Как сделать потолок из гипсокартона. Как сделать подвесной потолок в доме. Какой потолок лучше сделать. Отделка ванной комнаты. Быстрая отделка ванных комнат панелями. Отделка ванной комнаты пластиковыми панелями. Кровля крыши профнастилом. Качественные материалы для кровли крыш. Крыша из мягкой кровли. Самоделки для сада. Успешные самоделки для сада своими руками. Самоделки для сада и огорода. Ванная мебель для ванной комнаты. Купить мебель для ванных комнат недорого. Заказ мебели для ванной комнаты. Бизнес малое производство. Самый малый бизнес идеи производство. Новый бизнес производство. Монтаж дверей своими руками. Быстрый монтаж входных дверей. Легкий монтаж пластиковых дверей. С чего начать ремонт квартиры. Быстрый ремонт дома с чего начать. Ремонт своими руками для начинающих.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Відділ державної реєстрації інформує
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні13
mod_vvisit_counterВчора298
mod_vvisit_counterЦього тижня311
mod_vvisit_counterМинулого тижня2193
mod_vvisit_counterЗа місяць5547
mod_vvisit_counterМинулого місяця11461
mod_vvisit_counterВсього1032792

Online (20 хвилин): 8
Твій IP: 54.163.20.57
,
2018-11-19 00:54
Аналіз роботи Володарського районного управління юстиції з питань державної реєстрації НПА
Середа, 08 липня 2015, 10:20

За звітний період Володарським  районним управлінням юстиції здійснено ряд організаційних заходів з метою покращення роботи з питань державної реєстрації нормативно - правових актів, а саме:

- проведено5 оперативних наради  з питань державної реєстрації нормативно – правових актів, на яких обговорювався зазначений напрямок роботи (за І півріччя 2014 року- 9);

- проведено 6 семінарських занять з працівниками районного управління юстиціїна яких проводилось вивчення нормативно-правових актів, які регулюють питання державної реєстрації нормативно-правових актів (за І півріччя 2014 року- 6);

- проведено 9 семінар – навчання для працівників юридичних служб місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів центральних органів виконавчої влади,  суб’єктів господарської діяльностіÂ  (за І півріччя 2014 року- 6);

- проведено 3 стажування відповідальних осіб за підготовку та подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію суб’єктів нормотворення (за І півріччя 2014 року – 3);

- розроблено 1 методичну рекомендацію (за І півріччя 2014 року–4);

- проведено 2 засідання Консультативної ради з питань державної реєстрації нормативно – правових актів (за І півріччя 2014 року– 4);

- у засобах масової інформації розміщено 5 матеріалів (за І півріччя  2014 року – 1), що висвітлюють питання державної реєстрації нормативно-правових актів.

Згідно проведеного моніторингу, суб’єктами нормотворення за І півріччя 2015 року на правову експертизу до Володарського районного управління юстиціїÂ  проекти  нормативно-правових актів не подавались. (за І півріччя  2014 року - 8).

Відмов в державній реєстрації нормативно-правових актів, повернень на доопрацювання та повернень без державної реєстрації як такі, що їй не підлягають, не було, рішення про скасування державної реєстрації розпорядчих документів, занесених  до державного реєстру  не приймались (в порівнянні з І півріччям 2014 року ситуація не змінилася).

Щокварталу  до Головного територіального управління юстиції у Київській області надаються  переліки  нормативно - правових актів для занесення їх до Довідкової системи «Регіональний реєстр».

Протягом  І півріччя  2015  року районним  управлінням юстиції проведено 87 перевірок додержання законодавства з питань державної реєстрації нормативно-правових актів (за І півріччя  2014 року – 87). 

З них:  3 планових:  

- управління агропромислового розвитку Володарської районної державної адміністрації;

- відділ освіти Володарської районної державної адміністрації;

- управління соціального захисту населення Володарської районної державної адміністрації

42 безвиїзних (щомісячно до 10 числа):

- Володарська РДА,

- управління фінансів Володарської РДА;

- управління соціального захисту населення Володарської РДА;

- відділ освіти Володарської РДА;

- управління агропромислового розвитку Володарської РДА;

- відділ культури,туризму та питань релігій Володарської РДА;

- архівний відділ Володарської РДА.

42 виїзних (щомісячно до 20 числа):

- Володарська РДА,

- управлінні фінансів Володарської РДА;

- управління соціального захисту населення Володарської РДА;

- відділ освіти Володарської РДА;

- управління  агропромислового розвитку Володарської РДА;

- відділ культури,туризму та питань релігій Володарської РДА;

- архівний відділ  Володарської РДА.

Станом  на 25.06.2015  на території Володарського району налічується 7 суб’єктів нормотворення:

- Володарська РДА;

-   управління фінансів Володарської РДА;

-    управління агропромислового розвитку Володарської РДА;

-    управління соціального захисту населення Володарської РДА;

-   відділ освіти Володарської РДА;

-   відділ культури, туризму, та з питань релігій Володарської РДА;

-   архівний відділ Володарської РДА.

Акти даних суб’єктів нормотворення підлягають державній реєстрації  у Володарському районному управлінні юстиції.      Після державної реєстрації нормативно-правового акта, акти оприлюднюються  повним текстом в засобах масової інформації (місцева газета) та на офіційному сайті Володарської РДА.

Всі інші управління та відділи Володарської РДА у межах своїх повноважень приймають накази організаційно-розпорядчого характеру.