,3%); 

діяльності органів місцевого самоврядування – 3 (1,5%); інші – 21 (11,6%).

         Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 12,2% від загальної кількості, ветеранів праці – 7,5%.

         Аналіз  звернень за категоріями авторів свідчить, що значна частина звернень – 48, або 20,2 % від загальної кількості, надійшла від найменш соціально захищених категорій населення – інвалідів 1,2,3 груп, дітей війни, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи.

         На виконання  вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» при  райдержадміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян.

         За  звітний  період  проведено 3  засідання цієї комісії, розглянуто  5 питань: аграрної політики і земельних відносин (землекористування у сільській місцевості, розрахунків за земельні та майнові паї), охорони здоров’я.  Прийняті рішення відповідно до вимог чинного законодавства.

         В адміністрації створено робочу групу з оперативного опрацювання звернень громадян та скарг на дії посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування району. За звітний  період до адміністрації  надійшло 2 звернення  такого характеру, які за рішенням робочої групи були надіслані  на розгляд Володарського відділення поліції.

         Протягом  звітного  періоду відбулося 64 особистих  прийомів  керівниками  райдержадміністрації (з них виїзних прийомів – 5).

         Особисті виїзні прийоми громадян головою районної державної адміністрації  проводяться за участю працівників поліції, головного лікаря КЗ «Первинної медико-санітарної допомоги Володарської районної ради», начальників відділів, управлінь райдержадміністрації, начальника управління ПФУ        тощо.       

         Актуальні питання, які порушують у своїх зверненнях громадяни перед владою, є надання  у власність земельних ділянок учасникам АТО, питання пенсійного забезпечення,  соціальні (отримання субсидій), охорони здоров’я (надання матеріальної допомоги на лікування, забезпечення  безкоштовними ліками, надання медичної допомоги тощо). Питання розглядаються у відповідності до вимог  чинного законодавства.   

З метою забезпечення  реалізації та гарантування  закріплених Конституцією України прав  громадян на звернення до органу державної влади, керівництвом районної державної адміністрації надається  пріоритетне значення розгляду  письмових звернень, вживаються  заходи щодо недопущення надання  необґрунтованих або неповних відповідей  на звернення громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі  розгляду звернень іншим органам.     

Протягом  звітного  періоду  про роботу  із  зверненнями  громадян  звітували  начальник відділу освіти райдержадміністрації, Володарський селищний голова та сільські голови: Березнянський, Біліївський, Гайворонський, Городище-Пустоварівський. Завадівський, Капустинський, Косівський, Лобачівський (всього - 10).

         За  результатами  заслуховування  підготовлено  протокольні  доручення  щодо поліпшення  роботи  з  розгляду   звернень   та  організації  особистого  прийому  громадян у відділі освіти райдержадміністрації та  виконкомах  селищної та сільських  рад району.       

         Проводяться періодичні перевірки роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах адміністрації, а також в органах місцевого самоврядування щодо виконання їх виконавчими комітетами делегованих повноважень з питань розгляду звернень громадян та надається методична допомога щодо організації цієї роботи.

         Відповідно до затвердженого графіка перевірок додержання законодавства про звернення громадян в  управліннях, відділах та інших структурних підрозділах райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування району за звітний період перевірено роботу  Володарської селищної та сільських рад: Березнянської, Городище-Пустоварівської,

Біліївської, Лобачівської, Рогізнянської, Зрайківської, Косівської,  Гайворонської (всього – 9).

         Значних порушень законодавства при розгляді звернень громадян та організації особистого прийому громадян у вищезазначених виконкомах не виявлено. Прийом громадян здійснюється згідно графіків, порушень щодо термінів розгляду звернень немає. Письмові відповіді на звернення громадян надаються вчасно, без порушення термінів їх розгляду. Підсумки роботи із розгляду звернень періодично виносяться на розгляд виконкомів сільських рад.

     З метою оперативного реагування на запити і потреби населення райдержадміністрацією запроваджено дві прямі телефонні лінії з  населенням  району (звернулося 13 громадян, піднято 13 питань) та цілодобово працює «гаряча» телефонна лінія (15 громадян, 15 питань).    

         Відповідно до Закону України від 02.07.2015 №577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» на веб-сайті райдержадміністрації створено окремий розділ «Електронні звернення», що надає можливість громадянам звертатися до органу виконавчої влади в електронному режимі.

   Питання щодо організації роботи із зверненнями   громадян   систематично  висвітлюється  в  засобах   масової інформації, а саме: в  місцевій  газеті  „Голос  Володарщини” та на  офіційному веб-сайті.