Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Відділ державної реєстрації інформує
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні172
mod_vvisit_counterВчора298
mod_vvisit_counterЦього тижня172
mod_vvisit_counterМинулого тижня2301
mod_vvisit_counterЗа місяць5706
mod_vvisit_counterМинулого місяця11461
mod_vvisit_counterВсього1032951

Online (20 хвилин): 6
Твій IP: 54.221.75.115
,
2018-11-19 09:05
Про роботу із зверненнями громадян за 10 місяців 2015 року
Середа, 25 листопада 2015, 11:51

На виконання Конституції України, вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.08 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови Київської облдержадміністрації від 19.02.2008 № 142 «Про організацію виконання в Київській області Указу Президента України від 07 лютого 2008 року№109/2008» та доручень голови Київської обласної державної адміністрації з цих питань, інших нормативних документів, що регламентують роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації проводиться відповідна робота щодо розгляду звернень громадян.

На виконання п.3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 при райдержадміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Протягом січня - жовтня 2015 року проведено 8 засідань комісії, розглянуто 15 питань. Розглянуто питання про землекористування та приватизацію земельних ділянок, соціального захисту громадян, про роботу виконкомів Матвіїської, Лобачівської, Пархомівської, Рогізнянської та Косівської сільських рад щодо виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008.

У райдержадміністрації створено робочу групу з оперативного опрацювання звернень громадян та скарг на дії посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування району. Відбулося 1 засідання робочої групи, розглянуто 1 питання (освіти). Це скарга педагогічного колективу Володарського ліцею та батьківського колективу на дії начальника відділу освіти райдержадміністрації Мазуренко Н.К.. Прийнято рішення відповідно до чинного законодавства.

Протягом звітного періоду відбулося фактичних особистих прийомів керівниками райдержадміністрації - 58 (за графіком - 40).

Згідно затверджених графіків протягом січня – жовтня 2015 року керівництвом райдержадміністрації здійснено 7 виїзних прийомів громадян за місцем їх основної роботи і проживання (за графіком - 9).

Прийнято головою райдержадміністрації 113 громадян.

Відповідно до ст.20 Закону України „Про звернення громадян” тавимог вищезазначеного Указу здійснюється розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян та вирішення порушених у них питань. Терміни розгляду звернень, що надходять на розгляд райдержадміністрації, не порушені. 

Першочергова увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди Великої Вітчизняної війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, воєнних дій на сході України, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Розгляд звернень цих категорій громадян перебуває під особистим контролем керівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування. 

За ініціативи райдержадміністрації з благодійного фонду «Оберіг Володарщини» сім’ям мобілізованих виплачено матеріальну допомогу на суму87 тисяч гривень. 

Протягом січня - жовтня 2015 року до райдержадміністрації надійшло всього 387 звернень,у 2014 році - 263 (збільшення становить 47 %).

З них: письмових звернень надійшло – 105 (за відповідний період 2014 року - 161), усних - 282 (за відповідний період 2014 року - 102). Колективних звернень – 15, повторних – 3. 

Загальна кількість громадян, які звернулися до райдержадміністрації у січні - жовтні 2015 року, - 477; за аналогічний період 2014 року - 297. У своїх зверненнях вони порушили 394 питання. Найбільше питань, які порушували громадяни у зверненнях до місцевих органів виконавчої влади, є питання аграрної політики і земельних відносин (18,5 від загальної кількості), житлові (15,5%), соціального захисту населення (31%), комунального господарства (9,1%). 

Через органи влади вищого рівня, пресу надійшло 170 звернень (у 2014 році - 122). З них на Урядову гарячу лінію від жителів району надійшло 153 звернення. У зверненнях найчастіше громадяни порушували питання соціального захисту, житлової політики, землекористування.

Усі звернення, що надходять до райдержадміністрації, як письмові так і подані на особистому чи виїзних прийомах громадян, реєструються у день їх отримання.

Протягом звітного періоду про роботу із зверненнями громадян звітували начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Ткаченко О.І. та 15 сільських голів: Логвинський, Зрайківський, Рогізнянський, Березнянський, Гайворонський, Рудосільський Рубченківський, Косівський, Тарганський, Біліївський, Пархомівський, Ожегівський, Рачківський, Завадівський, Городище-Пустоварівський.

За результатами заслуховування дано протокольні доручення щодо поліпшення роботи по розгляду звернень та організації особистого прийому громадян в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації та виконкомах сільських рад району.

Проводяться періодичні перевірки роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах адміністрації, а також в органах місцевого самоврядування щодо виконання їх виконавчими комітетами делегованих повноважень з питань розгляду звернень громадян та надається методично-практична допомога щодо організації цієї роботи.

Відповідно до затвердженого графіка перевірок додержання законодавства про звернення громадян в органах місцевого самоврядування району за звітний період перевірено роботу відділу соціального захисту населення райдержадміністрації та виконавчих комітетів сільських рад: Мармуліївської, Березнянської, Рачківської, Біліївської, Зрайківської, Гор-Пустоварівської,Логвинської, Ожегівської, Пархомівської, Рубченківської, Рогізнянської, Тарганської, Гайворонської, Матвіївської, Тадіївської, Капустинської (всього-16).

Значних порушень законодавства при розгляді звернень громадян та організації особистого прийому громадян у вищезазначених виконкомах, управліннях, відділах райдержадміністрації не виявлено, за виключенням Тарганської сільської ради (допускаються порушення при розгляді звернень громадян в частині прийняття законних рішень).

В райдержадміністрації запроваджено дві прямі телефонні лінії з населенням району (звернулося 27 громадян, піднято 27 питань) та цілодобово працює «гаряча» телефонна лінія (звернулося 9 громадян, 9 питань).

Керівництвом Володарської райдержадміністрації систематично надається методична та практична допомога структурним підрозділам, виконавчим комітетам місцевих рад з питань розгляду звернень громадян, організації особистих прийомів. Узагальнені відомості про організацію роботи із зверненнями громадян та вирішених у них питань систематично висвітлюється в засобах масової інформації, а саме: в місцевій газеті „Голос Володарщини” та на офіційному веб-сайті Володарської райдержадміністрації.