Хочу продать квартиру. Ипотека можно ли продать квартиру быстро. Можно продать долю в квартире. В каком банке брать ипотеку. Стоит ли брать ипотеку сегодня. На какой срок брать ипотеку. Утепление стен своими руками. Быстрое утепление стен пенопластом своими руками. Технология утепления стен. Ремонт видеокарты ноутбука. Быстрый ремонт видеокарты своими руками. Сколько стоит ремонт видеокарты. В каком банке взять автокредит. Где выгоднее взять автокредит без проблем. Бесплатный сервер wow. Рейтинг серверов wow сайт. Сервера wow mangos. Чертежи самодельных станков. Скачать чертежи станков для холодной ковки. Сверлильный станок чертеж. Договор аренды квартиры. Стоимость аренды квартиры в Москве. Снять в аренду квартиру.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні109
mod_vvisit_counterВчора316
mod_vvisit_counterЦього тижня109
mod_vvisit_counterМинулого тижня2162
mod_vvisit_counterЗа місяць5816
mod_vvisit_counterМинулого місяця42252
mod_vvisit_counterВсього998762

Online (20 хвилин): 7
Твій IP: 54.80.87.62
,
2018-08-20 06:58
Підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у Володарській райдержадміністрації за 2014 рік
Середа, 14 січня 2015, 12:33

Володарською районною державною адміністрацією за звітний період проведено цілеспрямовану роботу щодо реалізації вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.08 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

Відповідно до п.3 Указу при Володарській райдержадміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян.

За звітний період проведено 10 засідань, на яких розглядались питання щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення.

В райдержадміністрації створено робочу групу з оперативного опрацювання звернень громадян та скарг на дії посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування району (розпорядження голови райдержадміністрації від 28.04.11 № 209). За звітний період звернення такого характеру до райдержадміністрації не надходили.

Відповідно до ст. 22 Закону України „Про звернення громадян” та п.1 Указу проводиться особистий прийом громадян (розпорядження голови райдержадміністрації від 19.11.2013 № 255 «Про затвердження графіків особистого прийому громадян керівництвом Володарської райдержадміністрації»). Графіки розміщено на інформаційному стенді райдержадміністрації, оприлюднено в місцевій газеті «Голос Володарщини», на ТРК «Грант», офіційному веб - сайті.

Відповідно до частин 4,5 п.1 Указу першочергова увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди Великої Вітчизняної війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Розгляд звернень цих категорій громадян перебуває під особистим контролем керівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їм надається практична матеріальна і фінансова допомога, вишукуються для цього всі наявні можливості.

Відповідно до частини 5 п.5 проводиться аналітична робота зі зверненнями громадян.

Відділом юридичного забезпечення, з питань звернень громадян і взаємодії з правоохоронними органами райдержадміністрації готуються аналітичні довідки щодо підведення підсумків роботи зі зверненнями громадян за квартал, півріччя, 9 місяців, рік; узагальнюються причини надходження звернень громадян, окремих проблем, що порушуються в них, вносяться пропозиції щодо їх усунення, результати аналізу враховуються в практичній роботі, у планах соціально - економічного розвитку.

Питання роботи з листами та організації особистого прийому громадян потижнево аналізуються на апаратних нарадах керівництва райдержадміністрації, виносяться на розгляд засідань колегії та нарад.

За результатами їх обговорення головою райдержадміністрації видані відповідні доручення та направлені для відповідного реагування та усунення наявних недоліків управлінням, відділам, структурним підрозділам райдержадміністрації, органам місцевого самоврядування.

Протягом звітного періоду відбулося фактичних особистих прийомів керівництвом райдержадміністрації42 та здійснено 16 виїзних прийомів громадян за місцем їх основної роботи і проживання (за графіком - 40).

Загальна кількість звернень на особистих прийомах – 216. Звернулося 280 громадян, піднято 219 питань. Це питання аграрної політики і земельних відносин, соціального захисту, житлової політики, охорони здоров’я, праці і заробітної плати, транспорту і зв’язку, комунального господарства, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, діяльності органів місцевого самоврядування тощо.

Організацію роботи зі зверненнями громадян покладено на відділ юридичного забезпечення, з питань звернень громадян і взаємодії з правоохоронними органами райдержадміністрації. Очолює цю роботу у відділі головний спеціаліст по роботі зі зверненнями громадян Бесараб Н.С., освіта вища.

Робота зі зверненнями громадян ведеться відповідно до вимог Інструкції з організації роботи щодо розгляду звернень громадян в апараті, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах Володарської райдержадміністрації від 18.11.05 № 505, Інструкції з діловодства, затвердженої постановою КМУ від 14.04.97 № 348 тощо.

Відповідно до ст. ст.14,15,16,19Закону України „ Про звернення громадян” та частин 1-3,5 п.1 Указу здійснюється розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян та вирішення порушених у них питань.

Всі письмові звернення громадян розглянуті в установлені законом терміни.

Протягом звітного періоду безпосередньо до райдержадміністрації надійшло звернень всього - 308, у 2013 році - 491 (зменшення становить37 %). З них: письмових - 92, усних - 216. Колективних - 13. У 2013 році - 17.Повторних звернень - 3. У 2013 році - 3.

Через органи влади вищого рівня, пресу надійшло 127 звернень.

У минулому році - 22 (збільшення становить 83 %).

Загальна кількістьгромадян, які звернулися до райдержадміністрації у 2014 році - 480; у 2013 роціÂ - 896, що на 416 громадян менше, ніж за відповідний період минулого року. В своїх зверненнях вони порушили 311питань.

Зокрема, від загальної кількості питань 26 % становлять питання аграрної політики і земельних відносин; питання соціального захисту населення становлять 18 %; питання житлової політики – 19%.

Актуальними залишаються питання комунального господарства, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, транспорту та зв’язку, праці і заробітної плати.

Відповідно до частини 2 п.2 Указу та згідно затвердженого графіка проводиться особисте звітування керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділіврайдержадміністрації, сільських, селищного голів перед головою райдержадміністрації. Протягом звітного періоду про роботу із зверненнями громадян звітували начальник відділу освіти райдержадміністрації, начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації та селищний і сільські голови: Косівський, Мармуліївський, Ожегівський, Тадіївський, Рогізнянський, Рубченківський, Логвинський, Зрайківський, Біліївський, Тарганський, Березнянський, Гайворонський, Рудосільський, Лобачівський, Рачківський, Володарський, Горпустоварівський, Пархомівський, Завадівський, Гайворонський (всього - 22).

За результатами заслуховування дано протокольні доручення щодо поліпшення роботи по розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у виконкомах селищної та сільських рад, управліннях, відділах райдержадміністрації.

Відповідно до частини 1 п.5 та графіку додержання законодавства про звернення громадян, затвердженого головою райдержадміністрації від 18.01.2014№ 15, відділом юридичного забезпечення та з питань звернень громадян і взаємодії з правоохоронними органами райдержадміністрації здійснено 20 перевірок структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади з питань звернень громадян. Перевірено роботу відділу освіти, управління агропромислового розвитку, управління соціального захисту населення, виконавчих комітетів селищної та сільських рад: Володарської, Березнянської, Біліївської, Гайворонської, Гор-Пустоварівської, Завадівської, Зрайківської, Капустинської, Косівської, Лобачівської, Логвинської, Мармуліївської, Ожегівської, Пархомівської, Петрашівської, Рогізнянської, Рубченківської.

Порушень законодавства при розгляді звернень громадян та організації особистого прийому громадян у вищезазначених виконкомах, управліннях, відділах райдержадміністрації не виявлено.

Відповідно до ч.3 п.5 здійснено 10 днів контролю з метою виконання доручень, наданих керівникам відділів, управлінь та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, головам селищної, сільських рад за результатами розгляду звернень громадян. 

Відповідно до ч.1 п. 9 Указу запроваджено „прямий телефонний зв’язок” з населенням району, який згідно затверджених графіків проводиться головою райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації з 10.00 до 12.00, першим заступником та заступниками голови райдержадміністрації - з 14.00 до 16.00, керівниками управлінь, відділівта інших структурних підрозділів Володарської райдержадміністрації - з 10.00 до 12.00. Прямий телефонний зв’язокпроводиться у приймальній громадян райдержадміністрації (каб.№1).

Протягом звітного періоду проведено52 прямих телефонних зв’язків; звернулося 52 громадян; піднято 58 питань різного характеру.

В райдержадміністрації діють громадська приймальня, яка розміщена на 1 поверсі приміщення райдержадміністрації ( каб. №19), і є зручною для прийому громадян з обмеженими фізичними можливостями.

Керівництвом Володарської райдержадміністрації систематично надається методична та практична допомога структурним підрозділам, виконавчим комітетам місцевих рад з питань розгляду звернень громадян, організації особистих прийомів.

Відповідно до ч.4 п.9 питання роботи зі зверненнями громадян Володарської райдержадміністрації систематично висвітлюється в засобах масової інформації, а саме: в місцевій газеті „Голос Володарщини”, на офіційному веб-сайті, проводяться виступи наРТК „Грант”.

Випадків притягнення до відповідальності посадових осіб, які допускають порушення вимог Закону України „Про звернення громадян”, не було.