Как лечить бронхиальную астму. Советы как лечить астму. Где лечить бронхиальную астму. Чем лечить горло ребенку. Красное горло чем лечить быстрее. Чем лечить больное горло. Как лечить гнойную ангину. Скажите как лечить гнойную ангину ребенку. Как лечить ангину антибиотиками. Как лечить сухой кашель. У меня сильный кашель как лечить. Как лечить кашель народными средствами. Средства для возбуждения женщин. Быстрое возбуждение женщины. Признаки возбуждения у женщин. Волосы уход в домашних условиях. Быстрый уход за волосами и лицом. Уход за сухими волосами. Боли в спине лечение. Народное лечение спины дома. Лечение спины народными средствами. Лечение пальцев ног. Почему судороги в ногах причины лечение. Лечение ног народными средствами.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні283
mod_vvisit_counterВчора285
mod_vvisit_counterЦього тижня283
mod_vvisit_counterМинулого тижня2333
mod_vvisit_counterЗа місяць7808
mod_vvisit_counterМинулого місяця11904
mod_vvisit_counterВсього1012658

Online (20 хвилин): 7
Твій IP: 54.92.164.184
,
2018-09-23 22:02
Аналіз роботи Володарського районного управління юстиції з питань державної реєстрації НПА
Середа, 08 липня 2015, 10:20

За звітний період Володарським  районним управлінням юстиції здійснено ряд організаційних заходів з метою покращення роботи з питань державної реєстрації нормативно - правових актів, а саме:

- проведено5 оперативних наради  з питань державної реєстрації нормативно – правових актів, на яких обговорювався зазначений напрямок роботи (за І півріччя 2014 року- 9);

- проведено 6 семінарських занять з працівниками районного управління юстиціїна яких проводилось вивчення нормативно-правових актів, які регулюють питання державної реєстрації нормативно-правових актів (за І півріччя 2014 року- 6);

- проведено 9 семінар – навчання для працівників юридичних служб місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів центральних органів виконавчої влади,  суб’єктів господарської діяльностіÂ  (за І півріччя 2014 року- 6);

- проведено 3 стажування відповідальних осіб за підготовку та подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію суб’єктів нормотворення (за І півріччя 2014 року – 3);

- розроблено 1 методичну рекомендацію (за І півріччя 2014 року–4);

- проведено 2 засідання Консультативної ради з питань державної реєстрації нормативно – правових актів (за І півріччя 2014 року– 4);

- у засобах масової інформації розміщено 5 матеріалів (за І півріччя  2014 року – 1), що висвітлюють питання державної реєстрації нормативно-правових актів.

Згідно проведеного моніторингу, суб’єктами нормотворення за І півріччя 2015 року на правову експертизу до Володарського районного управління юстиціїÂ  проекти  нормативно-правових актів не подавались. (за І півріччя  2014 року - 8).

Відмов в державній реєстрації нормативно-правових актів, повернень на доопрацювання та повернень без державної реєстрації як такі, що їй не підлягають, не було, рішення про скасування державної реєстрації розпорядчих документів, занесених  до державного реєстру  не приймались (в порівнянні з І півріччям 2014 року ситуація не змінилася).

Щокварталу  до Головного територіального управління юстиції у Київській області надаються  переліки  нормативно - правових актів для занесення їх до Довідкової системи «Регіональний реєстр».

Протягом  І півріччя  2015  року районним  управлінням юстиції проведено 87 перевірок додержання законодавства з питань державної реєстрації нормативно-правових актів (за І півріччя  2014 року – 87). 

З них:  3 планових:  

- управління агропромислового розвитку Володарської районної державної адміністрації;

- відділ освіти Володарської районної державної адміністрації;

- управління соціального захисту населення Володарської районної державної адміністрації

42 безвиїзних (щомісячно до 10 числа):

- Володарська РДА,

- управління фінансів Володарської РДА;

- управління соціального захисту населення Володарської РДА;

- відділ освіти Володарської РДА;

- управління агропромислового розвитку Володарської РДА;

- відділ культури,туризму та питань релігій Володарської РДА;

- архівний відділ Володарської РДА.

42 виїзних (щомісячно до 20 числа):

- Володарська РДА,

- управлінні фінансів Володарської РДА;

- управління соціального захисту населення Володарської РДА;

- відділ освіти Володарської РДА;

- управління  агропромислового розвитку Володарської РДА;

- відділ культури,туризму та питань релігій Володарської РДА;

- архівний відділ  Володарської РДА.

Станом  на 25.06.2015  на території Володарського району налічується 7 суб’єктів нормотворення:

- Володарська РДА;

-   управління фінансів Володарської РДА;

-    управління агропромислового розвитку Володарської РДА;

-    управління соціального захисту населення Володарської РДА;

-   відділ освіти Володарської РДА;

-   відділ культури, туризму, та з питань релігій Володарської РДА;

-   архівний відділ Володарської РДА.

Акти даних суб’єктів нормотворення підлягають державній реєстрації  у Володарському районному управлінні юстиції.      Після державної реєстрації нормативно-правового акта, акти оприлюднюються  повним текстом в засобах масової інформації (місцева газета) та на офіційному сайті Володарської РДА.

Всі інші управління та відділи Володарської РДА у межах своїх повноважень приймають накази організаційно-розпорядчого характеру.