Новая немецкая медицина. Советы от немецкая медицина. Клиника немецкой семейной медицины. Почему в израиле хорошая медицина. Главные новости медицины израиля. Медицина в израиле отзывы. Аденома простаты лечение. Быстрое народное лечение аденомы простаты. Аденома простаты и простатит. Легкий способ перестать курить. Как перестать курить уже сегодня. Как перестать хотеть курить. Уход за кожей лица. Качественный уход за кожей летом. Домашний уход за кожей. Боли на ранних сроках беременности. Быстрое лечение на ранних сроках беременности. Ощущения на ранних сроках беременности. Воспаленные гланды лечение. Чем лечить воспаленные гланды дома. Воспаленные гланды симптомы. Прыщи на лице как избавиться. Как навсегда избавиться от прыщей с лица. Прыщи на подбородке как избавиться.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні209
mod_vvisit_counterВчора1880
mod_vvisit_counterЦього тижня6891
mod_vvisit_counterМинулого тижня12123
mod_vvisit_counterЗа місяць33166
mod_vvisit_counterМинулого місяця47839
mod_vvisit_counterВсього982531

Online (20 хвилин): 32
Твій IP: 54.158.248.112
,
2018-07-20 02:38
ПАМЯТКА ПЕНСІОНЕРУ
Четвер, 05 лютого 2015, 15:19

ПРАВА ГРОМАДЯН

Загальні права громадян у відносинах з органами Пенсійного фонду України

Кожний громадянин, який звертається до органів Пенсійного фонду України має право:

~На шанобливе ставлення до себе з боку працівників органів Пенсійного фонду України;

~Безперешкодно подавати заяви, скарги, пропозиції з питань, які стосуються пенсійного забезпечення;

~Звертатись на особистий прийом до керівних працівників і спеціалістів органів Пенсійного фонду України за встановленими в цих органах графіками та до громадських приймалень органів Пенсійного фонду України;

~Оскаржувати рішення органів Пенсійного фонду України нижчого рівня до органів Фонду вищого рівня або в судовому порядку.

Право громадян на одержання інформації про своє пенсійне забезпечення

Для одержання необхідної інформації про своє пенсійне забезпечення громадяни мають право:

Знайомитись у приміщеннях органів Фонду з матеріалами своєї пенсійної справи, особового рахунку, з інформацією про себе, яка занесена до електронної бази даних органів Фонду;

Вимагати надання завірених в установленому порядку копій документів, що знаходяться у пенсійній справі;

Вимагати надання копій розпоряджень про призначення (перерахунок) пенсії;

Знайомитись в органах Фонду з нормативно-правовими актами на підставі яких призначено пенсію, робити з них виписки та копії;

Одержувати будь-яку іншу інформацію про своє пенсійне забезпечення, яка знаходиться у володінні органів Фонду.

Права громадян при зверненні за призначенням пенсії

При зверненні за призначенням пенсії громадяни мають право:

Подавати заяву за призначенням пенсії з необхідними документами у будь-який час після виникнення права на  пенсію або не раніше ніж за місяць до виникнення такого права:

  • Через представника підприємства, установи, організації;Поштовим відправленням;
    • Особисто;
  • Через представника, який діє на підставі довіреності;

Надати документи, необхідні для призначення пенсії (які підтверджують стаж, заробіток право на надбавки та підвищення) протягом 3-х місяців з дня подання заяви;

За бажанням одержати розписку від органів Фонду про перелік прийнятих документів;

Вимагати від органів Фонду надання допомоги у витребуванні або перевірці підстав видачі необхідних для призначення пенсії документів;

Одержати письмове повідомлення від органів Фонду про призначення пенсії або про відмову у її призначенні із зазначенням причин відмови;

 Одержати пенсійне посвідчення встановленого зразу.

Права громадян при виплаті пенсії

Громадяни, яким призначено пенсію мають право:

Обрати організацію, що буде здійснювати виплату та доставку пенсії (поштові відділення або банківські установи);

Одержувати пенсію у строк не пізніше 25 числа місяця, за який виплачується пенсія;

Не виплату пенсії за 6 місяців наперед у разі виїзду на постійне місце проживання за кордон;

Право громадян на звернення

Реалізуючи своє право на звернення громадяни мають право:

~Звертатись до органів Фонду з пропозиціями, заявами та скаргами, одержувати вичерпні відповіді у строки, встановлені Законом України «Про звернення громадян»;

~Вимагати розгляду звернень у своїй присутності та за участю посадових осіб органу Фонду, які приймають рішення за результатами розгляду звернення.

Права громадян з обмеженими фізичними можливостями

Громадяни з обмеженими фізичними можливостями мають право:

~На безперешкодний доступ до приміщень органів Пенсійного фонду України, які мають бути обладнані необхідними для цього засобами;

~Вимагати особистого прийому на дому, у разі, коли за станом здоров’я відсутня можливість прибути до органів Пенсійного фонду України.

Права громадян на оскарження рішень органів Пенсійного фонду України

Громадяни, які незадоволені рішенням органу Пенсійного фонду України мають право:

~Оскаржити таке рішення до органу Пенсійного фонду України вищого рівня;

~Звертатись до суду зі скаргами на дії або бездіяльність органів Пенсійного фонду України, їх посадових та службових осіб;

~Оскаржувати в апеляційному порядку рішення судів нижчого рівня;

~Вимагати своєчасного та повного виконання рішень судів, які набрали законної сили.

ОБОВЯЗКИ ГРОМАДЯН У ВІДНОСИНАХ З ОРГАНАМИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

Громадяни у відносинах з органами Пенсійного фонду України зобов´язані:

~З повагою ставитись до працівників органів Пенсійного фонду України, не допускати нечемного відношення до них та інших громадян;

~Не допускати подання неправдивих документів для призначення пенсії;

~У 10-ти денний строк повідомляти органи Пенсійного фонду України про події, які спричиняють зміну розміру пенсії (працевлаштування, зміна кількості утриманців тощо).

ОБОВ´ЯЗКИ ОРГАНІВ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ, ЇХ ПОСАДОВИХ ТА СЛУЖБОВИХ ОСІБ

Органи Пенсійного фонду України, їх посадові та службові особи зобов´язані:

~Неухильно дотримуватись прав громадян при призначенні і виплаті пенсій, вживати заходи щодо попередження їх порушення;

~Не допускати некоректного або зневажливого ставлення до громадян, які звертаються за призначенням (перерахунком) пенсії;

~Надавати громадянам у витребуванні та оформленні необхідних для призначення пенсії документів;

~Дотримуватись встановлених законодавством строків призначення (перерахунку) та виплати пенсій;

~Проводити в установленому порядку прийом громадян, розглядати заяви, скарги, пропозиції у строки, визначені законодавством;

~Надавати громадянам необхідну інформацію щодо стану їх пенсійного забезпечення;

~У разі порушення прав громадян при призначенні (перерахунку) або виплаті пенсій притягати винних осіб до відповідальності згідно чинного законодавства.