Как сделать потолок из гипсокартона. Как сделать подвесной потолок в доме. Какой потолок лучше сделать. Отделка ванной комнаты. Быстрая отделка ванных комнат панелями. Отделка ванной комнаты пластиковыми панелями. Кровля крыши профнастилом. Качественные материалы для кровли крыш. Крыша из мягкой кровли. Самоделки для сада. Успешные самоделки для сада своими руками. Самоделки для сада и огорода. Ванная мебель для ванной комнаты. Купить мебель для ванных комнат недорого. Заказ мебели для ванной комнаты. Бизнес малое производство. Самый малый бизнес идеи производство. Новый бизнес производство. Монтаж дверей своими руками. Быстрый монтаж входных дверей. Легкий монтаж пластиковых дверей. С чего начать ремонт квартиры. Быстрый ремонт дома с чего начать. Ремонт своими руками для начинающих.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні287
mod_vvisit_counterВчора285
mod_vvisit_counterЦього тижня287
mod_vvisit_counterМинулого тижня2333
mod_vvisit_counterЗа місяць7812
mod_vvisit_counterМинулого місяця11904
mod_vvisit_counterВсього1012662

Online (20 хвилин): 7
Твій IP: 54.92.164.184
,
2018-09-23 22:19
Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у Володарській райдержадміністрації за 2016 рік
Четвер, 26 січня 2017, 14:15

Володарською районною державною адміністрацією за звітний період проведено цілеспрямовану роботу щодо реалізації вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.08 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

Відповідно до п.3 Указу при Володарській райдержадміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян.

За звітний період проведено 9 засідань, розглянуто 16 питань: аграрної політики і земельних відносин (землекористування у сільській місцевості, оформлення права власності на землю, розрахунків за земельні та майнові паї), освіти та охорони здоров’я, соціального захисту громадян, про роботу виконкомів Мармуліївської, Березнянської,Тадіївської, Біліївської, та Гайворонської сільських рад щодо виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008.

Прийняті рішення відповідно до вимог чинного законодавства.

В райдержадміністрації створено робочу групу з оперативного опрацювання звернень громадян та скарг на дії посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування району. За звітний період до адміністрації надійшло 2 звернення такого характеру, які за рішенням робочої групи були надіслані на розгляд Володарського відділення поліції.

Відповідно до ст. 22 Закону України „Про звернення громадян” та п.1 Указу проводиться особистий прийом громадян (розпорядження голови райдержадміністрації від 17.05.2015 № 115 «Про затвердження графіків особистого прийому громадян керівництвом Володарської райдержадміністрації»). Графіки розміщено на інформаційному стенді райдержадміністрації, оприлюднено в місцевій газеті «Голос Володарщини», на ТРК «Грант», офіційному веб - сайті.

Відповідно до частин 4,5 п.1 Указу першочергова увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди Великої Вітчизняної війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, воєнних дій на сході України, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Розгляд звернень цих категорій громадян перебуває під особистим контролем керівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Зокрема по програмі «Турбота» у 2016 році надано матеріальну допомогу 50 громадянам району на загальну суму 34500 тисяч гривень.

Протягом звітного періоду відбулося фактичних особистихприйомів керівниками райдержадміністрації - 64 (за графіком - 42).

Згідно затверджених графіків у 2016 році здійснено виїзних прийомів громадян за місцем їх основної роботи і проживання 14 (за графіком 21).

Загальна кількість звернень на особистих прийомах 195. Звернулося 265 громадян, розглянуто 203 питання. Це питання аграрної політики і земельних відносин, соціального захисту, житлової політики, охорони здоров’я, праці і заробітної плати, транспорту і зв’язку, комунального господарства, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, діяльності органів місцевого самоврядування тощо.

Робота щодо розгляду звернень та організація особистих прийомів громадян покладена на юридичний відділ райдержадміністрації, яка проводиться відповідно до вимог інструкції з діловодства за зверненнями громадян в апараті, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах Володарської райдержадміністрації, положення про юридичний відділ апарату райдержадміністрації та інших нормативно-правових актів.

Юридичним відділом готуються аналітичні довідки щодо підведення підсумків роботи зі зверненнями громадян за квартал, півріччя, 9 місяців, рік; узагальнюються причини надходження звернень громадян, окремих проблем, що порушуються в них, вносяться пропозиції щодо їх усунення, результати аналізу враховуються в практичній роботі, у планах соціально - економічного розвитку району.

Питання роботи з листами та організації особистого прийому громадян щотижнево аналізуються на апаратних нарадах керівництва райдержадміністрації, виносяться на розгляд засідань колегії та нарад.

За результатами їх обговорення головою райдержадміністрації видані відповідні доручення та направлені для відповідного реагування та усунення наявних недоліків управлінням, відділам, структурним підрозділам райдержадміністрації, органам місцевого самоврядування.

Відповідно до ст. ст. 14, 15, 16, 19 Закону України „ Про звернення громадян” та частин 1-3,5 п.1 Указу здійснюється розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян та вирішення порушених у них питань.

Всі звернення громадян розглянуті в установлені законом терміни.

Протягом звітного періоду безпосередньо до райдержадміністрації надійшло звернень всього 302, у 2015 році - 426 (збільшення становить 29,1 %). З них: письмових – 107 ( у 2015 році – 117), усних – 195 (у 2015 році – 309). Колективних звернень – 10 (у 2015 році – 15). Повторних - 5 ( у 2015 році – 3).

Через органи влади вищого рівня, пресу надійшло 136 звернень.

У минулому році – 207.

Загальна кількість громадян, які звернулися до райдержадміністрації у 2016 році – 456; у 2015 році- 587, що на 131 громадянина менше, ніж за відповідний період минулого року. В своїх зверненнях вони порушили 315 питань.

Зокрема, від загальної кількості питань 35% становлять питання аграрної політики і земельних відносин; питання соціального захисту населення становлять 35,6 %; питання житлової політики – 6,6 %, питання комунального господарства – 5 %.

Актуальними залишаються питання охорони здоров’я, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, транспорту та зв’язку, праці і заробітної плати, освіти тощо.

Відповідно до частини 2 п.2 Указу та згідно затвердженого графіка проводиться особисте звітування керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, сільських, селищного голів перед головою райдержадміністрації. Протягом звітного періоду про роботу із зверненнями громадян звітували начальник відділу освіти райдержадміністрації, начальник управліннясоціального захисту населення райдержадміністрації та селищний і сільські голови: Косівський, Тадіївський, Рогізнянський, Рубченківський, Логвинський, Зрайківський, Біліївський, Березнянський, Гайворонський, Рудосільський, Лобачівський, Рачківський, Пархомівський, Завадівський, Капустинський, Березнянський, Тарганський (всього - 19).

За результатами заслуховування дано протокольні доручення щодо поліпшення роботи по розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у виконкомах селищної та сільських рад, управліннях, відділах райдержадміністрації.

Відповідно до частини 1 п.5 та графіку проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян, затвердженого головою райдержадміністрації від 04.02.2016 № 32, юридичним відділом райдержадміністрації здійснено 17 перевірок структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади з питань звернень громадян. Перевірено роботу відділу освіти, управління соціального захисту населення, виконавчих комітетів селищної та сільських рад: Березнянської, Біліївської, Гайворонської, Гор-Пустоварівської, Зрайківської, Косівської, Мармуліївської, Ожегівської, Пархомівської, Рогізнянської, Рачківської, Тарганської, Матвіїської, Тадіївської, Завадівської, Косівської, Петрашівської, Рачківської, Лобачівської (всього 21).

Значних порушень законодавства при розгляді звернень громадян та організації особистого прийому громадян у вищезазначених виконкомах, управліннях, відділах райдержадміністрації не виявлено.

Відповідно до ч.3 п.5 проведено 5 днів контролю з метою виконання доручень, наданих керівникам відділів, управлінь та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, селищному, сільським головам за результатами розгляду звернень громадян.

В райдержадміністрації запроваджено дві прямі телефонні лінії для зв’язку з населенням району (звернулося 26 громадян, розглянуто 26 питань) та цілодобово працює «гаряча» лінія (звернулося 13 громадян, 13 питань).

В райдержадміністрації діє громадська приймальня, яка розміщена на 1 поверсі приміщення райдержадміністрації ( каб. №19) і є зручною для прийому громадян з обмеженими фізичними можливостями.

Керівництвом Володарської райдержадміністрації систематично надається методична та практична допомога структурним підрозділам, виконавчим комітетам місцевих рад з питань розгляду звернень громадян, організації особистих прийомів.

Узагальнені відомості про організацію роботи із зверненнями громадян та вирішені питання систематично висвітлюється в засобах масової інформації, а саме: в місцевій газеті „Голос Володарщини” та на офіційному веб-сайті Володарської райдержадміністрації.

Випадків притягнення до відповідальності посадових осіб, які допускають порушення вимог Закону України „Про звернення громадян”, не було.