Снять квартиру посуточно. Быстро снять посуточно квартиру в казани. Снять однокомнатную квартиру посуточно. Помощь в получении ипотеки. Удобное получение ипотеки в сбербанке. Что нужно для получения ипотеки. Отопление частного дома. Как сделать отопление частный дом схема. Частный дом монтаж отопления. Восстановление жесткого диска. Быстрое восстановление информации с жесткого диска. Восстановление данных жесткого диска программа. Кредит с плохой историей. Быстрые кредиты онлайн с плохой историей. Срочный кредит с плохой историей. В какой сервер играть в WOW. Топ world of warcraft серверы. Wow серверы pandaria. Круглопалочный станок чертежи. Круглопалочный станок купить дешево. Самодельный круглопалочный станок. Кредит на покупку квартиры. На долго взять кредит на квартиру. Кредит на покупку квартиры.
Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиційно-привабливі об'єкти
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Графік роботи
Контакти
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Відділ державної реєстрації інформує
Запобігання проявам корупції
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРУПЦІЮ
Інформація
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Володарське відділення поліції
Прийом громадян
Інформація
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ
Уповноважені органи з питань пробації
Інформація
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами
Протидія домашньому насильству

Авторизація



Новини


Про роботу сектору надання адміністративних послуг
Понеділок, 21 січня 2019, 16:38

Сектор надання адміністративних послуг Володарської райдержадміністрації (далі - сектор) утворено розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації від 15.11.2013 № 254 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації». Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата 01.01.2014 року.

З 13.06.2016 надання адміністративних послуг здійснюватися у новому приміщенні. Сектор розміщений за адресою: пл. Миру 2, смт Володарка, приміщення відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 "Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг", організовано співпрацю з територіальними підрозділами органів виконавчої влади, які є суб’єктами надання адміністративних послуг.

Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що запобігає корупційним діям, забезпечує оперативність у вирішенні питань, рівність прав усіх суб’єктів звернення.

Сектор укомплектований матеріально-технічним обладнанням у повному обсязі , на даний час в секторі працює 2 адміністратори.

З початку 2018 року громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати 131 вид адміністративних послугу. Станом на 25.12.2018 сектором зареєстровано 2220 звернень, що на 67%(3333) менше ніж у 2017 та надано 2545(2900) консультацій. На 1000 мешканців

Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефонної «гарячої лінії».

         Проблемні питання сектору надання адмінастританих послуг:

Виставлені Державною міграційною службою вимоги щодо придбання та підключення обладнання до Національної системи конфіденційного зв’язку та до Єдиного державного демографічного реєстру унеможливлює надання адміністративних послуг з видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон та паспорта громадянина України у формі картки через адміністратора ЦНАП. Також не підключені до Державного земельного кадастру, тому що висунуто умови щодо персоналу, приміщення, програмного забезпечення тощо, окремі з яких виконати доволі складно.

Капітальних інвестицій на нове будівництво, реконструкцію та технічне переоснащення у 2018 році не було.

З місцевого бюджету на 2019 коштів на ремонт не передбачено.

 
Про роботу ЦНАП за 9 місяців 2018 року
Четвер, 01 листопада 2018, 15:21

Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що запобігає корупційним діям, забезпечує оперативність у вирішенні питань, рівність прав усіх суб’єктів звернення.

Станом на 01.11.2018  через ЦНАП  надається 76  адміністративних послуг. Найбільш запитувані серед суб’єктів звернення до ЦНАП є послуги:

-         Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

-         Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, 
інших речових прав на нерухоме майно

-         Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

-         Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

-         Видача документів архітектурно-будівельного контролю

-         Видача документів дозвільного характеру

         Станом на 01.11.2018 через ЦНАП населенню було надано 1702 адміністративні послуги та 1016 консультацій.

Для покращення обслуговування населення про готовність результату надання адміністративної послуги, адміністратор повідомляє через стаціонарний або мобільний телефон. Також ведеться роз’яснювальна робота серед населення щодо користування безкоштовним доступом до реєстрів.

Завідувач сектору                                             Л.В.Шиманська

 
Про роботу ЦНАП за І півріччя
Вівторок, 17 липня 2018, 11:31

Сектор надання адміністративних послуг Володарської райдержадміністрації (далі - сектор) утворено розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації від 15.11.2013 № 254 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації». Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата 01.01.2014 року.

З 13.06.2016 надання адміністративних послуг здійснюватися у новому приміщенні. Сектор розміщений за адресою: пл. Миру 2, смт Володарка, приміщення відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 "Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг", організовано співпрацю з територіальними підрозділами органів виконавчої влади, які є суб’єктами надання адміністративних послуг.

Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що запобігає корупційним діям, забезпечує оперативність у вирішенні питань, рівність прав усіх суб’єктів звернення.

З початку 2018 року громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати 131 послугу. Станом на 27.06.2018 сектором зареєстровано 1318 звернень та надано 865 консультацій.

Найбільш запитувані серед суб’єктів звернення до ЦНАП є послуги:

-         Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

-         Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, 
інших речових прав на нерухоме майно

-         Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

-         Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

-         Видача документів архітектурно-будівельного контролю

-         Видача документів дозвільного характеру.

Детальніше...
 
Інформація про роботу ЦНАПу
Четвер, 01 лютого 2018, 11:09

Центр надання адміністративних послуг Володарської райдержадміністрації (далі – центр) утворено розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації від 15.11.2013 № 254 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації». Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата 01.01.2014 року.

З 13.06.2016 надання адміністративних послуг  здійснюватися  у новому приміщенні. Центр розміщений  за адресою:  пл. Миру 2,  смт Володарка,  приміщення відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 "Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг", організовано співпрацю з територіальними підрозділами органів виконавчої влади, які є суб’єктами надання адміністративних послуг.

Розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації від 12.04.2017  №70 затверджено перелік адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг Володарської районної державної адміністрації.

З початку 2017 року громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати  34  видів послуг. Станом на 31.12.2017  в центрі зареєстровано 3333 зверненя та надано 2900 консультацій. На кожну адміністративну послугу субєктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки.

В центрі працює  2  адміністратори.

Центр підключено до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - Реєстри).

З 01.07.2016 прийом документів від суб’єктів звернень, здійснюється виключно через адміністратора сектору надання адміністративних послуг.

На офіційному веб-сайті Володарської райдержадміністрації (http://volodarka-rda.gov.ua) створено і постійно оновлюється сторінка «Центр надання адміністративних послуг», на якій можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування центру та з питань отримання адміністративних послуг.

Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефонної «гарячої лінії».

         Центр забезпечений оргтехнікою в повному обсязі.

         Робота в центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому за весь період не зафіксовано порушень строків розгляду та надання адміністративних послуг. З цією ж метою постійно проводиться методична та роз’яснювальна робота з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг.

        

Завідувач сектору надання

адміністративних послуг                                         Л.В. Шиманська

 
Про роботу центру надання адміністративних послуг за 9 місяців 2017 року
Четвер, 26 жовтня 2017, 09:31

Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що запобігає корупційним діям, забезпечує оперативність у вирішенні питань, рівність прав усіх суб’єктів звернення.

Станом на 01.10.2017  через ЦНАП  надається 35  адміністративних послуг. Найбільш запитувані серед суб’єктів звернення до ЦНАП є послуги:

-         Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

-         Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, 
інших речових прав на нерухоме майно

-         Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

-         Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

-         Видача документів архітектурно-будівельного контролю

-         Видача документів дозвільного характеру

Середньомісячне навантаження на адміністратора  ЦНАП складає 322 послуги без урахування консультацій (до 400 на місяць).

         Станом на 01.10.2017 через ЦНАП населенню було надано 2904 позитивних рішень та 26 відмов.

Для покращення обслуговування населення про готовність результату надання адміністративної послуги, адміністратор  повідомляє через стаціонарний або  мобільний телефон.  Також ведеться роз’яснювальна робота серед населення щодо користування безкоштовним доступом до реєстрів.

 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 2