Как сделать потолок из гипсокартона. Как сделать подвесной потолок в доме. Какой потолок лучше сделать. Отделка ванной комнаты. Быстрая отделка ванных комнат панелями. Отделка ванной комнаты пластиковыми панелями. Кровля крыши профнастилом. Качественные материалы для кровли крыш. Крыша из мягкой кровли. Самоделки для сада. Успешные самоделки для сада своими руками. Самоделки для сада и огорода. Ванная мебель для ванной комнаты. Купить мебель для ванных комнат недорого. Заказ мебели для ванной комнаты. Бизнес малое производство. Самый малый бизнес идеи производство. Новый бизнес производство. Монтаж дверей своими руками. Быстрый монтаж входных дверей. Легкий монтаж пластиковых дверей. С чего начать ремонт квартиры. Быстрый ремонт дома с чего начать. Ремонт своими руками для начинающих.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні921
mod_vvisit_counterВчора1671
mod_vvisit_counterЦього тижня5723
mod_vvisit_counterМинулого тижня12123
mod_vvisit_counterЗа місяць31998
mod_vvisit_counterМинулого місяця47839
mod_vvisit_counterВсього981363

Online (20 хвилин): 29
Твій IP: 54.198.111.185
,
2018-07-19 11:51
Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян Володарської райдержадміністрації у першому півріччі 2015 року
Середа, 12 серпня 2015, 00:00

Володарською районною державною адміністрацією за звітний період проведено цілеспрямовану роботу щодо реалізації вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.08 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

При райдержадміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. За звітний період проведено 3 засідання комісії, розглянуто 6питань. Розглянуто питання про землекористування та приватизацію земельних ділянок, про роботу виконкомів Матвіїської, Лобачівської та Пархомівської сільських рад щодо виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008.

В райдержадміністрації створено робочу групу з оперативного опрацювання звернень громадян та скарг на дії посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування району. У першому півріччі 2015 року надійшло два колективних звернення від громадян щодо неякісного підвозу дітей до шкіл району, який організовується начальником відділу освіти райдержадміністрації.

Протягом звітного періоду відбулося фактичних особистихприйомів керівниками райдержадміністрації - 36 (за графіком - 24).

Згідно затверджених графіків протягом звітного періоду керівництвом райдержадміністрації здійснено 4 виїзних прийоми громадян за місцем їх основної роботи і проживання (за графіком - 4).

Відповідно до ст.20 Закону України „Про звернення громадян” тавимог вищезазначеного Указу здійснюється розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян та вирішення порушених у них питань.

Терміни розгляду звернень, що надходять на розгляд райдержадміністрації, не порушені.

Першочергова увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди Великої Вітчизняної війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, воєнних дій на сході України, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Розгляд звернень цих категорій громадян перебуває під особистим контролем керівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їм надається практична матеріальна і фінансова допомога, вишукуються для цього всі наявні можливості.

За ініціативи райдержадміністрації з благодійного фонду «Оберіг Володарщини»сім’ям мобілізованих виплачено матеріальну допомогу на суму 82 тисячі гривень.

У першому півріччі 2015 року до райдержадміністрації надійшло всього 186 звернень, у 2014 році - 129 (збільшення становить 44 %).

З них: письмових – 27 (у 2014 році – 68), надійшло усних звернень - 159 (у минулому році - 61). Прийнято головою райдержадміністрації 52 громадянина.Колективних звернень – 7. Повторних – 2.

Через органи влади вищого рівня, пресу надійшло 92 звернення (у 2014 році - 27).З них на Урядову гарячу лінію від жителів району надійшло 85 звернень. У зверненнях найбільше піднято питань: житлових, соціальних, земельних.

Загальна кількість громадян, які звернулися до райдержадміністрації у першому півріччі 2015 року, - 215; за аналогічний період 2014 року - 167. У своїх зверненнях вони порушили 186питань. Найбільше питань, які порушували громадяни у зверненнях до місцевих органів виконавчої влади є питання аграрної політики і земельних відносин (22 % від загальної кількості), житлові (20%), соціального захисту населення (16%), комунального господарства (10%).

Протягом звітного періоду про роботу із зверненнями громадян звітували начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Ткаченко О.І. та сільські голови: Логвинський, Зрайківський, Рогізнянський, Березнянський, Гайворонський, Рудосільський Рубченківський, Косівський, Мармуліївський (всього - 10).

За результатами заслуховування дано протокольні доручення щодо поліпшення роботи по розгляду звернень та організації особистого прийому громадян в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації та виконкомах сільських рад району.

Перевірено роботу відділу соціального захисту населення райдержадміністрації та виконавчих комітетів сільських рад: Мармуліївської, Березнянської, Рачківської, Біліївської, Зрайківської, Гор-Пустоварівської, Логвинської, Ожегівської, Пархомівської, Рубченківської, Рогізнянської, Тарганської (всього-14).

Значних порушень законодавства при розгляді звернень громадян та організації особистого прийому громадян у вищезазначених виконкомах, управліннях, відділах райдержадміністрації не виявлено, за виключенням Тарганської сільської ради (допускаються порушення при розгляді звернень громадян в частині прийняття законних рішень).

В райдержадміністрації запроваджено дві прямі телефонні лінії з населенням району (звернулося 13 громадян, піднято 13 питань) та цілодобово працює «гаряча» телефонна лінія (5 громадян, 5 питань).

Робота зі зверненнями громадян Володарської райдержадміністрації систематично висвітлюється в засобах масової інформації, а саме: в місцевій газеті „Голос Володарщини” та на офіційному веб-сайті.