Как лечить бронхиальную астму. Советы как лечить астму. Где лечить бронхиальную астму. Чем лечить горло ребенку. Красное горло чем лечить быстрее. Чем лечить больное горло. Как лечить гнойную ангину. Скажите как лечить гнойную ангину ребенку. Как лечить ангину антибиотиками. Как лечить сухой кашель. У меня сильный кашель как лечить. Как лечить кашель народными средствами. Средства для возбуждения женщин. Быстрое возбуждение женщины. Признаки возбуждения у женщин. Волосы уход в домашних условиях. Быстрый уход за волосами и лицом. Уход за сухими волосами. Боли в спине лечение. Народное лечение спины дома. Лечение спины народными средствами. Лечение пальцев ног. Почему судороги в ногах причины лечение. Лечение ног народными средствами.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Новини області
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сфера земельних відносин
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Сектор культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Юстиція
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Управління соціального захисту населення
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні27
mod_vvisit_counterВчора616
mod_vvisit_counterЦього тижня1440
mod_vvisit_counterМинулого тижня2687
mod_vvisit_counterЗа місяць8959
mod_vvisit_counterМинулого місяця10233
mod_vvisit_counterВсього836023

Online (20 хвилин): 3
Твій IP: 54.196.215.69
,
2018-02-22 02:49
Підсумки роботи Володарської райдержадміністрації щодо розгляду звернень та організації особистих прийомів громадян за 9 місяців 2016 року
Четвер, 01 грудня 2016, 16:32

Юридичний відділ апарату райдержадміністрації проаналізував стан розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації за 9 місяців 2016 року.

За результатом проведеного аналізу встановлено, що за звітний період до райдержадміністрації надійшло 283 звернення, а за аналогічний період 2015 року – 348, що в динаміці становить зменшення на 81,3 %.

З них, надійшло письмових звернень - 102 (за 9 місяців 2015 року – 105 ), усних – 181 (за 9 місяців 2015 року – 242 ). На особистому прийомі головою райдержадміністрації розглянуто 53 звернення громадян, що складає 29,2% відсотків від загальної кількості звернень, що надійшли до адміністрації.

Колективних – 6 (у 2015 році – 8). Повторних – 24 (у 2015 році – 3). Збільшення кількості повторних звернень полягає в тому, що двічі на розгляд адміністрації відділом Держгеокадастру у Володарському районі поверталися заяви із земельних питань, а саме з питань надання дозволів на розробку проектів землеустрою та затвердження проектів землеустрою. Вищезазначений відділ мотивував повернення цих заяв тим, що із зміною законодавства, які відбулися у сфері земельних відносин, розробка проектів розпоряджень не належить до повноважень органів Держгеокадастрів.

Через органи влади вищого рівня, засобів масової інформації надійшло 122 звернення (за 9 місяців 2015 року – 162), з них на Урядову гарячу лінію від жителів району надійшло 115 звернень (за аналогічний період минулого року- 131). Від народних депутатів України надійшло 7 звернень. (Всі звернення надійшли щодо сприяння райдержадміністрації в наданні матеріальних допомог на лікування).

Загальна кількість громадян, які звернулися до райдержадміністрації протягом 9 місяців 2016 року становить 427 (за аналогічний період 2015 року – 323).

У зверненнях громадян порушено 287 питань. Це питання, які стосуються:

аграрної політики і земельних відносин - 106, що становить 36,9 %;

транспорту і зв’язку - 7 ;

фінансової, податкової політики – 1;

соціального захисту - 87 (30,3 %), з них щодо виплати субсидій 59,7%;

праці і заробітної плати – 5; охорони здоров’я – 10;

комунального господарства – 15;

житлової політики – 20 (щодо надання житла переселенцям зі Сходу);

екології і природніх ресурсів -1;

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 13;

сім’ї, дітей, молоді – 9; освіти – 5;

діяльності органів місцевого самоврядування – 3; інші – 5.

На виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» при райдержадміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян.

За звітний період проведено 5 засідань цієї комісії, розглянуто 7 питань: аграрної політики і земельних відносин (землекористування у сільській місцевості, оформлення права власності на землю, розрахунків за земельні та майнові паї), охорони здоров’я.  Прийняті рішення відповідно до вимог чинного законодавства.

В адміністрації створено робочу групу з оперативного опрацювання звернень громадян та скарг на дії посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування району. За звітний період до адміністрації надійшло 2 звернення такого характеру, які за рішенням робочої групи були надіслані на розгляд Володарського відділення поліції.

Протягом звітного періоду відбулося 68 фактичних особистих прийомів керівниками райдержадміністрації.

Згідно із затвердженими графіками протягом звітного періоду керівництвом адміністрації здійснено 10 виїзних прийомів громадян за місцем їх основної роботи і проживання.

Відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» та Указу здійснюється розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян та вирішення порушених у них питань.

Першочергова увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди Великої Вітчизняної війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, воєнних дій на сході України, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Розгляд звернень цих категорій громадян  перебуваєÂ  під   особистим  контролем  керівників  органів  державноїÂ  влади  та  органів  місцевого  самоврядування, їм надається практична матеріальна  іÂ  фінансова  допомога, вишукуються  для  цього  всі наявніÂ  можливості. 

Зокрема по програмі «Турбота» надано матеріальну допомогу 17 громадянам району на загальну суму 17 тисяч гривень.

ÂÂ З метою забезпечення  реалізації та гарантування  закріплених Конституцією України прав  громадян на звернення до органу державної влади, керівництвом районної державної адміністрації надається  пріоритетне значення розгляду звернень та організації особистих прийомів громадян (особливо звернення із земельних питань), вживаються  заходи щодо недопущення надання  необґрунтованих або неповних відповідей  на звернення громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачіÂ  розгляду звернень іншим органам.

Протягом  звітного  періоду  про роботу  із  зверненнями  громадян  звітували  начальник  управління соціального захисту  населення адміністрації Ткаченко О.І. та сільські голови: Логвинський, Зрайківський, Капустинський, Березнянський, Гайворонський, Рудосільський, Косівський  (всього - 8).

         За  результатами  заслуховування  підготовлено  протокольніÂ  доручення  щодо поліпшення  роботи  з  розгляду   звернень   та  організаціїÂ  особистого  прийому  громадян  в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації та  виконкомах   сільських  рад району.     

         Проводяться періодичні перевірки роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах адміністрації, а також в органах місцевого самоврядування щодо виконання їх виконавчими комітетами делегованих повноважень з питань розгляду звернень громадян та надається методична допомога щодо організації цієї роботи.

         Відповідно до затвердженого графіка перевірок додержання законодавства про звернення громадян в  управліннях, відділах та інших структурних підрозділах райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування району за звітний період перевірено роботу відділу освіти райдержадміністрації та виконавчих комітетів сільських рад: Березнянської,

Біліївської, Городище-Пустоварівської, Лобачівської, Рогізнянської, Зрайківської, Тадіївської, Гайворонської (всього – 9).

         Значних порушень законодавства при розгляді звернень громадян та організації особистого прийому громадян у вищезазначених виконкомах, управліннях, відділах райдержадміністрації не виявлено. Прийом громадян здійснюється згідно графіків, порушень щодо термінів розгляду звернень немає. Письмові відповіді на звернення громадян надаються вчасно, без порушення строків. Підсумки роботи із розгляду звернень періодично виносяться на розгляд виконкомів сільських рад.

         З метою оперативного реагування на запити і потреби населення райдержадміністрацією запроваджено дві прямі телефонні лінії з  населенням  району (звернулося 16 громадян, піднято 17 питань) та цілодобово працює «гаряча» телефонна лінія (13 громадян, 13 питань).    

         Відповідно до Закону України від 02.07.2015 №577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» на веб-сайті райдержадміністрації створено окремий розділ «Електронні звернення», що надає можливість громадянам звертатися до органу виконавчої влади в електронному режимі.

   Робота  зіÂ  зверненнями  громадян  ВолодарськоїÂ  райдержадміністраціїÂ  систематично  висвітлюється  в  засобах   масової інформації, а саме: в  місцевій  газетіÂ  „Голос  Володарщини” та на  офіційному веб-сайті.