Как сделать потолок из гипсокартона. Как сделать подвесной потолок в доме. Какой потолок лучше сделать. Отделка ванной комнаты. Быстрая отделка ванных комнат панелями. Отделка ванной комнаты пластиковыми панелями. Кровля крыши профнастилом. Качественные материалы для кровли крыш. Крыша из мягкой кровли. Самоделки для сада. Успешные самоделки для сада своими руками. Самоделки для сада и огорода. Ванная мебель для ванной комнаты. Купить мебель для ванных комнат недорого. Заказ мебели для ванной комнаты. Бизнес малое производство. Самый малый бизнес идеи производство. Новый бизнес производство. Монтаж дверей своими руками. Быстрый монтаж входных дверей. Легкий монтаж пластиковых дверей. С чего начать ремонт квартиры. Быстрый ремонт дома с чего начать. Ремонт своими руками для начинающих.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні285
mod_vvisit_counterВчора285
mod_vvisit_counterЦього тижня285
mod_vvisit_counterМинулого тижня2333
mod_vvisit_counterЗа місяць7810
mod_vvisit_counterМинулого місяця11904
mod_vvisit_counterВсього1012660

Online (20 хвилин): 5
Твій IP: 54.92.164.184
,
2018-09-23 22:12
Про підсумки роботи за I півріччя 2017 року
Четвер, 27 липня 2017, 09:34

Про підсумки роботи  Володарської райдержадміністрації щодо розгляду звернень та організації особистих прийомів громадян  за  I півріччя 2017 року

         Робота із зверненнями громадян у Володарській районній державній адміністрації  у першому півріччі 2017 року проводилась в порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями керівництва Київської обласної державної адміністрації та Володарської районної державної адміністрації та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу із зверненнями громадян.

         За результатом проведеного аналізу встановлено, що за звітний період до райдержадміністрації надійшло 181 звернення, а за аналогічний період 2016 року – 203,  що в динаміці становить зменшення на  11 %.        

 

         З них, надійшло письмових звернень  -  64  (за 6 місяців 2016 року  – 32), усних – 117 (за 6 місяців 2016 року – 171).

          Колективних – 5 (у 2016 році – 7). Повторних – 3 (у 2016 році –2).

         Через   органи    влади  вищого рівня, пресу надійшло 37 звернень. З них на Урядову гарячу лінію від жителів району надійшло 34 звернень (за аналогічний період минулого року- 85). Від народних депутатів України надійшло 13 звернень. Всі звернення надійшли з питань охорони здоров’я     щодо сприяння райдержадміністрації в наданні громадянам матеріальних допомог на лікування.

         Загальна кількість  громадян, які  звернулися  до  райдержадміністрації протягом  першого півріччя 2017 року становить 238 (за аналогічний період  2016 року – 287).

У  зверненнях громадян    порушено  181  питання. Серед основних питань, що порушують громадяни, чільне місце займають питання:

аграрної політики і земельних відносин -  55, що становить 30,4% від загальної кількості звернень;

транспорту і зв’язку – 5 (2,8%);

соціального захисту - 47 (26%);

праці і заробітної плати – 5 (2,8%); охорони здоров’я – 8 (4,4%);    

комунального господарства - 12 (6,6%);

житлової політики – 7 (3,9);

екології і природніх ресурсів – 3 (1,7%);

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 7 (3,9%);

сім’ї,  дітей,  молоді – 2 (1,1%); освіти –  6 (3,3%); 

діяльності органів місцевого самоврядування – 3 (1,5%); інші – 21 (11,6%).

         Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 12,2% від загальної кількості, ветеранів праці – 7,5%.

         Аналіз  звернень за категоріями авторів свідчить, що значна частина звернень – 48, або 20,2 % від загальної кількості, надійшла від найменш соціально захищених категорій населення – інвалідів 1,2,3 груп, дітей війни, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи.

         На виконання  вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» при  райдержадміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян.

         За  звітний  період  проведено 3  засідання цієї комісії, розглянуто  5 питань: аграрної політики і земельних відносин (землекористування у сільській місцевості, розрахунків за земельні та майнові паї), охорони здоров’я.  Прийняті рішення відповідно до вимог чинного законодавства.

         В адміністрації створено робочу групу з оперативного опрацювання звернень громадян та скарг на дії посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування району. За звітний  період до адміністрації  надійшло 2 звернення  такого характеру, які за рішенням робочої групи були надіслані  на розгляд Володарського відділення поліції.

         Протягом  звітного  періоду відбулося 64 особистих  прийомів  керівниками  райдержадміністрації (з них виїзних прийомів – 5).

         Особисті виїзні прийоми громадян головою районної державної адміністрації  проводяться за участю працівників поліції, головного лікаря КЗ «Первинної медико-санітарної допомоги Володарської районної ради», начальників відділів, управлінь райдержадміністрації, начальника управління ПФУ        тощо.       

         Актуальні питання, які порушують у своїх зверненнях громадяни перед владою, є надання  у власність земельних ділянок учасникам АТО, питання пенсійного забезпечення,  соціальні (отримання субсидій), охорони здоров’я (надання матеріальної допомоги на лікування, забезпечення  безкоштовними ліками, надання медичної допомоги тощо). Питання розглядаються у відповідності до вимог  чинного законодавства.   

З метою забезпечення  реалізації та гарантування  закріплених Конституцією України прав  громадян на звернення до органу державної влади, керівництвом районної державної адміністрації надається  пріоритетне значення розгляду  письмових звернень, вживаються  заходи щодо недопущення надання  необґрунтованих або неповних відповідей  на звернення громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі  розгляду звернень іншим органам.     

Протягом  звітного  періоду  про роботу  із  зверненнями  громадян  звітували  начальник відділу освіти райдержадміністрації, Володарський селищний голова та сільські голови: Березнянський, Біліївський, Гайворонський, Городище-Пустоварівський. Завадівський, Капустинський, Косівський, Лобачівський (всього - 10).

         За  результатами  заслуховування  підготовлено  протокольні  доручення  щодо поліпшення  роботи  з  розгляду   звернень   та  організації  особистого  прийому  громадян у відділі освіти райдержадміністрації та  виконкомах  селищної та сільських  рад району.       

         Проводяться періодичні перевірки роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах адміністрації, а також в органах місцевого самоврядування щодо виконання їх виконавчими комітетами делегованих повноважень з питань розгляду звернень громадян та надається методична допомога щодо організації цієї роботи.

         Відповідно до затвердженого графіка перевірок додержання законодавства про звернення громадян в  управліннях, відділах та інших структурних підрозділах райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування району за звітний період перевірено роботу  Володарської селищної та сільських рад: Березнянської, Городище-Пустоварівської,

Біліївської, Лобачівської, Рогізнянської, Зрайківської, Косівської,  Гайворонської (всього – 9).

         Значних порушень законодавства при розгляді звернень громадян та організації особистого прийому громадян у вищезазначених виконкомах не виявлено. Прийом громадян здійснюється згідно графіків, порушень щодо термінів розгляду звернень немає. Письмові відповіді на звернення громадян надаються вчасно, без порушення термінів їх розгляду. Підсумки роботи із розгляду звернень періодично виносяться на розгляд виконкомів сільських рад.

     З метою оперативного реагування на запити і потреби населення райдержадміністрацією запроваджено дві прямі телефонні лінії з  населенням  району (звернулося 13 громадян, піднято 13 питань) та цілодобово працює «гаряча» телефонна лінія (15 громадян, 15 питань).    

         Відповідно до Закону України від 02.07.2015 №577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» на веб-сайті райдержадміністрації створено окремий розділ «Електронні звернення», що надає можливість громадянам звертатися до органу виконавчої влади в електронному режимі.

   Питання щодо організації роботи із зверненнями   громадян   систематично  висвітлюється  в  засобах   масової інформації, а саме: в  місцевій  газеті  „Голос  Володарщини” та на  офіційному веб-сайті.