Головна
Новини
Новини Володарщини
Новини області
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Центр допомоги учасникам АТО
Склад
Розпорядження
Положення
Юридична допомога учасникам АТО та їх сім’ям
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ
Концепція реформування місцевого самоврядування
Обговорення
Інформація
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиції
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадська рада
Громадське обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Новини
Нормативно-правова база
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Запобігання проявам корупції
Житлово-комунальне господарство
Сфера земельних відносин
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Сектор культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Управління Пенсійного фонду
Керівництво
Структура
Графіки прийому
Зворотній зв'язок
Страхувальникам
Пенсіонерам
Добровільна участь
Новини
Застрахованим особам
Запобігання проявам корупції
Доступ до публічної інформації
Питання-відповідь
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Інформує Казначейство
Податкова служба
Юстиція
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Управління соціального захисту населення
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
Центр зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Електронне звернення
1банер 170х67 NAZK logo

300 400 618091001406101934pravovf

d karta2

logo green

Офіційне інтернет-представництво
Верховна Рада України
Урядовий портал
Київська обласна державна адміністрація
 
ko-tourism-for-patner-150x75
 MyCounter - счётчик и статистика

Авторизація



Лічильник відвідування

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні35
mod_vvisit_counterВчора442
mod_vvisit_counterЦього тижня477
mod_vvisit_counterМинулого тижня7000
mod_vvisit_counterЗа місяць22525
mod_vvisit_counterМинулого місяця11693
mod_vvisit_counterВсього730983

Online (20 хвилин): 3
Твій IP: 54.196.107.247
,
2017-05-23 03:14
5 МІФІВ ПРО БЮДЖЕТ – 2017 PDF Друк
Автор Тетяна   
Четвер, 22 грудня 2016, 14:23

15 вересня Уряд вніс до Верховної Ради проект Державного бюджету на наступний рік. Уряд чітко визначив 10 сфер, які отримають пріоритетну увагу та фінансування -обороноздатність, соціальні стандарти, освіта, охорона здоров'я, дипломатія, АПК, створення Дорожнього фонду, енергоефективність, культура і децентралізація.

Експертне середовище вже назвало цей бюджет реалістичним, таким, у якому економіка зможе забезпечити заплановані надходження. Більш того, проект Бюджету-2017 передбачає підвищення соціальних стандартів та стимулювання економічного розвитку країни. Однак перед прийняттям Верховною Радою України головного фінансового документу країни на наступний рік активно поширюються міфи щодо бюджету. Ми пропонуємо розглянути 5 головних міфів про бюджет з їх обґрунтованим спростуванням.

Міф №1. Зміни в бюджетному законодавстві призведуть до зменшення надходжень місцевих бюджетів

Надходження місцевих бюджетів значно збільшуються.Громади отримують потужний інструмент для власного розвитку.

Першим кроком реформи з децентралізації стала передача на місця фінансових інструментів, що значно збільшило доходи громад. Завдяки децентралізації місцеві бюджети зросли на 44 млрд грн (50%) порівняно з минулим роком і в наступному році передбачається їх зростання ще на понад 30 млрд грн. Крім того, значно збільшуються обсяги освітньої та медичної субвенцій на 2017 рік, що дасть збільшення надходжень по ПДФО.

Окрім збільшення обсягів субвенцій місцеві бюджети отримають додаткові надходження від підвищення мінімальної заробітної плати у вигляді сплати ПДФО та єдиного податку. Для прикладу, за приблизними оцінками для м. Львова обсяг освітньої субвенції збільшено на 31,5% (на 185,8 млн грн). Зростання надходжень від сплати єдиного податку заплановано на 29 млн грн. У свою чергу, внаслідок зростання мінімальної заробітної плати місто має можливість залучити 250 млн грн додаткових ресурсів від усіх категорій платників податків. Передбачається, що бюджет міста Львова

може отримати додатково ПДФО – 100 млн грн

У м. Запоріжжя середня заробітна плата в бюджетній сфері може зростина 1700 грн, або 56,6% (2016 –3000 грн., 2017 – 4700 грн.), а відповідні надходження ПДФО можуть зростина 26,3%, або 440 млн грн. Так, по місту Запоріжжя зростання надходжень від сплати єдиного податку очікується на 18,4%, або на 56 млн грн. Завдяки зростанню мінімальної заробітної плати місто може залучити до 240 млн грн додаткових ресурсів від усіх категорій платників податків. І це без врахування обсягів перевиконання надходжень місцевих бюджетів. Так, за даними Мінфіну, приріст надходжень загального фонду місцевих бюджетів лише за 11місяців 2016 року у порівнянні з 2015 склав 49,6% (43,7 млрд грн).

Враховуючи обсяги залишків на депозитних рахунках громад, які на 01.01.2017 року будуть зараховані до місцевих бюджетів і можуть використовуватись на потреби споживання та розвитку, а це 11,4 млрд грн по всій країні, говорити про скорочення бюджетів розвитку просто недоречно. Для прикладу, залишки на депозитних рахунках Запоріжжя складають 724 млн грн, Харків –520 млн грн, Львів – 496,9 млн грн, Миколаїв

– 300 млн грн, Біла Церква – 100 млн грн. Крім того, залишки невикористаних коштів на казначейських рахунках складають 57,1 млрд грн станом на 01.12.2016 року.

Детальніше...
 
П’ять міфів про нову «мінімалку» PDF Друк
Автор Тетяна   
Четвер, 15 грудня 2016, 10:21

Ініціатива щодо підвищення з 1 січня 2017 року мінімальної зарплати до 3200 грн має стати першим кроком у масштабній урядовій реформі оплати праці. Ідея підвищення соціальної захищеності працюючого населення не має нічого спільного із численними міфами, що їх продукують опоненти. Ми зібрали головні міфи про підвищення МЗП і готові аргументовано довести їх безпідставність.

Міф 1. Підвищення МЗП є передчасним

Підвищення МЗП повністю відповідає економічним реаліям. Так, у січні 2014 року співвідношення мінімальної зарплати і фактичного прожиткового мінімуму становило 88,5%. У грудні цього року – 48,7%. Індекс споживчих цін протягом трьох років зріс утричі, а розмір мінімальної зарплати — лише на 30%. Згідно з розрахунками експертів, щоб повернути купівельну спроможність громадян до рівня грудня 2013 року, мінімальна зарплата має становити 2442 гривні. Рішення про підвищення МЗП також враховує співвідношення мінімальної зарплати та її середній розмір. Якщо у січні 2014 р. співвідношення мінімальної та середньої заробітних плат становило 38,7 %, то у травні 2016р. – 29,1 % (за рекомендаціями Міжнародної організації праці таке співвідношення має становити не менше 50 %, в країнах ЄС – 60 %). Усе це призвело до того, що рівень оплати праці в нашій країні — один із найнижчих у Європі. Підвищення МЗП має не тільки наблизити Україну до європейських стандартів в оплаті праці, а й почати поступове відновлення купівельної спроможності населення.

Міф 2. Підвищення МЗП призведе до «зрівнялівки» в оплаті праці

У разі зростання мінімальної зарплати одночасно пропонується підвищити розмір посадового окладу працівника першого тарифного розряду єдиної тарифної сітки до 1600 гривень. Тобто до розміру затвердженого прожиткового мінімуму. Відтак посадовий оклад працівника першого розряду з першого січня 2016 року (відносно грудня 2015року) зросте на 44%. Відповідно зростуть і посадові оклади працівників бюджетної сфери в середньому на 50 відсотків. Для цього в проекті Державного бюджету на наступний рік додатково передбачено 40 мільярдів гривень. Отже, середня заробітна плата дільничного лікаря терапевта вищої категорії, віднесеного до 13 розряду єдиної тарифної сітки, становитиме 4940 гривень. Посадові оклади вчителів із нового року мають намір підвищити у тарифній сітці на два тарифні розряди. Так, вчитель вищої категорії буде віднесений до 14 розряду і отримуватиме майже 5266 гривень, а вчитель без категорії — 3960 гривень.

Відповідно до останніх даних Державної служби статистики України, у вересні 2016 року серед 7,5 млн працівників 38,3% відсотка або 2,9 млн отримували заробітну плату до 3000 гривень. Ще 8,4 відсотка або 628 тис. працівників отримують заробітну плату у розмірі від 3000,01 грн до 3500 гривень. Серед 1,3 млн працівників галузі освіти 45,1% або 603 тис. отримують заробітну плату у розмірі до 3000 гривень. Ще 10,2% або 136 тис. — у розмірі від 3000,01 грн до 3500 гривень. Серед 818 тис. працівників галузі охорони здоров’я 55,1% або 451 тис. працівників отримують заробітну плату у розмірі до 3000 гривень. Ще 11,9% або 97 тис. - у розмірі від 3000,01 грн до 3500 гривень.

Міф 3. Підвищення МЗП призведе до розкручування інфляції

Згідно з розрахунками фахівців НБУ, підвищення МЗП до 3200 грн не призведе до виходу інфляції за межі запланованого показника - 8% плюс-мінус 2 процентні пункти. Натомість середня номінальна зарплата в 2017 році зросте приблизно на 23%. Особливо високими темпами середня зарплата зросте для низькооплачуваних працівників. Тобто доходи громадян зростатимуть швидше за ціни. Як наслідок, зросте споживання — переважно продовольчих товарів. При цьому ефект на платіжний баланс, а отже, на валютний ринок буде мінімальний, оскільки додаткові доходи будуть спрямовані переважно на товари внутрішнього виробництва.

Міф 4: Підвищення МЗП звузить коло отримувачів субсидії на оплату комунальних послуг

Зростання мінімальної заробітної плати з 1 січня 2017 року до 3200 гривень не вплине на розмір субсидії, призначеної в опалювальному сезоні 2016-2017 років. Для розрахунку розміру субсидій у цьому опалювальному сезоні враховуються доходи за минулий (2015) рік. Корекція розміру субсидій з урахуванням підвищення заробітних плат буде проводитися вже в наступному опалювальному сезоні.

Міф 5: Після підвищення МЗП збільшиться податкове навантаження «спрощенців»

За нині діючими правилами розмір ставки єдиного податку для «спрощенців» 1 і 2 груп дійсно прив’язаний до мінімальної зарплати. Але Уряд подбав про збереження малого бізнесу і запропонував скасувати таку прив’язку. У наступному році розмір ставки єдиного податку для платників єдиного податку 1 групи (з річним доходом до 300 тис грн.) буде розраховуватись, виходячи з розміру прожиткового мінімуму, тобто з 1600 грн.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 5 з 16